Jezelf kunnen zijn

Super prettige lessen gehad. Kon altijd lekker mezelf zijn en voelde me op mijn gemak. Een juiste balans tussen gezelligheid en leren! Ik ben super tevreden over Paula die goed situaties kan inschatten en het lessen echt leuker voor me heeft gemaakt.

• Lesauto

"Time flys when you're having fun"

Mijn ervaring met LesGo en lessen bij Chantal Damen is heel prettig, er was een goede balans tussen leren en lachen. Ik voelde mij ten alle tijden op mijn gemak waardoor ik niet bang was om fouten te maken. Elke les was opnieuw weer leuk en leerzaam! Chantal is een lieve vrouw met een passie voor lesgeven en dat is goed te merken tijdens het rijden, ze zorgt voor een goede sfeer en een veilig gevoel. Ik heb een hele fijne tijd gehad en vlot, veilig en zelfstandig leren rijden.

Top instructeur!

Leerzaam en gezellig

Ik heb een hele goeie ervaring gehad met mijn rijles bij LesGO. Het is een lange reis geweest door corona, maar ik heb uiteindelijk, dankzij Karim, mijn examen in één keer gehaald. Ik voel me heel goed voorbereid om nu te gaan rijden. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Matig

Heb een halfjaar lopen lessen maar er was nooit gezelligheid in de auto, rij instructeur wil uit het niets geen contact meer heb deze meerdere malen geprobeerd te bereiken maar krijg tot nu toe geen gehoor ik vind de rijschool helaas geen aanrader bovendien wordt er gerookt in de les auto en de instructeur zit te veel op dr telefoon het is ook erg vaag en ik voelde me ook niet op mijn gemak ik hoop dat jullie allemaal een goede rijschool zullen vinden inshallah

• Lesauto

Een zeer goede regeling van zaken, binnen en buiten de auto

Ik heb met ongelooflijk veel plezier bij lesgo, maar specifiek bij Karim rijlessen gereden. De pakketten die verkrijgbaar zijn, zijn zeer voordelig en super top om te weten, want verder heb je dan geen gezeur over betalingen enzo. Gewoon top geregeld!

• Lesauto

Top ervaring! In 1 keer geslaagd!

Top ervaring gehad. Ik voelde me gelijk op m'n gemak bij de eerste rijles van Mark van der Kaay. Zeker een aanrader om bij hem te gaan lessen!

• Lesauto

Komt afspraken niet na, leidt slecht op, slagingspercentage bizar laag

Elke keer gedoe met inplannen van de lessen, er wordt slecht gecommuniceerd, slagingspercentage bij CBR is bizar laag. Je kunt niet afhaken als je een pakket hebt gekocht

teleurgesteld!

In het begin was het een leuke ervaring, maar een maand voor mijn rijexamen plande hij al mijn resterende lessen in november in. Ik had geen lessen meer over en kon daardoor 4 weken lang mij niet voorbereiden op het examen. Ook de dag van het examen had ik officieel nog recht op een les maar deze was in de praktijk maar 20 minuten. Tijdens de 20 minuten naar de examen locatie toe werd er door hem geen extra informatie aan mij gegeven. Hij was gewoon stil. Ik heb geen idee waarom zijn houding naar mij toe zo was veranderd. Ik ben gezakt deze dag. Peter heeft vervolgens gezegd dat hij niet meer met mij verder wil waardoor ik nu op zoek moet naar een nieuwe rijschool.

• Algemene tevredenheid N.v.t.
  • Contact / bereikbaarheid N.v.t.
  • Service / klantvriendelijkheid kantoor N.v.t.
  • Service / klantvriendelijkheid instructeur N.v.t.
  • Kwaliteit en kennis instructeur N.v.t.
  • Lesmaterialen N.v.t.
  • Lesauto N.v.t.

Super rijlessen gehad!

Na aanbevelingen bij Johan Schrikkema rijles gaan volgen, geen moment spijt gehad! Veel plezier gehad in het lessen en in 2 pogingen mijn rijbewijs gehaald.

Top instructeur

Ik heb Karim als instructeur gehad, een fantastische docent die heel rustig blijft. Hij vindt het niet erg om iets meerdere keren opnieuw uit te leggen. Ik was in het begin erg onzeker over mijn rijstijl, maar ben nu een zekere bestuurder, heel erg bedankt daarvoor. Karim is echt een aanrader! Over de praktische dingen, zoals de betalingen, de app en het eerste contact met LesGo. Allemaal heel makkelijk en duidelijk.

Matig

Ik heb een snelle proefles gehad van ongeveer 20 minuten.

• Lesauto

Hele fijne rij-instructeur, grappig en serieus

Rij-instructeur Karim is een aanrader. Hij heeft mij, die zeer onrustig kan zijn van mezelf, op kalme wijze het auto rijden aangeleerd. Hier en daar schreeuwen als iets ECHT niet kon hoorde er ook bij. Bedankt! Betaling en app werkte goed.

