een mooie nokverhoging en top Service

De communicatie in het offerte traject verliep af en toe wat stroef door de drukte en de stijgende materiaalkosten maar uiteindelijk zijn we er uit gekomen. Door eisen van de gemeente moest het ontwerp worden aangepast, de werkplaats heeft hier super in meegedacht en kwam met een geweldige oplossing. ook bij het inmeten werd er volop meegedacht. het plaatsen verliep voorspoedig ondanks dat de kraan wat vertraging had. wederom alles in overleg en echt op klantwens aangepast. De nazorg is ook super, de in backorder staande nokvorsten zijn alsnog geplaats, alles nogmaals nagelopen en de kozijnen nog even bijgesteld. echt een aanrader !!

Alles is top!

Top ervaring met dit bedrijf. Ze namen alle tijd om alles in te meten en een goed begrijpelijk ontwerp te maken. Verder goede communicatie en de plaatsing was sneller gedaan dan wij hadden gedacht. Ook het leveren van informatie voor Welstand van de gemeente Arnhem was goed, zonder problemen is een vergunning verstrekt. Het resultaat mag er zijn: de eerste dakkapel in onze straat. Absoluut de beste prijs/kwaliteit verhouding!

Topkwaliteit en dito service

Vanaf het begin verliep het contact prettig en professioneel. We kregen goed advies en zelfs tijdens het productieproces konden we nog een aanpassing doen. De plaatsing verliep snel. Ook de nazorg was top. Je merkt dat iedereen betrokken is en trots is op wat ze leveren.

Zeer goede ervaring met Wiko

Ik ben heel tevreden over mijn samenwerking met Wiko. Er wordt met aandacht geluisterd en meegedacht met mijn ideeën, heel prettig. Afspraken worden nagekomen, dit vind ik daarnaast een heel belangrijk punt. Klantvriendelijkheid is zeker aanwezig. Het ouderwetse 'Klant is koning' is voelbaar aanwezig. De dakkapel zelf is netjes uitgevoerd met hoogwaardige materialen. Bij de plaatsing liep even wat mis maar dit is prima opgelost.

Mooie dakkapellen, goede service.

De dakkapellen die we hebben laten plaatsen bevallen zeer goed. In principe is het hele traject van offerte, planning en plaatsing uitstekend verlopen. Als er problemen/uitdagingen ontstonden zijn die in goed overleg opgelost.

Goede kwaliteit/prijsverhouding en perfecte service

Reeds ver van te voren de leverdatum aangegeven en ook keurig nagekomen. Plaatsing van het dakkapel (incl. Verwijderen bestaand dakkapel) in 4 uurtjes gedaan. Door miscommunicatie met leverancier een extra kiep/kantelraam verkregen zonder meerprijs incl raamhor. Ook de serviceafdeling voor het plaatsen van een kantelraam keurig volgens afspraak geleverd inclusief het nawer bij het dakkapel. M. A. W. : uitstekend vakwerk geleverd.

Wat een service

Bij de schoonmaak van het lint van de rolluiken, ging de katrol kapot en konden de luiken niet meer omhoog, Jammergenoeg gebeurde dit in de bouwvak. Gelijk de eerste dag na de bouwvak kwam de monteur langs om de bovenkatrol van de rolluiken te vervangen, hij maakte er gelijk een nieuw (schoon) lint in. Het is snel en netjes gerepareerd. Bedankt!

Goede kwaliteit dakkapellen

Na het verzamelen van de nodige informatie over het plaatsen van dakkappellen gekozen voor Wiko. Tijdens het vooraf traject was er prima begeleiding en werd er actief meegedacht. Daardoor hebben we een mooi eindproduct neer kunnen zetten! De afwerking is volledig, netjes en mooi, zowel binnen als buiten. Isolatie-dikte is naar huidige standaard en de plaatsing gebeurd met een goed, vriendelijk team die gedurende de dag goed communiceren over de werkzaamheden. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, er worden geen concessies gedaan aan materiaal en specificaties. Wij zijn dan ook uitermate tevreden met de 2 dakkappellen die bij ons geplaatst zijn.

Mooie dakkapel en prima service

We zijn zeer tevreden met de dakkapel van Wiko. Vanaf de advisering voor aankoop tot het plaatsen verliep naar wens en werd er goed meegedacht. Ook nu nog is een telefoontje genoeg voor vlotte service en wordt er zelfs een aanpassing gedaan aan het dak van de buren. En dit zonder kosten. Helemaal top.

