Heel erg netjes gedaan zeer tevreden.

helemaal wat beteft prijs en kwaliteit oke

Goed geregeld

Afspraak voor montage ging snel, maar zijn wel moeilijk bereikbaar als jezelf belt, wel vriendelijk bedrijf. Een dag later kwam ik erachter dat de afneembare haak niet los wilde maar dat had ikzelf ook terplaatse kunnen doen! Ik moet hierover nog contact opnemen maar ga er vanuit dat het goed wordt opgelost.

Overzichtelijke site, duidelijke informatie

Na meerdere sites te hebben bekeken vond ik de site van Trehaken.nl het meest vertrouwenwekkend. Bestellen ging gemakkelijk en ook het contact met het bedrijf die de trekhaak geïnstalleerd heeft was prima. Enige minpunt is dat mijn bevestiging van het reservewiel defect was geraakt tijdens de montage. Er werd mij verteld dat dit door roestvorming kwam maar dat bleek later niet zo te zijn. Daardoor onnodige extra kosten gemaakt.

Prima. Afspraken worden nagekomen.

Een nette montage en afleveringsgesprek. In het voortraject kreeg ik eerst de mededeling dat de Brink trekhaak niet leverbaar was. Na overleg met Bas van trekhaken.nu op 1/9 is alles netjes geregeld. We konden lekker met onze fietsen op vakantie. Bestelnummer: TR-036219

prima montage voor goede prijs

Trekhaak werd op afspraak gemonteerd en met goede uitleg, ook over de bijbestelde en geleverde fietsendrager werd uitleg gegeven en gedemonstreerd hoe te gebruiken en op te bergen en dit alles voor een zeer scherpe prijs, hulde.

Alles prima geregeld.

Via internet op trekhaken.nu gekomen en vastgesteld dat zij de scherpste prijs hadden. Na aankoop 2 dagen later gebeld door het bedrijf dat de trekhaak zal monteren. Hedenochtend de auto gebracht en kort na de middag weer opgehaald. Alles perfekt.

Snel geregeld, geleverd en gemonteerd!

Een nieuwe auto gekocht waar geen trekhaak op zat en in eerste instantie dacht ik dat ik wel zonder kon. Dus niet! Ik ken een montagefirma waar ik regelmatig kom voor caraudio-advies en montage: Mobile Car Solutions. Toen zij mij vertelde waar ik de trekhaak kon bestellen, stond mijn keuze vast. Het vertrouwen dat het helemaal goed komt, zowel de levering van de haak op maat van de auto als de montage, gaf voor mij de doorslag. De communicatie, de levering van de haak met toebehoren op locatie en de vakkundige montage is vlot gegaan. Ik ben dan ook zeer tevreden!

Prima service en fantastisch geholpen

Vandaag een trekhaak laten monteren bij ICE-XTRA United Carshop Zwolle snelle montage en prima service en zeer klantvriendelijk aanrader voor iedereen.

Goed geregeld en snel gemonteerd!

Ben erg tevreden over de prijs kwaliteit. De communicatie verloopt soepel en de trekhaak is snel geplaatst. Waar bij vele garages het moeilijk is om aan trekhaken te komen, was dit hier niet het geval. Duidelijke website ook.

Super goed geholpen geweldige trekhaak

Bestelprocedure en afhandeling perfect!

De bestelling en de montage bij uw dealer Otto liepen gewoon gesmeerd. Personeel was behulpzaam en deed wat er beloofd werd. Betaling na montage, ook dat wekt vertrouwen.

Goed telefonisch geholpen en per e-mail op de hoogte gehouden. Montage netjes uitgevoerd.

Trekhaak goed

De trekhaak is goed Alleen het inbouwstation tien ik de auto had neergezet leuk gesprek gehad Bij aflevering werd het iets anders de behandeling ook het gevoel kwam bij mij dat hij er niet genoeg aan kon verdienen afhandelen en wegwezen toen ik vroeg of er nog garantie op zat dus een normale vraag was het antwoord ik heb hem er onder gezet dus het is goed Daarom deze lage beoordeling

