Sociaal toegankelijk, open en eerlijk

De adviseur van LIngen Keramiek heeft veel tijd voor ons gemaakt, alle opties bespreekbaar gemaakt en een eerlijke prijs gegeven. De vloer en de afwerking hiervan hebben we nog geen ervaring mee, maar tot nu toe is onze ervaring zeer positief.

Prettige en informatief

Tijdens onze bezoek aan de showroom van Lingen Keramiek zijn wij goed geholpen. De verkoper gaaf goed en duidelijk advies over het aanbod. En hebben wij een besluit kunnen maken over het aanschaffen van een tegelvloer voor onze nieuwe woning.

Positieve ervaringen ondervonden met Lingen keramiek waar de service en klantgerichtheid fantastisch

Via een connectie kwam ik er achter dat Lingen keramiek een ruim assortiment heeft in verschillende soorten tegels en waarschijnlijk kon leveren waar ik naar op zoek was. Na het bezoeken van hun duidelijke website vond ik een houtlook tegel die mijn belangstelling trok. Naar aanleiding hiervan heb ik een bezoekje gebracht bij hun showroom in Capelle aan de IJssel. Daar kon ik rustig rondkijken wat er allemaal aan tegels en dergelijke te koop was. Ik kreeg daar een heerlijk kopje koffie aangeboden zonder dat ik maar enigszins met iemand contact had gemaakt. Uiteindelijk mijn houtlook tegel gevonden en overleg gehad met de filiaalhouder over de mogelijkheden wat betreft de kosten en levering. Omdat ik nog diverse andere opties had bij verschillende leveranciers heb ik pas later besloten om met Lingen keramiek in zee te gaan. De bestelling en andere benodigdheden zoals het leveren van gezaagde plinten is allemaal later probleemloos afgehandeld via telefoon en e-mail. Bij levering bleken er wat tegels beschadigd te zijn, na 1 telefoontje en wat foto’s die ik opgestuurd had, werden deze tegels binnen 2 dagen vervangen door nieuwe, waardoor mijn tegelzetter door konden met het leggen van de tegelvloer. Ik zeg daarom !! Fantastische service !!

Vriendelijke en kundig

Lingen Keramiek heeft een mooie grote showroom. Wij hadden een afspraak met de verkoopadviseur en zijn door hem vriendelijk en kundig geholpen. Hij heeft ruim de tijd genomen om onze wensen door te spreken en kwam met goede suggesties.

In alle opzichten een zeer positieve ervaring.

Nadat wij een afspraak hadden gemaakt werden wij plezierig ontvangen. De verkoopadviseur heeft onze eisen en wensen voor de badkamer geinventariseerd en kwam al snel met een fantastisch voorstel. Professioneel en vriendelijk, top !

Professioneel + customer friendly

Goede ontvangst door de verkoopadviseur en de tijd nemend + daarbij goede adviezen gevend. Bovendien is de firma leverancier van top kwaliteit (zover mijn kennis daartoe toereikend is)

Slecht geholpen.

Onze ervaring met Lingen Keramiek is zwaar teleurstellend. Vanuit de bouw hebben wij daar de tegels voor onze badkamer gekocht. Ons eerste bezoek aan de showroom van Lingen was een drama. We werden niet goed geholpen en er werden 3 soorten tegels onder onze neus geschoven die wij niet herkenden vanuit eerdere informatie vanuit de aannemer. Maar nee, dit moesten ze zijn. Dezelfde dag contact opgenomen met de aannemer en wij hadden gelijk. We waren verkeerd voorgelicht. Geen enkel excuses vanuit Lingen Keramiek. In ons tweede bezoek aan de showroom werden we redelijk geholpen, uiteindelijk de keuze gemaakt. Na oplevering van het huis was het tegelwerk in de badkamer ver onder de maat. De nis was scheef, de voorzetwand was slecht afgewerkt, en nog meer dingen. Vereniging eigen huis keurde daarom ook het tegelwerk en voegwerk af. Het was slordig gedaan. Na een poos (2 weken) kwam er een tegelzetter. Het resultaat was niet verbeterd. Nog steeds scheef en zeer slordig afgewerkt. Na weer 2 weken kwam de tegelzetter nogmaals. Afgesproken dat na de reparatie Lingen Keramiek voor een schoonmaakploeg zou zorgen die de badkamer zou schoonmaken. Uiteindelijk het tegelwerk redelijk opgeleverd. En de uitleg van Lingen Keramiek: we kunnen niet voor een '10' gaan. Communicatie verloopt moeizaam en houding van Lingen is totaal verkeerd. We moeten blij zijn dat ze langs komen, en moeten ongeveer op onze blote knieeen bedanken dat ze komen. Einde van het liedje: schoonmaakploeg is niet geregeld, men komt de afspraken niet na! Toegezegd dat er na de reparatie iemand dezelfde dag nog zou komen om alles na te lopen. Ook deze afspraak is niet nagekomen. Kortom, wij zijn zeer ontevreden over Lingen Keramiek, de gang van zaken en hun houding ten opzichte van klanten.

In eerste instantie kwamen wij bij Lingen Keramiek voor sanitairtegels voor onze nieuwbouwwoning. Maar omdat we buitengewoon vriendelijk en professioneel geholpen en geadviseerd werden door de adviseur besloten we voor onze gehele woning tegel en pvc vloeren uit te zoeken. Niets was teveel moeite en wij zijn dan ook erg tevreden over de adviseur en Lingen Keramiek!!

