Mijn ervaring was heel leerzaam

Karim is een zeer goede rij instructeur en ik ben zeer tevreden met hoe hij mij heeft gepusht. Hij helpt me niet alleen goed met het rijden maar hij leert me soms ook dingen over het leven. Top instructeur!

• Lesmaterialen N.v.t.
  • Lesauto

Super fijne lessen gehad en alles goed geregeld

Alles werd goed geregeld, communicatie was heel fijn en de lessen werden goed en fijn gegeven door Hilbert van den Brom.

Rijles op maat!

In 2018 was ik begonnen met lessen bij een andere school, waar helaas niet veel begrip was voor mijn faalangst. Halverwege 2022 deed ik nog een poging tot lessen. Via een rijschool vergelijker vond ik LesGo. Ik gaf aan, bij mijn rijinstructeur Sandra, dat ik het lastig vond om rustig te blijven in de auto. Hierbij heb ik echt professionele begeleiding mogen ontvangen. Er was veel geduld voor mij en ik kreeg duidelijke instructies. Ook was het prettig het lesmateriaal, taken en afspraken in een app te kunnen overzien. In stappen hebben we heel doelgericht gereden zodat ik overzichtelijk en kalm de weg op kan. Nu kan ik met trots zeggen dat ik mijn rijbewijs eindelijk heb behaald!

Fijne uitleg. Chille rij instructeur

Word goed uitgelegd en ook op een fijne manier.

• Lesauto

Fijne lessen met duidelijke uitleg en tips

Snel kunnen leren rijden door de duidelijke uitleg die werd gegeven. Niet standaard lessen maar daadwerkelijke tips die persoonlijk worden gegeven waardoor het klaarmaken voor het examen perfect gelukt was.

Onwijs fijne ervaring!

Ik heb een hele fijne lesperiode gehad van mijn rijinstructeur Karim. Samen hebben we er hard voor gewerkt. Soms was het even puffen maar dan volgde de complimenten. Heel serieus waren we bezig met het leren rijden. Ook was het erg gezellig. Het voelde vertrouwt en goed. Ik kijk er positief op terug en zal zijn stem vast nog horen tijdens het zelfstandig autorijden. Super bedankt !!!

Goede Service !

Na een zeer slechte ervaring met mijn rijschoolhoudster Shirley Folles uit Zaltbommel, hebben ze me zeer goed geholpen met het probleem waar ik al even tegen aan liep. Gelukkig kan ik mijn lessen nu weer hervatten bij een andere instructeur!! Dankjulliewel voor de hulp. Met vriendelijke groetjes, Rowan van toorn.

Waanzinnig

Super leuke lessen gehad ik ben met mijn rijinstructeur naar veel verschillende plekken gereden niks was hem te veel. Erg goed in het uitleggen hoe het wel moest en hoe het niet moest altijd in voor grapjes ga de lessen bij lesgo gewoon missen. Zeker een aanrader

• Lesauto

Super gezellige en leerzame lessen in Bergen op Zoom!

Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs behaald bij de instructrice in Bergen op Zoom! De lessen waren altijd gezellig en zeer leerzaam. Altijd een informele sfeer in de auto waar fouten gemaakt konden worden, maar wel op een manier dat ik er snel van kon leren. Zeker aan te raden!

• Lesauto

Super leuke en sociale instructeur die weet wat hij doet.

Karim is een hele fijne, sociale instructeur die zijn best doet je zo snel mogelijk op je gemak te laten voelen. Hij past zijn lessen aan op waar jij behoefte aan hebt en wat je nodig hebt, maar is niet bang om je te laten weten wat er beter kan. Al met al enorm tevreden met de leuke en leerzame lessen van Karim en de moeite die hij steek in je zo goed mogelijk voor te bereiden op het examen.

leerzame lessen

Heel veel geleerd van de rijlessen! Heel erg bedankt karim :)

In één woord, TOP!

Karim is een alerte, aardige, kundige rijinstructeur die je in een goed tempo alle kneepjes van het vak leert. Ben intens blij met m’n rijbewijs en ik zal Karim voor altijd dankbaar zijn. Dusss, wil je ook zo’n geluksgevoel hebben? Kies zeker voor Karim en je zult er absoluut geen spijt van krijgen.

• Lesauto

Gezellig en erg leerzaam!

Wil jij je rijbewijs halen? Dan raad ik het zeker aan om te gaan lessen bij Aniel Anand! Hij is een erg ervaren rij instructeur die op een fijne manier lesgeeft. Tijdens de lessen kreeg ik door zijn manier van lesgeven steeds meer vertrouwen in mijn eigen kunnen. Wat ik erg fijn vond was vooral de leeromgeving die Aniel creëerde waarin er fouten gemaakt konden worden. Hij gaf dan opbouwende feedback waarvan ik veel leerde. Naast de fijne manier van lesgeven was het ook altijd erg gezellig met Aniel en was er ruimte voor een praatje. Ik ben hem erg dankbaar voor de leerzame en leuke lessen en voor het versterken van mijn zelfvertrouwen! Wil jij ook het uiterste halen uit je rijlessen? Ga dan zeker lessen bij Aniel!

