Prima contact met account manager L. Bakx

Prima. Snelle reactie op mails. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Altijd super snelle reactie, ook als klanten met wijzigingen komen op het laatste moment. Afname verloopt altijd probleemloos, examinatoren zijn flexibel en passen zich aan aan de omstandigheden die ze bij onze klanten (in-company) tegen komen. Op een of andere manier krijg ik geen account voor elkaar wat tijd zal schelen bij het aanmelden van een examen. Als jullie dat voor elkaar hebben krijgen jullie een dikke 10!

Al meer dan 20 jaar ervaring. Prettige mensen en als je vragen hebt worden ze duidelijk beantwoord. Zeer tevreden.

Prettige materialen (boek) om mee te werken. Contacten met PBNA verlopen plezierig en de samenwerking is inmiddels al heel wat Jaren.

Prettig inschrijven via de site, duidelijke bevestigingen, voldoende keuze in examenlocaties en aanvangstijdstippen.

Gunstige locaties en een goede rustige uitleg voor het examen. Examinator stelde mij zeer op mijn gemak want ik was best zenuwachtig.

Leon en Deborah zijn toppers

Het aanvragen van examens via internet gaat snel. En er wordt meegedacht met de klant. Klachten worden serieus opgepakt en opgelost. Het aanbod van Inloop examens is groot wat het aantrekkelijk maakt voor veel van de klanten.

Goed, werkt erg prettig!

We hebben geregeld examens georganiseerd via PBNA, door heel zuid Nederland. Er is niet eenmaal iets fout gelopen. Onlangs voor de eerste keer het examen digitaal laten afnemen door PBNA. Er hoeft alleen, net als in het verleden, een examenruimte verzorgd te worden en de rest wordt verzorgd door PBNA. En de uitslag direct bekend. kan niet anders zeggen: super

Dank aan Helene Munne voor het gastcollege ter voorbereiding op het examen. Tijdens het examen is alles goed georganiseerd. Dank ook aan de examinatoren.

correct, goed verzorgd

vriendelijke medewerkers (zowel surveilanten als hoofdkantoor), ze zijn oplossingsgericht en reageren snel op mail of telefonisch verzoek.

Prima les materiaal en services

GEWOON NETJES GEREGELD

Keurig begeleid door de heer Backs. Wat onduidelijkheid bij het boeken van examen of het particulier of zakelijk is. Heeft me wat winst gekost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Gaat bijna altijd goed op de laatste examenplannig in Heerenveen na.

PBNA is een bedrijf wat mee wil en kan denken met haar relatie om er voor te zorgen dat er met elkaar het juiste rendement gehaald kan worden. 1 + 1 = 3

Wij hebben als organisatie met PBNA te maken voor de examens MGK en VCA. Omdat wij deze opleidingen geven, is het van belang dat wij een betrouwbare partner hebben om in overleg zaken te kunnen regelen. Vooral Leon Bakx, de accountmanager is een fijne man die in oplossingen denkt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ervaring met backoffice prima, contact kan soms beter (bereikbaarheid), snelheid van verzending examens mag sneller. Communicatie met vertegenwoordiger (afspraken nakomen) waardeloos. Ook meerdere malen daarop gewezen, geen verbetering.

Duidelijk en overzichtelijk in examens waar en wanneer , zowel bedrijfsexamens als regionaal. Snelle reactie na aanmelden examens. Vlotte afhandeling van de examens en snelle levering van de diploma's

H.A. Lorentzstraat 1 A

3331EE Zwijndrecht