Perfect geholpen en snel.

Goed meedenkende mensen en duidelijk in uitleg en snel en netjes geholpen

Snelle service en zeer vriendelijk

Netjes geholpen en advies gekregen

Afspraak nagekomen perfekt

Top service

De heren zijn supervriendelijk, service is snel en correct.

Goede service, denken mee, prima prijs.

Harde schijf van imac op leeftijd bleek op. Dachten mee over wat ik nodig heb, gezien gebruik/programma's/gewenste capaciteit (ben geen grootverbruiker). Dus geen onnodig dure of uitgebreide oplossing, maar maatwerk en betaalbaar. Alles overgezet, moderner besturingssysteem, controles, etc. werkt weer als zonnetje. Echt top-service! En nog snel ook, kon hem brengen en volgende ochtend alweer ophalen.

Vriendelijk, snelle service, goede kwaliteit

Vervanging glasplaat Ipad is keurig uitgevoerd.

Goede en snelle service.

Scherm laten vervangen.. werkt perfect en binnen een half uur kon ik mijn telefoon weer ophalen.

Dikke pluim voor deze probleemoplossers.

Door pech water over mijn Macbook laten vallen. Mac deed het niet meer. Natuurlijk had ik geen backup gemaakt. Gebeld met de Tuffels en kreeg te horen dat ik met de Macbook wel achter de deur mocht brengen. Binnen een paar uur kreeg ik te horen dat al mijn data veiliggesteld kon worden op een harde schijf. Op de website zag ik dat Tuffel ook een zelfde soort Macbook te koop hadden staan en deze online aangeschaft. De Tuffels hebben mijn data ook op de nieuwe Mac gekopieerd. Al met zeer content met de uitleg, aanschaf van de Mac en het probleemoplossend vermogen van deze Tuffel.

Grote som betaald en voorts geen reactie

Ik heb via hun website een macbook besteld voor de prijs van 679 euro. Dit is afgehouden geweest van mijn rekening. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail van deze aankoop, zelfs geen automatische mail voor het aanmaken van een account. Ik heb getracht te mailen, te whatsappen en contact op te nemen via paypal om een update te krijgen. Maar absoluut geen reactie. Gelukkig heb ik betaald via paypal en kan ik daardoor waarschijnlijk mijn geld recupereren door een conflict "te escaleren". Zeer beroerde service dus. Absoluut niet professioneel. Het gaat hier namelijk niet om een aankoop van tien euro. Helemaal niet aan te raden dus.

Goede service, betrokken medewerker en goede service

Er wordt vakkundig en netjes gewerkt. Prima service met aandacht voor de klant en het product. Na herstel netjes schoon en beschermd retour.

Weer een topervaring

Vrijdag gebeld voor extra geheugen in mijn MacBook. Maandag 9.00 uur een afspraak en 09.45 uur weer klaar tegen een prima tarief.

Goede service en plezierig geholpen.

Goede uitleg hoe alles werkt. Ook de service is prima en klantvriendelijk.

Professioneel en snelle en uitstekende service

Op deskundig aanraden van een Amac medewerker op Tuffel gewezen. Op zeer korte termijn kon ik mijn accu laten vervangen. Bij aankomst heel hulpvaardig ontvangen. Vervanging van accu ging vlot; ik kon mijn laptop dezelfde dag weer ophalen. Bij oplevering werd mee gedacht om een ander probleem voor me op te lossen. Ik kom zeker terug en raad het iedereen aan.

Goede service en duidelijke uitleg

Top service

Kundig, vriendelijk en snel

Weer een prima ervaring. Ze doen wat ze zeggen zonder gedoe en voor een schappelijke prijs. Niets dan lof.

Alle afspraken keurig, snel en betaalbaar nagekomen. Nette jongelui met een passie voor computers etc.

Goede service, snelle reparatie

Goede en snelle levering

Goed personeel Vakkundige reparatie Snelle afwikkeling

Uitstekende service!

Vriendelijk personeel, uitstekende service en vlotte afhandeling!

