Zeer goede

Goede contacten snelle service en uitleg

Top geholpen

Prima geholpen netjes te woord gestaan en uiteraard goed gerepareerd.

Fijne service!

Vriendelijke, vlotte en fijne service. Super, bedankt!

Vakkundige medewerkers.

Nadat bleek dat mijn Apple computer alleen met veel kosten kon worden gerepareerd, heb ik op advies en met genoegen bij hun een Refurbished Apple iMac gekocht.

Klantvriendelijk, goede service en op tijd geleverd

Men wordt bij Tuffel goed geholpen en geadviseerd. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je bij het zoeken naar een oplossing. De reparatie van mijn iPad is uitstekend uitgevoerd en ik ben blij dat het weer goed werkt.

heel goed

zoals verwacht, oplossingsgericht en snel

Snel en goed afgehandeld!

Snelle service!

Vriendelijk en snelle service!

Snelle en goede service

Goede en snelle service, binnen 4 uurtjes mijn telefoon weer gerepareerd!!!! Top!

Perfect geholpen en snel.

Goed meedenkende mensen en duidelijk in uitleg en snel en netjes geholpen

Snelle service en zeer vriendelijk

Netjes geholpen en advies gekregen

Afspraak nagekomen perfekt

De heren zijn supervriendelijk, service is snel en correct.

Goede service, denken mee, prima prijs.

Harde schijf van imac op leeftijd bleek op. Dachten mee over wat ik nodig heb, gezien gebruik/programma's/gewenste capaciteit (ben geen grootverbruiker). Dus geen onnodig dure of uitgebreide oplossing, maar maatwerk en betaalbaar. Alles overgezet, moderner besturingssysteem, controles, etc. werkt weer als zonnetje. Echt top-service! En nog snel ook, kon hem brengen en volgende ochtend alweer ophalen.

Vriendelijk, snelle service, goede kwaliteit

Vervanging glasplaat Ipad is keurig uitgevoerd.

Goede en snelle service.

Scherm laten vervangen.. werkt perfect en binnen een half uur kon ik mijn telefoon weer ophalen.

Dikke pluim voor deze probleemoplossers.

Door pech water over mijn Macbook laten vallen. Mac deed het niet meer. Natuurlijk had ik geen backup gemaakt. Gebeld met de Tuffels en kreeg te horen dat ik met de Macbook wel achter de deur mocht brengen. Binnen een paar uur kreeg ik te horen dat al mijn data veiliggesteld kon worden op een harde schijf. Op de website zag ik dat Tuffel ook een zelfde soort Macbook te koop hadden staan en deze online aangeschaft. De Tuffels hebben mijn data ook op de nieuwe Mac gekopieerd. Al met zeer content met de uitleg, aanschaf van de Mac en het probleemoplossend vermogen van deze Tuffel.

Grote som betaald en voorts geen reactie

Ik heb via hun website een macbook besteld voor de prijs van 679 euro. Dit is afgehouden geweest van mijn rekening. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail van deze aankoop, zelfs geen automatische mail voor het aanmaken van een account. Ik heb getracht te mailen, te whatsappen en contact op te nemen via paypal om een update te krijgen. Maar absoluut geen reactie. Gelukkig heb ik betaald via paypal en kan ik daardoor waarschijnlijk mijn geld recupereren door een conflict "te escaleren". Zeer beroerde service dus. Absoluut niet professioneel. Het gaat hier namelijk niet om een aankoop van tien euro. Helemaal niet aan te raden dus.

Goede service, betrokken medewerker en goede service

Er wordt vakkundig en netjes gewerkt. Prima service met aandacht voor de klant en het product. Na herstel netjes schoon en beschermd retour.

Weer een topervaring

Vrijdag gebeld voor extra geheugen in mijn MacBook. Maandag 9.00 uur een afspraak en 09.45 uur weer klaar tegen een prima tarief.

Goede service en plezierig geholpen.

Goede uitleg hoe alles werkt. Ook de service is prima en klantvriendelijk.

Professioneel en snelle en uitstekende service

Op deskundig aanraden van een Amac medewerker op Tuffel gewezen. Op zeer korte termijn kon ik mijn accu laten vervangen. Bij aankomst heel hulpvaardig ontvangen. Vervanging van accu ging vlot; ik kon mijn laptop dezelfde dag weer ophalen. Bij oplevering werd mee gedacht om een ander probleem voor me op te lossen. Ik kom zeker terug en raad het iedereen aan.

Goede service en duidelijke uitleg

Kundig, vriendelijk en snel

Weer een prima ervaring. Ze doen wat ze zeggen zonder gedoe en voor een schappelijke prijs. Niets dan lof.

Alle afspraken keurig, snel en betaalbaar nagekomen. Nette jongelui met een passie voor computers etc.