Goede service, snelle reparatie

Goede en snelle levering

Goed personeel Vakkundige reparatie Snelle afwikkeling

Uitstekende service!

Vriendelijk personeel, uitstekende service en vlotte afhandeling!

Kennis van zaken, Vriendelijk, fair, goede service

Refurbished macbook pro,, model 2015 gekocht omdat oude macbook air niet meer verantwoord te repareren was. Prima apparaat, loopt na 2 maanden nog steeds als een zonnetje. Goed advies. Overgezette bestanden door Tuffel 100% compleet en in orde. Tevens batterij van iphone 6s laten vervangen omdat de oude batterij zeer snel leeg raakte. Ook dat weer helemaal goed. Ik kende Tuffel niet maar zeer goede indruk achter gelaten. Hoop dat ze deze standaard nog een poos weten vol te houden.

Super goed

De door mij ontvangen IPhone 8+ ziet er top uit! Echter de grootte viel mij tegen waardoor ik het verzoek heb gedaan om deze te ruilen.

Superlatieven schieten tekort

Sinds twee weken is Tuffel bij ons bekend. Ik hoop hier mijn leven verder mee te kunnen, als ze op dezelfde voet doorgaan of nog verbeteren zal het aan mij niet liggen. Gastvrij, rustig, scherp, vriendelijk en correct.

Beste Harold, Hartelijk dank voor deze overweldigende review. Die 10 laat natuurlijk weinig ruimte voor verbeteren ;-), maar dat is ook niet het belangrijkste. Het feit dat u tevreden bent is voor ons een teken dat ons doel is bereikt. Hartelijke groeten, Tuffel.

Prima Mac Mini voor een acceptabele prijs

De bezorgong liet even op zich wachten, maar dat kwam door PostNl, jammer. Heel fijn dat er High Sierra op staat en 5 GB geheugen en tevens een Superdrive erin zit. Al met al een heel voordelige koop voor €175 zonder BTW. Ik ben tot nu toe heel tevreden ermee.

Beste Erwin, Fijn dat u tevreden bent met de Mac Mini. We hopen dat u er nog lange tijd plezier van mag hebben. Hartelijke groet, Tuffel.

Geweldige service en vriendelijk personeel

Mijn iPhone X laten repareren. Ben erg goed geholpen en heb een heerlijke kop koffie gehad tijdens het wachten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

U heeft een bijzondere opvatting over eigen verantwoordelijkheid bij levering van diensten

Flashgeheugen laten plaatsen (plus schone installatie voor een aanbiedingsprijs van € 19,-) Bij overzetten bestanden middels migratieassistent van mijn IMac loopt de laptop vast. Stel vast dat het nieuwe flashgeheugen niet wordt herkend. Weer aangeboden bij jullie voor schone installatie. Medewerker geeft aan dat het een probleem is dat de laatste weken zeker 20 keer voorbij zag komen. Met mij is dat vooraf op geen enkele wijze hierover gecommuniceerd. Ok. voor niks gaat zon op maar om vervolgens € 49,- te rekenen vind ik beneden alle peil. Naar mijn smaak viel mij niets te verwijten omdat geen zaken buiten het “Apple-protocol” heb gedaan. Een prijs op basis van de eerdere aanbieding leek mij toch wel het minste. Om de bewoordingen van bekend politicus aan te halen: “dat was er in een in de categorie; eens maar nooit weer”

Beste heer Dirven, Wij vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Uw reactie behoeft wel enige nuance. Wij bieden onze SSD upgrades met een aantal aanvullende diensten. U koos voor een schone installatie, waarbij u zelf uw gegevens van uw oude harde schijf of backup terug ging zetten. Wij hebben daarop aangegeven dat dit niet altijd goed gaat, ook al houdt u zich aan het "Apple-protocol". Ook dat we dit in de praktijk vaker hebben zien gebeuren. Dat u, ondanks deze waarschuwing, toch zelf een poging waagt het zelf te proberen, is uw goed recht. Wij adviseren slechts, de beslissing over dit advies laten we aan onze klanten over. Echter, wanneer u terug komt met een verzoek om een nieuwe dienst, omdat het overzetten van gegevens niet gelukt is, dan vragen wij daar uiteraard een vergoeding voor. Ons doel is een goede dienst aan te bieden, met alle bijkomende service zoals een goede bereikbaarheid, adequate klantenservice, snelle hulp, enz. Dat gaat nu eenmaal niet als we alles voor niets doen, maar dat zult u zelf ook wel begrijpen. Al met al vinden we de 2 die ons geeft zeker niet prettig. Maar willen u toch bedanken voor uw review. We zullen uw reactie als advies meenemen in het verbeteren van onze dienstverlening. Hartelijke groet, Tuffel.