• Lesauto

In het begin was ik zenuwachtig, maar naarmate ik meer ging lessen voelde ik mij steeds prettiger in de auto. Ik ben niet meer de jongste vergeleken met de andere (ben 44jaar) maar Rob gaf mij het gevoel dat ik het kon en dat zei hij ook vaak genoeg en als er iets niet goed ging dan pakte ik het daarna gewoon weer goed op. Rob was heel geduldig en had begrip voor mijn situatie, mijn moeder werd in mei dit jaar ziek en ik starte in juni, en als ik een keer niet kon lessen ivm moeder zei ie no worries☺️Mijn moeder is helaas afgelopen augustus komen te overlijden maar heb na de uitvaart gelijk mijn lessen weer opgepakt en heb op 24november mijn rijbewijs in 1keer gehaald Dus zoek je een goede en betrouwbare rijschool in het gooi wacht dan niet ga bij Rob lessen, hij leert je echt goed en zelfstandig te rijden

Uitstekende ervaring

In maart begon ik met rijden, bij LesGO. Vanaf de introductie les tot en met het examen heb ik mijn erg comfortabel gevoeld in de auto. Verder heb ik heel veel geleerd van Karim, die zowel duidelijke instructies gaf als een goede motivatie. Dit zorgde voor een goede sfeer in de auto met de perfecte begeleiding.

• Lesauto

Fantastische rijleservaring, altijd op mijn gemak bij Rene.

Ik ben via mijn vrienden groep bij Rene van der Ham terecht gekomen en het keer op keer een feestje als ik de auto in stapte. Ik voelde me altijd veilig, op m'n gemak op de weg, wist altijd goed wat van mij werdt verwacht en waar ik meer op moest oefenen. Als het even mis ging, zorgde hij er altijd voor dat er geen paniek ontstond en dat we gewoon rustig door reden. Denk dat ik het niet zo goed had geleerd zonder Rene! Was geweldig en wat kan hij toch heerlijk lullen - ik zal het zeker missen.

Top rijles!!!

Top ervaring, aardige instructeur en veel persoonlijke aandacht op rijstijl.

Echt heel goed

Ik had johan als rijinstructeur ik heb veel van hem geleerd afgelopen donderdag heb ik mijn rijexamen mogen halen met alle dank aan hem en zijn lessen dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben ook omdat hij heel motiverend is en vriendelijk nogmaals bedankt

• Lesauto

Top instructeur met persoonlijke aandacht

Karim geeft duidelijke instructies, en weet fouten om te buigen naar leermomenten.

• Lesauto

I had a really great, well-rounded learning experience with LesGo and my instructor!

During the lessons, I felt like I got valuable practice on every possible situation on the road, and I think I was able to pick up on things quickly. It was super easy to be in contact with my instructor, and I really found the feedback on the rating sheets useful after the lessons. I particularly appreciated how my instructor was very patient and encouraging, as I sometimes tended to be anxious or panicky when driving. The only limitation would be how the price accumulates pretty quickly when you don't pass on your first try. Overall it was a fun experience to learn to drive with this school!

• Lesauto

Rustige, leerzame en gezellige rijlessen met als resultaat: In één keer geslaagd!

Johan Schrikkema is een rustige en fijne rij-instructeur waardoor ik me erg op mijn gemak voelde tijdens de rijlessen. Door een duidelijke aanpak, en duidelijke instructies heb ik veel geleerd tijdens de rijlessen en vond ik de rijlessen ook erg leuk! Als kers op de taart ben ik ook nog in één keer geslaagd!

• Lesauto

Mijn rij instructeur legde alles heel duidelijk uit! Was altijd erg gezellig & heb echt mega veel geleerd!!

• Lesauto

Mijn ervaring met Diana was echt werkelijk waar geweldig. Vanaf het eerste moment dat ik in de auto stapte had ik al een goede klik met Diana, en voelde me al gelijk op mijn gemak. Haar manier van les geven is heel erg fijn, ze legt alles heel erg rustig uit en heel erg makkelijk. En als je ergens moeite mee hebt, maakt ze daar tijd voor vrij en oefen je dat onderdeel totdat je het goed kan. Dus Diana, dankjewel voor alle leuke praatjes in de auto en voor alle leuke momenten, ik heb gigantisch met je gelachen! Ik had me geen betere instructrice kunnen wensen!

• Lesauto

Rijklaar gemaakt in een mum van tijd

Ik heb met Karin een geweldige tijd gehad. Ik heb heel veel geleerd in zo’n korte periode. Ik voelde me erg op gemak, werd erg goed geholpen en hij was ook zeer flexibel. Als ik ergens moeite mee had, hielp hij me op een uitstekende manier waardoor ik het wel door had. Hierdoor ging ik ook met nog meer vertrouwen me examen in. Die heb ik dan ook gehaald! Als je nog niet waar je gaat lessen zou ik je echt aanraden om bij Karin te lessen. Hij zal je echt goed helpen en ik ben er van overtuigd dat jij dan ook je rijbewijs snel zult hebben!

Top rijschool!

Super goede rijschool! Ik had een geweldige rij-instructeur (Rene). Duidelijke lessen, veel geoefend en de lessen waren super gezellig. Ik raad de rijschool zeker aan!

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!