Waardeloos

Slecht. Afspraken bij het kkant worden komen jullie niet na. De welkomst bonus is geen welkombonus maar een na 1 jaar bonus cigaar uit eigen doos. Klantenservice grof slecht bereikbaar van t kastje naar tkb en terug. Denken niet mee bij een door hun veroorzaakt probleem jagen klanten op extra kosten. Ik zou geen dubbelefact7ur krijgen bij de overstap. Vanaf maart zouden jullie gaan incasseren echter in januari schrijven jullie al geld van mijn rekening voor 1 maand waar ik nog geen klant was. Klantenservice gebeld en deze schuiven het af op het verkoop team. Maar deze krijg je nooot te spreken ook de persoon die mij heeft ingeschreven bestaat volgens hun niet.

Beste Bart, Wij vinden het vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan wat we voor je kunnen betekenen. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen.

Communicatie zeer beneden peil

Er word zomaar een bedrag afgeschreven waar Qurrent geen recht op heeft. Dit in houden daarvan duurt 1 seconde maar terug betalen daar kan je dus gewoon op blijven wachten. Voor de rest als je dan tig malen word doorverbonden naar 8 medewerkers in 3 kwartier tijd en of je word er uitgegooid of je word terug gepleurd weer naar de verkeerde dan houd het voor mij echt op. Of je kan letterlijk de gesprekken volgen op de afdelingen. Jaren kies ik voor super groen maar zodra me contract afloopt gauw weg naar helaas een minder groene leverancier. Zo te lezen ben ik hier niet de enige in erg jammer en een zeer koude douche voor de bobo’s en vaak teveel betaalde managers.

Beste Wim, Wij vinden het vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Het is uiteraard niet correct dat je vele malen doorverbonden bent naar verkeerde afdelingen en het verbreken van een verbinding kan natuurlijk helemaal niet. Onze excuses hiervoor. Fijn dat na contact met onze klantenservice duidelijk is geworden wat er is gebeurt en dat het probleem opgelost wordt. Vriendelijke groet, Koen

Boefjes

De begrootte kosten bij aanvang bedroegen ongeveer 40% van de nu in rekening gebrachte kosten, dat terwijl we minder energie gebruiken. We zijn nu bijna dus het dubbele kwijt tov onze vorige leverancier. Wij gaan dus niet mee van Qurrent naar Greenchoice. Klantenservice is en blijft hier onduidelijk over. Aan einde contract stappen we over naar een ‘normale’ leverancier. Zo eenvoudig is dat!

Beste Marcel, Vervelend om te lezen dat de onduidelijkheid over de hogere kosten nog niet opgehelderd zijn. Uiteraard horen wij uit te kunnen leggen wat de reden is dat een jaarnota hoger uitvalt dan verwacht. Wij zouden graag contact met je opnemen om het nader te onderzoeken. Ik kan je met enkel jouw naam niet terugvinden in onze administratie. Als je je klantnummer of postcode en huisnummer met telefoonnummer mailt naar vraag@qurrent.nl, dan nemen wij contact met je op. Vriendelijke groet, Koen.

Moeizame organisatie

Klantenservice is zeer slecht bereikbaar De tarieven die je betaald zijn laag, maar helaas merk je dit in de kwaliteit van de dienstverlening. Zijn zeer slecht bereikbaar zowel per telefoon als per email. Als mijn energiecontract is afgelopen ga ik hier weg om nooit meer terug te komen.

Beste Jan, Wij vinden het vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Jammer om te lezen dat je slechte ervaringen reden te zijn om in de toekomst geen gebruik meer te willen maken van onze groene energie. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren en nemen je klachten daarom ook mee in de evaluatie ervan. Vriendelijke groet, Koen

Ik beoordeel Qurrent als bijzonder slecht.

