Goed personeel op de juiste plaats

Mensen die veel tijd nemen voor hun klanten. Zowel bij aankoop als bij levering. Alles naar behoren uitgevoerd met zeer correct personeel. Met veel beleving in hun werk.

Service is top.

Alles is goed geregeld. Bezorgers waren ook super vriendelijk.

Slechte nazorg

Tijdens levering bleek de bank deuken in de hoeken te hebben. Heb betaald omdat de bezorgers vertelden dat het goed zo komen. Ben een uur later gebeld door winkelier en die vroeg het even aan de kijken en zou na 1-2 weken terugbellen. Tot op heden niets meer gehoord. Ook op mijn vraag na 1 week voor rubber dopjes onder de voeten bankjes werd ik afgescheept met de opmerking dat een voeten bankje niet bedoeld is om je voeten op te zetten. Heb uiteindelijk zelf bij praxis rubber dopjes gekocht.

Goede uitleg en zeer nette levering

ter info: ik kocht bij collega Meys in Tilburg twee barkrukken en ontving tijdens aflevering een heerlijk fles wijn, toch content ! zouden jullie ook kunnen overwegen, fles wijn of boeket bloemen.......

Redelijk

De eerste ontmoetingen gingen zeer stroef. Naderhand liep het een beetje beter. Wel alle lof voor jullie bezorgers die hun best deden om alles tot in de puntjes te verzorgen.

Klantvriendelijkheid staat hier op nr. 1

Wij hebben een prachtige boxspring van Auping gekocht bij Jeantine. Fijn en deskundig geholpen. De contactmomenten betreffende de levering en het beddengoed verliepen allemaal met een brede lach! Ook de plaatsing van het bed werd met alle zorg gedaan door twee vriendelijke mannen. Chapeau, Firma Bastiaansen! Wij zullen jullie aanbevelen bij onze familie en vrienden.

Zeer klantvriendelijk en klantgericht, creatief meedenken zonder opdringerig te zijn. Kort maar krachtig: chapeau.

Precies de service die je wilt

Goed advies en goede service

Ruime keus in mooie locatie

Nemen alle tijd en geven goede adviezen. Levering op tijd en zorgvuldig. Nemen alle verpakking mee.

Meer dan uitstekend

Zeer meedenkend, zeer prettig contact gehad. We zijn heel tevreden over de gekochte meubels. Zelfs onze eigen tafel kon op maat gemaakt worden zodat de felbegeerde stoelen er toch onder pasten.

Zeer klantvriendelijk

De matrassen en lattenbodems werden netjes geplaatst, wij zijn zeer tevreden over het resultaat.

Goede service en professioneel geholpen!

Fijn geholpen in de winkel en ook de mannen die onze gekochte bank hebben geïnstalleerd waren zeer behulpzaam, aardig en correct!!

Snelle, deskundige levering

Snelle, deskundige levering

Fantastisch meedenkend bedrijf

Wij zijn voor een bijna totaal nieuwe woonkamer gaan rondkijken bij Batiaansen, wij hebben een heel goed advies, prima service en ook een hele goede prijs alle meubelen bij elkaar gevonden, overal werd over meegedacht en niets was te veel, kortom Bastiaansen Bedankt!!!

Mooie meubels

We werden leuk geholpen in de zaak. We hebben besteld en kregen een doorslag van de bestelbon mee. Daarna hebben we niks meer gehoord. Toen ik na een aantal weken telefonisch informeerde naar de staat van mijn bestelling werd dat niet positief ontvangen. De besteltermijn was tenslotte nog niet verstreken. Ik verwacht dat als ik voor heel veel geld meubels bestel dat ik nog een bevestiging krijg als het daadwerkelijk bij de fabrikant besteld is en de definitieve levertijd bekend is. Nu had ik alleen een handgeschreven bonnetje. Verder heb ik mijn e-mail adres alleen gegeven voor contact over mijn bestelling en niet voor een enquete!

Vriendelijk en professionele service.

Wij zijn erg goed geholpen om de juiste keuze te maken van onze relax fauteuils.

zeer positief. Alles verlipe volgens afspraak.

Wij hebben bij een kwalitatieve uitstekende meubelzaak goede begeleiding gekregen bij onze zoektocht naar een geschikte bank. Wij kregen een eerlijk en deskundig advies. Service stond in onze beleving boven commercie en dat voelt goed. De afwikkeling verliep eveneens prima. Kortom onze complimenten.

Zéér tevreden klant over dienstverlening, meedenken en plaatsen.

Na de aankoop van een prachtige wandkast bij Bastiaansen, hebben we met Jeantine gebrainstormd over de verdere inrichting van onze woonkamer waar nog een en ander in geklust moest worden. Het was fijn dat de kast zolang bij Bastiaansen kon blijven staan. Vijf maanden later is onze woonkamer klaar voor de komst van de kast. Twee montere en kundige medewerkers hebben de kast geplaatst, ook hun meedenken werd door ons gewaardeerd.

Wederom zeer tevreden

Goed advies. Aflevering vroeger dan verwacht. Nog net voor Kerst. Keurig netjes. Helemaal tevreden!

Goeie ervaringen

Goed meedenken, alle tijd nemen om te adviseren, prima inmeten en plaatsen.

Afspraken worden goed nagekomen

Aankoop, zowel als after Sales prima. Leverantie in drukke periode dus niet zo snel als gehoopt.

Voldoet aan alle wensen

We zijn prettig geholpen en de levering was vroeger dan verwacht!

We zijn goed geholpen in jullie zaak. Helaas konden we de tafel, een showroommodel, niet van dichtbij bekijken, omdat daar cliënten aan zaten. Achteraf vonden we dat jullie verkopers dat toch wel even hadden mogen regelen. Gelukkig was de tafel puntgaaf bij levering :). De levering ging keurig en het was snel geregeld.

Goede service, mooie meubelen

We hebben een eethoek gekocht met 8 stoelen, waarbij de stoffering bij alle 8 verschillend is. Complimenten voor de deskundige en geduldige hulp die we hierbij hebben ontvangen!