Strakke dakkapel.

Extra ruimte op zolder in 1 dag! Dakkapel is geleverd volgens afspraak en in 1 dag gemonteerd. Afwerking buiten ziet er strak uit. Wel nog wat passen en meten, omdat de dakkapel bijna tegen de afvoer van de cv ketel kwam. Misschien iets te royaal ingemeten? Prima montage medewerkers waarmee overleg goed mogelijk was. Alleen een lompe kraanmachinist, hier kon Wiko overigens niets aan doen. Totaal gezien een goede ervaring. Over de levensduur van het product valt nu nog niets te zeggen.

Professionele medewerkers

Het dakkapel is netjes gemonteerd en de zolder is zonder afval en restmateriaal achtergelaten. Er wordt een big bag geleverd voor de afval en is met de kraan verwijderd. Ook montage materialen kunnen met de kraan naar boven, geen geloop met gipsplaten e.d over de trap.

De nazorg is TOP bij Wiko.

Nazorg top!!!

Prachtige dakkapel en zeer klantvriendelijke nazorg

Enkele maanden nadat de dakkapel (waar we heel blij mee zijn) geplaatst was en we nog aan het wachten waren op de zonwering had ik even een deken half over het raam gehangen om de zon tegen te houden, met een thermische breuk in de ruit tot gevolg. Stom! Van de lokale glaszetter geen reactie gekregen dus neem ik contact op Wiko. Even later zit er een nieuwe ruit in en beschouwt Wiko dit als onderdeel van de garantie. Daar word je blij van!

Ervaren medewerkers en mooie dakkapel

Goede ervaring gehad in het gehele traject, komen goed en snel de afspraken na en alles gaat in goed overleg. Zal zeker Wiko aanbevelen voor een plaatsing van een nieuwe dakkapel.

Snel en vakkundig

De nieuwe dakkapel werd snel en deskundig geplaatst. De mannen die de dakkapel plaatsten waren vriendelijk en vertelden hoe zij tewerk zouden gaan.

Prima service, keurige dakkapel binnen 1 dag geplaatst

Wiko heeft prima service geleverd in de vorm van persoonlijk offerte gesprek, plaatsing conform planning en verder geen restpunten. Ook werd duidelijk gemaakt wat wel/niet tot de scope behoorde zoals bijvoorbeeld het aftimmerwerk. Ook in de showroom prima ontvangen en werd ruimte geboden naar voorbeelden te kijken. Michel

betrouwbaar, snel en netjes

Wij zijn rondom tevreden met het plaatsen en de afwerking van onze dakkapel

Ik heb destijds meerdere bedrijven benaderd voor een offerte. Wiko was als eerste en enige die reageerde en een opname inplande. Alles kon naar eigen smaak worden samen gesteld en afgestemd. Je krijgt een ontwerp en overzicht van de materialen in offerte vorm toegestuurd. Op de uitvoeringsdag zelf was er een gezellig team van 2 man die aan de slag ging. Het was mooi weer dus alles verliep erg snel. Met hun ook zaken kunnen afstemmen over de precieze plaatsing en latere afwerking. Ze dachten mee met je en dat is erg fijn. Ze hebben zelfs de goot nog schoon gemaakt. Eindresultaat is geweldig. Veel extra ruimte en licht erbij tegen een zeer betaalbare prijs. Al met al zeer tevreden en aan te raden bij andere mensen die een dakkapel willen.

Uitstekend advies en geweldige service

WIKO Dakkappellen heeft twee dakkapellen bij ons geplaatst in maart '20. Wij zijn goed geholpen door de verkoopadviseur Niels (dacht goed mee, goed bereikbaar, goed advies) en erg tevreden over de plaatsing van de dakkappelen o.l.v. Sjoerd. Prettige mensen ook in het contact. Ook de service achteraf is erg goed. Kortom: een aanrader.

Een prachtige dakkapel

De dakkapel die wij bij Wiko besteld hebben ziet er precies na onze verwachtingen uit, en de plaatsing ging professioneel. We hadden als 2e afgesproken dak het dakspant verplaatst zou worden. Dit was helaas niet gecommuniceerd met de mannen die de dakkapel kwamen plaatsen. Ze hadden geen nieuwe balken enz. Bij zich. Uiteindelijk is dit opgelost door deze klus uit te besteden aan de aannemer die de verder zolderverbouwing kwam doen. En kregen we het bedrag wat hiervoor op de offerte stond berekend terug.

Afspraak is afspraak.

Van de showroom tot op het dak. Als wat beloof is wordt waargemaakt.Denken mee en geven advies. Geen geheim voor de klant laten het bouwen zien in het bedrijf en de gebruikte materialen. Hier geld van werkvloer tot kantoor de klant is koning . Bedankt een zeer tevreden klant.

Wat is de zolder groot geworden!!!!

Onze ervaring met "WIKO DAKKAPELLEN" is zeer prettig geweest. Bezoek aan huis gehad en zijn onze wensen gerealieseerd om de zolder groter te maken. Duidelijke offerte ontvangen en in de fabriek/ werkplaats kunnen kijken naar de verschillende dakkapellen soorten. Zowel via mail / telefonisch altijd bereikbaar en komen afspraken na. Verkoper: * communitief sterk * klant/ mensgericht Monteur(s): * nauwkeurig Het plaatsen van de dakkapel was in één ochtend gedaan. En zal het bedrijf zeker doorgeven aan familie en vrienden.... Nogmaals bedankt voor een ruime zolder.