Ik heb een Q box van Qurrent op basis van borg gekregen, om het actuele stroomverbruik te kunnen meten. Nu wil ik het apparaat teruggeven omdat de App niet meer ondersteund wordt door Qurrent(niet meer werkt dus). Qurrent weigert nu mijn borg terug te betalen, omdat er in de voorwaarden staat, dat ze op elk moment de ondersteuning van de App kunnen beëindigen. Lekker makkelijk hoor en bedankt Qurrent.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mooi dat het duurzaam opgewekte stroom is. Maar dat is ook het enige positieve. Prijs, belachelijk hoog, hun app/website waardeloos. ( Is er ook maar een energie leverancier dit trouwens wel op orde heeft??) Ben zeer ontevreden over het overstap proces, en na een half jaar afnemen merk ik dat ze echt een stuk duurder zijn dan verwacht ( voorgespiegeld) met andere woorden, geen aanrader!!!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste N, Wij vinden het jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan of we iets voor je kunnen betekenen. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ze schatten het verbruik absurd hoog in. Wanneer je dan de meterstanden doorgeeft dien je een flink bedrag terug te krijgen. Dan doen ze dus niet. Ze weigeren het gewoon en komen met allerlei smoesjes om toch maar niet hoeven terug te storten. Ze vertellen olijk en vrolijk dat de meter helemaal is rondgedraaid en bijgevolg terug van nul begint te tellen en er dus een gigantisch verbruik zou zijn geweest....
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Karla, Vervelend dat er onduidelijkheid is geweest over het verbruik dat afgerekend moet worden. Uiteraard hoeft er niet meer afgerekend te worden dan er aan elektriciteit verbruikt is. Dit is ondertussen uitvoerig telefonisch besproken met onze klantenservicemedewerkers. Je zult binnenkort een gecorrigeerde jaarnota ontvangen, gebaseerd op een realistisch elektriciteitsverbruik. Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op met dit bedrijf. Ik heb op 21 december 2018 opgezegd, kreeg netjes een afrekening van Qurrent met een bedrag dat ik terug zou krijgen. Rond de 250 euro. De boete van het eerder overstappen er al gehaald. Twee weken later word het betaald minus 1 maand. Na een hele lange mail wisseling heb ik ze vandaag maar gebeld. Waar ze na 5/6 werkdagen pas reageren. Nu blijkt dat Qurrent de opzegging pas 3 weken (12 januari) later behandeld en dus net na de maandelijkse incasso ronde op de 8ste van de maand. Dus januari ook betaald. Kreeg ik een email met een betalingsachterstand, dus ik weer het maandelijkse bedrag overgemaakt. Heeft Qurrent deze geboekt op februari 2019. Nu zeggen ze ja, maar de afrekening is gemaakt op 13 februari dus weer na de 8ste. Ik heb nu 2 maanden betaald voor lucht. En geen manier om dit via de email en telefonisch terug te krijgen. En als je ze belt zijn ze enorm onbeschoft. Ohhh en niet geheel onbelangrijk, ze sturen screenshots mee. Maar vergeten dat ze 2 schermen hebben en je dus in mijn geval een broef van een andere klant kan mee kijken. Erg slechte privacy zaak dus.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Wesley, Fijn dat we elkaar gesproken hebben en dat alle miscommunicatie nu uit de lucht is. Vriendelijke groet, Helga

