Ik heb goede en leuke rijlessen gehad

Ik vond het fijn om mijn rijlessen bij LesGo te volgen. Ik heb een leuke tijd gehad.

Topper!

Als je wil gaan lessen voor je auto rijbewijs, stop met zoeken en schrijf je in bij Mark van der Kaay als instructeur! Betaalbaar is sowieso al een pluspunt maar de instructeur is ook heel belangrijk. Je zit aardig wat uurtjes bij elkaar in de auto. Hij legt alles rustig uit en gaat door tot dat je het begrijpt! Mark begeleidt je tot je je rijbewijs hebt gehaald! Ook niet geheel onbelangrijk is dat er niet meer lessen worden aangesmeerd dan dat je nodig hebt. Gebeurd bij veel rijscholen wel!

Leerzaam en gezellig

Dikke 10 voor Gert! Naast dat je erg veel van hem leert, is het altijd gezellig in de auto. De beste rijinstructeur om je rijbewijs mee te halen.

Leerzaam gezellig en leuk

Vincent is een super toffe gast en je kan der goed mee lachen maar je kan ook veel van hem leren hij legt alles tot de puntjes uit wat je moet doen in het verkeer en al snap je het niet. Geen probleem hij blijft met je oefenen tot dat het lukt. Dat is het fijne aan hem en hij is altijd rustig geen stress.

Super goed

Mijn rij instructrice Adrienne heeft me super goed begeleid in het proces, ik heb veel van haar kunnen leren. Ze is gezellig, begripvol, en geduldig. Kortom ze is echt echt een topperrrrr!!

• Lesauto

Veel geleerd en een fijn gevoel

Goede lessen gehad en een tevreden gevoel

• Lesauto

Zeer fijne, rustige maar duidelijke lessen

Mijn rij-opleiding bij LesGo heb ik als zeer positief ervaren, mijn rij-instructeur Chris heeft mij fantastisch begeleidt en ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijk. Ondanks de vertraging en het stilliggen van de lessen wegens COVID, was ik snel weer op pad toen het weer mocht. Chris is een rustige rij-instructeur die de tijd voor je neemt en duidelijk aangeeft wat hij van je verwacht de komende lessen. Bedankt chris!

• Lesmaterialen N.v.t.

Goede instructeur & Fijne les auto

Mijn ervaring met Chris Lim Is erg goed. Hij zal altijd tijd voor je vrij maken zelfs in het weekend, Veder is die altijd duidelijk en straight to the point. Ik raad hem zeker aan!

• Lesauto

super geweldige en leerzame lessen

Ik heb super goede lessen gehad waardoor ik in 1 keer ben geslaagd met de goede kennis die mij is geleerd.

Hele fijne ervaring

Goede, duidelijke, gezellige instructeur

GEWELDIG

Altijd lachen, maar als het serieus moest lukte dat ook!

Geruststellend

Heb een hele fijne tijd gehad. Vond het stiekem best wel jammer dat ik nu niet meer hoef lessen. Als er wat was kwamen we er altijd uit. Er werd goed opgelegd of ik iets wel of niet aan kon en daarin werd gekeken wanneer ik het wel aan kon. Ik voelde me goed op mijn gemak en veilig. Diana is een leuk persoon waar je gezellig een praatje mee kan maken en weet wat er moet gebeuren tijdens de lessen. Ik ben blij dat ik bij Diana (LesGo) ben gaan lessen!

• Lesauto

Ik heb erg gelachen met Mark, je kan dus toch heel veel dingen leren van iemand die je mag.

Van de weg gereden

Zo juist door één van de instructeurs bij Bodegraven bijna van de weg gereden( hij haalde in over de vluchtstrook en gooide hem er gelijk voor ) dit was Floris volgens de foto’s op uw site. En nadat ik hem hierop aan heb gesproken onder het rijden had hij een hele grote mond en ging mij daarna ook nog eens afsnijden Hele goede reclame

• Lesauto

Goeie lessen op een ongedwongen manier

Ik heb lessen gevolgd bij johan in Groningen en ik was er zeer blij mee. Johan geeft op een hele ongedwongen manier en stapsgewijs les waardoor ik snel vertrouwen kreeg op de weg zonder overladen te worden. Hij is zeer fijn in feedback, altijd rustig en ook gewoon gezellig. TOP

• Lesauto

Goede lessen en veel gezelligheid!

