Prettige samenwerking en heel veel medewerking.

Het uitzoeken van de vloertegels en de pvc vloer was een prettige ervaring. Verkoper was vriendelijk en bekwaam. De planning verliep voor ons zeer naar wens. De tegelvloer en de pvc vloer ligt er strak en netjes in. Tegelvloer is schoongemaakt en plinten zijn heel netjes geplaatst. We hebben alleen maar te maken gehad met vriendelijke en behulpzame mensen. Over de nazorg en garantie heb ik nog geen mening omdat alles er nog geen 2 werken in ligt.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Mooie tegels en vriendelijk personeel

Voor mijn nieuwbouwwoning heb ik bij Lingen Keramiek de tegels voor de badkamer en toilet uitgezocht. Mijn adviseur was Peter Reedijk. Zeer vriendelijke en professionele verkoper. De offerte was duidelijk en overzichtelijk en inclusief het legplan van de tegels. Mijn eerste keuze heb ik nog mogen wisselen naar een lichtere variant achteraf, waarvoor mijn dank. Ik ben heel nieuwsgierig naar het eind resultaat straks.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Netjes geholpen en een prachtig resultaat

Luuk van Lingen Keramiek is een enthousiaste verkoper die ons netjes geholpen heeft. Ook bij enkele werkzaamheden achteraf heeft hij ons goed begeleid. Kortom, zeer tevreden!

Goed advies

Goed en deskundig advies

• Prijs-kwaliteitverhouding

Een bedrijf met kwaliteit goed advies en kennis.

Wij hebben voor onze nieuwbouw woning tegels voor de WC en Badkamer uitgezocht. Door het professionele en vriendelijke personeel heel erg goed geholpen. Omdat we zo goed geholpen zijn hebben we besloten om ook de rest van ons huis door Lingen Keramiek te laten doen, de begane grond, 1e en 2e etage. Alles is van A tot Z perfect geregeld. Bedankt voor de super samenwerking.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Expertise in een ongedwongen sfeer

Professioneel geholpen in een ongedwongen sfeer waardoor keuzes persoonlijk bleven. Van daaruit verder uitstekend geholpen tot het eindresultaat

Goed en deskundig advies

Wij zochten een mooie keramische vloer in "Houtlook" voor ons nieuwe nog inbouw zijnde appartement. Er is enorm veel keuze. Best lastig. De adviseur heeft ons diverse vloersoorten laten zien. Hij gaf zeer deskundig advies en legde diverse soorten legmethodes uit. Ook de hardheid van tegel kent een verschil. Wat we niet wisten. We hebben tot twee keer toe gewisseld van vloer en manier van leggen. Hij bleef ons keer op keer goed te woord te staan en hij vond het vooral belangrijk dat wij tevreden waren. En dat is gelukt. Bedankt Lingen keramiek voor jullie hulp en we kijken echt uit naar onze vloer, visgraad gelegd met zwarte plint.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettig geholpen, goed advies, ruime keuze.

Voor het kiezen van tegels in badkamer en toilet in een nieuwbouwwoning werden wij hier geholpen door de adviseur. En dat pakte heel goed uit. Hij was duidelijk in zijn uitleg, gaf heel goede adviezen, dacht met ons mee en was heel vriendelijk. Mede door hem zijn we hier heel goed geslaagd. Wij gingen hier als zeer tevreden klanten de deur uit!

Prettig professioneel.

Vanuit de aannemer van ons nieuwbouw huis waren we gebonden aan een aantal vaste leveranciers. In een aantal gesprekken zijn we echter zeer goed geholpen en hebben we niet alleen de tegels geregeld, maar vonden we ook precies de vloer die we zochten. De adviseurs hadden zich verdiept in welk type huis we hadden gekocht en in welke stijl we de inrichting willen doen. Op basis van ons budget hebben we vervolgens het maximale eruit gehaald.

• Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Met een glimlach gingen we de deur uit!