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Sinds Qurrent is overgenomen door Greenchoice is Qurrent, zo lijkt het wel, Qurrent niet meer. Ben nu al een paar weken aan het corresponderen met Qurrent en incassobureau TKB over een paar tientjes onterechte incassokosten. TKB dreigt nu zelfs om alleen voor de incassokosten naar de rechter te gaan. Betaalbewijzen uit de telebankierapp overlegd maar Qurrent wil meer bewijs van betalingen (die ovv mijn klantnummer zijn gedaan). Zouden ze toch in hun eigen administratie moeten kunnen nagaan zou je zeggen. Bejegening door Qurrent en incassobureau is 'gebiedend'. Ik betaal deze mensen een dikke 2.500,00 euro per jaar voor hun diensten en dan zou je toch wat meer klantvriendelijkheid verwachten.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Peter, Wij vinden het heel vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan wat we voor je kunnen betekenen. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Super slechte overgang van Qurrent naar Greenchoice. Veel duurder termijnbedrag dan beloofd.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Bert, Vervelend om te lezen dat je termijnbedrag veel hoger is geworden dan beloofd. Het komt soms voor dat het termijnbedrag te hoog is ingeschat. Wij adviseren je daarom het bedrag nog eens goed te laten narekenen. Misschien kan het bedrag nog iets verlaagd kan worden. Dit narekenen kan via de klantenservice van Greenchoice op 010-4782326. Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zelfs een rapportcijfer 1 kan niet voldoende uitdrukken hoe zeer ik deze oplichtersclub verafschuw. Staat er een Qurrent verkoper aan je deur? Doe vooral niet open. Deze zogenaamde groenste energieleverancier grossiert in valse beloften. Uiteindelijk draait het alleen maar om zakkenvullen. Geen opzegvergoeding betalen, maar wel zelf in rekeningbrengen. Achterlijk hoog verbruik in rekening brengen. Enzovoorts, enzovoorts. Ik voel onmacht, woede en walging. Hier heb ik maar een woord voor: hufters!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Elyna, Wij betreuren het dat je zo ontevreden bent over de contractvoorwaarden. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan of we nog iets kunnen betekenen voor je. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Laaielichters eerste klas!!!! Mooie praatjes aan de deur, maar alle geniep zit in de kleine letters. Qurrent ga je heel diep schamen met je greenwashing!!! Inkooptarieven mijn hoela!! Ik heb nog nooit zoveel betaald als bij bij Qurrent. Ik walg van deze praktijken!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Patrick, Wij vinden het heel vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan of we iets voor je kunnen betekenen. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Op 6 december heb ik een aanvraag gedaan. Door een mail telefonisch contact gezocht. Eerste konden ze mij wel vinden in het systeem maar werd de verbinding verbroken. Teruggebeld kon hij mij niet vinden.. Maar het gesprek werd wel grimmiger toen heb ik telefonisch opgezegd. Ik doe geen zaken met een dienst met zulke slecht communicerende medewerkers. Gewoon onbeschoft. Dus op 11 december heb ik een mail van opzegging gekregen. Mooi binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen dus zit ik nergens meer aan ze vast. Tot ik tot mijn schrik 17 januari een bedrag van mijn rekening zie gaan van Qurrent. Dit heb ik direct teruggeboekt en weer gebeld. De reactie ja maar ik zie dat je bent afgemeld en zie geen afschrijving. Kunt u bewijs sturen. Dit gedaan geen reactie meer. Tot ik op 25 januari weer een bedrag afgeschreven zie worden. Deze is natuurlijk ook meteen terug geboekt. Maar blijkbaar is het voor Qurrent heel lastig om mensen daadwerkelijk uit hun systeem te halen. Wat nog veel erger is ik heb nooit een SEPA machtiging getekend of aangevinkt. Omdat ik nooit meer heb gedaan dan een aanvraag het contract is zelfs niet getekend. Mijn TIP:Doe geen zaken met dit bedrijf, ben je er uitgeschreven houd je rekening goed in de gaten! Het is toch te gek voor woorden dat je 2 maanden geleden annuleert binnen een bedenktijd en er nu nog mee bezig moet zijn?!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Niek, Wij vinden het vervelend dat er nog afboekingen hadden plaatsgevonden, terwijl je je contract had geannuleerd. Dit had niet mogen gebeuren. Wij bieden daar onze excuses voor aan. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb bij de overstap geen meterstanden doorgegeven en Qurrent heeft dus een schatting gemaakt. Ze schatten dat ik, in mijn eentje woonachtig in een klein appartement, ruim 4000 m3 gas en bijna 5000 kWh aan stroom heb gebruikt in minder dan een jaar. Of ik nog even 3000 euro extra wil betalen. De klantenservice gebeld, maar volgens een onvriendelijke mevrouw was het mijn eigen schuld omdat ik in het begin mijn meterstanden niet heb doorgeven. Een klachtenbrief is onderweg, maar gezien andere ervaringen hier vrees ik dat ze daar weinig van onder de indruk zijn.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Stefanie, Vervelend dat je zo'n hoge jaarnota hebt gekregen. Wij hebben inmiddels via mail uitleg hierover gegeven. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

