Superblij met onze dakkapel en de uitstekende service

Goede contacten met Wiko, goede uitleg, ze denken mooi mee in het hoe en wat. Dag van plaatsing op tijd aanwezig, snel en vakkundig werk met vriendelijk personeel. Doen niets klakkeloos maar denken in het proces wederom mee hoe ze de zaken zullen plaatsen, wat wel en wat niet. Wij genieten nu van enorm veel ruimte op onze zolder dankzij Wiko!!

Slordig werken

Ontevreden. Constructieberekening werd pas na herhaaldelijk aandringen uitgevoerd. Dragende tussenuur werd pas na veel discussie opgehoogd met steen (ipv hout), en dakkapel is niet waterpas geplaatst (behoorlijk scheef). Geen aanrader.

vakkundig en betrouwbaar

Voorlichting en bespreken mogelijkheden voor een dakkapel (twee huizen onder één kap) in alle rust en er werd actief meegedacht. Ze nemen het gehele proces voor hun rekening: inmeten, vergunning aanvragen, kraan regelen, afval wegvoeren. Alles is vlot en professioneel in één dag verlopen, we zijn dik tevreden. Nalevering horren ook prima. Vriendelijk personeel.

Professioneel

Van denken over een nieuwe dakkapel tot levering en plaatsing zeer tevreden. De voorlichting dmv film en alle verdere communicatie is heel erg goed. Betrouwbaar adres voor mensen die met dakkapellen te maken krijgen en een aanbeveling van mij is hier dan ook op zijn plaats.

vakmensen

Bij ons is een mooie dakkapel geleverd. Goede kwaliteit en leuke vakmannen die de dakkapel kwamen zetten. Communicatief, meedenkend, informatief, vakkundig en netjes. Top! Ook de kraanmachinist was een fijne gast. Erg leuk dat ze meededen met de lunch, dat was erg gezellig en ontspannen.

Uitstekend werk

Afspraken prima nagekomen, goede kwaliteit, professionele en vriendelijke medewerkers

Persoonlijke en kwalitatief bedrijf

De benadering is erg persoonlijk en vriendelijk. Ze zijn goed bereikbaar. De kwaliteit en de afwerking van de producten is van zeer goede kwaliteit.

Prettige communicatie, doen wat ze zeggen en leveren goed werk

Wij hebben het als erg prettig ervaren hoe Wikko alles heeft gedaan. Er is goed en duidelijk gecommuniceerd en hebben geleverd wat ze hadden beloofd. Het puin vanuit onze zolder hebben ze netjes voor ons naar beneden gehaald met de kraanwagen en afgevoerd. De plaatsen van zowel de dakramen als de dakkapel is allemaal in 1 dag gedaan.

Wij zijn super tevreden! Prachtige dakkapel geplaatst over de hele breedte van ons huis. Advies is top, communicatie is hartstikke fijn en duidelijk en de service is uitstekend! Zelfs na een paar maanden kunnen we nog met vragen, tips en advies bij jullie terecht.

Wiko doet wat ze beloven

Wiko heeft bij ons onder slechte omstandigheden (naderend zwaar onweer) een dakkapel geplaatst. Vanwege de COVID-19 beperkingen 'op afstand' gekocht dus best wel spannend, maar bij aankomst zagen we direct de kwaliteit van de dakkapel. Degelijke constructie, goed hang- en sluitwerk, alles netjes aansluitend. Uiteindelijk moest de dakkapel in de stromende regen worden geplaatst wat wel wat stress gaf, maar de heren hebben er alles aan gedaan om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Na vertrek was het buiten schoon! De hoeveelheid restwerk voor de afwerking binnen viel ons erg tegen. Dat bleek geen klusje te zijn om zelf even op een dag te doen. Dat is iets om in te calculeren, en werd voor ons gevoel toch iets rooskleuriger voorgespiegeld dan in de praktijk. Naderhand bleek een raam niet goed te openen, en dat is toen netjes opgelost. We genieten nu van een veel grotere kamer.

Professionele en kwalitteits producten en organisatie

Uistekend persoonlijk advies en begeleiding in voortraject door Dhr. Patrick Brinkman. Ook in de uitvoering en installatie conform afspraak. Dikke 10 !!

Helemaal af, incl top service.

Dakkapel laten plaatsen door wiko en kan het iedereen aanraden om met ze in zee te gaan. Van begin tot eind een helder beeld. Zoals anderen al omschrijven is de service ook meer dan keurig te noemen! Zijn altijd oplossend gericht en de klant staat altijd weer voor op. Wiko bedankt voor alles en vooral de juiste en fijne service.

In eer keer dakkapel goed geplaatst en goede service! En

Goede voorlichting tijdens aankoop. Dakkapel conform afspraak in een keer goed geplaatst. Zeer tevreden met eindresultaat.

