Heel goed om alles uit te leggen en verstand van zaken goede ontvangst en zeer tevreden

• Showroom: Leiden

Bij binnenkomst werden wij al snel hartelijk ontvangen en begonnen we met oriënteren onder het genot van een bakje koffie. Onze adviseur had alle tijd om een duidelijk beeld te krijgen van onze wensen maar belangrijker nog een duidelijk beeld te krijgen van de kosten. Daarna zijn we rustig verschillende vloeren gaan vergelijken en was het fijn zo`n grote beslissing als een beneden vloer in alle rust te nemen en alles voor en tegens te bespreken. Na onze beslissing waren we het al snel eens over de prijs en is het daarnaast fijn dat we nergens omkijken naar hebben. Lingen Keramiek bedankt voor de service, we kijken uit naar de vloer.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

De adviseur dacht goed mee,ook wb leveranciers Goede afspraken en zeer vakkundig gelegd door de timmerman. Echt top.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

We zijn op zeer prettige wijze door de verkoopadviseur begeleid in het komen tot een keuze voor een tegelvloer voor ons gehele appartement. Tevens heeft hij ons geholpen en goed geadviseerd omtrent de keuze van tegels in de badkamer en het toilet en de achterwand van onze keuken. Hij kwam met goede voorstellen en kon ook mooie kleurcombinaties laten zien. Daarnaast zijn we ook zeer tevreden over de werkvoorbereider van de afdelijg planning. Hij kon heel soepel omgaan met de wijziging in de planning toen bleek dat ons appartement op een latere datum werd opgeleverd dan voorzien. Ook had hij binnen een uur een oplossing geregeld toen bleek dat de cementsluier niet goed verwijderd was. Daarna zag de vloer er prima uit. Verder bleek dat als er sprake was van onduidelijkheid of kritiek van onze kant, we er in goed overleg met elkaar uit konden komen. Kortom: een tevreden klant!

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Deskundig advies in de showroom, vriendelijke contactpersonen binnen het gehele traject, vakmensen die de tegels en plinten hebben geplaatst en hebben gekit.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen.

Erg aardig gekwalificeerd personeel Denkt met je mee Niet te beroerd om iets extra's te doen Met een gerust hart ze alleen gelaten Werken hard door

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Groot was onze verbazing over de 5 voor ons assortiment! Wij zijn er juist op gefocust om ons assortiment up to date te houden, gericht op de vraag en trends. Daarom hebben wij ook contact opgenomen met mevrouw en zij was net zo verbaasd. Het is een typefoutje, het had een 8 moeten zijn! Dat klopt ook beter in onze beleving en ook in die van onze klanten, want ons assortiment wordt gemiddeld met een 8,7 beoordeeld. Hartelijk dank in ieder geval voor de goede review!

Wij kwamen via het project bij Van Lingen terecht. Na een goed advies van de tegeladviseur voor tegels in de badkamer en toiletten hebben wij besloten om ons ook voor de vloeren en trap te laten adviseren door hem. Wat is het fijn wanneer iemand mee denkt, met vernieuwende ideeën komt en snel door heeft wat bij ons past. Bedankt voor je vakkundige inzicht!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Zeer vriendelijke bejegening, nemen alle tijd en geven goed advies.

• Showroom: Leiden

Communicatie en duidelijkheid, deskundigheid zijn top !!! In de showroom deskundig geholpen door de tegeladviseur: duidelijk alle mogelijkheden doorgenomen voordat de bestelling definitief was (tm afvoer via een bigbag van overtollig materiaal) Stenen vloer is heel erg mooi gelegd, afwerking met plinten is prima verlopen; het is een mooi geheel geworden. Bovenverdieping laminaat ook weer zeer professionele aanpak en mooi gelegd. We besloten op een heel laat tijdstip in de werkzaamheden alsnog voor plinten bij laminaat en zelfs dat kon nog ingepast worden! Hele prettige en deskundige mensen die alles geplaatst hebben !!

• Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Toen de vloer geleverd werd was de bestelling bij lange na niet volledig, dit werd door de werkvoorbereider meteen opgepakt en geregeld zodat de volgende dag alsnog met een volledig nieuwe zending gestart kon worden. Ook de uitloop voor de vloeren leggers werd vakkundig opgelost naar ieders tevredenheid. De negatieve start-ervaring is voor ons een hele positieve ervaring geworden door de wijze van aanpak door de werkvoorbereider en mogelijkheden die Lingen Keramiek als bedrijf in huis heeft !

