Koptelefoonaansluiting was stuk, deze is besteld en goed en snel gerepareerd. Top service
  • Ervaring met: Reparatie

Een refurbished iMac mini gekocht.
  • Snelheid dienstverlening

Uitstekend geholpen en probleem verholpen in no time! Kwaliteit prijs verhouding uitstekend.

uitstekende service en deskundigheid
  • Ervaring met: Reparatie

Super goede en snelle service. Erg klantvriendelijk.
  • Ervaring met: Reparatie

Mijn scherm werkt aan een kant niet naar behoren. Service was goed, ook vrij snel.
  • Ervaring met: Reparatie

Ik heb in februari een nieuwe batterij laten plaatsen door Tuffel. Nadat de garantie verlopen was is de batterij gaan vergassen. Zonder er om te vragen hebben ze deze kosteloos vervangen. Klasse!
  • Ervaring met: Reparatie

Zo lossen wij dat graag op. Bedankt Ronald!

Mijn oude iMac van 4 jaar oud ingeruild voor een nieuwe met SSD en 27 inch scherm. Goede prijs voor mijn oude iMac en gratis alle data overgezet naar de nieuwe iMac. Super tevreden, goed advies en de nieuwe iMac draait geweldig goed.
  • Ervaring met: Inruildienst

Wij zijn erg blij dat u onze dienstverlening positief heeft ervaren. Bedankt voor uw recensie! :)

Donderdag mijn iMac gebracht ivm nieuwe installatie en de zelfde dag klaar. Vrijdag opgehaald en kwam thuisgekomen er achter dat ze de stroomkabel vergeten waren om in de doos te doen. Gebeld en heeft een van de medewerkers het persoonlijk gebracht vanuit Almelo. Vandaar terecht de hoge score voor de service.
  • Ervaring met: Reparatie

Hoi Ben. Zo lossen wij dat graag op wanneer het een keer mis kan gaan. :) Bedankt voor uw beoordeling!

Supersnel antwoord op mijn vraag en deskundig voorgelicht en dat kosteloos! Super

Klantvriendelijk en nette afhandeling
  • Ervaring met: Reparatie

zeer prettig en professioneel geholpen
  • Ervaring met: Reparatie

Dienstbaar, dynamisch, energiek en betrouwbaar
  • Ervaring met: Upgrade

Zoals mijn waardering laat zien, ben ik zeer tevreden over het bedrijf Tuffel Ik ben al een paar keer uit de brand geholpen. Groot minpunt : jullie recentelijke verhuizing uit het centrum naar het industrieterrein Dollengoor. Hopelijk komen jullie weer terug!

Leuk bedrijf, goed geholpen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Probleem is niet opgelost
  • Omschrijf uw ervaring: Snelle communicatie

Ik ben snel en goed geholpen, de medewerkers hebben mij er zelfs op geattendeerd dat ik waarschijnlijk per abuis een dienst t.h.v. 500 euro heb geaccepteerd zonder gelezen te hebben dat de garantie in mijn concreet geval niet meer mogelijk was (en dat was best belangrijk). Ik waardeer deze eerlijkheid enorm en ik stel op prijs dat de medewerkers van Tuffel zo klantgericht zijn en werken duidelijk vanuit het belang van de klant.
  • Ervaring met: MAC reparatie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ZIE BOVEN
  • Omschrijf uw ervaring: WEEK NAGEKEKEN[ NIET] OPGEHAALD HOEF NIETS TR BETAALEN

Nieuwe SSD in iMac geplaatst, nu is mijn iMac 10 x zo snel. Top service, snel, goed, duidelijk!!

Geen
  • Ervaring met: Smartphone reparatie
  • Omschrijf uw ervaring: Werd netjes te woord gestaan en vriendelijk ontvangen en uit leg over de reparatie 👍

Dag, je ziet, je krijgt een mooie beoordeling van mij. Helaas heeft je onderzoek naar mijn iMac niet opgeleverd dat ie gerepareerd kon worden (althans, niet de moeite). Ik heb inmiddels een nieuwe gekocht (toch maar geen tweedehandse van jullie, prijsverschil vond ik te klein). Ik heb de harde schijf van de oude leeggehaald. Ik kan hem nog wel draaien op een externe, maar hij moet toch maar de deur uit. Hebben jullie er nog wat aan? Zo ja, wat zou je er voor geven?

