Ik ben uiterst tevreden hoe ik ben geholpen.

De team van Tuffel bestaat uit deskundige en ervaren medewerkers. Heldere uitleg, vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende service: snel en goed geholpen

Duidelijke afspraken en professionele afhandeling. Blij met de vervanging van oude harde schijf i Mac naar snellere ssd

Vriendelijke ontvangst, fijn contact

Gebeld met vraag of ze het konden repareren en onderdeel gelijk bestel, half 1 telefoon gebracht en kon het om half 4 alweer ophalen. Fantastisch

Vriendelijk, uiterst servicegericht en deskundig

Ik ben uitermate tevreden over de het onderzoek dat Tuffel naar mijn Mac heeft gedaan. Reparatie bleek geen optie meer, maar ik kreeg wel een eerlijk, duidelijk en realistisch advies. En de prijs was ook uiterst fair. Ik kom hier zeker terug.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Ze weten precies waar ze voor staan. Denk met de klant mee!

Zeer klantvriendelijk!

Dochterlief heeft een kapot scherm van haar mobiel. Tuffel legt duidelijk uit hoe ze de reparatie aanpakken, wat ze zouden kunnen doen, hoe lang het duurt (of liever gezegd heel kort want Tuffel werkt snel), en duidelijke offerte wat het kost. Klantvriendelijk, duidelijke informatie, eerlijke analyse. Vijf welverdiende sterren!

Snel en deskundig!

Binnen 24 uur van zwart scherm naar een snel werkende computer. Top geregeld, dank!

Super goed geholpen

We zijn ontzettend goed geholpen bij Tuffel, klantvriendelijk, mee denkend en service. We geven een 10 met een griffel, ga zo door.

Vlotte goeie service

Zie hiervoor

Gewoon hartstikke goed.

Mijn probleem werd goed samengevat, uitgezocht en opgelost.

Snel, keurig.

Mijn ervaring met Tuffel was boven verwachting. De batterij van mijn Apple iphone 7 was zeer slecht. Via via kwam ik bij Tuffel terecht. Ik ben daar keurig geholpen. Binnen een uur is er een nieuwe batterij geplaatst tegen een schappelijke prijs. Al met al ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

Vriendelijke en snelle service

Mijn gebarsten scherm van de iPad werd de zelfde dag nog gerepareerd, daar was ik erg blij mee.

Vlot geregeld

Heldere communicatie en vlotte service. Niet perse de goedkoopste. Maar wel betrouwbaar. De refurbished producten die ze verkopen zijn ook erg aantrekkelijk.

Behulpzaam en goede service

Goed geholpen, en raad het iedereen aan om hier naar toe te gaan

Perfect advies,waar voor je geld, snelle levering

Oude labtop ,"overleden " Prima nieuwe generatie Heel blij en tevreden Henk

Kon niet beter!

Ik ben zeer tevreden!!! Vriendelijk en snel geholpen. Goede communicatie ook!

Ze lopen bij tuffel net ff dat extra stapje harder om je te helpen. Echt perfect.

Wat een fijn bedrijf is dit! Snel, meedenkend en open. Ik raad iedereen met 'apple gedoe' aan om hier aan te kloppen.

Prima geholpen, en erg klant vriendelijk.

"Tuffel" wordt door mij aangeraden. Prima zaak, en erg klantvriendelijk.

Goede service en advies

voor mijn imac vanwege traagheid op zoek naar geheugen. bij tuffel adviseerde men mij een ssd schijf te laten installeren. prima gelukt, is weer super snel, waarschijnlijk sneller dan bij aankoop in 2015

Top service! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Verstand van zaken en meedenken met de klant. Goede en snelle service.

zeer goed

ervaren, deskundig, snel en vriendelijk.

Nieuwe batterij tegen een redelijke prijs

Afspraak voor vervanging batterij online gemaakt. Vriendelijke ontvangst in winkel. Ik kon de iPhone na een uur weer ophalen. Ik had verwacht dat een batterij vervangen iets was waarop je kon wachten. Mijn ontgrendelingscode voor de telefoon werd gevraagd. Ik ga er maar vanuit dat ze die weggooien na de reparatie. Geen prettig idee als die zou blijven rondzwerven. Blij met nieuwe batterij.

Top bedrijf, super vriendelijk en zeer goede service

Top bedrijf, super vriendelijk en zeer goede service