schandalig, was overgestapt van eneco naar qurrent en ben nog geen 10 maanden klant geweest alle maanden netjes betaald en moest ruim 850 bijbetalen daar ik nogal chaotisch ben en niet de standen heb doorgegeven dus zij schatten je in. Al vanaf augustus bezig en contact met hun dat het niet klopt en direct hebben zij mij doorgestuurd naar incassobureau dus nu 954,00 waar ik niet eens gebruik van heb gemaakt dat zei ook de meneer van Qurrent dan moet je een gezin van 10 zijn en elke dag 3x douchen pp , ik ben maar alleen, maar moet het wel betalen !!!!!! schande met mijn bijstand moet ik een lening afsluiten , ga nooit in zee met Qurrent !!!!!!!!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Rosa, Wij vinden het vervelend dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij zouden graag met je in contact komen om de klachten te bespreken en om na te gaan of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Als je je klantnummer en telefoonnummer mailt naar ons email-adres vraag@qurrent.nl nemen we contact met je op. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij zijn opgelicht door een verkoper van Qurrent. Deze verkoper heeft meerdere beloftes gemaakt die achteraf niet waar blijken te zijn. Er is ons beloofd dat wij de overstapvergoeding terug zouden krijgen (100EUR) en aan het eind van het eerste jaar zouden wij 2x 110EUR terug krijgen van Qurrent. Beide bleken niet waar te zijn. Heel erg vervelend en ik waarschuw iedereen om niet met dit bedrijf in zee te gaan.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Daan, Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent met de contractvoorwaarden. Ik heb je getracht telefonisch te bereiken om de klacht te bespreken maar heb je helaas niet aan de lijn gekregen. Ik heb je daarna een voorstel gemaild. Als je daarop reageert, kunnen we de klacht verder behandelen. Alvast bedankt, Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Helaas slechte ervaring met Qurrent. Slechte bereikbaarheid per email (geen reactie) en lange wachttijden bij telefonisch contact waren voor mij voornaamste reden om weg te gaan. Qbox apparaat borg voor betaald maar Qurrent weigert de borg terug te storten, omdat het abonnement al enige tijd geleden is opgezegd. Hierover is echter nooit iets gecommuniceerd.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Coen, Jammer om te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid en het lange wachten op een reactie op je mails. Wij hebben je inmiddels meer uitleg gegeven over waarom er geen terugbetaling plaatsvindt naar aanleiding van de stopzetting van de Qbox. Wij nemen je signalen mee in de evaluatie van onze dienstverlening. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In het begin tevreden, tot ik mijn verhuizing door gaf per ongeluk de verkeerde letters van de postcode doorgegeven. Hier gelijk weer achter aan gebeld en ze zouden dit in orde maken. Na meerdere malen telefonisch contact gehad te hebben zou alles goed komen en het adres was aangepast. Ik naar de mijn qurrent pagina en zag niks over mijn energie verbruik. Vandaag weer gebeld en wat blijkt.. ik zou zijn overgestapt?! Met andere woorden ze hebben me er gewoon uit gegooid om niks! Nooit meer naar qurrent! Ongelofelijk hoe zij daar te werk gaan!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Cynthia, Vervelend dat de verhuizing niet goed gegaan is en dat daarna het contract opgezegd bleek te zijn. De fout is inmiddels hersteld en je contract weer actief. Onze excuses voor de fouten die wij hebben gemaakt hierin. Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Twee jaar geleden een contract af gesloten voor een jaar vast. Mijn fout ik dacht een 2 jarig contract te hebben afgesloten. Nu voor dat ene jaar betaal ik voor nagenoeg het zelfde verbruik 700 euro meer aan transportkosten. Blijf bij Qurrent vandaan en houd altijd je contractduur in de gaten.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Henk, Bedankt voor je bericht. Wij vinden het vervelend dat je doordat je contract niet is verlengd je te maken hebt gekregen met veel hogere kosten. Om te voorkomen dat klanten met een vast contract na beëindiging van dat contract met dit soort verhogingen te maken krijgen, sturen we altijd ruim voor het eind van een contract herinneringen dat het contract bijna afloopt. Ook wij zijn gebaad dat klanten vaste contracten hebben omdat wij dan goedkoper energie kunnen inkopen. Bij een variabel contact kunnen wij daarom helaas niet anders dan minder gunstige tarieven aanbieden. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wanneer worden jullie eens klantvriendelijk? Jullie spreken mijn moeder van 72 aan met JIJ en JOU. Daarnaast staat er in een brief die ze ontvangt over een betalingsachterstand, direct "aanmaning" ipv herinnering. En wordt er zelfs gewezen op de mogelijkheden voor schuldhulpverlening indien je een rekening niet kunt betalen. Dat is toch ronduit belachelijk! Je wijst iemand er toch eerst op dat er een betalingsregeling mogelijk is zeker? toch niet direct doorverwijzen naar schuldhulp verlening? Na alles wat er al met Qurrent gebeurd is en mijn moeder, is dit zeker iets wat gewoon op TV bij Radar besproken moet worden. Ik weet niet wat voor mensen jullie op de administratie hebben zitten? maar dit is echt slecht gewoon! Ik vindt het gewoon beledigend wat hier gebeurd! En zeer zeer klantonvriendelijk! Ik snap best dat het vervelend is als er een achterstand is in betalingen, maar dat los je niet op deze manier op!
  • Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.