Niet discussiëren , maar gewoon oplossen , dat is de mentaliteit van Wiko

We hebben na diverse showroom bezocht te hebben besloten bij Wiko onze nieuwe dakkappel te kopen , e.e.a. goed geregeld en onlangs geplaatst door de vakkundige medewerkers van hun . We waren erg content met de dakkappel . Toch bleek er een misverstand te zijn ontstaan over de raambekleding , met moed in de schoenen toch met ze gebeld , wat blijkt ze gaan niet eens in discussie maar bieden aan om gelijk het probleem op te lossen en de leverancier nieuwe te laten maken .Onder het mom niet goed we lossen het op . Top services

GEWELDIG !!

Echt, je ziet er al dagen zoo tegenop, gaat alles wel goed? Neem van mij aan, laat het lekker aan die jongens over, ze weten waar ze mee bezig zijn. Je wilt niet weten hoe het aan het eind eruit ziet, in 1 woord... GEWELDIG!! Wat een feestje hier in huis, de kids zeggen, maar dit is ons huis helemaal niet meer... (zoveel groter)

Ik zou wel 10 sterren willen geven!!!

Wij zouden pas in december aan de beurt zijn maar omdat onze aannemer al in september zou beginnen was Wiko wel bereid de dakkapel al te maken maar zou de aannemer hem plaatsen. Wij wisten niet hoe alles zou verlopen met twee verschillende partijen maar alles is boven verwachting gegaan! Niels is zelfs tussendoor nog een keer geweest om één en ander door te spreken vlak voordat de dakkapel geplaatst zou worden! Degene die de dakkapel gebracht had was ook zo aardig om nog wat aanwijzingen te geven tijdens het plaatsen! Grote klasse en superblij met de schitterende dakkapel!!!

Snel en professioneel

Zowel in de ontwerp en aanvraagfase zijn we geholpen met goed advies. Geen snelle verkooppraatjes, maar een bedrijf (en medewerkers) met ervaring. Het vergunningtraject hebben we kunnen uitbesteden waar goede communicatie over is geweest. De plaatsing verliep zeer snel met een groep harde werkers. We zijn zeer tevreden en zouden dit bedrijf aanraden!

Geweldige service van Wiko monteur Danny

Mijn opwindkastje van de dakkapel screens was onlangs defect geraakt. Danny, monteur, van het Wiko team kwam het vanmiddag even snel vervangen. Hij beschouwde het als service van de zaak om dit zonder factuur te regelen. Ik ben hier heel blij mee! Bedankt Wiko team!

Prima werk afgeleverd

In november 2020 hebben we samen met de buren een dakkapel laten plaatsen. Ten tijde van de montage viel een medewerker uit in verband met Corona. De andere medewerker moest in z'n eentje door. Ons dak is een scharnierdak en vraagt om een andere aanpak dan andere daken. Bovendien moesten beide schoorstenen verplaatst worden. Hoewel de dakkapel kwalitatief uitstekend was is de afwerking van het dak door omstandigheden in eerste instantie niet geheel volgens plan verlopen. De mensen van Wiko hebben op een later moment met grote vakmanschap de afwerking ter hand genomen en hebben dit naar onze volle tevredenheid uitgevoerd.

alles goed verlopen

Prima bedrijf komen hun afspraken na goede service.

Twee dakkapellen keurig geplaatst

Wiko heeft twee dakkapellen bij ons geplaatst, en de vergunning afgehandeld voor de dakkapel aan de straatzijde. Hun kennis en ervaring met het aanvragen van vergunningen in Enschede was voor mij doorslaggevend in de keuze voor Wiko. En inderdaad is tijdens het proces gebleken dat deze ervaring zeer van pas kwam. Helaas was er 1 week vertraging op de plaatsingsdatum, maar dit is in goed overleg opgelost. Het plaatsen zelf ging erg snel, zo rond 2 uur 's middags waren ze al klaar. Mijn twee oude Velux ramen zijn netjes door Wiko verwijderd zodat ik deze nog verkopen kon. Het resultaat is erg mooi geworden.

Mooie dakkapel, uitstekend geplaatst.

Mijn vrouw en ik hadden niet goed begrepen dat na het plaatsen de binnenkant nog moet worden afgewerkt. Misschien moet dit duidelijker worden verteld. Ben best wel een redelijke klusser, maar was toch enkele dagen bezig om de dakkapel naadloos te laten aansluiten op de bestaande situatie.

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf mooi product goede service

Prima installatie en service

We zijn zeer tevreden met onze dakkapel. Alles netjes en volgens planning geleverd. Was heel snel geïnstalleerd. Goed geadviseerd ook.

Zeker aan te raden Topbedrijf

Laatst hadden wij na het plaatsen van een dakkapel na ruim 7,5 jaar voor de eerste x lekkage op zolder. Na gebeld te hebben met Wiko kwam Niels dezelfde dag nog langs (ondanks zijn drukke agenda) naar Zutphen om de oorzaak te vinden. Gebroken dakpan was de oorzaak en ter plekke opgelost. Geen lekkage meer. Heel fijn, Topservice