Snel en doeltreffend geholpen in de showroom. Tevens snelle levering.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Showroom: Leiden

Via het project van onze nieuwbouwwoning zijn wij bij Lingen Keramiek terechtgekomen voor het uitzoeken van het tegelwerk voor de badkamer en het toilet. Bij aankomst zijn we vriendelijk te woord gestaan en konden we op ons gemak rondkijken naar het grote aanbod aan tegels en de opties die Lingen allemaal biedt. Ruim op tijd ontving de tegeladviseur ons en na een kort gesprek adviseerde hij ons bij onze tegelkeuze. Als eerst keken wij naar de opties voor de badkamer en het toilet. Hiervoor hadden wij al een idee voor ogen en de tegeladviseur wist hier precies op in te spelen en met zijn adviezen en inzichten hebben we een heel mooi tegelwerk uitgezocht. Daarnaast hebben wij ook bij de tegeladviseur het tegelwerk voor de benedenverdieping uitgezocht, ook dit verliep vlekkeloos. Wij hebben dit gesprek als zeer prettig ervaren. De tegeladviseur is professioneel, rustig, duidelijk en verstaat zijn vak. De input die wij vandaag van de tegeladviseur hebben gekregen, heeft bijdragen aan twee hele mooie resultaten. Lingen Keramiek is een geweldige zaak om je tegels aan te schaffen. Een aantal punten konden wij nog niet beoordelen aangezien dit de levering en plaatsing van de tegels nog moet gebeuren. Na de goede ervaring van de aankoop van vandaag, gaan wij er vanuit dat ook de levering en plaatsing een mooi resultaat en een fijne ervaring zal geven.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: nvt

Via het project waar we een nieuwbouwwoning hebben gekocht zijn we bij Lingen Keramiek gekomen voor het uitzoeken van de tegels. Vandaag hadden we een afspraak met de tegeladviseur om een keuze te maken voor de tegels van de badkamer en toilet. We hadden wel een idee welke richting we op wilden, maar vonden het lastig om een keuze te maken. De tegeladviseur heeft ons hier goed bij geholpen. Hij gaf ons hierbij eerlijke en deskundige adviezen over welke combinaties wel en niet mooi bij elkaar stonden en bood daarbij goede alternatieven. Tijdens onze afspraak heeft hij meer dan ruimschoots de tijd voor ons genomen, heeft goed naar onze wensen geluisterd en heeft deze aangevuld met goede ideeën. Op deze manier zijn we samen tot een heel mooi pakket gekomen. We liepen met een heel tevreden gevoel de zaak uit en we kunnen niet wachten hoe alles er straks in het echt uit ziet. Zaken als de kwaliteit van de uitvoering en nazorg kan ik op dit moment niet beoordelen, dit zal ik nog doen als het werk gereed is.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Via het project van onze nieuwbouw woning zijn wij bij Lingen Keramiek terecht gekomen. In de mooie showroom te Capelle a/d IJssel zijn wij goed geholpen. Gedurende een drietal bezoeken ging wij van blanco naar een aankoop waar wij zeer tevreden mee zijn. Voor zowel de tegels voor de badkamer als de vloer voor de verdiepingen zijn wij goed geslaagd. De tegeladviseur heeft ons hierbij zeer goed geholpen. Allereerst werd ons gevraagd wat wij mooi vonden en hierop gebaseerd hebben wij een aantal voorzetten gekregen. We hoefden niet meteen te kiezen, pas bij een volgend gesprek hebben we een keus gemaakt en een offerte gehad. Vervolgens tijdens het derde gesprek zijn alle details voorbij gekomen en hebben we samen alles tot in de puntjes uitgewerkt. Wij zien uit naar de levering begin volgend jaar en als het aankoopproces een graadmeter is voor de kwaliteit van het plaatsen, dan kan dit alleen maar een prachtig resultaat geven.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Showroom: Capelle aan den IJssel

Adviseur heeft ons erg geholpen bij de aanschaf van de tegels in de badkamer en toiletten. Eerlijke mening over goede en mindere kleurcombinaties. Van Lingen heeft een breed assortiment wat het moeilijk maakte de juiste keuze te maken. Met behulp van de adviseur van van Lingen de juiste keuzes weten te maken.

