3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De bereidwilligheid om je te helpen is groot en het contact is prettig. Dation is zeker een toevoeging voor de rijschool en helemaal met de iDeal koppeling

• Naam rijschool: Rijschool Euroholland
  • Verbeterpunten/ tips: Documenten kunnen archiveren binnen dation. Vanuit Dation leerlingen individueel of an bloc kunnen mailen. Basis info kunnen weergeven in het begin leerling scherm. Dit is nu een vast format.

Een zeer goed doordacht, uitgevoerd en geschreven rijscholen administratie programma..

• Naam rijschool: Rijschool Kamminga
  • Verbeterpunten/ tips: een zoek functie in het agenda blad

Ben nu een jaar actief als rijschoolhouder , zonder Dation had mijn rijschool nooit zo'n succes geweest . Ik kan mij concentreren op lesgegeven . Tevens zorgen ze met de rijbewijs-app ervoor dat ik nieuwe aanwas krijg , en dat mijn leerlingen laaiend zijn over de innovatie

• Naam rijschool: Rijschool Posseth
  • Verbeterpunten/ tips: Graag zou ik zien dat de rijbewijs-app uitgebreid wordt mbt de vorderingen inde opleiding en de status van hun pakket

Leerlingen zijn enthousiast over de RijbewijsApp = toegevoegde waarde!

• Naam rijschool: Verkeersschool Van Dam
  • Verbeterpunten/ tips: Blijf praktisch meedenken met de branche in alle richtingen!

Als er contact heeft plaatsgevonden gaat alles suppersnel.

• Naam rijschool: Live2drive
  • Verbeterpunten/ tips: Bereikbaarheid telefonisch kan beter is persoonlijker dan via de mail. Ideaal koppeling heeft te veel fouten wat ergernis oplevert bij klanten veranderingen eerst goed testen voor ze gebruikt worden.

Dation bevalt ons prima.

• Naam rijschool: Ezendam Rijopleidingen
  • Verbeterpunten/ tips: Zouden jullie het aantal uren dat een leerling heeft gereden er in de agenda weer bij kunnen zetten ook in het overzicht per week.

Het pakket is inmiddels flink verbeterd. Met name over de facturering heb ik me in het verleden nog al eens opgewonden. Verder zou ik het niet meer willen missen.

• Naam rijschool: Autorijschool Elsenaar
  • Verbeterpunten/ tips: Het systeem blijft regelmatig (te) traag laden. Wat mij betreft mag hieraan wat verbeterd worden.

De Servicedesk is super,toppie

• Naam rijschool: Rijschool Rijnland
  • Verbeterpunten/ tips: De mobiele app voor de instructeurs duidelijker en sneller te maken

Dat zijn er meerdere. Centraal bij de ervaringen staat de openheid en wil vanuit Dation om continue te willen innoveren en verbeteren. Je krijgt altijd het gevoel dat je samenwerkt aan het beste product en eindresultaat en dat helpt in je procesverbetering van je bedrijf!

• Naam rijschool: Nederveen
  • Verbeterpunten/ tips: Telefonische bereikbaarheid. Inzage in lopende projecten en voornamelijk de planning daarvan. Idee zou kunnen zijn om dit in een afgeschermd portaal te kunnen zien. De mogelijkheden heb ik met een 7 beoordeeld, omdat op dit moment nog niet alle opleidingen vanuit het Dashboard geregeld kunnen worden.

• Naam rijschool: Mickers rijopleidingen

Ik wordt altijd erg prettig geholpen. Verbeter punten die ik aangeef worden ook in overweging genomen. Er wordt serieus gekeken of deze punten technisch op te lossen of te verbeteren zijn.

• Naam rijschool: RijSchool Sietse

Veel positieve reacties van bestaande leerlingen en geïnteresseerde leerlingen over de voordelen van Dation dashboard. Geen gedoe met plannen van lessen in de auto maar thuis op het gemak met de pc, en les planning en financiële status. Dit betekend voor zowel voor de leerling als voor mij een hoger rendement van de lestijd. verder is de Ideal optie een uitkomst waardoor ik minder tijd kwijt ben met de financiële administratie. Gezien de regelmatige update's en de rijbewijs app blijft de rijlesplanner "fris" en na de laatste update is de snelheid enorm verbeterd!

• Naam rijschool: Autorijschool Otto
  • Verbeterpunten/ tips: Graag hoor ik meer over de komende updates zoals een tientje voor een vriendje. De help pagina is volgens mij niet up to date en zou meer video's en een actuele gebruikershandleiding mogen bevatten. Als meerjarige klant wacht ik nog steeds op een demo dag/avond in de buurt om het maximale uit het pakket te kunnen halen. destijds heb ik het aanbod gehad voor een semi prive sessie. Bijna alle gebruikers van de app geven aan dat ze graag ook zouden willen kunnen plannen vanuit de app. Ik heb enig onderzoek gedaan onder jongeren tussen 13 tm 16 jaar, deze komende doelgroep geeft aan dat de telefoon handiger / belangrijker is dan de laptop / pc. verder is het jammer dat na de afgelopen update op mijn smartphone niet meer direct zichtbaar is hoeveel lessen de leerling heeft ontvangen uit het pakket.

