Super behulpzaam en zeer korrekte service.

Super vriendelijk en zeer goede service. Zeer behulpzaam in de winkel.

Gewoon ne goeie woonwinkel mee verstand van zake, sjapoo

Geweldig mooie winkel ( wordt nog mooier ) Personeel mee verstand van zake, en goede adviezen Het beloofde ook nakomen Gewoon ne winkel om trots op te zijn

Prima en adequate aflevering bankstel

Prima en adequate aflevering bankstel.

Prettig

We zijn prettig geholpen.

Uitstekende service en afwerking

Heel goed advies van Peter gehad, heel geduldig en met veel expertise. De monteurs hebben alles heel netjes afgewerkt. Heel zorgzaam en schoon. We zijn heel blij met het resultaat.

Zeer goed, professionals, schoon, top

De mannen van bastiaansen wonen (Installateurs) hebben goed werk geleverd. Het zijn duidelijk professionals, klantvriendelijk en werken schoon. Oplossingsgericht en meedenkend. Vooral dat laatste was opvallend.

Van winkelen naar bestellen, aflevering en betaling, TOP!

Geen grootste woonboulevard nodig om prettig te kijken naar leuke meubels. Je wordt er netjes geholpen en men maakt afspraken die men na komt. Dat begon in de winkel en liep door tot de bank binnen in ons huis stond. Dus voor ons een goede ervaring, waar we graag een ander wat over laten weten.

Professioneel en vriendelijk

Prachtige showroom met uitgebreide collectie. Vriendelijke, professionele verkoper. Levering op ons verzoek uitgesteld i.v.m. vertraging in bouw. Volledige medewerking gekregen hierin. Ook de mannen die de bank en stoel kwamen brengen waren stipt, beleefd en vriendelijk.

Perfecte aflevering van het tv meubel.

Een bedrijf waar de klant centraal staat!

Bastiaansen Wonen is een bedrijf met fantastische mensen. Naast het deskundig advies ook een hoge servicegraad bij oplevering.

Goed advies, mooie meubels en prima dienstverlening!

Wij hebben voor ons nieuwe huis een plan laten maken door Dion Tromp voor de woonkamer. Heel goed advies en denkwerk. De ruime keuze in de winkel biedt de mogelijkheid om te kijken wat wel (en niet) bevalt, welke kleuren en stoffen. Dan is het toch een spannend moment bij levering. We zijn dik tevreden! Ook de levering was prima, op tijd en vriendelijk.

Keurig netjes verpakt

Op afgesproken tijd geleverd Nette heren die bezorgd hebben Bank perfect in orde Een 10

Zeer vriendelijk geholpen, veel keuze, snel en goed geslaagd

Ruime keuze waardoor we snel en goed geslaagd zijn. Ook tussentijds hielden ze ons goed op de hoogte mbt de levertijd van onze nieuwe bank.

hier krijg je nog het gevoel dat de "klant Koning" is

Bij Bastiaansen Wonen hebben mijn vrouw en ik een bank en een leren fauteuil gekocht. Wij werden bij onze aankopen deskundig begeleid en geadviseerd door de heer Peter Bastiaansen. Fijne winkel , die wij zeker in onze gedachten zullen houden bij onze volgende aankoop. De goederen werden thuis afgeleverd , door twee nette jongens. Een welverdiend Chapeau voor Bastiaansen Wonen te Bavel. Deze winkel zullen wij beslist aanbevelen bij familie , vrienden en kennissen

Duidelijk, correct!

Heel goed , duidelijke afspraken,

uitstekend

Verkopers Eric en Piet is een topvakmannen, die weten waar ze het over hebben. Klasse keuze gemaakt door hun adviezen. De jongens Frank en Max die komen afleveren, zeer klantvriendelijk en netjes. Top kwaliteit geleverd !

Goede kwaliteit geleverd, alles volgens afspraak

Goed geïnformeerd en geadviseerd door dhr. P. Donkers

Uitstekende kwaliteit en deskundige plaatsing.

Zeer tevreden over de procedure rond bestelling van gordijnen. Nieuwe rails geplaatst door deskundige medewerkers. Afspraken worden nagekomen.

Prima ervaring, goede begeleiding bij aankoop etc.

Verkoop, aflevering, garantie, communicatie , allemaal dik voor elkaar. Zullen zeker weer eens terug komen voor een aankoop. Dank voor de service.

Perfecte service.

De bestelling en levering waren beide geheel naar wens.

Gewonngoed

Prima service, aankoopbegeiding en bezorging

Ik Ik werd behandeld zoals ik behandeld wilde worden.n

goed.

Helemaal ok

Goede communicatie en enthousiaste medewerkers. Daar word ik blij van!

Kennis, kunde en vriendelijkheid

Kwalitatieve meubels, deskundig advies en snelle en accurate levering.