Fijne en leerzame lessen gehad bij Johan Schrikkema. Rustige en duidelijke uitleg.

• Lesmaterialen N.v.t.

Leuk maar ook duur.

Gezellig en leerzaam waren de lessen die ik had met mijn rij-instructeur Mark. Goede mensenkennis en prettig in de omgang. Durft je ook kritiek te geven wanneer nodig om je scherp te houden. Top dus! Ik zou wel aanraden om goed na te denken over herexamens. LesGo heeft hierin weinig mogelijkheden en je moet maanden wachten voordat het zover is. Zo kan je rijbewijs halen erg duur worden. Hoop dat deze informatie mensen helpt een goede keuze te maken!

Leerzaam & Gezellig

Mijn vorige rijinstructeur heeft mij niet de nodige tijd en aandacht gegeven. Gelukkig heb ik Karim gevonden die mij enorm veel en goed heeft geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Zijn lessen waren altijd heel kalm en gezellig. Hij gaf mij een vertrouwd gevoel voor de examen en dit heeft mij enorm veel geholpen waardoor ik ben geslaagd.

Top ervaring!

Rene is een top rij instructeur, ik heb enorm snel het rijden onder de knie gekregen! Ik ben super tevreden met LesGO. Heel erg bedankf

• Lesauto

Daniel is een heel vriendelijk en de beste Rij instructeur! Altijd duidelijke instructies tijdens de les en ik heb zo veel geleerd van hem. In 1 keer geslaagd.

De beste

Dit is me eerste rijschool het is zo goed dat ik deze nu al de beste kan noemen hoef niet eens te kijken naar andere. Mede dank aan Daniel deze man gaat niet slijmen als je iets gek doet spreekt hij je erop aan en op die manier leer je alles super snel!!!! Aanrader dit. Ps. In 1 keer geslaagd :p

• Lesauto

In 1x geslaagd voor m’n theorie, tussentijdse toets gehaald en weer in 1x geslaagd voor m’n praktijkexamen! Ik raad deze rijschool zeker aan!

Super goed

Ik heb bij een aantal mensen rijles gehad maar van al die mensen is Daniel toch echt de beste. Als je bij iemand moet lessen ga zeker bij hem. Hij neemt de tijd voor je en zorgt er voor dat je alles weet voor je examen. Echt een top ervaring!!

• Lesauto

Het belangrijkste is de klik en die was er.

De rij instructeur weet veel van de auto en heeft inzicht in zijn omgeving als het aankomt op rijvaardigheid. Al met al veel geleerd. Ook door mijn autisme was het lastig, maar hier werd begrip voor opgebracht.

• Lesauto

Leuke en gezellige lessen gehad!

Ik heb altijd met plezier de rijlessen gevolgd en het was altijd erg leuk en gezellig!. Ook heb ik mijn examen in 1 x kunnen halen : )

Super rijschool!

Alfred is een zeer vriendelijke en duidelijke rijinstructeur. Altijd in voor een lolletje en serieus op de momenten waar hij het moet zijn. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald maar ik ga Alfred zeker missen!

Ik bloeide echt op!

Ik was heel onzeker. Vond alles spannend. Geen goede ervaringen gehad bij een andere rijschool. Hierom lang uit gesteld om weer te rijden. Toen kwam ik in contact met alfred en alea. Na even twijfelen, toch ervoor gegaan. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ondanks de corona en de lockdowns..en mijn faalangsten, gaven ze de hoop en geloof in mij niet op. Alfred stelt je echt op je gemak. Weet wat ie zegt en doet kan serieus zijn, maar is ook in voor een gezellige praatje. Het is echt de moeite waard!

• Lesauto

Fijne lessen, goede duidelijke instructeur

Nick is een fijne instructeur, duidelijk en vriendelijk, bedankt voor de lessen.

Erg fijne lessen gehad!