Beste, wat jammer dat u het zo ervaren heeft. U heeft na plaatsing van deze review 5 jaar garantie vanaf de aankoop datum groeten Herwin Trekhaken.nu

zowel positief als negatief

Begin van het jaar een trekhaak onder mijn Mazda cx5 laten monteren. D Het gehele proces bestellen monteren was netjes en conform afspraak. Echter bij gebruik van sommige aanhangers (met name ledverlichting) herkende de auto deze niet, dus er viel niet achteruit te rijden (beveiliging greep in) Helaas een aanhanger gehuurd waar sluiting in zat, hierdoor de totale verlichting van de auto van slag, was eigenlijk niet veilig meer mee te rijden, dus naar de Mazda dealer gegaan deze wilde wel helpen maar dan moest de kabelboom vernieuwd worden daar sta je dan dus daar voor gekozen kosten dik € 500. Tot mijn stomme verbazing werkt het nu ook met aanhangers met led verlichting, dezelfde als waar ik eerst wel problemen mee had. Conclusie het lag aan de kabelboom. Hierna een hele discussie omtrent het niet functioneren van de trekhaak, gedeeltelijk had men gelijk ik was niet met het probleem naar hun toe gekomen. Overigens als ik dat wel had gedaan zou uiteindelijk de aanhanger welke de sluiting veroorzaakte de schuld krijgen van het gehele probleem wat niet zo is. Uiteindelijk heeft de discussie geresulteerd in het vergoeden van de kosten van de kabelboom (€200. ) toch een Al met al een kostbare grap, had beter gelijk naar de dealer kunnen gaan.

Beste meneer Quaak, wat jammer dat u ondanks onze tegemoetkoming toch nog teleurgesteld bent. Ik denk dat in deze discussie er maar 1 winnaar is en dat is de mazda dealer. Voor mij blijft het vreemd dat u met de mogelijke storing bij led verlichting nooit contact heeft opgenomen. Ook toen u zelf kortsluiting veroorzaakte gaat u niet naar ons toe maar neemt u zelf het initiatief om naar de mazda dealer te gaan. Als deze dan tegen de hoofdprijs een mazda kabelboom monteert vindt u dat ik deze en het oplossen van uw storing moet betalen. Om u tegemoet te komen crediteer ik dan de gedemonteerde kabelset. IK denk dat geen enkel ander bedrijf dat gedaan zou hebben. De extra kosten waren 0 geweest als u terug was gegaan naar onze montage partner

Niet alles was op voorraad

Na de bevestiging van de afspraak ben ik er heen gegaan voor de montage van een trekhaak en toen bleek dat het fietsenrek wat ik er bij had besteld niet binnen was. Er is dus een fout gemaakt bij het versturen naar het filiaal en nog een keer bij de controle bij het filiaal. Ik moest later dus weer terug komen om het op te halen. Na montage van de trekhaak werkten de achteruit rij sensoren niet meer en daar moest ik ook weer voor terug komen wat pas veel later kon. Toen ik daarvoor een afspraak had gemaakt was er niemand en ik moest een nieuwe afspraak maken. Alles is uiteindelijk wel opgelost maar het heeft mij extra veel tijd gekost en 3 extra ritten naar het filiaal.

Perfect geregeld voor een scherpe prijs

Uitstekend geholpen door het peugeot bedrijf in Veenendaal

Er was een klein misverstand maar dit werd netjes opgelost Ik ben nu helemaal tevreden ,ook wat betreft de trekhaak Keurig gedaan

Beste Ruud, vreemd verhaal, wij hebben u net nogmaals de originele opdrachtbevestiging gestuurd. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom u meer betaald dan wat op de bevestiging staat. Het complete pakkeet is door ons geleverd. Nu kan het natuurlijk zijn dat het montage punt dit een keer gemist heeft maar ook daar heeft u een bevestiging voor gekregen met de gemaakte afspraken. Achteraf kunnen wij alles oplossen maar de bevestiging is er natuurlijk niet voor niks. Dat moet dit soort discussies juist voorkomen. Als ik nog iets voor u moet doen hoor ik het graag

Afspraken met garage zeer slecht

0800 afgesproken en over 2 uurtjes klaar niet dus hij had geen tijd smorgens ik stond gewoon om 0810 buiten en zoek het maar uit na 15 minuten wachten op mijn dochter kon ik binnen een bakje koffie krijgen en vertelde hij dat zijn maatje wel tijd heeft en dat hij de auto ophaalde de auto zou rond 12.00 uur klaar zijn niet dis het werd 14.30 uur bumper beschadigd en dat heeft hij niet gedaan klopt zijn maatje heeft aan mijn auto gewerkt. Was goedkoop maar nooit meer bij deze garage wat jullie hadden gestuurd was prima maar die garage een dikke 1

