De groep werd in no time een hechte geinteresseerde en blije bijeenkomst

Door de enorme aanstekelijke energie van Marcel en Vincent raakte ik snel in een goede flow. Tel daarbij op de snelle en werkzame ingredienten en de bijeenkomsten werden om naar uit te kijken en ruimte voor het eigen thema te vragen. De professionaliteit van beide heren is van een hoog Niveau en ongemerkt pakt Marcel of Vincent de rol van behandelaar. In no time weten ze van elkaar wie de lead moet nemen. Ik raad mensen dit retreat zeer zeker aan!

Heel enthousiasmerend personeel en veel persoonlijke aandacht

Ik heb deelgenomen aan de 6-daagse Droom, Leef, Geniet retreat in Noordwijk van 8-13 juni. Een enorm groot cadeau aan mezelf. Iedere dag stonden Marcel en Vincent en alle coaches vol enthousiasme en energie voor onze groep van 30 deelnemers. Het was 1 grote ontdekkingsreis vol vuur, passie, energie en positiviteit! Van je "oude verhaal" naar je "nieuwe verhaal" door middel van meditaties, zelfhypnoses, familie opstellingen, oefeningen in (kleinere) groepjes en wat al niet meer. Super intensief, maar daardoor zo krachtig. Veel geleerd, gelachen, gehuild, overwonnen. Ook veel mee naar huis genomen om mee te gaan oefenen, want dagelijks trainen en "conditioneren" is het sleutelwoord :) Ik zou het zo weer over doen!

In 1 woord geweldig !

Wat een fantastische dagen in Noordwijk aan Zee ! Lachen, huilen, praten, ervaringen delen en heel veel dansen. Ik heb mijn "oude verhaal" achtergelaten en ben mijn "nieuwe verhaal" iedere dag aan het leven. Dankbaar voor alles wat mij is aangereikt door Marcel, Vincent en de coaches.

Professionele en doordachte info.

Vincent en Marcel geven duidelijke en praktische informatie over wat je kunt doen om te veranderen en ze doen zelf actief mee.

Ik heb ontdekt dat er zoveel in mij zit dat er nog niet is uitgekomen. Kan ik nu aan werken!

Ik heb geleerd om te “voelen”, heb veel liefde ervaren, er is gedurende die dagen meer en meer emotionele ballast verdwenen, had oorspronkelijk andere verwachtingen maar heb ingezien dat je uiteindelijk alles ‘zelf’ moet en kan verwezenlijken. Er zijn grote veranderingen in mijn denken, doen en voelen en kan hier verder goed mee aan de slag nu! Was wel heel vermoeiend en mentaal wel redelijk zwaar doordat ik een hoogsensitief persoon ben (veel prikkels en weinig tijd om te verwerken) maar had constant veel energie, deze week werd heel professioneel gebracht! Super gedaan!!

Professionele begeleiding in persoonlijke ontwikkeling

Samen met Marcel en Vincent een geweldige week meegemaakt en een gigantische metamorfose doorgemaakt. Gigantische door Marcel en Vincent geholpen!

Liefdevolle verbinding met mezelf, de ander en de anderen

Ik voel me nu nog steeds liefdevol beschermt en ondersteund door de mensen van droom, leef geniet en Vincent en Marcel . Ik heb in heel korte tijd zoveel aangeboden gekregen dat ik nu met een relativerende herkennende blik mijn oude patronen enerzijds herken en anderzijds er ook wat mee kan doen door de handvatten die ik gekregen heb en tevens geconditioneerd zijn . Ook is het 6 dagen workout, survival ;”want er komt behoorlijk wat herrie en emotie los “ . Samenvattend lijkt het op meegenomen worden op een weg die ik blijf bewandelen want de afslag daar naar toe heb ik door droom, leef en geniet herkent tegen en heb besloten deze te volgen.

Jaren therapie kunnen niet op tegen 6 dagen NLP retreat......

Van te voren niet te bedenken, later niet uit te leggen wat deze 6 dagen voor inzichten en veranderingen teweeg brachten. De gedrevenheid en de persoonlijke aanpak van Marcel en Vincent hebben daar zeker aan bijgedragen. Voorafgaand m'n bedenkingen bij de grootte van de groep maar bleek geen enkele blokkade te zijn eerder een verrijking tijdens de vele oefeningen. Echt een aanrader......

Positieve , enorm hulpvaardige coaching

Meer dan 15 ben ik bezig met persoonlijke groei met als doel: helder krijgen van mijn talenten en van wat me gelukkig maakt. Na de NLP 6-daagse retraite heb ik het gevoel een groeispurt te ervaren. NLP ervaar ik als heel concreet en doelgericht met je groei aan de slag te gaan op een speelse creatieve manier. Ik kreeg hierdoor veel meer binding met mijn talenten, Wat enorm waardevol is, dat je tegelijkertijd aan herstel en blokkades kan werken. Ik kan hierdoor nu veel bewustere keuzes maken om mijn kunnen tot zijn recht te laten komen. Resultaat: ik heb meer zelfvertrouwen gekregen. Daardoor maak ik nu andere keuzes en 1 ervan is de Practitioner Opleiding te volgen. Voor mij is NLP de beste ervaring geweest op vlak van persoonlijke groei en coaching. De coaches van NLP besteden ook ruim de tijd op vlak van nazorg zodat wat je leert echt geïntegreerd wordt in het dagelijkse leven. NLP reikt methodes aan om sterker, voller, positiever, gelukkiger en zinvoller t.a.v. mezelf en anderen in het leven te staan.

