Leerzaam en gezellig

Het was super gezellig met ed in de auto vee geleerd ook en altijd een leuk praatje tijdens het rijden

• Lesauto

Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en heb ook nog eens leren rijden

Ik kon het goed vinden met glenn en kon altijd een praatje maken. Glenn weet wat die doet en doet heel erg zijn best om een goeie omgeving te creëren. Ik raad het over het algemeen heel erg aan.

• Lesauto

Super gezellig, leerzaam en kwalitatief!!!

Mijn lessen heb ik gevolgd bij Glenn. Glenn is geduldig, ervaren en blijft ten alle tijden kalm. Glenn heeft alle aandacht voor zijn leerling, houd alle lessen netjes bij wat je heb gedaan en geleerd. Lessen werden goed ingepland! Alles werd goed uitgelegd en e.v. voorgedaan. Ben zo blij dat ik mijn lessen heb genomen bij Glenn, had het niet anders gewild! Kwaliteit is perfect!!! Raad Glenn als rijinstructeur voor 100% aan.

Hele goed ervaring

Ik heb les gehad bij Ed Smit, en ik ben erg blij met hoe de lenzen zijn gegaan. Ik ben in 1 keer geslaagd en was ook erg goed voorbereid. De lessen zijn op een goed tempo gegaan en het was ook goed uitgelegd. Ik voelde me erg veilig in de auto en heb een goede ervaring gehad met de rijlessen zelf.

Kwalitatief en snel

Goede rijles, gezellig en in een keer geslaagd

Heel erg dramatisch

De rijinstructeurs zijn incapabel. Online zijn op cbr.nl de slagingspercentages ook dramatisch. Helaas hebben wij hier van te voren niet naar gekeken. Rijinstructeur is zeer incapabel en houdt zich niet aan afspraken. Driemaal is er zogenaamd een examen aangevraagd, maar werden door de rijinstructeur afgezegd omdat het "niet was doorgekomen bij het CBR". De eerste keer hoorde wij dit een dag van te voren, en de laatste twee keer werd dit een half uur voor het "geplande" examen gemeld. Bij het zakken van het examen begreep de instructeur niet wat het probleem was. Lijkt me nou niet echt een teken van competentie in dit vakgebied. Er werd verder geen lijst bij gehouden van wat er al geleerd was of niet, afspraken maken kon niet bij instructeur zelf omdat er vaak niet werd gereageerd. Uiteindelijk werden rijlessen ingepland via het hoofdkantoor. Uit frustratie van ons richting de instructeur zijn wij overgestapt naar een andere rijschool. Bij deze switch werd meteen duidelijk waarin LESGO duidelijk ontzettend te kort schiet. Wil je je rijbewijs halen? Ga niet naar LESGO!

Leuk, leerzaam en gezellig

Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij vincent. Echt een top instructeur, met veel geduld en verschillende trucjes om iets aan te leren. Ik heb een hele leerzame tijd achter de rug. Ik heb altijd met veel plezier gelest bij vincent!

Goede rijlessen

Ik heb rijles gehad van Glenn, ik heb veel geleerd van de rijlessen en mijn rijbewijs in 1 keer gehaald! De lesstof word op de juiste snelheid gegeven. Ikzelf raad hem aan om bij te lessen!

Fijne begeleiding!

Ik zat eerst bij een andere rijschool en kwam daar amper vooruit. Sinds ik bij deze rijschool begon, ging ik echt met sprongen vooruit.

• Lesauto

Ik ben super blij met Ed!

Hij is geduldig en een doorzetter. Hij hielp me net zo lang tot ik het wist. Mocht net zo vaak oefenen als nodig. We hebben ontzettend gelachen in de auto, en hij dacht altijd met me mee mocht het nodig zijn. Zowel qua het autorijden zelf als bijv de planning! Het was super fijn en had geen ander gewilt!

Fijne rijlessen!

Rene was een hele prettige instructeur bij wie ik mij altijd op m'n gemak heb gevoeld. Hij was altijd op tijd en zorgde voor een gezellige sfeer in de auto.