Bijna vanaf hebt begin van Dation ben ik al klant, en het bevalt mij uitstekend. Ik kan me niet indenken hoe ik het nu zou moten doen als er geen online inplan systeem zou zijn gekoppeld met de facturen.Het scheelt me enorm veel tijd en gebel met en naar leerlingen toe. Leerlingen zijn ook heel erg positief erover. Dation luistert naar de klant en denkt mee, niet altijd hebben ze een pasklaar antwoord maar een alternatief is er zeker, en ze helpen me ook altijd daarbij. Natuurlijk help ik hun ook als er iets getest moet worden, SAMEN werken is een mooi woord.

• Naam rijschool: Autorijschool Keppel
  • Verbeterpunten/ tips: voor nu even niet...

Directe actie bij problemen, vriendelijke service desk

• Naam rijschool: Autorijschool Frans Mols thodn NXXT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel vaak in Nijmegen geen contact met dation terwijl je wel andere site s kunt bezoeken.Elk vakje van de leeftijd op nieuw aanklikken(01-03-1967)terwijl het bij het CBR wel kan.Op het moment dat je een nieuwe leerling inboekt en je doet als laatste de datum veranderen springt hij automatisch op het bromfietspakket en dat krijg je dan niet er zomaar uit( mateloos irritant).Waarom geeft het systeem niet automatisch aan als een kandidaat al een tijdje niet heeft gelest?

• Naam rijschool: Autorijschooljohanbos.nl

Ga zo door met verbeteringen

• Naam rijschool: Verkeerschool van der Plas
  • Verbeterpunten/ tips: Zodra een leerling een pakket heeft en hij heeft hem helemaal verbruikt en vooruit geboekt tot en met het examen. Daarna bespreek ik met de leerling dat er nog wat lessen tussen moeten. Ik boek ze dus tussen een later tijdstip in dan komt er een concept factuur ertussen. Het moet eigenlijk zijn dat het systeem eerst heel het pakket verbruikt en dan de overige lessen maar het gaat om het tijdstip wanneer je de lessen inboekt. Moeilijk te omschrijven maar wil het wel uitleggen. Groetjes mar

Een lekker pakket met veel mogelijkheden

• Naam rijschool: Verkeersschool Klingeler
  • Verbeterpunten/ tips: Lastig dat de examenplaatsen 1 voor 1 ingevoerd moeten worden.

al 2 jaar ervaring met dit product, werkt naar tevredenheid mits de verbinding met internet werkt. Helaas duurt het wat langer om diverse gegevens in te laden over een 3G netwerk. Gelukkig is de servicebalie goed bereikbaar, en als ze een afspraak maken om terug te bellen, doen ze dit ook! TOP!!!

• Naam rijschool: Verkeersschool Noordzee
  • Verbeterpunten/ tips: Vorderingen van leerlingen invoeren duurt te lang, dit moet simpeler gemaakt worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lastig pakket facturatie/ leerlingen archiveren e.d. zeker als er nog niet direct gebruik wordt gemaakt van boekhoudkundige onderdelen.

• Naam rijschool: AutorijschoolA3

• Naam rijschool: van Lankvelt Gerrits

Sterk zijn de frequente updates en het luisteren naar de gebruikers. Klantgerichte , goed gemotiveerde medewerkers met kennis van zaken.

• Naam rijschool: Olaf
  • Verbeterpunten/ tips: Mobiele gedeelte maar wordt aan gewerkt. Misschien onderscheid maken tussen eenmansrijschool en rijscholen met meerdere loonwerkers of franchisenemers.

• Naam rijschool: Art Smit Rijopleiding

Helpdesk vriendelijk en altijd bereid om bij te springen. Programma overwegend prima om mee te werken, zelfs zonder boekhoudkundige achtergrond.

• Naam rijschool: Keystone Verkeerseducatie
  • Verbeterpunten/ tips: Her en der zou het systeem absoluut nog handiger/praktischer/sneller kunnen.

erg fijn programma, met zeer deskundige en behulpzame mensen achter het systeem! Het neemt mij veel werk uit handen. het systeem is compleet en wordt continue geüpdatet en geinnoveerd

• Naam rijschool: Autorijschool Vrancken

Enschedesetraat 47 7551 EJ Hengelo

Over Dation

We willen rij-instructeurs en rijscholen iedere dag verrassen met de eenvoud van Dation Dashboard. Door de slimme en complete functionaliteit maken we plannen, factureren en administreren voor ondernemers simpel. Wij werken voortdurend aan de optimalisatie van onze software zodat jij altijd up-to-date bent.