Assortiment

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Heel fijn dat wij het plaatsen van een nieuwe vloer in zijn geheel konden uitbesteden aan Lingen Keramiek: van het slopen van de oude vloer, het egaliseren, het tegelzetten tot en met de afwerking... het is allemaal op elkaar afgestemd en uiterst professioneel gedaan! We genieten dagelijks van onze vloer die met veel vakmanschap is geplaatst!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Via nieuwbouw project terecht gekomen bij Lingen Keramiek voor het uitzoeken van tegels voor onze badkamer en toiletten. We hadden al wat ideeën welke richting we op wilde, maar nog niet exact qua kleuren. De tegeladviseur is in eerste instantie begonnen met het algemene verhaal en heeft de standaard tegelpakket laten zien, daarop zijn we steeds verder gaan kijken in prijsklasse van tegels, dit wordt ook netjes aangeven dat het steeds duurder wordt qua prijs en dat je hier rekening mee dient te houden. Ook werd goed aangevoeld wat wij zelf in gedachten hadden qua tegels /design en daar werd goed op ingespeeld. Uiteindelijk een tegel gevonden die ons zeer aansprak en waar wij graag ons sanitair mee willen uitvoeren. Vervolgens keuzes qua maten tegels gemaakt en hierop is een indicatie afgegeven qua kosten. In eerste instantie dachten wij dat de prijs wat aan de hoge kant was, maar na afwegen tegen een derde partij en laten uitvoeren na oplevering bleek dit verschil minimaal te zijn. Voor ons zijn dan de voordelen belangrijker dat via Lingen alles uit handen wordt genomen en alles al gereed is bij oplevering van de woning. We hebben direct ook de keuze gemaakt om dezelfde tegels, alleen in groter formaat ook in de woonkamer te laten plaatsen. Ook daar zeer goed advies in gekregen, aan alle details wordt direct gedacht, afkitten, plinten etc. etc. Verder is het contact met de tegeladviseur optimaal, als ik een mail stuur met vragen heb ik vaak nog dezelfde dag antwoord, iets wat andere partijen waar wij mee te maken hebben voor onze woning nog veel van kunnen leren. Over de kwaliteit van het plaatsen kan ik nog weinig zeggen, Lingen verzorgd in ons geval zelf de montage en dit wordt niet uitbesteed. Wel gesproken over de kwaliteit die ik verwacht (ik wil graag alles perfect hebben). Dit is volgens Lingen de standaard vanuit hunzelf en wat we mogen verwachten. En daar gaan we dan ook vanuit. Wij zijn erg tevreden en kijken uit naar onze badkamer en woonkamervloer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vriendelijk, deskundig en groot assortiment.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: De vloer werd opgeleverd zonder kitwerk en dit was best een verrassing voor ons. Langs de hele vloer en bij posten en overgangen bleven er naden open en dat zag er eigenlijk niet heel professioneel uit. De vloer was voor ons gevoel niet af en dat was jammer. Bij het bestelling is niet over eventueel extra kitwerk gesproken en we hebben niet de mogelijkheid gehad om het kitwerk mee te nemen. Bij navraag zijn we wel op "de kleine lettertjes" in de bevestiging gewezen en hebben we een link van een kitbedrijf ontvangen. We waren er liever vooraf op gewezen. Ook viel het ons tegen dat de tegelzetter een flinke stapel afval zoals karton, legen zakken, halve tegels en zelfs een gebruikte speciekuip naast onze voordeur heeft achtergelaten. Het was een bestelwagentje vol vuil! We zijn blij met onze vloer maar zouden de firma Lingen niet snel aanbevelen.

Goedemiddag meneer van Dongen, dank u wel voor u review en fijn om te horen dat u blij bent met de vloer. Tijdens onze adviesgesprekken vertellen wij over het VloerCompleet pakket waarin o.a. de zaken zitten die u heeft genoemd. Het is aan u om dit pakket al dan niet af te nemen, dit is vaak afhankelijk van het budget. Maar kennelijk is dit u niet duidelijk verteld en zullen wij dit dus intern oppakken. Dank u voor de feedback!

goed geholpen goed advies op tijd geleverd

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: jammer bij het leggen iets meer voorzichtig met de deur posten bijna allemaal beschadigd onderaan wegens te strak de tegels langs de posten.

• Showroom: Leiden

10 april 2018 hebben wij PVC Kliklaminaat van Isocore uitgezocht en hierbij geholpen door de tegeladviseur die ons goed en vakkundig bijgestaan heeft. Het uitgezochte werd binnen een week aan ons geleverd. Wij hebben het PVC Kliklaminaat zelf aangebracht in woonkamer en keuken.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Ik ben heel goed geholpen door de tegeladviseur. Hij dacht mee en kwam ook met bij mij passende voorstellen. Zeer ter zake deskundig. Vriendelijk en bereidwillig in het gesprek waarin alles aan de orde kon worden gesteld.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Ondanks de krappe planning keurig werk geleverd en alle afspraken netjes nagekomen. Denken mee met problemen en helpen met de oplossing hiervan. Blij met de vloeren en verwarming.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: geen

Prettig gesprek, deskundig en meedenkend

Rivium Westlaan 22 2909LD Capelle aan den ijssel

010-2021515