Vanmiddag hadden we een afspraak voor het doornemen van het tegelwerk van onze nieuwbouwwoning . Bij aankomst werden we vriendelijk welkom geheten door verkoopadviseur . Na het delen van de tekening voor de gewenste badkamerindeling ontvingen we de 1e - verrassende maar zeer waardevolle - tip over de keuze van het bad. Hij liet duidelijk merken dat zijn product (tegelwerk) ook voor hem een combinatie moest worden met de rest en dat het geheel moest kloppen. Nadat we de indeling verder doorgenomen hadden zijn we de standaard geselecteerde tegels gaan bekijken. Prima tegels maar voor een WOW-effect zochten wij wat meer. Dat is bij Lingen geen enkel probleem want het assortiment is zeer uitgebreid. Doordat hij goed naar onze wensen en voorkeuren had geluisterd kon hij ons slim door de keuzes heen leiden en ons mooie combinaties voorstellen. Daardoor waren we er relatief snel uit. Tussentijd gaf hij ons een update over de geschatte kosten zodat we niet later er achter zouden komen dat we buiten budget uitkwamen. Een heel prettige manier van werken. We waren zo enthousiast over deze aanpak dat we ons vervolgens hebben gericht op de PVC vloeren. Ook daar hebben we goed en passend advies gekregen. Doordat de adviseur de juiste vragen stelde kwamen we ook hier - binnen het brede assortiment - tot de keuzes die bij onze wensen en budget pasten. Zowel voor de begaande vloer als voor de 1e etage met slaapkamers hebben we een mooie vloer uitgekozen. Ondanks dat ons huis pas in Q2 2021 wordt opgeleverd, heeft Lingen ons vertrouwen gewonnen. Aangenaam verrast: - in één bezoek geslaagd voor zowel de badkamer, toiletten, vloer begaande en 1e etage. - duidelijkheid over de prijs. - de adviseur haakte goed in op onze wensen en schakelde goed op de vragen die we stelden. Het was geen standaard praatje maar het advies en verkoop was afgestemd op onze behoefte. Wij gingen met een glimlach de deur uit Zodra we toe zij aan de zolder zien ze ons bij Lingen terug!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Zeer vriendelijk geholpen, goed advies

Wij kwamen via ins nieuwbouwtraject bij van Lingen terecht en we zijn zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Hebben mooie tegels uitgezocht voor onze badkamer en toilet. Wij hebben, aangezien het allemaal tot tevredenheid is verlopen ook onze PVC vloeren daar uitgekozen voor de boven verdiepingen. Bedankt voor het fijne bezoek.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Ontzettend fijn geholpen en goed geadviseerd door de werknemer

Ik kijk positief terug op de aankoop van onze vloer bij Lingen Keramiek in Capelle aan de Ijsel. Bij binnenkomst wisten we nog niet precies of we voor PVC of een stenen vloer zouden gaan, maar na wat vergelijken en goed advies zijn we tot een keuze gekomen. Fijn dat ze een breed assortiment hebben, zodat je van alles kunt vergelijken, daarnaast is het fijn om te ervaren dat ze de tijd voor je nemen, ook al is het druk in de winkel. Wat mij betreft is dat namelijk iets wat in deze tijd vaak onder de maat is. Tot slot kregen we nog een leuk presentje voor de aankoop van onze vloer, super leuk! Daarom een dikke tien van Lingen Keramiek.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Goede kennis van producten en we voelden ons gehoord in onze specifieke wensen

We wilden graag ons toilet opnieuw laten inrichten. Aangezien de ruimte die ik wij beschikbaar hadden zich leent om er een bijzonder ontwerp van te maken, zijn wij in gesprek gegaan met de verkoper . Hij heeft ons stap voor stap meegenomen in de mogelijkheden die er waren. Van ieder voorstel werd een ontwerp gemaakt en werden de betreffende tegels gepresenteerd. Ook zijn er tegels voorgesteld waar er op het moment geen voorbeeld van was, dan werden er binnen 1 week monster tegel opgestuurd ter bezichtiging. Al met al zijn wij zeer tevreden over de geleverde service en kwaliteit. Wij genieten nu volop, wanneer we ons een ogenblik terug trekken, in deze mooi ontworpen ruimte.

• Prijs-kwaliteitverhouding

De vloer is vakkundig en zeer mooi gelegd.

Wij zijn zeer goed geholpen en zeer tevreden met onze vloer. De vloer is vakkundig en zeer mooi gelegd.

Betrouwbaar, meedenkend, vakbekwaam personeel

Wij zijn destijds via onze aannemer in kontakt gekomen met Lingen keramiek. De badkamer en toiletruimtes zijn mooi, vakkundig betegeld, evenals de vloer op de benedenverdieping! Wij zijn erg tevreden over de service en begeleiding en men dacht ook mee aan oplossing van probleem ( vloer bleek niet geheel egaal ) Wij zouden Lingen keramiek zeker aanbevelen in kennissen-/vriendenkring!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Een prachtige vloer, mooi gelegd

Na een aantal prettige gesprekken besloten om een vloer van Lingen Keramiek af te nemen. De prijs is stevig maar de kwaliteit is ernaar. De levering was precies volgens afspraak en werd gedaan door wat leuke gasten die het zware werk met plezier deden. De man die de vloer zou leggen nam zelfs de moeite om die dag (toevallig een vrije dag voor hem) naar ons toe te komen om de mogelijkheden met ons door te nemen. Erg prettig wanneer het om nieuwbouw gaat, want je doet alle bestellingen op basis van tekeningen. Als je in het huis zelf staat is het toch anders. Tijdens de vloer bleef het contact uitstekend, en een dag eerder dan gepland lag alles er piekfijn in. Wij zijn heel blij met de prettige mensen van Lingen en natuurlijk helemaal met het resultaat.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Klantgericht, goede kwaliteit en flexibel in de planning!