• Lesauto

tevreden en opgelucht het rijexamen in 1x te hebben gehaald !!

De rijlessen heb ik als prettig en veilig ervaren. Alfred anticipeerde goed, was eerlijk en begreep goed waar spanning of onrust zat. Communicatie met alea was prettig.

• Lesauto

Hele fijne lessen gehad bij Paula! Ze voelt precies aan wat je nodig hebt en doet er alles aan om je te helpen bij het behalen van je rijbewijs. Paula is erg geduldig en gezellig. Zeker een aanrader!

• Lesmaterialen N.v.t.

Leerzaam

Ik heb de periode van mijn rijles als goed en heel leerzaam ervaren. Johan gaf gelijk aan waar ik wel en wat minder goed in was. Voor de rest een betaalbare rijschool en goeie lesauto.

Vriendelijk en flexibel

Fijne rijlessen gehad. Ik heb lessen met een prettig gevoel gevolgd. Chantal was heel erg vriendelijk, flexibel en duidelijk. Ik zou iedereen LesGO (en bij Chantal) aanraden!!

• Lesauto

Goede instructies, goed contact. Flexibel.

• Lesauto

zeer positieve ervaring in een keer geslaagd

Ik heb rijles gehad van karim. zeer goede, duidelijk en geduldige rij instructeur. Die benoemt wat je goed doet maar als je een fout maak hem duidelijk benoemt er je verbetert. in 1 keer geslaagd dankzij zijn zeer heldere rijlessen. zeer aan te bevelen.

Gezellig en leerzaam

Ik heb rijlessen gehad met Bert van Hecke. Bedankt voor wat je me hebt geleerd, je geduld met mij en je inzet. De beste instructeur!!! Ik raad aan.

• Lesauto

Een leuke, spontane instructeur, die alle kleine kneepjes van het vak kent.

Karim is een fijne, aardige, maar toch duidelijke instructeur, die je feilloos door het traject naar je rijbewijs toe helpt. Hij is vaak beschikbaar, reageert snel en kent de regio Rotterdam op z’n duimpje. Ik zou Karim zeker aanraden als je zo snel mogelijk je rijbewijs wil halen.

• Lesauto

Leerzame en gezellige lessen gehad!

Mijn ervaring bij Chantal Damen is uitstekend. Ze komt al haar afspraken na en wilt alleen het beste voor jou. Tijdens het lessen hebben wij veel gelachen en heb ik ook veel leerzame lessen gehad. Chantal is een lieve vrouw die alles eraan doet om jou zo goed mogelijk op het examen te voorbereiden. Ben hartstikke tevreden! Ook wil ik Chantal heel erg bedanken voor het in de gaten houden of er een plekje vrij zou komen voor een rij examen. Ze heeft voor mij wekenlang, elke dag in de gaten gehouden zodat ik zo snel mogelijk een examen datum had ivm theorie. Bedankt hiervoor!

• Lesauto

Heel veel gelachen, maar nog meer geleerd!

Ik wilde eigenlijk beginnen met allemaal gemene grapjes over Karim, maar dat verdient hij (zelfs na al zijn slechte grappen tegen mij) absoluut niet. Ben jij op zoek naar een kundige, alerte maar bovenal fantastische rij-instructeur? Zoek dan niet langer en kies voor Karim! Hij levert maatwerk, geeft iedere persoon een behandeling die perfect bij diegene past en zorgt ervoor dat je elke les weer wat bijleert. Rijles moet ook gewoon gezellig zijn en dat was het gegarandeerd. We hebben heel veel gelachen(Karim het hardst om z'n eigen grappen;) en interessante gesprekken gehad. Het was absoluut nooit saai. Dankzij Karim ben ik in één keer geslaagd, dus woon je in de omgeving Rotterdam, Dordrecht dan zou ik het wel weten. Karim, dankjewel voor alles, ik ben je eeuwig dankbaar!

Opleiding tot Rijinstructeur.

Graag wil ik mijn ervaring delen over de opleiding bij lesgo. Ik ben goed begeleid bij lesgo. Ik heb de theorie van carlo gehad wat is dat een toppertje. Mijn stage heb ik bij een andere rijschool gevolgd en met succes afgerond. Ik had ook nog praktijk begeleiding gehad van wederom carlo ook weer heel veel van geleerd en heb mede daardoor mijn WRM in 1 x gehaald dank daarvoor. Heb nog wel een min puntje heb van lesgo als organisatie geen felicitatie gehad dat ik ben geslaagd en dat is dan wel weer jammer. Vriendelijke groet Jeroen van de Oudeweetering.

• Service / klantvriendelijkheid kantoor
  • Service / klantvriendelijkheid instructeur N.v.t.
  • Lesauto N.v.t.

Manier van lesgeven is heel goed!

Ik heb duidelijk en goed les gehad bij LesGo. ik ben zeer tevreden met mijn instructeur Karim en dankzij zijn manier van lesgeven heb ik in 1x me praktijkexamen gehaald.

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!