Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sevice verloopt probleemloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is een fijne samenwerking. Wanneer er vragen zijn worden deze serieus besproken en opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende dienstverlening. Afspraken worden nagekomen. Helaas was recent een examinator ruim een half uur te laat. Gebeurt eigenlijk nooit

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het aanmelden en de communicatie verloopt prima. De ervaring is wel dat het slagingspercentage van losse examens behoorlijk laag is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

geen probleem, soms een beetje weinig flexibel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

examinering goed verzorgt en onderhoud klantrelatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Er zijn fouten in de Arabische vertaling Er zijn woorden die nergens op slaan ----------------------------------------- De lijn was groot en duidelijk De illustraties zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij (Maryam en ik) zijn zeer tevreden. Communicatie goed Bij vragen op diverse gebieden direct oplossingsgericht meedenken. Jaarlijkse evaluatie prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn ervaring met de Koninklijke PBNA is zeer goed. Ze hebben echt veel mogelijkheden en helpen altijd goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede gedegen organisatie met goede medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Backoffice is heel goed !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede communicatie snelle afwikkeling van zaken wederzijds respect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afspraken worden nagekomen en toch is er flexibiliteit om zaken te wijzigingen. Examens en de werking van het digitale systeem hebben nog geen problemen gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende samenwerking/medewerking. Snelle reactie op vragen. Zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer snelle en fijne samenwerking, zelfs wordt er met je meegedacht als ik een inschrijving doe, maar het beter is om een ander examen te nemen. heel plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Examen gedaan bij PBNA in de Helftheuvel. Geen if nauwelijks wifi om je examen te maken en een erg remoerigw zaal. Te veel lawaai van buitenaf. Echt onacceptabel

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Beste Sjef, heel vervelend dat je hinder hebt ondervonden van internetstoringen, waardoor het examen van jouw groep niet goed is verlopen. Helaas gebeurt dat incidenteel. Gelukkig heb je je VCA diploma wel via PBNA behaald. Excuses voor de overlast Frans Hiddink

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Totale proces vanaf begin tot einde goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen met pbna, alleen misschien iets sneller voor september of zo op de site zetten. maar verder geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, snel, duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Altijd zeer tevreden geweest betreffende nederlandse VCA examens. Echter nu we ze in het duits aanvragen wachten we al 10 dagen op het lesmateriaal!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel

Reactie van het bedrijf

Beste Desiree, vervelend dat het met de verzending van 2 boeken is misgegaan bij de post. Als de kandidaten hun examen willen verschuiven is dat in dit geval natuurlijk mogelijk. Wij doen onze uiterste best om jullie goed van dienst te zijn. Frans Hiddink

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben zeer positief over de samenwerking en de contacten. Behalve voor de nieuwe examenvorm heb op dit moment meer info van andere gekregen hoe en wat er precies gaat wijzigen (Burggraaf). Verandering lesstof docenten, veranderen de boeken? Ik heb binnen kort een afspraak staan met Leon om deze vragen te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel

Bedrijfsgegevens

H.A. Lorentzstraat 1 3331EE Zwijndrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.