Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Fijne benadering, correct

Prima service en keurig geplaatst

Prima service en keurig geplaatst

Je betaald een hoop maar dan krijg je ook wat.

Goede verkoopinformatie. Prima keuze voorbereiding. Levering volgens afspraak. Met het gebruik zijn we tot nu toe na 1 week zeer blij.

Prettige en kundig behandeling en advies.

Hoogwaardige meubelen en materialen. Duurzame producten en productie omdat met Nederlandse leveranciers samengewerkt wordt.

top zaak!

zeer goede en attente assistentie bij meubel keuze. Niets is te veel

Klantvriendelijk. Goed gedaan.

Heel voorkomend en goed geholpen

Vriendelijk geholpen

Goed geholpen, vriendelijke bezorging

“Bastiaanse Wonen” weten wat klanten willen.

Wij kwamen er voor de eerste keer en weten nu al, dat we teruggaan voor volgende aankoop. Zo’n fijne Brabantse gastvrijheid en lekker op het gemakje rondkijken. Niks moet…

Prima, vlot en netjes werd ons nieuwe bed geplaatst

De 2 heren waren heel vriendelijk, namen de oude spiraal ook mee terug, kortom prima

Prima!!

In de winkel super goed geadviseerd met onze keuze. De aflevering en bezorging was erg goed . Zou t zeker aanbevelen.

Onze kontaktpersoon Piet Donkers is zeer deskundig en heeft met ons mee gedacht over de inrichting van onze woonetage. Afspraken worden goed nagekomen, ook de aftersales is goed. Wij hadden al eerder goede ervaringen opgedaan met Piet. Voor ons reden om wederom gebruik te maken van zijn deskundigheid.

Winkel en aflevering oké

Wij zijn niet blij dat alle spullen in een keer geleverd zijn wat wel zou gebeuren want alles werd in een keer bestelt.

Prima ervaring

Vernieuwend, meedenkend, vakkundig.

Na deskundig advies twee kasten en tv meubel aangeschaft. Ontzettend blij met deze keuze! Dank je wel team Bastiaansen wonen!

Prettige ervaring .

Rustig en goed geïnstalleerd door zeer aardige bezorgers.

Spontaan , luisterend oor en oprecht meedenkend!

In een meer dan uitdagende levensfase zitten en dan goed geholpen worden .. Dat had ik even nodig..

Vriendelijkheid ,professionaliteit in voorbereiding en uitvoering.

Zie bovenstaande woorden.

Plezierig en professioneel aan een nieuwe bank en stoel geholpen.

Op zoek naar een nieuwe bank en stoel werd er goed meegedacht over de mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we een mooi bankstel en stoel aangeschaft.

Tevreden

Goed geholpen in de winkel met eerlijk advies. Levering netjes volgens afspraak. Tafel van zeer goede kwaliteit. Wij zijn er zeer blij mee!

Correct en plezierig advies

Er werd uitgebreid de tijd genomen om maar onze wensen te luisteren. Het advies paste precies bij ons.

Het was wederom een topervaring, vriendelijk en bekwaam personeel. In de winkel maar ook de bezorgers. Prachtige collectie.

mooie meubels prijs kwaliteit

Goed geholpen in de winkel kundig advies. Kwalitatief mooie meubels ook het plaatsen en leveren word vakkundig uitgevoerd. Vriendelijke monteurs.

Heel goed en prettig geadviseerd door Piet Donkers, meegedacht en zelfs bezoek aan huis voor de kleurstelling. De aflevering is ook prima verlopen. Deze zaak is zeker een aanrader in het hogere segment.

Kerkstraat 33 4854CD Bavel