Beste Eduard, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het dat je moeder het als zeer vervelend heeft ervaren dat zij met je en jou aangesproken is. Ook vinden wij het heel spijtig om te vernemen dat zij zonder betalingsherinnering direct een aanmaning heeft ontvangen. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening te verbeteren en nemen je signaal daarom ook mee in de verbetering van onze dienstverlening. Vriendelijke groet, Koen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Qurrent heeft het administratief niet op orde. Onze startdatum zonder enig overleg gewijzigd. Na vele malen bellen en weken van ergenis zou dit zijn opgelodt. Opgelost? Zeker niet. Na een maand kregen we na het ontvangen de eindnota en de uitkering van de teveel betaalde voorschotten nog een termijnbedrag ver de maand NA opzegging. Dit is opgenomen in de eindnota en we zullen dit bedrag moeten betalen. Dit had echter niet hoeven te gebeuren als Qurrent in de eindnota dit bedrag niet had meegenomen. Het resultaat: dubbele lasten deze maanf! Voor ons geen zeker geen Qurrent meer!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Loys, Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je zulke slechte ervaringen hebt met onze dienstverlening. Wij begrijpen dat zo'n onterechte incasso met dubbele maandkosten tot veel ergernis lijdt. Vervelend ook dat de startdatum zonder overleg gewijzigd was. Onze excuses hiervoor. Ik had je graag even opgebeld om navraag te doen of ik nog iets kan betekenen voor je, maar heb helaas geen contactgegevens. Mocht je nog iets willen bespreken, mail dan je telefoonnummer naar vraag@qurrent.nl, dan nemen wij contact met je op. Vriendelijke groet, Koen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor ons is het belangrijk dat we juiste inzage hebben in gegevens, de stroom en het gas zo groen mogelijk zijn, maar ook de portemonnee telt mee. Bij de jaarnota bleek dat we (gelukkig) een fors bedrag terug zouden ontvangen; dit zou binnen 14 dagen overgemaakt worden, zo stond vemeld op de nota van 29/12/2018. Op 14/01/2019 maar eens gebeld, 19 minuten in de wacht gehangen en iemand gesproken. Geld zou vorige week vrijdag overgemaakt zijn, maarja, vertraging bij de bank... Ahum, het is 2019! Binnen een dag, uiterlijk twee hoort het bijgeschreven te staan. Nu op 15/01 echter nog steeds niets bijgeschreven. Als je belooft binnen 14 dagen de afrekening doorgevoerd te hebben moet je je er ook aan houden, lijkt me. En werk alsjeblieft aan de bereikbaarheid!
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Raymond, Bedankt voor je signaal. Vervelend dat je zolang op de uitbetaling hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor. Gelukkig is het bedrag inmiddels overgeboekt. Wij nemen je signaal, ook dat van onze bereikbaarheid, mee in de evaluatie van onze dienstverlening. Vriendelijke groet, Koen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Qurrent in 2014 een Qbox gekocht van circa Euro 100 om zodoende realtime het stroomverbruik en gasverbruik te volgen. Begin van dit jaar werkt het geheel niet meer en stuur ik een E-mail met de vraag wat er fout gaat. Geen reactie. Dan maar vandaag de telefoon gepakt. Na 10 minuten wachten wordt mij verteld dat Qurrent gestopt is met de Qbox en dat ik geen geld terug krijg omdat ik er "toch al bijna 5 jaar gebruik van heb gemaakt". Wat een belachelijke beredenering. Al mijn data van het stroomverbruik en gasverbruik vanaf 2014 is nu weg en Euro 100 weggegooid. ONBETROUWBAAR BEDRIJF; niet kiezen dus als leverancier.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Vincent, Jammer om te horen dat je zeer ontevreden bent over de stopzetting van de Qbox. Ik heb inmiddels via mail een reactie gegeven op je ongenoegen. Vriendelijke groet, Koen.

