Goede begeleiding, humor en doen!
  • Uw totale indruk

We hebben weer zo'n ontzettend mooie training gehad. Het positieve van UNLP is dat je heel laagdrempelig een onderdeel van de gevolgde cursus(sen) in kunt halen. Voor mij al weer een jaar geleden dat ik de master practitioner heb gevolgd. Het was geen probleem om nu aan te sluiten bij een andere groep om het hypnose blok te volgen. ik heb genoten van de training, de trainer, de ondersteuning van medecursisten en van de prachtige locatie in Grollo. Heel veel dank daarvoor

• Uw totale indruk

Super inspirerend. Een boost! Fantastisch gewoon!
  • Uw totale indruk

Een super waardevolle training die je iedereen mag gunnen. Heel bijzonder om met een traan en een lach bezig te zijn met je persoonlijke ontwikkeling.
  • Uw totale indruk

Zeer kundige trainers. Ben zelf bij veel instituten op kennismakingsavond geweest en UNLP kwam wat mij betreft het beste uit de bus. Met kop en schouders. Ook heb ik dit ervaren tijdens de opleiding. Altijd persoonlijke aandacht als je dit nodig hebt, zelfs buiten de lessen om. Fijn ook dat de training altijd gereviewed mag worden. Ga ik zeker nog eens gebruik van maken.
  • Uw totale indruk

Zeer integer en positieve minste

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de service en klantvriendelijkheid was geweldig, je viel echt in een warm bad en voelde je daardoor gelijk op je gemak. voldoende en makkelijk parkeren is ook fijn.
  • Uw totale indruk

Beste Frits, Wat jammer dat je de locatie, de trainers en de prijs/kwaliteit minder hebt ervaren. Je bent bij Droom, Leef, Geniet geweest. Dit was juist een evenement waar heel veel mensen ontzettend enthousiast over waren. Wij zullen gaan onderzoeken hoe we voor een volgende keer ook jouw cijfers omhoog kunnen krijgen :-) Wij hopen je te mogen verwelkomen bij een volgend evenement!

- sfeer - oprechtheid - herkenbaarheid (overige deelnemers) - de onderwerpen
  • Uw totale indruk

Geweldige ervaring! Prachtig event gevolgd met Vincent en Marcel. Heel mooi! Kan het iedereen aanraden.
  • Uw totale indruk

Vorige week naar evenement Droom, Leef, Geniet geweest. Wat is dit enorm integer gemaakt. Zeer kundige trainers, warm en hartelijk team. Je merkt aan alles dat hier vakkundig en gedetailleerd over nagedacht is. Zo mooi, deken van empathie! Ook al was het in een theater, toch voelde ik continue de intimiteit en verbinding met de trainers en andere deelnemers.

2 sterren: slechter dan verwacht

-Ik heb hele goede ervaringen gehad met UNLP met de opstellingendagen o.a. van Daan van Kampenhout. De gastvrijheid en openheid vond ik altijd heel prettig en ook de inhoud en diepgang van de dagen. Daarom had ik ook verwachtingen t.a.v de 3-daagse en besloot mijn schoonzoon mee te vragen om kennis te maken met UNLP. Dat viel mij en hem ook flink tegen. Het was o.i. meer een reclame-3 daagse dan een diepgaande ervaring. Het was dan wel heel goedkoop in euro's, maar het kostte ons samen wel 6 werkdagen, en de hele groep van 300 mensen dus 900 werkdagen: dat is een substantieel bedrag in geldwaarde en werd niet voldoende op waarde geschat, vandaar een 3 voor de prijs/kwaliteitverhouding: dat draait niet alleen om euro's. Er werd (voor mij) niet waargemaakt wat er beloofd was. - de vrijwilligers en helpers waren zeer behulpzaam en betrokken. -een gemakkelijke en uitnodigende sfeer -de trainers zijn aardige jongens en weten de mensen te enthousiasmeren, maar voor mij teveel op de Amerikaanse snelle toer en PR gericht. Het moest vooral 'leuk' zijn. -op zich een goede zaak om mogelijkheden als hypnose en nlp meer bekendheid te geven.
  • Uw totale indruk