Snel en prima levering in een woord Top.

14 dagen in bezit. Refurbished Iphone 8 gekocht met een prima accu.! zelf nog een beschermkapje en beschermglas er bij geleverd. Zeker aan te bevelen Tuffel, Mijn volgende Iphone zal weer bij Tuffel zijn.

Beste Fons, Hartelijk dank en veel plezier van de iPhone. Hartelijke groet, Tuffel.

Over zowel de verkoop en het overzetten van gegevens zeer tevreden!

top

Na telefonische contact, super goede voorlichting van de medewerker!

Duidelijke website! Zeker aan te bevelen!! Zelfs een telefoonhoesje en screenprotector was er gratis bijgeleverd. Snelle keurige levering, top!

MacBook pro ter verkoop aangeboden aan Tuffel en een mooi bod gekregen. Vervolgens mijn macbook opgestuurd zodat die nagekeken kon worden. Een paar dagen later kreeg ik een mail waarin stond dat de macbook technisch geheel in orde was. Echter, een collega had via een educatieve partner 10 van dezelfde macbooks scherp in kunnen kopen. Hierdoor werd het bod 100,- naar beneden bijgesteld. Een vervelend trucje wat mij betreft. De communicatie was soms wat langzaam maar verder top. Ik zou Tuffel aanbevelen, alleen houdt er wel rekening mee dat het bod nog zo’n 10% omlaag gaat terwijl het product technisch geheel in orde is.

Fijn dat het zo snel kan

Bestellen ging super makkelijk. Fijn dat jullie s’avonds de bestelling komen brengen. De batterij van de iPhone gaat alleen wel super snel leeg.

Topservice

Het is idd zo gepiept binnen 1 uur batterij laten vervangen van de iphone 5s . Er wordt een voortest gedaan om te kijken of er niet nog wat anders aan mankeert . En er wordt ook een natest gedaan . En op de batterij zit 1 jaar garantie . Kortom zeer tevreden .

Super goede service!

De medewerker hielp me heel goed. Binnen één dag had ik de data terug van m'n iMac.

2 sterren: slechter dan verwacht

MacBook voor reparatie aangeboden; was niet meer te repareren. Gevraagd harde schijf naar externe harde schijf te kopiëren. Deskundigheid leek tot hier prima, dus betaald. Echter; niet alles was gekopieerd. Oplossing daarvoor liet heel lang op zich wachten >5wkn. Naar mijn mening was het eerste werk niet goed uitgevoerd; naar de mening van Tuffel was dit gewoon een nieuwe opdracht, dus een rekening. Niet bijzonder service- en klantgericht.

• Ervaring met: Reparatie

De advertentie van de tweede hands MacPro op Marktplaats bleek een typefout te bevatten. Bij ontvangst bleek de gekochte Mac slechts 1 processor te hebben ipv 2. Na een belletje mocht ik deze direct op hun kosten terug sturen en kreeg ik per omgaande alsnog het omschreven model, zonder extra kosten! Een koopje dus. Echt fantastische service, kom je nergens meer tegen!

Super snelle service.

• Ervaring met: Reparatie

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen

• Ervaring met: Reparatie

Helaas geen email mogen ontvangen met bevestiging afspraak (en ja, heb Spam ook nagekeken)

• Ervaring met: Reparatie

Meneer Wenstedt, bedankt voor uw feedback. Wij duiken gelijk in ons systeem om het probleem te tackelen.

Accu snel vervangen van Samsung Galaxy 6

Service is altijd goed!

• Ervaring met: Reparatie

Prima en snelle service! Geen op of aanmerkingen.

Top service en klantvriendelijkheid