Ik kreeg een bericht van het incassobureau over een openstaand maandbedrag (dat gestorneerd bleek n.a.v. onvoldoende saldo) met extra te betalen incassokosten. Dit zonder eerder bericht over de te volgen aanmaning. Nadat ik dit heb aangekaart bij het incassoburea en Qurrent, hebben beide snel contact gezocht. Zij kwamen vlot tot de conclusie dat er een technische fout was waardoor er dus onterecht direct het incassobureau was ingeschakeld. Beide partijen hebben mij de oprechte excuses verleend en de extra incasso kosten laten vervallen. Bedankt voor dit adequaat optreden na het aankaarten van een probleem van een van jullie klanten.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Gwylan, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de afhandeling van de klacht! Vriendelijke groet, Koen

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik vind dit echt een waardeloze behandeling van je klanten, Qurrent! Het vorig termijnbedrag bleek gestorneerd i.v.m. onvoldoende saldo op mijn bankrekening. Hierover heeft Qurrent geen enkel bericht of herinnering gestuurd dat de betaling niet gelukt is. Geen herinnering of aanmaning in de vorm van een brief of mail. Geen betaallink o.i.d. om het bedrag alsnog over te maken. Wel krijg ik nu opeens een brief en email van het incassobureau TKB dat ik een betalingsachterstand blijk te hebben en dat ik €40 incassokosten dien te betalen. Echt betreurenswaardig en zover ik weet onwettig dat ik niet op de hoogte wordt gebracht wordt dat de automatische betaling niet in een keer gelukt is, alvorens incassokosten te vorderen.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Beste Gwylan Scheeren, Vervelend dat je zonder waarschuwing te maken hebt gekregen met extra incassokosten. Ik heb je getracht telefonisch te bereiken om de klacht te bespreken, maar dat is niet gelukt. Als je contact opneemt met de afdeling Incasso op 020-8904782, kan je klacht verder in behandeling worden genomen. Vriendelijke groet, Koen.

Over Qurrent