Vertrouwen, deskundigheid en servicegericht

Het uitbrengen van een offerte gaat zeer snel en goed gespecificeerd. Goed advies tijdens het opmeten wat de mogelijkheden zijn. Wil je nadien toch nog aanpassingen, is één telefoontje voldoende en heb je de nieuwe aanbieding direct in je mail. Bij ons was het aanvragen van een gemeentelijke vergunning noodzakelijk en ook dit werd prima verzorgd en uitgevoerd door Wiko Dakkapellen. Het plaatsen van de dakkapel gaat zeer snel en deskundig door vriendelijke en service gerichte medewerkers. Alles wordt goed voorbereid en wordt na plaatsing op het dak prima afgewerkt. Ook krijg je goed advies om het binnen verder af te werken. Wanneer het plaatsen gereed is wordt alles snel opgeruimd en afgevoerd. We krijgen erg veel positieve reacties. Zeker een bedrijf om aan te bevelen!!

Wiko dakkapellen denk mee en geeft uitstekende adviezen. Klantcontact verliep serieus, maar informeel en hartelijk. Plaatsing is gebeurt door zeer ervaren en sympathieke monteurs. Werkten snel en netjes. Dakkapel van hoge kwaliteit tegen een gunstige prijs.

Deskundigheid, vakmensen, vertrouwen

Offerte ingediend. Werd netjes op dezelfde dag gebeld door de enthousiaste receptioniste Anja voor een afspraak. Verkoper Patrick heeft precies volgens afspraak onze wensen gerealiseerd op papier. Op de dag zelf kwam hij nog netjes langs als het allemaal volgens wens ging. Heel persoonlijk. Dat geeft een goed gevoel. Wat betreft de mensen die het dakkapel hebben gemonteerd. Ze zijn leuk gezellig en professionele vakmensen. Ga vooral zo door Wiko dakkapellen. Dus als je voor een dakkapel gaat ga je voor Wiko dakkapellen.

De ervaring met het plaatsen van dakkapellen spatte eraf.

In de vroege ochtend van 11-12-2019 kwam er een eind aan de lange voorbereidingstijd om dakkapellen met nokverhoging op mijn dak te laten plaatsen door Wiko. De gemeente Veenendaal had eerder de nodige bedenkingen over de ingeleverde plannen. Geduldig werd er door Wiko op gereageerd en tekeningen werden aangepast. Het wachten op groen licht duurde tussen januari en november 2019. Op 11-12-2019 werden de dakkapellen geplaatst door een team van 5 ervaren timmermannen van Wiko en een ingehuurde kraan met machinist. Een paar dagen na plaatsing werden er nog 2 vergeten artikelen gebracht en vast getimmerd. Er is op zolder een prachtige lichte ruimte ontstaan, die ik nu zelf aan het afwerken ben. Bravo Wiko

Dakkapel geleverd en geplaatst zoals afgesproken, de bestelde horren waren niet meegekomen maar werden zeer snel nageleverd, de dakkapel was boven verwachting, alles voelt degelijk aan en werkt prima

Geweldige mooie en degelijke dakkapel

Zeer goed overleg vooraf met de persoon die het ingemeten heeft,afspraak is afspraak. Uitgevoerd volgens een scherpe offerte. Goede en vriendelijke vakmensen die de dakkapel snel en supergoed geplaatst hebben, ramen en rolluiken goed afgesteld,werken prima. Afval netjes afgevoerd,schone plek achtergelaten. Wij zijn heel blij met onze nieuwe ruimte die er ontstaan is

Zeer solide

Degelijk en vakkennis genoeg Prachtig eindresultaat zeer blij mee

Fantastisch bedrijf!

WIKO dakkapellen krijgt van ons een dikke pluim! Na een flinke lekkage zijn er door hun nieuwe kozijnen geplaatst en is hiermee de lekkage fantastisch opgelost. Goeie service, vriendelijk personeel. WIKO (met name Frank Visser) bedankt!!! Familie Oude Vrielink, Harbrinkhoek.

Ondanks verlopen garantie termijn prima geholpen zonder kosten

In verband met een lekkage bij de goot van de dakkapel en vollopen door blad en zand zijn er herstel werkzaamheden uitgevoerd.

Mooie kapel, vlot geplaatst

Goed contact met Wiko zelf, kapel ziet er keurig uit en is vlot geplaatst. Vakmanschap! Enige punt om te overdenken is het feit dat de medewerkers zelf geen zeil bij zich hebben voor als het gaat regenen, er was de dag van plaatsing een lichte dreiging, dus ik ben zelf een zeil gaan halen. Is niet nodig geweest. Maar toch als advies dat de medewerkers dit zelf bij zich hebben.

Super oog voor details

Geweldige ervaring, van de eerste kennismaking tot en met de plaatsing ging geheel volgens afspraak.

prachtig werk

wij hebben vandaag een dakkappel laten plaatsen door wiko, waren hele nette aardige werklui waren stipt op tijd en hebben voortreffelijk werk geleverd echt een aanrader. wiko bedankt. fam de jong.

Josing Esweg 58

7545 PN Enschede