alles volgens afspraak geleverd en geplaatst

VIA de mail de afspraak ontvangen omtrent levering/plaatsing. Ze zijn geweest,juiste dag en tijd en met alles wat was besteld. Alles geplaatst en paste perfect. Gezellig personeel. Blijf dit zo doen. Groet R.Jagas

Uitstekende advisering en stipte opvolging van gemaakte afspraken

Een prachtig assortiment van hoge kwaliteit. Vriendelijke en voorkomende sfeer. Maakt winkelen een plezier

Vriendelijk, nemen ruim de tijd, meedenkend, creatief, service minded

We werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en ze namen ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen. De toonzaal heeft een uitgebreide keuze aan verschillende meubels van meerdere merken dus we konden daardoor een goede keuze maken. Ook werd er binnen ons budget meegedacht over de mogelijkheden en eventueel alternatieven aangedragen. Via een module op de PC kon de indeling verder uitgewerkt worden en ging het geheel voor ons leven. De levering aan huis was perfect. Niets was teveel, zelfs meegeholpen het oude bankstel te verplaatsen en ook gaten in de muur boren voor kabels. Ze verdienen een dikke 10.

Zeer goede service en heldere uitleg

Wij zijn zeer te spreken over de zeer goede service en heldere uitleg. Erg tevreden over ons bed.

Excellent advies en service!

Het is een terugkerende ervaring... zowel het advies als de service bij Bastiaansen Wonen zijn excellent goed te noemen. Dat is echt niet overdreven.

Klantgericht en inspirerend

Heel tevreden gevoel, na eerste bezoek en huisbezoek. Levering volgens afspraak en heel service gericht. Complimenten.

Snelle en vriendelijke service

In één woord prima.

in de showroom zijn we op een ontspannen manier ontvangen. Er was geen moment dat we ons gepusht voelden. Onze vragen werden vakkundig beantwoord in een ontspannen sfeer. De twee bezoeken hebben een goed gevoel achtergelaten. De levering en plaatsing van de nieuwe meubels verliep, ondanks de corona-maatregelen, vakkundig en harmonieus. Hoewel de hoogte van de 2 banken verschillend is, en anders is geleverd dan besteld, zijn we blij met de verwisseling.

Voor elke klant wordt hier maatwerk geleverd, je bent er geen nummer!

Er wordt heel goed mee gedacht hoe je het liefst wilt dat je interieur er in het totaal uit komt te zien. Zelfs op locatie komen is geen probleem. Het bezorgen van de meubels gaat ook uitstekend, vriendelijk personeel wat je netjes te woord staat!

Goede ervaring .

Wij zijn goed voorgelicht betreffende de keuze die we moesten maken.

niet de goedkoopste maar wel kwaliteit

Wij zijn zeer positief over de contacten en de geleverde service. Opm aan de fa: indien we iets op tafel zetten zit er resonantie in de trekstang. Zijn daar hulpmiddelen voor om dit te reduceren?

Meedenken en goed advies

Op een o tspannen manier geholpen en naar alle tevredenheid. Goed meedenken over de mogelijkheden. En daardoor goed advies.

In 1 woord TOP!

Een hele prettige verkoper. Keurig telefonisch op de hoogte gesteld mbt de aflevering. En ook de aflevering verliep naar voole tevredenheid. Netjes op tijd en zeer vriendelijke en service gerichte medewerkers. Een en al lof.

Een zeer fijne winkel met super advies en fijn contact

We zijn zeer te spreken over woonwinkel Basiaansen. We hebben deskundig advies gekregen en ze hebben goed meegedacht met onze wensen. We zijn tot het gewenste resultaat gekomen. Ook het plaatsen van de meubels is zeer deskundig gedaan. We hopen er nog eens ooit terug te komen. Een aanrader voor anderen die nog op zoek zijn naar mooie meubels.

Prettige samenwerking zowel bij het kopen als het installeren

Perfect,

Goede communicatie, houden zich aan de afspraken

Wij zijn zeer tevreden met uw bedrijf.

Prachtige meubels, goede dienstverlening. Jammer dat er even iets mis ging rondom de leveringsdatum. Misschien niet alleen telefonisch maar ook digitaal.

super afgeleverd en behandeld dankje wel

heel erg goed

Prima ervaring

We waren al een tijdje op zoek naar nieuwe meubels. Op de bonnefooi bij Bastiaansen Wonen binnengestapt. Nota bene in 'ons' dorp. We werden daar in meerdere opzichten prettig verrast. Niet alleen een winkel die veel groter was dan wij dachten, ook een prima dienstsverlening. Er werd alle tijd genomen om ons te helpen. Ook over de aflevering niets dan lof. We zijn al met al meer dan tevreden.

Prima.

Alles was goed. Zoals afgesproken geleverd. Nette mensen.

Ik ben een tevreden klant!

Fijne hulp in de winkel en levering volgens afspraak De aankoop is naar wens!

Goed personeel op de juiste plaats

Mensen die veel tijd nemen voor hun klanten. Zowel bij aankoop als bij levering. Alles naar behoren uitgevoerd met zeer correct personeel. Met veel beleving in hun werk.

Service is top.

Alles is goed geregeld. Bezorgers waren ook super vriendelijk.

Slechte nazorg

Tijdens levering bleek de bank deuken in de hoeken te hebben. Heb betaald omdat de bezorgers vertelden dat het goed zo komen. Ben een uur later gebeld door winkelier en die vroeg het even aan de kijken en zou na 1-2 weken terugbellen. Tot op heden niets meer gehoord. Ook op mijn vraag na 1 week voor rubber dopjes onder de voeten bankjes werd ik afgescheept met de opmerking dat een voeten bankje niet bedoeld is om je voeten op te zetten. Heb uiteindelijk zelf bij praxis rubber dopjes gekocht.

Goede uitleg en zeer nette levering