Goed advies , prima service.

Prettig geholpen en alles keurig volgens afspraak geleverd.

Beloofde levertijd van 2 weken perfect nagekomen en zoals gewoonlijk prettige mensen due mensen die

Zoals gewoonlijk weer heel prettig en verzorgd

Zie onder

Fijne stoel,zit goed.Goed geholpen in de winkel.Vriendelijke bezorger.

Van winkel tot in huis prima service

Deskundige en prettige mensen ,met goed advies.

Fijne persoonlijke service!

Er wordt erg meegedacht bij het product en afgestemd op behoeften.

Zeer goed geholpen, gemoedelijk en prettig

Erg fijn geholpen met het uitkiezen van eerst onze kussens en later de bank. Gemoedelijk en begripvol ivm stalen mee baar huis nemen. Ook de levering was perfect, heren die met beleid de meubels plaatsten. Ook de andere zaken die we hebben gekocht zijn naar tevredenheid. Kortom wij konen er graag voor naar Bavel!

Mooie collectie en goede service

Woonwinkel met mooie merken en zeer prettige service. Afspraken goed nagekomen van bestelling tot levering

Geweldige service

Heel erg prettig en zeer goede service

Mooie collectie en ontspannen sfeer

Piet heeft ons vakkundig wegwijs gemaakt en creatief meegedacht om de beste invulling te realiseren. Mooie spullen, goede service en een uitermate tevreden klant

Zeer goede dienstverlening.

Daar ik voor dezelfde hoekbank en bekleding veel minder betaalde bij een andere meubelzaak, hebben jullie de prijs aangepast tot zelfs onder de prijs van de andere meubelzaak. Tevens wordt je oude bank opgehaald en afgevoerd zondrr extra kosten. De zeer goede dienstverlening gaf mij de doorslag om de hoekbank bij jullie aan te schaffen. Ik zou zeggen: ga zo door.

Professionals en zeer gastvrij.

Goed professioneel advies en je voelt je er erg welkom. De levering van de meubels was zeer goed geregeld en de medewerkers werken netjes en zijn heel vriendelijk.

Bastiaansen heeft me uitstekend geadviseerd bij mijn nieuwe aankopen. Ze zijn met stalen bij mij thuis geweest om tot een goede keuze te kunnen komen. Het ziet er geweldig uit.

Goede service en advies!

Een mooie collectie (design) meubels. Ze denken erg goed mee om de juiste kleuren samen te stellen. Een eetkamer stoel mee naar huis nemen om te passen is geen probleem. Top! En uiteraard erg blij met het eind resultaat!

Goed advies en vlotte/nette levering

Goed advies en vlotte /nette levering

Uitstekende service!

We kunnen de door ons gekochte bank een paar maanden langer bij Bastiaansen laten staan, nu de aankoop van een nieuw huis niet doorging. Inmiddels hebben we een ander huis gevonden waar we 1 mei in kunnen. Heel fijn om nu niet die tussenliggende maanden met 2 banken in huis te moeten zitten!! Dank je wel, team Bastiaansen voor jullie begrip!

alles zoals afgesproken gegaan.

HELEMAAL BLIJ MET AANKOOP EN SERVICE!

Professioneel, deskundig, flexibel en vriendelijk

Bij het kopen van onze nieuwe meubelen werden we uitstekend ondersteund en geadviseerd! Ook de bezorging en montage van de meubelen verliep meer dan goed. We zijn geholpen door professionele, deskundige, flexibele en vriendelijk mensen die de klant echt centraal stellen !

Een uitermate vriendelijk en deskundig advies

Wij kwamen voor een probleem met onze harvink bank. Na een constructief gesprek met de hr Bastiaansen sr. Is het probleem naar volle tevredenheid opgelost. Het fijne is dat er een leenbank geregeld is als onze bank wordt geatoffeerd. In eerste instantie was het niet ons plan om nieuwe fauteuils te kopen. We zagen echter een mooi ontwerp van Jori staan. Het aanstekelijke enthousiasme van Lotte trok ons al snel over de streep.

Goed meedenkend

Nemen de tijd voor je . Ik ben zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd . Wanneer ik een volgende aankoop moet doen weet ik waar ik moet zijn . Bedankt voor alle aandacht en goede survive .

Uitstekend geholpen , zowel in de winkel als bij het bezorgen van de meubels

Er werd tijd genomen bij het uitkiezen van de meubels en samen gekeken naar de stoffering

Gewoon top

een perfecte service en zulke vriendelijke mensen

Goede begeleiding en service

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding bij de aankoop en de service bij de levering

Zeer positief

Ik ben goed geadviseerd en ben ook zeer blij met de keuze die ik heb kunnen maken. Ook de levering is erg fijn gegaan.

Perfecte service

Prima voorlichting en afspraak is afspraak!

Zoals altijd goed

Geen toevoegingen.