Beste Rene, helaas heeft u niet teruggebeld naar ons montagepunt en kunnen wij u niet meer bereiken. Ons montagepunt heeft een wat andere ervaring met u en omdat het verschil nogal groot is heb ik geprobeerd om jullie met elkaar in contact te brengen. Toen ik u dat aan de telefoon heb uitgelegd zei u dat u terug zou bellen. Helaas is dat niet gebeurd en reageert u ook niet op de telefoontjes van onze inbouwlocatie. Zijn verhaal verschilt nogal van uw verhaal. Langere montagetijd Wij geven hier altijd aan 's morgens brengen en 's middag weer ophalen, dit om dit soort teleurstellingen te voorkomen. De echte montage is al 3-4 uur werk en daarop wachten brengt alleen maar ergernis. De inbouwlocatie heeft omdat u 's middags weg moest gezegd dat ze zouden proberen om de auto rond de lunch klaar te hebben. Omdat dit niet te garanderen was zouden ze een half uur voordat hij klaar zou zijn met u bellen. Er op wachten is niet afgesproken, de enige afspraak is was om 8 uur brengen. U bent op eigen initiatief rond 11 uur gekomen om de auto te halen maar uiteraard was deze toen niet klaar. Dat is zelfs onmogelijk in die tijd. Rond 12;45 is er gebeld dat de auto bijna klaar was en dat hij rond 13 uur opgehaald kon worden. Meekijken met de auto kan niet. Niet omdat wij spannende dingen doen maar omdat deze inbouwlocatie vol staat met dure auto's, deze zijn verzekerd tegen schade maar alleen als personeel dit veroorzaakt. Daarnaast willen de eigenaren van deze auto's niet dat iedereen daar bij kan. De beschadiging op uw bumper Er zijn camera beelden van de beschadiging voordat er aan de montage begonnen is. Misschien zijn de krassen u niet eerder opgevallen maar het bewijs is u getoond toen de auto werd opgehaald. Wij willen nogmaals benadrukken dat we dit met u willen bespreken maar helaas bent u onbereikbaar en reageert niet op whatsapp berichten en pakt u de telefoon niet op

Zeer slechte ervaring

Tijdens het monteren van de trekhaak is de sierkap boven de wielkast verwijdert. Dit is met bruut geweld gebeurt, waardoor er bevestigingsdoppen zijn afgebroken. Dit is met een soort kit gerepareerd en dit is later weer los gaan zitten. Hier is geen melding van gemaakt tijdens het ophalen van van auto. Dus ik ben zeer ontevreden over de service en erg teleurgesteld dat dit niet is gemeld.

Beste Anette, bedankt voor uw review. Maar waarom belt u ons niet als dit soort dingen gebeuren, dan kunnen wij het oplossen. Ik heb mijn inbouwlocatie gevraagd wat er gebeurd is, hij is een zeer ervaren man die eerlijk in het leven staat en zijn verantwoordelijkheid nooit ontloopt. Deze week is hij met vakantie maar daarna komen wij er bij u op terug Met vriendelijke groet Herwin Esselbrugge

Waardeloos

Mijn bumper is vergald, veel te groot gat, binnenbekleding gebroken en niemand heeft mij hierover geïnformeerd. Volgens de mensen daar komt alles in orde maar ik wacht al zo lang. Ik heb Erwin gesproken en mijn hoop is nu op hem gevestigd.

niet zo best

Er wordt niet naar de wensen in het commentaarveld gekeken, degene die de trekhaak moet plaatsen krijgt het naar mijn idee in zijn maag gesplitst.

Beste Geben, ik begrijp u reactie niet. Al onze inbouwlocaties kennen het verdienmodel en sluiten zich vrijwillig aan. Ik weet dan ook niet wat u bedoeld. Had gewoon met ons gebeld als er iets niet goed ging en dan was het opgelost of op zijn minst toegelicht. Ik kan overigens niets terugvinden in het commentaar veld. Mocht u dit nog willen toelichten dan verzoek ik u om te bellen met ons

Word geen contact opgenomen

Trekhek zou besteld worden daarna nooit meer wat gehoord.

Beste Patrick, net contact gehad met onze montage partner. Helaas was onze mail bij hem in de spambox beland. Niet goed maar kan gebeuren. Op onze bevestiging naar u stonden ook de gegevens van de montage partner. Ik begrijp dat wij moeten bellen maar het zou fijn zijn als u ons ook informeert dat er iets niet goed gaat. Het plaatsen van de review houdt ons scherp maar de trekhaak had er al onder gezeten als u ons een bericht gestuurd had. De trekhaak is namelijk de volgende dag geleverd. Ons montage punt gaat u vandaag nog bellen om e.e.a toe te lichten en wanneer mogelijkk alsnog de afspraak te plannen. Excuses voor de gemaakt fout

Eenvoudig, duidelijk en snel.

Via de webshop eenvoudig te bestellen, vragen worden door de klantenservice duidelijk beantwoord en inbouwen gebeurde al snel binnen 4 werkdagen. Uitermate tevreden over de prima service.

Prima bedrijf voor de aanschaf van een trekhaak.

Prijstechnisch goed. Goede communicatie via de email. Ruime keuze van montagebedrijven. Kortom ik ben zeer tevreden over de aankoop en de montage.

Eiffelstraat 61 8013 RT Zwolle