Kennis van zaken, Vriendelijk, fair, goede service

Refurbished macbook pro,, model 2015 gekocht omdat oude macbook air niet meer verantwoord te repareren was. Prima apparaat, loopt na 2 maanden nog steeds als een zonnetje. Goed advies. Overgezette bestanden door Tuffel 100% compleet en in orde. Tevens batterij van iphone 6s laten vervangen omdat de oude batterij zeer snel leeg raakte. Ook dat weer helemaal goed. Ik kende Tuffel niet maar zeer goede indruk achter gelaten. Hoop dat ze deze standaard nog een poos weten vol te houden.

Super goed

De door mij ontvangen IPhone 8+ ziet er top uit! Echter de grootte viel mij tegen waardoor ik het verzoek heb gedaan om deze te ruilen.

Superlatieven schieten tekort

Sinds twee weken is Tuffel bij ons bekend. Ik hoop hier mijn leven verder mee te kunnen, als ze op dezelfde voet doorgaan of nog verbeteren zal het aan mij niet liggen. Gastvrij, rustig, scherp, vriendelijk en correct.

Beste Harold, Hartelijk dank voor deze overweldigende review. Die 10 laat natuurlijk weinig ruimte voor verbeteren ;-), maar dat is ook niet het belangrijkste. Het feit dat u tevreden bent is voor ons een teken dat ons doel is bereikt. Hartelijke groeten, Tuffel.

Prima Mac Mini voor een acceptabele prijs

De bezorgong liet even op zich wachten, maar dat kwam door PostNl, jammer. Heel fijn dat er High Sierra op staat en 5 GB geheugen en tevens een Superdrive erin zit. Al met al een heel voordelige koop voor €175 zonder BTW. Ik ben tot nu toe heel tevreden ermee.

Beste Erwin, Fijn dat u tevreden bent met de Mac Mini. We hopen dat u er nog lange tijd plezier van mag hebben. Hartelijke groet, Tuffel.

Geweldige service en vriendelijk personeel

Mijn iPhone X laten repareren. Ben erg goed geholpen en heb een heerlijke kop koffie gehad tijdens het wachten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

U heeft een bijzondere opvatting over eigen verantwoordelijkheid bij levering van diensten

Flashgeheugen laten plaatsen (plus schone installatie voor een aanbiedingsprijs van € 19,-) Bij overzetten bestanden middels migratieassistent van mijn IMac loopt de laptop vast. Stel vast dat het nieuwe flashgeheugen niet wordt herkend. Weer aangeboden bij jullie voor schone installatie. Medewerker geeft aan dat het een probleem is dat de laatste weken zeker 20 keer voorbij zag komen. Met mij is dat vooraf op geen enkele wijze hierover gecommuniceerd. Ok. voor niks gaat zon op maar om vervolgens € 49,- te rekenen vind ik beneden alle peil. Naar mijn smaak viel mij niets te verwijten omdat geen zaken buiten het “Apple-protocol” heb gedaan. Een prijs op basis van de eerdere aanbieding leek mij toch wel het minste. Om de bewoordingen van bekend politicus aan te halen: “dat was er in een in de categorie; eens maar nooit weer”

Beste heer Dirven, Wij vinden het zeer spijtig dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Uw reactie behoeft wel enige nuance. Wij bieden onze SSD upgrades met een aantal aanvullende diensten. U koos voor een schone installatie, waarbij u zelf uw gegevens van uw oude harde schijf of backup terug ging zetten. Wij hebben daarop aangegeven dat dit niet altijd goed gaat, ook al houdt u zich aan het "Apple-protocol". Ook dat we dit in de praktijk vaker hebben zien gebeuren. Dat u, ondanks deze waarschuwing, toch zelf een poging waagt het zelf te proberen, is uw goed recht. Wij adviseren slechts, de beslissing over dit advies laten we aan onze klanten over. Echter, wanneer u terug komt met een verzoek om een nieuwe dienst, omdat het overzetten van gegevens niet gelukt is, dan vragen wij daar uiteraard een vergoeding voor. Ons doel is een goede dienst aan te bieden, met alle bijkomende service zoals een goede bereikbaarheid, adequate klantenservice, snelle hulp, enz. Dat gaat nu eenmaal niet als we alles voor niets doen, maar dat zult u zelf ook wel begrijpen. Al met al vinden we de 2 die ons geeft zeker niet prettig. Maar willen u toch bedanken voor uw review. We zullen uw reactie als advies meenemen in het verbeteren van onze dienstverlening. Hartelijke groet, Tuffel.