Reibungsloser Ablauf

Unkomplizierte Abwicklung, schneller Versand, freundlicher Service, immer wieder gern

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede service en snelle levering

Hele goeie service!

Goeie service snelle levering

Goed assortiment, snelle verzending

Spel aangeschaft voor school dat bij veel andere leveranciers uitverkocht was. Werd heel snel verzonden en in goede orde ontvangen. Enige verbeterpunt zou zijn als je voor scholen achteraf kon betalen.

Goedenmiddag, Dank voor uw beoordeling. "Enige verbeterpunt zou zijn als je voor scholen achteraf kon betalen." Dat kan ook. Bij het afrekenen staat de optie 'overboeken' Ik zal kijken of de omschrijving kan aanpassen naar 'achteraf betalen' Sorry voor het ongemak. Mvgr., Vincent

Vriendelijk in contact.

Er was onduidelijkheid over de status van mijn bestelling en na een telefoontje werd het dezelfde dag nog uitgezocht en opgelost.

Gewoon goed geregeld

Mooi spel snel ontvangen

Gewoon goed

Was erg blij dat zij het speel hadden. En binnen 2 dagen in huis super.

Tevreden......

Ik ben dik tevreden over de snelheid van de verzending. De verpakking mag wel wat kleiner. Eén spel in een doos versturen die bijna de grootte heeft van een flinke verhuisdoos vind ik nogal overdreven.

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. Als 'kleine' webshop is het voor mij economisch niet verantwoord om voor elke formaat spel de kleinst mogelijke doos op voorraad te houden. Het kan dus, zoals in uw geval, inderdaad voorkomen dat het spel in een (veel) grotere doos wordt verzonden. Mvgr., Vincent Schillevoort Denkspellenparadijs.nl

klantvriendelijk denkt met je mee.

Een van de producten die ik had besteld bleek niet meer op voorraad te zijn. Gelijk kreeg ik goede alternatieven aangeboden en nog een extra spel voor het ongemak. Ik ben altijd blij met mensen die verstand hebben van wat ze verkopen.

Hartelijk dank dat ik ondanks de 'fout' van het niet op voorraad zijn van het spel toch een positieve beoordeling heb ontvangen ! Mvgr., Vincent Schillevoort Denkspellenparadijs.nl

Mooi aanbod, sommige spellen uniek verkrijgbaar bij Denkspellenparadijs, goede en vlotte service.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling ! Mvgr., Vincent Schillevoort Denkspellenparadijs.nl

Remedial Teaching Hollands Kroon is zeer tevreden over Denkspellenparadijs.

Uitdagende spellen voor elke wat wils. Overzichtelijke website. Handige data sheets bij de meeste spelen. In mijn geval levering binnen 3 dagen.

Goeie snelle levering

Snelle levering. Verzendkosten vind ik voor hoe groot het spelletje is wel een beetje duur. Had volgens mij gewoon door de brievenbus gepast.

Snelle service zelfs nu

Levering volgens afspraak goed verpakt

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Vincent Schillevoort Denkspellenparadis.nl

Energiek!

Ik heb Vincent vol passie en gedrevenheid zijn verhaal zien geven. We hebben meer van die mensen nodig om ouders en kids te raken!

Hartelijk dank voor uw positieve en persoonlijke reactie/beoordeling. Met vriendelijke groet, Vincent Schillevoort Denkspellenparadijs.nl

Vriendelijke en snelle service

Goede selectie en leuke denk spellen avond door Vincent om kennis te maken met de spellen.

TOP

alles was dik in orde. Snelle levering. alle spelen nog mooi in folie.

Het is een kadootje voor Sint, dus ik kan er nog niets over zeggen

Had een foutje gemaakt in mijn e-mailadres en kreeg vervolgens keurig een telefoontje omdat mijn orderbevestiging was teruggekomen. Alles is keurig afgehandeld en mijn bestelling was er binnen een paar dagen. Zal in de toekomst zeker nog een bestelling doen en deze site doorgeven aan spellenliefhebbers.

Snelle service, mooie materialen .

Goed contact, snelle service, mooie materialen.

Klantvriendelijk

Per ongeluk verkeerde levering gekregen. Snel opgepakt en afgehandeld.

Net als de vorige keer weer prima verzorgd en goede heldere instructie.

nvt

Fijn dat ik mijn cadeau op tijd heb ontvangen

Ik vind het zeer positief dat ik snel antwoord kreeg op mijn mail en dat het gelukt is om mijn pakket op tijd te versturen.

Snelle levering

Persoonlijk contact omdat verkeerd product werd geleverd. Zeer gewaardeerd! Keurig rechtgezet!

Prima service!

Snelle levering was mogelijk. En heel fijn dat er goed werd meegedacht over hoe mijn doel het beste te bereiken is.

Snelle levering en klantvriendelijk

Het spel werd heel snel geleverd. Een klein foutje werd goed opgelost. Goede communicatie.