Wederom zeer tevreden

Goed advies. Aflevering vroeger dan verwacht. Nog net voor Kerst. Keurig netjes. Helemaal tevreden!

Goeie ervaringen

Goed meedenken, alle tijd nemen om te adviseren, prima inmeten en plaatsen.

Afspraken worden goed nagekomen

Aankoop, zowel als after Sales prima. Leverantie in drukke periode dus niet zo snel als gehoopt.

Voldoet aan alle wensen

We zijn prettig geholpen en de levering was vroeger dan verwacht!

We zijn goed geholpen in jullie zaak. Helaas konden we de tafel, een showroommodel, niet van dichtbij bekijken, omdat daar cliënten aan zaten. Achteraf vonden we dat jullie verkopers dat toch wel even hadden mogen regelen. Gelukkig was de tafel puntgaaf bij levering :). De levering ging keurig en het was snel geregeld.

Goede service, mooie meubelen

We hebben een eethoek gekocht met 8 stoelen, waarbij de stoffering bij alle 8 verschillend is. Complimenten voor de deskundige en geduldige hulp die we hierbij hebben ontvangen!

prima!

Alles is volgens afspraak verlopen

Goed advies en begeleiding, keurige aflevering

kwaliteit en service

Zeer goede service en vriendelijk personeel

Winkel: mooie, chique uitstraling. Prachtige meubels voor zowel huis- als slaapkamer. Zeer goed geholpen. Bezorging: 2 vriendelijke medewerkers hebben alles perfect geïnstalleerd en keurig alles opgeruimd. Blij mee!

Zeer klantvriendelijk, deskundig en vriendelijk personeel

Zeer klantvriendelijk, deskundig en vriendelijk personeel

Je krijgt goed advies en expert service in een vriendelijke omgeving

Wat fijn van Bastiaansen Wonen is dat je bij de winkel komt met een idee in je hoofd en met de expert hulp, geduld en goed advies van de Bastiaanse medewerkers kom je uit met een werkbaar plan. Wij vonden ook dat veel van de stukken in de winkel passen bij onze smaak en dat maakt het makkelijker om keuzen te maken. De uitvoering thuis van gordijnen en Luxaflex ophangen plus plaatsen van meubels waren keurig gedaan en gecontroleerd door Bastiaansen Wonen, dat voor ons een teken is van het goede service. Naar een lange zoektocht door heel veel meubel winkels zijn we echt blij dat we uiteindelijk bij Bastiaansen Wonen kwamen.

Bedankt voor de geweldige service.

Bedankt voor de geweldige service.

Goeie en correcte service

In de winkel zijn we deskundig geholpen. Levering was volgens afspraak en erg fijne mannen die kwamen bezorgen en installeren. Kan geen klacht verzinnen :-)

Super service,goede vakkennis,betrouwbaar!!!!!!!!

Totaal tevreden.

Alles was geweldig

Goed advies in de showroom. Vlotte aflevering. Het kon niet beter

goede service en kwaliteit

in de zaak prima geholpen en alles netjes op tijd thuis geleverd

professioneel, klantgericht, vriendelijk en stipt.

Goede klantgerichte begeleiding in de winkel bij het keuzeproces. Bezorging van de meubels volgens planning, nauwkeurig en professioneel vakwerk bij de installatie.

Goed advies, deskundig en klantvriendelijk. Alleen communicatie via e-mail, sociale media kan alerter.

Mijn ervaring met jullie hebben wij als zeer goed ervaren vriendelijk en zeer behulp zaam ,alles naar wens verlopen. Zeer tevreden Dank

Keurig geregeld

Alles volgens afspraak. Keurige tijdige levering

Zeer proffesioneel, vriendelijk en klantgericht

Wij hebben zeer positieve ervaringen als klant van Bastiaansen wonen als het gaat om professionaliteit , maar evenzeer als het gaat om klantvriendelijkheid.

Zeer vriendelijke en professionele hulp!

Goede, persoonlijke dienstverlening. Aanrader!

Aflevering meubels onvoldoende

Graag verwijs ik naar het telefonische contact met een van uw medewerkers op donderdag 12 september, 2019.

Zeer klantvriendelijk.

Zie boven.

zeer tevreden over contacten en afspraken

wij zijn zeer tevreden over de afspraken en de service