Ik ben weer tot mezelf gekomen

Een jaar lang heb ik getwijfeld over wat ik wilde en al vele jaren leefde ik in onzekerheid over mezelf; of wat ik doe wel goed is. Met de dag kwam ik weer beter bij mijn gevoel tijdens de retreat. Ik kwam er achter wat voor mij zelf echt belangrijk is en waar ik goed in ben om in te zetten, dit te bereiken. Ik heb nog een lange weg te gaan dit door te zetten, maar heb er nu veel vertrouwen in dat ik het kan en voel me weer met beide benen op de grond staan. Ik durf keuzes te maken en ben onderweg.

Leuke trainers en leuke groep in combinatie met interessante leerstof!!!
  • Uw totale indruk

Ik ben heel blij dat ik de opleiding gevolgd heb. Mijn leven is er in positieve zin door veranderd. :) Het kostte wel wat tijd (18d is niet niks), maar erg de moeite. Leuke groep en leuke trainers.
  • Uw totale indruk

Dit was een van de beste opleidingen in jaren die ik gevolgd heb. Tijdens de verschillende modules heb ik mezelf en mijn doelen herontdekt, heb veel losgelaten en opener geworden. Zeer inspirerende en professionele trainers die het energieniveau van de groep hoog weten te houden. Een evidentie dus dat ik het masterniveau zal volgen.
  • Uw totale indruk

De mogelijkheid om de cursus te reviewen of opnieuw te doen en zo de massa opgedane kennis uit te diepen is van goudwaarde. Elk lesmoment waren er nieuwe AHA momenten die ik de eerste keer niet had opgepikt.
  • Uw totale indruk

Tijdens deze cursus leer je je van heel veel dingen bewust worden. Je ontdekt veel tools die je al van bij je geboorte meekreeg en waar je nu mee aan de slag gaat.
  • Uw totale indruk

Ik heb deze opleiding als heel waardevol ervaren voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Een echte aanrader!! En snel toepasbaar in je dagelijks leven dankzij vele praktische technieken.
  • Uw totale indruk

De algemene aanpak is zeer motiverend en positief. Kwaliteit en Drive van de trainers; Marcel, Tom en Liesbet dankjewel! Iedereen komt aan bod tijdens het traject, dus we ontvingen gebalanceerde collectieve aandacht met extra momenten voor het individu. De veiligheid die wordt en is verzekerd.
  • Uw totale indruk

Duurzame transformatie, dat is voor mij de Practitioner en Master Practitioner opleidingen bij UNLP. Naast het leren van NLP technieken werk je ook aan je eigen transformatie. En werk je aanzet halen van je eigen doelen. Deze opleidingen bij UNLP zijn voor mijn persoonlijke groei belangrijke mijlpalen geweest.
  • Uw totale indruk

Ik heb enorm genoten van het hypnose weekend van de NLP Master Practioner opleiding van UNLP. Dat leren toch zo leuk kan zijn, heerlijk klaslokaal in de natuur, inspirerende trainer en ook het eten is goed verzorgd.

Geheel, opbouw en locatie
  • Uw totale indruk

Zeer veel geleerd op een positieve inspirerende manier overgebracht! Zeker een aanrader als je persoonlijke ontwikkeling onderdeel wil maken van je leven vanuit persoonlijk en/of professioneel oogpunt.
  • Uw totale indruk

Het is een fijne leeromgeving, ze zijn zeer vriendelijk en de trainers hebben veel kennis. Het bijzondere vind ik dat je ten allen tijden de opleiding mag herhalen en/of inhalen en er zijn geen kosten aan verbonden. Heel uniek!!
  • Uw totale indruk

Dit weekend ingehaald in Grolloo, en hiermee mijn tweede UNLP diploma behaald. Ik heb het prima naar mijn zin gehad en ben weer een mooi stukje verder in mijn groeiproces gekomen.
  • Uw totale indruk

Fantastische, levensveranderende ervaring was het hyonoseweekend in de NLP Master Practitioner-opleiding in het prachtige Drentse Grolloo. Het was geweldig om te ervaren hoe anderen en ikzelf door het weekend heen veranderden, tot inzicht kwamen en sterker werden.
  • Uw totale indruk

- Persoonlijk zou alle locaties in de natuur moeten zijn - er mag van mij ook meer gestimuleed worden vanuit de deelnemers, huiswerk, meningen, etc