Beste Eef, Wat enorm jammer dat je het 3-daagse evenement zo hebt ervaren. Wij schrikken hier zelfs een beetje van, juist omdat we alleen maar positieve reacties (hier op Klantenvertellen, maar ook via Facebook, email en telefoon) hebben gehad. Wij vinden het dan ook zeer vervelend dat je deze ervaring zo hebt gehad. Het is juist onze bedoeling geweest om een mooi en integer programma te verzorgen. De demonstraties op het podium hebben grote impact gemaakt bij de mensen die naar voren kwamen en bij een groot deel van het publiek. Zeker geen PR en Amerikaanse snelle-toer-activiteiten. Maar goed, natuurlijk kan ik niet veranderen hoe jij de dagen hebt ervaren. Ik ben wel blij te lezen dat je andere positieve ervaringen bij UNLP hebt meegemaakt. We zullen je feedback meenemen voor een volgend evenement, zodat we het alleen maar mooier en beter kunnen maken.

Droom, leef, geniet was een prachtige reis. Ik heb er van genoten! De locatie was ook helemaal goed: wat een juweeltje dat Zonnehuis! Het weekend heeft gewerkt als catalysator, ik heb nieuwe gewoontes aangeleerd, zet weer stappen in de groei van mijzelf en mijn bedrijf. In één woord: fantastisch!
  • Uw totale indruk

Ik vond het een prettige sfeer en veilige plek. Ruimte voor iedereen. Ik heb de drie dagen goed vermaakt Zou graag hieraan het vervolg willen doen. Zeer enthousiast.
  • De service / klantvriendelijkheid
  • De prijs / kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Uw totale indruk

Ik ben enorm geinspireerd door deze 3 daagse. Een boeiende presentatie van allerlei NLP, mindfulness en andere technieken. Met vakmanschap en humor.
  • Uw totale indruk

Geweldig seminar, met name Vincent en Marcel stralen enorm veel positiviteit uit. Maar ook hun kwaliteit kwam duidelijk naar voren bij de podiumsessies.
  • Uw totale indruk

Voor mij was een goede herhaling van wat ik reeds had geleerd maar in een nieuw jasje. het voelt fijn om weer met de vertrouwende mensen samen te zijn. Was echt lekker.
  • Uw totale indruk

Heel vakbekwame trainers (Marcel & Vincent - seminar Droom, Leef, Geniet). Prachtig inspelend op mekaar met uitstekende rapport naar de deelnemers in de zaal toe. Schitterend seminar : leerrijk, onderhoudend, relevant. Het raakte me ook hoe de 'liefde' van Marcel en Vincent, als koppel, zo de zaal instroomde. Mooi, mooi en écht. Waw! Ondersteuning door teamleden was ook zeer professioneel! Dikke dank je wel!
  • Uw totale indruk

Op een ongedwongen ongemerkte manier in contact met mensen je kwaliteiten naar boven laten komen, door de trainers
  • Uw totale indruk

De trainers zijn erg inspirerend en weten te boeien. Een mooi samenspel! Bovendien hebben ze onze tip ter harte genomen en dat was direct merkbaar.
  • Uw totale indruk

Fijne warme leeromgeving , voelde heel veilig .
  • Uw totale indruk

Ik ben 37 jaren bezig als trainer adviseur gedragskunde en agressie. om mezelf verder te ontwikkelen ben ik na lang en uitgebreid onderzoek bij UNLP beland. UNLP is in mijn ogen de enige nlp instituut die zeer klantvriendelijk, professioneel, meedenkend en kwalitatief zeer hoog scoort. De prijs kwaliteit verhouding is perfect passend er wordt met zorg en respect met de cursisten omgegaan. De eigenaren en hun team van administratie en trainers zijn gericht op kwaliteit leveren van de trainingen en technieken en niet zwaar sales en snel geld binnenhalen. Al met al is UNLP een instituut die snel een respectabele en prominente positie gaat innemen in Europa.
  • Uw totale indruk

Dankzij de professionaliteit, warmte en vakkundigheid van de trainers en coaches een veilige thuishaven waar voor iedereen de ruimte is om een stevig fundament onder zijn persoonlijke ontwikkeling te leggen en de beste versie van jezelf te worden.
  • Uw totale indruk

Professionele organisatie. Geweldige trainers. Ook fijn dat ieder zo zijn specialisme heeft. Veel aandacht voor de deelnemers persoonlijk maar ook voor de ontwikkeling waar men ook voor komt.

Supertrsining!