Relaxed

Mark heeft binnen de lessen van het go extra pakket er alles aan gedaan om mij voor te bereiden op het praktijkexamen op een vriendelijke en ontspannen manier. De lessen waren aangenaam en met zelfs lessen over was er tussendoor ook tijd voor een lolletje! Rijbewijs in één keer gehaald met dank aan de lessen van Mark!

Top rij instructeur

Vincent is een top rij instructeur zeker aan te raden. Word nooit boos of raakt nooit gefrustreerd als je iets fout doet. Legt alles haarfijn uit en helpt je goed als je iets fout doet.

Gezellig en leerzaam

Ik ging nooit met tegenzin naar mijn lessen. Een prettige manier van lesgeven en de lessen waren altijd gezellig, er hing een fijne sfeer. s’ Ochtends om 7:30 of s’ avonds tot 19:30 Patrick stond er altijd. Eenmaal het examen naderend werd ik erg zenuwachtig maar Patrick heeft mij hier doorheen geholpen. Hierdoor heb ik mijn examen gehaald en kan ik nu met vertrouwen en vooral plezier de weg op. Patrick bedankt!

• Lesmaterialen N.v.t.
  • Lesauto N.v.t.

Leuk gezellig en leerzaam

Ik les bij Vincent hij is een leuke en leerzame man zowel Tijdens de rijles en buiten de rijles. Hij legt alles haarfijn uit en al snap je het niet blijft die met je door oefenen tot dat je het begrijpt. Dus een zeer aan te raden rij instructeur

• Lesauto

Fijne rij instructeur en duidelijk/goed leren

Rij instructeur is rustig en heeft veel geduld. Bij onduidelijkheid legt die het graag nog een keer uit. Handelingen worden goed uitgelegd en vaak geoefend.

Alles ging snel en goed

Toen ik begon kon ik helemaal niet rijden alleen sturen. Na 36 lessen heb ik het in een keer gehaald, omdat ik snel veel geleerd heb.

Uitstekende ervaring met LesGo

Een fijne rij instructeur en een fijne rijschool. Zeker een aanrader voor het leren stap voor stap deelnemen aan het verkeer.

• Lesauto

Geweldige rijlessen aansluitend op wat nodig heb

Tijdens de autolessen werd ik goed ondersteund. De lessen waren flexibel waar nodig en het was er was altijd de mogelijkheid om even op adem te komen waar ik dat nodig had. Ik vond het autorijden niet altijd gemakkelijk, maar door de fijne, rustige maar ook gezellige sfeer in de auto en het geduld van Patrick Kramer heb ik mijn rijbewijs in 1 keer kunnen halen. Dankje voor de gezelligheid en het zekere gevoel waar ik nu de auto mee in kan stappen!

Echt top zeer tevreden

Ben heel goed geholpen en veel geleerd. Met plezier gereden. Heb al 2 andere rijscholen gehad hiervoor maar deze raad ik echt aan bij andere

Gewoon top

Glenn is altijd super rustig tijdens het lesgeven. Waardoor je zelf ook rustiger achter het stuur zit. Ook maakt elke rijles leuk door af en toe een grap te maken , maar als het moet is hij ook serieus.

Top !!!

Zeer leerzaam en goede rijlessen werden er gegeven er werd goed op gelet waar ik het beter op kon en natuurlijk leuke complimenten op dingen die ik al goed onder de knie had bij deze echt top lessen gehad.

• Lesauto

Vriendelijke rijinstructeur waar je goed mee weg kan lullen

Zeer prettige rijlessen, met plezier gereden. Waren gezellige lessen waar je goed begeleid werd tot goede chauffeur Patrick Kramer bedankt!

• Lesauto

Vriendelijke instructeur die alles duidelijk uitle

prettige rijles ervaring.Instructeur legt alles duidelijk uit en geeft duidelijk aan wat je nog moet verbeteren.

Fijne lessen

Het was erge leuke en informatiefe lessen

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!