Positieve ervaring zowel verkoop als plaatsen

Tijdens onze aankoop zijn we vriendelijk en deskundig geholpen met meerdere opties en mogelijkheden.Bij het afleveren en monteren waren de monteurs deskundig en werd alles netjes en correct geplaatst. Ze gaven goed advies en nuttige tips bij het monteren.

Top Service

Service zoals het zou moeten zijn. Geen opdringerige sales-technieken maar goed en gedegen advies. Eerlijke adviseurs met een prachtige nieuwe zithoek als resultaat. Complimenten!

fantastisch meedenken in ontwerp en uitvoering

Fijn hoe er mee gedacht werd door Esmee in ontwerp en kleurstelling. Het 3d ontwerp geeft heel goed inzicht en de plaatsing van meubels os vakkundig conform ontwerp uitgevoerd. Top

Zeer prettig en professioneel geholpen!

Vanaf het eerste moment erg vriendelijk en met kennis van zaken te woord gestaan door Mark en bij afwezigheid ook door de collega's. Mark heeft ook het geduld om mee te buigen en te ondersteunen bij een juiste keuze. Ook de bezorging van de stoelen was een zeer prettige ervaring! Wat een positieve energie en gezelligheid brengen de bezorgers mee! Als ik een tip zou mogen geven ......het zou leuk zijn als we op de dag van bezorging nog een berichtje kregen van de verkoper dat de stoelen die dag bezorgd gaan worden en dat hij/zij hoopt dat de keuze naar volle tevredenheid zal zijn.... Tussen opdracht en levering zit soms lange tijd en dan is het prettig als er nog even contact is. Ook na bezorging zou het fijn zijn als er nog even contact was of alles naar wens is verlopen en of we tevreden zijn.

klantvriendelijk, goede advisering, correcte afhandeling.

klantvriendelijk, goede advisering, correcte afhandeling.

Deskundig en klantvriendelijk !

Geweldig begeleid bij de keuze van onze nieuwe meubels.

Klantvriendelijk en professioneel!

Ik ben zeer tevreden over Bastiaansen. Het advies was duidelijk en professioneel en de bank werd netjes thuis afgeleverd. Ik zou iedereen Bastiaansen aanraden. Ik ben zeer tevreden

Zoals gewoonlijk uitstekend!

Keurige monteurs !!! Alles wordt netjes geïnstalleerd en het vuil wordt opgeruimd!!!

Pluspunten: Ik kwam voor een Pastoe; op jullie advies gekozen voor Castelijn; heel blij mee (ook heel mooi en zo hield ik de financiële middelen over voor Ingo Maurerlamp); goed geadviseerd; -het kosteloos plaatsen van de kast; -de heren die de kast kwamen plaatsen, waren zeer kundig en prettig in de omgang.

Geweldig bedrijf.

Enorm goed geholpen door zeer ervaren personeel. Komen hier zeker terug.

Goede ervaring en we werden fijn geholpen in de winkel.

Alles liep geheel naar tevredenheid

Mooie winkel en je wordt er goed en met kennis van zaken geholpen. Ook het afleveren volgens planning met vriendelijke en gemotiveerde mensen. Dik tevreden.

Zeer klantvriendelijk!

Behalve ín de zaak, was ook de bezorging tot grote tevredenheid! Belletje vooraf, goed op afgesproken tijd, zeer behulpzaam enz! Complimenten!!

Zeer correct bedrijf

Keurig op tijd geleverd Zeer correct personeel

Keurig op tijd afgeleverd en zelfs onderstel van oude bank weer meegenomen.

Zeer goed geholpen.

Goed en vakkundig geholpen in de winkel en super service met de installatie van het bed!

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen. Zeer tevreden

Klantvriendelijk, realistisch en vakkundig

We werden vriendelijk ontvangen, er werd alle tijd genomen om onze wensen te verhelderen en om vervolgens daar het aanbod bij te zoeken. Vervolgens werden heldere afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn.

Zeer positief

Vriendelijk personeel dat alle tijd voor je neemt.

Goede adviezen, meedenken en komt afspraken na.

Goede hulp bij het uitkiezen van model, bekleding en type. Ook na het meerdere keren meenemen van stofstalen, geen problemen en net zo vriendelijk. Bezorging was voorzichtig en professioneel.

Veel keus, goed advies, nette bezorging

Wij zijn in alles zeer tevreden over de begeleiding en advies bij de herindeling van onze woning . hierbij willen wij vooral Piet en Angelique bedanken voor het het advies maar ook de rest van het team voor het meedenken en het afleveren van de goederen . Als je je interieur wilt veranderen ga dan zeker hiervoor naar Bastiaansen Wonen.

Vriendelijk, behulpzaam en efficiënt.

In de winkel werd ruim de tijd genomen om uitleg te geven en opties aan te dragen. De levering vond sneller plaats dan verwacht. Montage en plaatsing verliepen vlot.

Vriendelijk, behulpzaam en efficiënt.

Prettig met verkoopster onderhandeld. Was zeer coöperatief. Bezorgen idem

Correct Klantvriendelijk .