Helemaal perfect, echter stond er dat ik mijn digitale pasje na 17:00 kon openen dit werkte niet tot de volgende dag 10:00

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

PBNA is algemeen heel servicegericht. Ik vind het nog steeds niet kunnen dat de VCA nederlandse versie een aantal keer is aangepast en de engelse versie niet. Omdat de huidige engels versie verouderd is moeten we onze engelstalige medewerkers verder helpen door ze automatische proefexamens vouchers te geven zodat ze beter voorbereid zijn. Dit brengt nu extra kosten en ook verwarring (meerdere malen hoor ik terug dat de engelse boek niet overeenkomt met de examen vragen).

snelle afhandeling. ook naar een keer te zijn gezakt

Prima, snelle service.

Enorm blij met de kortingen.

Altijd een correcte en bereidwillige medewerking! Een verbeterpunt: Cursusboeken VCA in de talen Duits, Engels, enz.

Makkelijke website. Inschrijving is snel geregeld. Altijd telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden!

2 sterren: slechter dan verwacht

In het studieboek basisveiligheid B-VCA, wordt op het einde een proefexamen aangeboden. Dit proefexamen zou je dan op internet aan kunnen vragen. Er is echter NIET in te komen😠.

Hallo Wout, vervelend dat het jou niet lukt om in te loggen; bij tienduizenden anderen lukt het wel goed. Ik zal je via aparte mail proberen te helpen. Veel succes met de voorbereiding op jouw examen. Groet Frans Hiddink

De VCA-examens worden snel en correct ingeboekt, wij krijgen altijd een snelle terugkoppeling over de examens. Kortom, goede dienstverlening.

Goede klanten service, echt klant gericht!

Prima samenwerking en correcte afhandeling aanvragen.

Proactief en correct

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Duidelijk lesmateriaal. Oefententamen was goed te doen. De tentamen-locatie (Nieuwegein) was iets onduidelijk. Verder een overzichtelijk tentamen met ruim voldoende tijd.

Goede ervaringen wat betreft het lesmateriaal en de site.

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en de zakelijke afhandelingen zijn vlot en correct.

Losse examens prima. Je kan snel iemand inplannen! Bedrijfsexamens problemen met inloggen op tablets. De eerste paar keer verliep dit prima, daarna een aantal keren niet. Het blijft moeilijk om te aan te geven waar dit aan ligt. Iemand van het bedrijf het op een avond zelf nog na gekeken. Verbindingen waren ok. Het is niet aan te geven waar het dan aan lag. Verder verliep het allemaal voorspoedig.

Altijd goed!

prima vlotte afhandeling, diploma's snel in huis, soepel in het oplossen van probleempjes.