Prettig en deskundig geholpen door de verkoopadviseur. Ga zo door!

Van Lingen 2x bezocht deze maand, beide keren was het erg druk in de showroom, ondanks de drukte werden we klantvriendelijk welkom geheten en werd er ruim de tijd voor ons genomen. Door twee medewerkers geholpen, beide erg deskundig en klantgericht. Onze ervaring tot nu met Lingen Keramiek is zeer positief en kijken uit naar een prachtige badkamer en tegelvloer.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Lingen heeft goed gereageerd op een aantal punten waar wij tegenaan liepen tijdens het project en hebben dit naar volle tevredenheid voor ons opgelost.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Wij hebben voor de tweede keer, voor de aanschaf van ons tegelwerk, gekozen voor "Lingen Keramiek" vanwege: - hun enorme expertise, - de supergrote keuze, - de klantvriendelijkheid, - het nakomen van beloftes, - het geduld van de verkopers, - het meedenken met de klant, - het professioneel leggen. Wij vinden "Lingen Keramiek" een echte aanrader!! - -

• Aankoop: Anders
  • Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: geen.

Wij zijn gastvrij ontvangen en al snel was voor de adviseur duidelijk wat onze wensen waren. Nadat wij de uitvoering van onze badkamer hadden laten zien, kwam hij met goede adviezen over de tegels. Dit advies hebben wij opgevolgd. En al snel zijn we tot een beslissing gekomen waar we erg blij mee zijn. Daarna hebben we gekeken naar een vloer voor ons appartement. Wij hadden daar al wel een idee over en hij begreep goed wat wij bedoelden. Nadat hij ons enige voorbeelden had laten zien voor een vloer, was de beslissing eigenlijk makkelijk gemaakt. Bij zowel de tegels voor het sanitair als de uitvoering voor de vloer, heeft hij goed met ons mee gedacht en kwam met waardevolle adviezen. Zo zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen waar we nog jaren plezier van zullen hebben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

levering was zeer positief

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: adviesgesprek was echt heel slecht.

Ik had specifieke ideeën voor het nieuwbouw project. Van Lingen heeft hierin goed advies gegeven en daarnaast is de kwaliteit van de geleverde diensten erg goed!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Alle vloeren mooi en netjes gelegd. Ook de afwerking plinten en afkitten mooi en netjes gedaan.

• Showroom: Leiden
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afstemming aanbrengen plinten na het leggen van de vloeren. Het aanbrengen van de plinten moest afzonderlijk worden afgesproken, waardoor de plinten ruim een maand na het leggen van de vloeren werden aangebracht.

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Vanuit een nieuwbouwproject bij Van Lingen terecht gekomen. De ontvangst in de showroom gaf ons direct een prettig gevoel. We kregen ruim de tijd om alle opties te bekijken en naast elkaar te leggen. Niets is te gek en Van Lingen adviseerd ook andere alternatieven. Naast de projectruimtes ( badkamer/toilet), dus ook maar de rest van het huis met Van Lingen overeengekomen. De vloeren zijn prachtig! Superstrak gelegd en heel professioneel uitgevoerd! Alle ruimtes zijn keurig netjes en schoon achtergelaten! Echt top!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Wat een fijne review! Maar natuurlijk hebben wij even nagevraagd waarom meneer van Veelen de 5 gaf voor de levering. Helaas waren de files hiervan de oorzaak; de vrachtwagen zou er tussen 7.00 en 8.00 zijn, maar dit werd helaas later. Gelukkig mocht dit de pret van het uiteindelijke resultaat niet drukken!

We zijn uiterst plezierig geholpen en geadviseerd. De winkel is ruim opgezet en biedt veel keus en inspiratie. Wat ons zeer aansprak was het persoonlijke contact en meedenken op detailniveau. Nu de woning is opgeleverd en we het resultaat kunnen zien zijn we uiterst tevreden over de keuzes die we nav het advies gemaakt hebben. De tegelzetter heeft ook vakwerk afgeleverd, alles strak geplaatst en afgewerkt. Wat aankoop en oplevering betreft voor ons een dikke 10!

• Showroom: Capelle aan den IJssel

Kundig personeel in showroom. Tegelzetter prima kwaliteit geleverd.

• Showroom: Capelle aan den IJssel
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Afspraak voor plinten en aparte voor afkitten, die snap ik niet...

Beste Mark, dank je wel voor het mooie cijfer, fijn om te horen dat je blij bent met het resultaat! Onze plintenspecialist levert graag goed werk op, net als onze andere specialisten. Op voorhand is niet precies te zeggen hoe lang ze bezig zijn met het plaatsen van de plinten. Daarnaast kitten zij alleen de plinten zelf af en niet de plaatsen rondom de deurkozijnen. Dit omdat rondom de kozijnen wordt gekit in de voegkleur van de vloer en de plinten in de plintkleur worden afgekit. Om een optimaal resultaat te leveren werken wij dus met twee specialisten en zijn er dus twee afspraken nodig. Maar dan heb je ook wel een optimaal resultaat waar je jaren plezier van zult hebben!

Bezoek was erg prettig en nemen de tijd voor je. Alles was prima verzorgt en besproken. Lingen Keramiek bedankt voor je super service

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

• Aankoop: Anders
  • Showroom: Leiden

Na een minder eerste ervaring met een andere adviseur hebben wij uiteindelijk een prettig gesprek gehad. Het advies was dermate duidelijk dat wij tot aankoop zijn overgegaan.

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.