Beste, wat jammer dat u het zo ervaren heeft. U heeft na plaatsing van deze review 5 jaar garantie vanaf de aankoop datum groeten Herwin Trekhaken.nu
Beste meneer Quaak, wat jammer dat u ondanks onze tegemoetkoming toch nog teleurgesteld bent. Ik denk dat in deze discussie er maar 1 winnaar is en dat is de mazda dealer. Voor mij blijft het vreemd dat u met de mogelijke storing bij led verlichting nooit contact heeft opgenomen. Ook toen u zelf kortsluiting veroorzaakte gaat u niet naar ons toe maar neemt u zelf het initiatief om naar de mazda dealer te gaan. Als deze dan tegen de hoofdprijs een mazda kabelboom monteert vindt u dat ik deze en het oplossen van uw storing moet betalen. Om u tegemoet te komen crediteer ik dan de gedemonteerde kabelset. IK denk dat geen enkel ander bedrijf dat gedaan zou hebben. De extra kosten waren 0 geweest als u terug was gegaan naar onze montage partner
Beste Ruud, vreemd verhaal, wij hebben u net nogmaals de originele opdrachtbevestiging gestuurd. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom u meer betaald dan wat op de bevestiging staat. Het complete pakkeet is door ons geleverd. Nu kan het natuurlijk zijn dat het montage punt dit een keer gemist heeft maar ook daar heeft u een bevestiging voor gekregen met de gemaakte afspraken. Achteraf kunnen wij alles oplossen maar de bevestiging is er natuurlijk niet voor niks. Dat moet dit soort discussies juist voorkomen. Als ik nog iets voor u moet doen hoor ik het graag
Originele beoordeling
Beste Ruud, vreemd verhaal, wij hebben u net nogmaals de originele opdrachtbevestiging gestuurd. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom u meer betaald dan wat op de bevestiging staat. Het complete pakkeet is door ons geleverd. Nu kan het natuurlijk zijn dat het montage punt dit een keer gemist heeft maar ook daar heeft u een bevestiging voor gekregen met de gemaakte afspraken. Achteraf kunnen wij alles oplossen maar de bevestiging is er natuurlijk niet voor niks. Dat moet dit soort discussies juist voorkomen. Als ik nog iets voor u moet doen hoor ik het graag
Beste Rene, helaas heeft u niet teruggebeld naar ons montagepunt en kunnen wij u niet meer bereiken. Ons montagepunt heeft een wat andere ervaring met u en omdat het verschil nogal groot is heb ik geprobeerd om jullie met elkaar in contact te brengen. Toen ik u dat aan de telefoon heb uitgelegd zei u dat u terug zou bellen. Helaas is dat niet gebeurd en reageert u ook niet op de telefoontjes van onze inbouwlocatie. Zijn verhaal verschilt nogal van uw verhaal. Langere montagetijd Wij geven hier altijd aan 's morgens brengen en 's middag weer ophalen, dit om dit soort teleurstellingen te voorkomen. De echte montage is al 3-4 uur werk en daarop wachten brengt alleen maar ergernis. De inbouwlocatie heeft omdat u 's middags weg moest gezegd dat ze zouden proberen om de auto rond de lunch klaar te hebben. Omdat dit niet te garanderen was zouden ze een half uur voordat hij klaar zou zijn met u bellen. Er op wachten is niet afgesproken, de enige afspraak is was om 8 uur brengen. U bent op eigen initiatief rond 11 uur gekomen om de auto te halen maar uiteraard was deze toen niet klaar. Dat is zelfs onmogelijk in die tijd. Rond 12;45 is er gebeld dat de auto bijna klaar was en dat hij rond 13 uur opgehaald kon worden. Meekijken met de auto kan niet. Niet omdat wij spannende dingen doen maar omdat deze inbouwlocatie vol staat met dure auto's, deze zijn verzekerd tegen schade maar alleen als personeel dit veroorzaakt. Daarnaast willen de eigenaren van deze auto's niet dat iedereen daar bij kan. De beschadiging op uw bumper Er zijn camera beelden van de beschadiging voordat er aan de montage begonnen is. Misschien zijn de krassen u niet eerder opgevallen maar het bewijs is u getoond toen de auto werd opgehaald. Wij willen nogmaals benadrukken dat we dit met u willen bespreken maar helaas bent u onbereikbaar en reageert niet op whatsapp berichten en pakt u de telefoon niet op
Beste Anette, bedankt voor uw review. Maar waarom belt u ons niet als dit soort dingen gebeuren, dan kunnen wij het oplossen. Ik heb mijn inbouwlocatie gevraagd wat er gebeurd is, hij is een zeer ervaren man die eerlijk in het leven staat en zijn verantwoordelijkheid nooit ontloopt. Deze week is hij met vakantie maar daarna komen wij er bij u op terug Met vriendelijke groet Herwin Esselbrugge
Beste Geben, ik begrijp u reactie niet. Al onze inbouwlocaties kennen het verdienmodel en sluiten zich vrijwillig aan. Ik weet dan ook niet wat u bedoeld. Had gewoon met ons gebeld als er iets niet goed ging en dan was het opgelost of op zijn minst toegelicht. Ik kan overigens niets terugvinden in het commentaar veld. Mocht u dit nog willen toelichten dan verzoek ik u om te bellen met ons
Beste Patrick, net contact gehad met onze montage partner. Helaas was onze mail bij hem in de spambox beland. Niet goed maar kan gebeuren. Op onze bevestiging naar u stonden ook de gegevens van de montage partner. Ik begrijp dat wij moeten bellen maar het zou fijn zijn als u ons ook informeert dat er iets niet goed gaat. Het plaatsen van de review houdt ons scherp maar de trekhaak had er al onder gezeten als u ons een bericht gestuurd had. De trekhaak is namelijk de volgende dag geleverd. Ons montage punt gaat u vandaag nog bellen om e.e.a toe te lichten en wanneer mogelijkk alsnog de afspraak te plannen. Excuses voor de gemaakt fout
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.