De lessen van Adrienne zijn altijd erg gezellig , maar vooral ook leerzaam! Ze neemt net zolang de tijd totdat je het snapt en haalt hiervoor ook alles uit de kast. Elke les deed ik met veel plezier!

• Lesauto

Een ontzettend gezellige en goede instructeur

Na veel goede verhalen gehoord te hebben besloten om bij Vincent mijn rijbewijs te halen en ben heel blij dat ik dat gedaan heb. Het is altijd gezellig bij Vincent in de auto en hij legt alles heel rustig en duidelijk uit. Hij heeft heel veel trucjes om je dingen te laten begrijpen en onthouden. Als je iets nog niet goed kan blijft hij het herhalen totdat het wel lukt en als je iets goed kan dan geeft hij daar ook complimenten voor. Kortom het is echt een top gozer en ik raad Vincent zeer zeker aan

• Lesauto

Deze ervaring was meer dan perfect

Vincent, (Of beter.. vinnie) wat heb ik met jou gelachen, gewoon geen woorden voor. Je bent een top instructeur en ben super blij dat ik bij jou terrecht ben gekomen. Gezellig samen naar de mac en heel veel lol gehad. Je legt alles goed uit (handig met je ipad, dat is echt super fijn) en je vind het niet erg als je niet meteen begrepen word. Je schat lessen goed in, waardoor ik kon slagen. Ik vind dat je alles duidelijk uitlegt en als ik het niet begreep, deed je het voor of tekende je het uit. Je deed alles stap voor stap en je kon je uitleg/tempo aanpassen aan mijn rijgedrag. Ondanks mijn (en niet te vergeten, jouw) eigenwijsheid en mijn slakkentempo is het ons toch gelukt dat pasje binnen te halen. Ik ga de gezellige lessen heel erg missen maar ben blij dat ik het gehaald heb. Heeeel erg bedankt voor de leuke en leerzame tijd en ik zie je nog wel als ik mijn eerste auto ga kopen! :) Dikke knuf, Mell

Leerzaam en gezellig

De instructeur legt goed uit en geeft goede feedback na het oefenen, waardoor ik snel leerde. Hij is rustig, waardoor als iets even niet lukte of ik een foutje maakte ik niet zenuwachtig werd. Ik vond de rijlessen ook altijd gezellig, omdat we vaak praatten.

• Lesauto

Super naar mijn zin gehad, en veel geleerd!

Samen met mijn instructeur Patrick Kramer veel leuke tijden beleefd en ontzettend veel geleerd. Nooit met een slecht gevoel de auto ingestapt of uitgestapt en we hadden elke rit wel weer wat om over te lachen! Ik ga het missen, maar ik ben hartstikke blij met mijn rijbewijs, bedankt Patrick!

• Lesauto

Bijna jammer dat ik geslaagd ben!

Elke les met Gerard is top. Hij is neemt de tijd voor je, heeft humor en zorgt ervoor dat elke les weer leuk is. In één keer geslaagd dankzij hem, maar ga de lessen missen. Aanrader!!

Ed Smit

Ed geeft ontzettend fijn les. Gisteren dankzij Ed geslaagd voor mijn rijbewijs. Hij kijkt goed naar hoeveel lessen je nodig hebt en geeft duidelijke tips en aanwijzigingen én het is gezellig in de auto!

• Lesauto

Patrick Kramer is een ontzettend fijne instructeur met een zichtbare zorg voor zijn leerlingen

Het was erg prettig om door middel van een leskaart te leren rijden. Elke les legde Patrick mij uit aan welke punten ik aandacht moest geven en welke aspecten ik al kan. Het is erg gezellig met Patrick en tegelijkertijd heeft hij me veel geleerd. Ik kan nu met vertrouwen zelfstandig rijden doordat ik veel heb opgestoken van zijn kennis en inzichten. Patrick Kramer, bedankt!

• Lesauto

Het was een buitengewone service

Leerzaam en gezellig

Het was super gezellig met ed in de auto vee geleerd ook en altijd een leuk praatje tijdens het rijden

Veilingkade 15

4815HC Breda

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!