Snel, keurig.

Mijn ervaring met Tuffel was boven verwachting. De batterij van mijn Apple iphone 7 was zeer slecht. Via via kwam ik bij Tuffel terecht. Ik ben daar keurig geholpen. Binnen een uur is er een nieuwe batterij geplaatst tegen een schappelijke prijs. Al met al ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

Vriendelijke en snelle service

Mijn gebarsten scherm van de iPad werd de zelfde dag nog gerepareerd, daar was ik erg blij mee.

Vlot geregeld

Heldere communicatie en vlotte service. Niet perse de goedkoopste. Maar wel betrouwbaar. De refurbished producten die ze verkopen zijn ook erg aantrekkelijk.

Behulpzaam en goede service

Goed geholpen, en raad het iedereen aan om hier naar toe te gaan

Perfect advies,waar voor je geld, snelle levering

Oude labtop ,"overleden " Prima nieuwe generatie Heel blij en tevreden Henk

Kon niet beter!

Ik ben zeer tevreden!!! Vriendelijk en snel geholpen. Goede communicatie ook!

Ze lopen bij tuffel net ff dat extra stapje harder om je te helpen. Echt perfect.

Wat een fijn bedrijf is dit! Snel, meedenkend en open. Ik raad iedereen met 'apple gedoe' aan om hier aan te kloppen.

Prima geholpen, en erg klant vriendelijk.

"Tuffel" wordt door mij aangeraden. Prima zaak, en erg klantvriendelijk.

Goede service en advies

voor mijn imac vanwege traagheid op zoek naar geheugen. bij tuffel adviseerde men mij een ssd schijf te laten installeren. prima gelukt, is weer super snel, waarschijnlijk sneller dan bij aankoop in 2015

Top service! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Verstand van zaken en meedenken met de klant. Goede en snelle service.

zeer goed

ervaren, deskundig, snel en vriendelijk.

Nieuwe batterij tegen een redelijke prijs

Afspraak voor vervanging batterij online gemaakt. Vriendelijke ontvangst in winkel. Ik kon de iPhone na een uur weer ophalen. Ik had verwacht dat een batterij vervangen iets was waarop je kon wachten. Mijn ontgrendelingscode voor de telefoon werd gevraagd. Ik ga er maar vanuit dat ze die weggooien na de reparatie. Geen prettig idee als die zou blijven rondzwerven. Blij met nieuwe batterij.

Top bedrijf, super vriendelijk en zeer goede service

Top bedrijf, super vriendelijk en zeer goede service

Zeer goede

Goede contacten snelle service en uitleg

Top geholpen

Prima geholpen netjes te woord gestaan en uiteraard goed gerepareerd.

Fijne service!

Vriendelijke, vlotte en fijne service. Super, bedankt!

Vakkundige medewerkers.

Nadat bleek dat mijn Apple computer alleen met veel kosten kon worden gerepareerd, heb ik op advies en met genoegen bij hun een Refurbished Apple iMac gekocht.

Klantvriendelijk, goede service en op tijd geleverd

Men wordt bij Tuffel goed geholpen en geadviseerd. Ze zijn klantvriendelijk en helpen je bij het zoeken naar een oplossing. De reparatie van mijn iPad is uitstekend uitgevoerd en ik ben blij dat het weer goed werkt.

heel goed

zoals verwacht, oplossingsgericht en snel

Snel en goed afgehandeld!

Snelle service!

Vriendelijk en snelle service!

Snelle en goede service

Goede en snelle service, binnen 4 uurtjes mijn telefoon weer gerepareerd!!!! Top!

Perfect geholpen en snel.

Goed meedenkende mensen en duidelijk in uitleg en snel en netjes geholpen

Snelle service en zeer vriendelijk

Netjes geholpen en advies gekregen