We hebben vakkundig advies ontvangen voor een mooie keramieken 'houtlook' tegelvloer in ons nieuwe huis. Deze werd keurig volgens plan geleverd en is heel netjes gelegd! Ook een noodzakelijke vervanging van één tegel achteraf (doordat we zelf nog een kozijn hadden laten verplaatsen) kon snel worden ingepland en werd heel netjes uitgevoerd! Prima werk dus! Een complete tegelvloer , gelegd en al, is een hele hap uit het bouwbudget, maar is het geld zeker en vast waard! Wij zijn er heel tevreden mee, top!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Prettig meedenkende verkoper, goede planner van het werk en een strakke uitvoering van het leggen va

Zie hierboven. Wij hadden regelmatig contact met de verkoper en de planner. Ging uitstekend. Ook de uitvoering. Een opmerking waarom 4,5 ster ipv 5. Bij contact over plinten kregen we contact met een andere verkoper. Die riep meer problemen op dan er waren. Want de uitvoering ging prima, ook al was er eerst gestuckt terwijl Lingen dat had afgeraden.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Lingen heeft mooie producten, maar het is pas echt mooi als ze het geplaatst hebben

Lingen heeft bij ons mooi werk afgeleverd, perfect afgewerkte vloeren inclusief de plinten en het kit-werk. Ondanks alle verschillende vak-mensen die langskomen is alles conform afspraak uitgevoerd. Flexibel en professioneel.

• Prijs-kwaliteitverhouding

Wat een vreselijk slecht bedrijf!!

Via een nieuwbouw project badkamer tegels uitgekozen. Verkoop was in het begin leuk maar als je vragen gaat stellen word het minder gezellig. De uitvoering van de badkamer is echt ronduit slecht!!! Tegels scheef te lange dorpel verkeerde kleur voeg(naderhand ingekleurd op juiste kleur) tegelstrips heel scheef enz. De afhandeling en behulpzaamheid is ook echt triest. Willen niet toegeven dat ze fout zitten dus dan zit je met de gebakken peren. Ik raad dit bedrijf echt af doe het niet!!!

• Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Richard, Heb je deze punten ook gemeld bij de aannemer? Deze zullen zij beoordelen volgens de normen en als wij dan de opdracht van hen krijgen dat we iets op moeten lossen, doen we dat uiteraard! Volgens onze gegevens staat alleen de dorpel op de opleverlijst. Deze hebben wij geleverd conform de tekening waar je ook voor getekend hebt.

Klantgericht vriendelijk

Een zeer mooie vloer stak gelegd mooie plinten geplaatst door exclusieve plint en vakkundig gekit zeker de kosten waard Een aanrader Lingen Keramiek Ook de tegels vakkundig verwerkt in de badkamer en toilet wand

• Prijs-kwaliteitverhouding

Sociaal toegankelijk, open en eerlijk

De adviseur van LIngen Keramiek heeft veel tijd voor ons gemaakt, alle opties bespreekbaar gemaakt en een eerlijke prijs gegeven. De vloer en de afwerking hiervan hebben we nog geen ervaring mee, maar tot nu toe is onze ervaring zeer positief.

Prettige en informatief

Tijdens onze bezoek aan de showroom van Lingen Keramiek zijn wij goed geholpen. De verkoper gaaf goed en duidelijk advies over het aanbod. En hebben wij een besluit kunnen maken over het aanschaffen van een tegelvloer voor onze nieuwe woning.

Positieve ervaringen ondervonden met Lingen keramiek waar de service en klantgerichtheid fantastisch

Via een connectie kwam ik er achter dat Lingen keramiek een ruim assortiment heeft in verschillende soorten tegels en waarschijnlijk kon leveren waar ik naar op zoek was. Na het bezoeken van hun duidelijke website vond ik een houtlook tegel die mijn belangstelling trok. Naar aanleiding hiervan heb ik een bezoekje gebracht bij hun showroom in Capelle aan de IJssel. Daar kon ik rustig rondkijken wat er allemaal aan tegels en dergelijke te koop was. Ik kreeg daar een heerlijk kopje koffie aangeboden zonder dat ik maar enigszins met iemand contact had gemaakt. Uiteindelijk mijn houtlook tegel gevonden en overleg gehad met de filiaalhouder over de mogelijkheden wat betreft de kosten en levering. Omdat ik nog diverse andere opties had bij verschillende leveranciers heb ik pas later besloten om met Lingen keramiek in zee te gaan. De bestelling en andere benodigdheden zoals het leveren van gezaagde plinten is allemaal later probleemloos afgehandeld via telefoon en e-mail. Bij levering bleken er wat tegels beschadigd te zijn, na 1 telefoontje en wat foto’s die ik opgestuurd had, werden deze tegels binnen 2 dagen vervangen door nieuwe, waardoor mijn tegelzetter door konden met het leggen van de tegelvloer. Ik zeg daarom !! Fantastische service !!

Vriendelijke en kundig

Lingen Keramiek heeft een mooie grote showroom. Wij hadden een afspraak met de verkoopadviseur en zijn door hem vriendelijk en kundig geholpen. Hij heeft ruim de tijd genomen om onze wensen door te spreken en kwam met goede suggesties.