Karim heeft mij erg goed geholpen. Hij legt alles duidelijk uit, is streng waar nodig is en heeft veel geduld. Verder waren de lessen altijd erg gezellig!

Goeie rijschool

Word veel uigelegd, en alles ook goed. Er word echt gewerkt aan de punten die je minder goed beheerst

GESLAAGD bij de beste!

Ben jij opzoek naar een nieuw rijinstructeur, dan heb ik er één voor je, KARIM! Karim is een serieus en rustige rijinstructeur die jouw je benodigde tijd geeft. Je voelt je ontzettend op je gemak, zelfs als je het super eng vind. Ik kan hem iedereen aanraden. Het was super gezellig dank je wel Karim! Maissae, Rotterdam

• Lesauto

Alfred is een hele geduldige en gezellige man! Altijd gereed om je te helpen. En heeft heel veel ervaring met andere voertuigen en de weg. Ik ben over het algemeen niet goed in leren en had soms problemen met links en rechts. Ondanks dat bleef Alfred me altijd ondersteunen. Echt een topper! De lessen waren ook zo ontzettend leukk:)

Fijne, relaxte lessen gehad

Super fijne rij instructeur, denkt met je mee voor wat het meest praktisch is, is altijd op tijd, kan je mee lachen en geeft uiteraard fijn les! Super blij met de keuze om bij hem te lessen.

Top tijd gehad!

Ik begon gelijk met lessen toen ik 16,5 was. Ik heb nooit iets met auto's gehad en ik vond daarom auto rijden aan het begin eng en niet leuk. Ik heb mijn examen in 4 keer gehaald en de corona lockdowns zaten ook niet mee. Toch heeft Threasher er voor gezorgd dat ik auto rijden niet meer eng vond en stiekem misschien toch een beetje leuk. Ik vind dat de rijlessen op een rustige en prettige manier gegeven werden en ik vond het fijn dat ik het gevoel had dat fouten maken niet erg is. Bijna iedereen vind rijlessen eng aan het begin maar ik heb nooit tegen de rijlessen opgezien. Ik vond het top :). Bedankt Threasher voor de gezellige tijd!

Top rij-instructeur!

Voor gezellige, leuke en leerzame lessen met veel humor moet je bij Johan zijn! Hij legt alles rustig uit en stopt niet totdat jij het begrijpt. Hij is heel begripvol. Ik ben heel blij dat de lessen zo leuk en gezellig waren en dat ik me op mijn gemak voelde, omdat je wel een aantal uren met elkaar doorbrengt. Johan heeft veel vertrouwen in je en laat je op een veilige manier zelf onderzoeken hoe je iets kunt oplossen of uitvoeren. Ook heeft hij veel humor en vind hij af en toe een grapje maken leuk. Kortom een top instructeur!

• Lesauto

Goede instructeur, erg fijne lessen gehad!

Geeft duidelijke aanwijzingen en was erg gezellig, Altijd met plezier lessen gehad.

Top geregeld

Gezellige instructeur en altijd relaxed: Johan Schrikkema

leuk en leerzaam

tijdens elke rijles waren we allebei wel spraakzaam en legde hij alles goed uit.

• Lesauto

Ik heb goede en leuke rijlessen gehad

Ik vond het fijn om mijn rijlessen bij LesGo te volgen. Ik heb een leuke tijd gehad.

Topper!

Als je wil gaan lessen voor je auto rijbewijs, stop met zoeken en schrijf je in bij Mark van der Kaay als instructeur! Betaalbaar is sowieso al een pluspunt maar de instructeur is ook heel belangrijk. Je zit aardig wat uurtjes bij elkaar in de auto. Hij legt alles rustig uit en gaat door tot dat je het begrijpt! Mark begeleidt je tot je je rijbewijs hebt gehaald! Ook niet geheel onbelangrijk is dat er niet meer lessen worden aangesmeerd dan dat je nodig hebt. Gebeurd bij veel rijscholen wel!

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!