2 sterren: slechter dan verwacht

Kreeg kort geleden te horen over deze forum. Hierbij wil ik mijn ergernis over tuffel voorleggen. Heb door schuld van Truffel 135 euro verlies geleden. Mijn Samsung S7 edge heeft aan de achterkant en zijkant door een val schade opgelopen. Omdat ik hiervoor verzekerd ben kan ik éénmalig een schade vergoeding indienen. De schade taxatie van tuffel is door mijn verzekering uitbetaald. Kreeg later na reparatie van tuffel te horen dat de telefoon kaarthouder een losse onderdeel is dat niet vergoed word. Navraag bij mijn verzekering, de Samsung S7 Edge valt onder de nieuwe type mobiel's met losse kaarthouder dat van essentieel belang is en valt onder de verzekering. Tuffel had dat kunnen weten, zei de verzekering. Moest de kaarthouder dus zelf betalen. Omdat ik de reparatie door tuffel laat doen zou ik mijn onderzoekkosten terug krijgen. Navraag hierover is dat het verrekend is. Toen ik vroeg hoe dat is verrekend kreeg ik een schimmig verhaal te horen waar hij zelf ook niet uitkomt. Ik zei, als je het totaalbedrag op de nota onderaan zet minus de onderzoekkosten dan is dat veel duidelijker. Onderzoek koste kreeg ik niet terug, wat zij wel beloofd hebben. losse onderdelen dat niet vergoed word zijn, adapter, koptelefoons, hoesjes en houders, aldus de verzekering. Na de reparatie had ik errol gevraagd om de nog goede scherm te bewaren, want dat wilde ik meenemen voor reserve. Een scherm kost en paar honderd euro. errol zei dat ik het over 3 weken na de garantie het kan krijgen. Na de garantie vroeg ik errol om de scherm, hij zei dat alles al weg is, en dat onderdelen nooit terug word gegeven. Ik was boos, maar ik had beloofd om dan maar weg te lopen, is familie van mijn vrouw. Op markplaats zag ik dat er voor deze scherm 100 euro word geboden. Maar errol heeft het toe geëigend. ERROL, DE ONDERDELEN BLIJVEN EIGEDOM VAN DE KLANT, OF ZIJ STAAN HET VRIJWILLIG AF. JE HAD DAT NOOIT ZONDER TOESTEMMING MOGEN TOE EIGENEN. NA VEEL KLACHTEN GEEFT RADAR HIEROVER EEN UITZENDING. ZIE RADAR AUGUSTUS OF SEPTEMBER 2017. WEL EEN GOEDE VERDIENSTE VOOR JOUW. Ik raad mensen aan om het onderdeel of defecte mobiel in te leveren bij een inkooppunt, je kan nog een aardige bedrag hiervoor krijgen. Zie Radar. Maar ik baal wel dat ik bestolen ben door tuffel van 135 euro.
  • Ervaring met: Smartphone reparatie
  • Omschrijf uw ervaring: Snelle afhandeling.

Beste heer Neumann, Wij vinden het spijtig dat uw perceptie niet strookt met de realiteit. De feiten wijken volledig af van ons verhaal en wij vinden het ronduit beschamed dat het probleem dat u vindt dat u met ons heeft persoonlijk maakt door namen en relaties te noemen. Wij kunnen ons niet vinden in uw verhaal en gaan er ook niet verder op in dat u ons nu uit het niets ineens verwijt dat we u 'bestolen' hebben. Met vriendelijke groet, Tuffel.

Aardig, vakkundig en snel.
  • Ervaring met: Anders

was wel duur en uiteindelijk kan ik nog geen ander besturingssysteem op mn imac zetten
  • Snelheid dienstverlening
  • Omschrijf uw ervaring: efi lock goed van mn IMac gehaald

vlotte en vriendelijke bediening. helaas probleem na tweede poging nog steeds niet opgelost. wel nog tip gekregen om te proberen... moet dat nog uitproberen