Betrouwbaar en bekwaam bedrijf

Prima begeleiding en advies. Professionele en nette montageploeg. Men denkt met je mee betreffende maatvoering en uiterlijk, je merkt dat men daadwerkelijk ervaring heeft. Inmiddels al een tweede dakkapel besteld bij Wiko

Mooie dakkapellen en hele fijne en snelle service

Er waren wat problemen met de dakpannen, dit is prima opgelost binnen 3 weken tijd. Erg tevreden over de bereikbaarheid en de oplossing die geboden en nagekomen is.

Netjes en goed

Vanaf het begin goed geadviseerd en ook in de showroom goed advies gekregen. Uiteindelijke plaatsing van het dakkapel ging soepel en netjes ondanks de februari storm. Aardige vakmensen die wisten waar ze het over hadden. Erg blij met het eind resultaat.

Geweldige service!

Ongeveer 4 jaar na plaatsing van ons dakkapel moest er een lamel vervangen worden van het rolluik. Monteur was op tijd, werkte netjes en heeft geen kosten in rekening gebracht. Het rolluik werkt weer super. Fantastische service. Een aanrader om een dakkapel bij Wiko aan te schaffen!

Helemaal naar wens

Fijne monteurs waarmee het goed schakelen was. Maar ook op voorhand met de verkoper. Al met al alles naar wens!

Zeer tevreden over onze nieuwe dakkapel

Enkele maanden geleden is onze nieuwe dakkapel geplaatst. We zijn erg tevreden over de manier van meedenken voordat er een definitieve tekening werd gemaakt. Men weet bij Wiko precies wat de mogelijkheden zijn en welke overwegingen handig zijn om te overdenken. Het plaatsen verliep prima en vlot. Alles werd naderhand keurig opgeruimd en de ontstane ruimten werden keurig netjes achtergelaten. Kortom het hele traject van bestelling tot afronding verliep naar wens.

alles vlekkeloos verlopen

De jongens waren keurig op tijd en hebben net werk afgeleverd.

Mooie kwaliteit dakkapel en goede nazorg

Wiko is een prettig bedrijf. Ze reageerden snel op een offerte aanvraag en waren toen de enige die vooraf langs wilde komen om het mijn wensen te bespreken. Ze denken mee met de klant en geven goed advies over wat wel en niet te doen. De medewerkers die uiteindelijk de dakkapellen installeren zijn kundig en werken vlot. Uiteraard gaat niet alles goed, maar dat wordt serieus opgenomen en naar tevredenheid opgelost.

Kwaliteit werk, door een topteam!

Wij hebben onlangs een Wiko Dakkapel laten plaatsen, waar we nu elke dag van genieten. Van begin tot het einde goed geholpen door het team van Wiko. Na een fijn gesprek hebben we een offerte opgevraagd. Deze was duidelijk en compleet. Na akkoord was het wachten op het plaatsen. Het team wat de dakkapel plaatse was netjes en vriendelijk. Binnen een halve dag konden wij starten met afwerken. Top bedrijf met snelle en goede service, uitgevoerd door een team professionals.

14 jaar geleden dakkapel laten plaatsen. Nog steeds naar volle tevredenheid. Van de week hebben ze een versleten rolluikband vervangen, ondanks ver buiten garantie geen kosten berekend. Heel netjes.

Absolute kwaliteit!

2 weken geleden heeft een team van Wiko ons dakkapel geplaatst en dat werd op een zeer professionele wijze uitgevoerd. Het team was kundig, vriendelijk en uitermate professioneel. Een absolute aanrader!

Wij zijn heel erg tevreden! In één dag hebben ze bij ons twee prachtige dakkapellen geplaatst. Wiko heeft ons vanaf het eerste contact tot aan de plaatsing goed geadviseerd, de communicatie was zeer prettig en de service was ronduit uitstekend! . Aanbevelen?

Zeer tevreden met dit professionele bedrijf

jl. vrijdag een mooie dakkapel geplaatst. Afspraken zijn prima nagekomen en de medewerkers zijn zeer vakkundig en vriendelijk. We kijken met plezier terug op onze keuze voor Wiko!

Alles top

Goede prijs Goed product Professionele installatie

Snel en vakkundig!

Wij hebben onlangs een 2e dakkapel laten plaatsen door ditzelfde bedrijf. Zijn zeer tevreden met het resultaat en de adviezen. Wat ons betreft een aanrader dus!

Goede begeleiding en top resultaat

Zeer tevreden met het resultaat, van vergunningen aanvraag tot afwerking.