Gedisciplineerd en snel auto leren rijden

Rijinstructeur was streng wat enorm hielp met mezelf ontwikkelen en rijinstructeur was erg toegewijd

Enorm fijne ervaring

Fijne ervaring. Was goed voorbereid voor mij examen

Hele fijne rij ervaring

Fijne instructeur gehad waar ik veel van heb mogen leren.

• Lesauto

In een keer geslaagd dankzij rijschool Lesgo

Ik ben een half jaar geleden begonnen met rijles en heb nu mijn rijbewijs. De lessen waren altijd efficiënt ingedeeld en altijd leerzaam. De rij-instructeur waar ik les van kreeg was heel goed op de hoogte van de examenroutes waardoor ik gewoon heel goed voorbereid mijn praktijkexamen kon doen.

• Lesauto

Een hele fijne ervaring met Karim als rijinstructeur

Karim is een zeer geduldige, begripvolle en empathische rijinstructeur. Na een slechte eerste ervaring met een rijschool heeft karim mij over de angst voor rijden weten te krijgen. Hij was hierbij erg geduldig en begripvol. Hij heeft er voor gezorgd dat ik altijd gemotiveerd aan mijn rijlessen begon en deze ook zo afsloot.

• Lesauto

Slecht communicatie en geen duidelijke planning

Mijn praktijkexamen werd op een andere locatie gepland zonder mijn goedkeuring, hoewel al mijn lessen in een andere stad plaatsvonden. De instructeur nam geen verantwoordelijkheid, en LeSGo wees elke betrokkenheid af, waardoor ik extra kosten had zonder oplossing. Het voelde als oplichting en resulteerde in een zeer ontevreden ervaring.Bovendien viel het me op dat Rijschool LeSGo weinig rekening hield met mijn planning. De afspraken werden uitsluitend bepaald door de instructeur en zijn beschikbaarheid, zonder enige overweging voor mijn agenda. Het was frustrerend dat examens herhaaldelijk werden uitgesteld en dat dit werd toegeschreven aan vermeende coronavertragingen, wat ongeloofwaardig leek en tot extra ongemak leidde.

• Lesauto

Geweldige opleiding tot automobilist!!

Fijne instructeur waar je veel van leert en een leuke tijd mee hebt in de auto.

• Lesauto

Ik heb les gehad van Marcel van der Leest. Hij is een hele goede rijinstructeur. Ik heb heel veel van hem geleerd en daarom heb ik in 1x mijn praktijk gehaald. Kom je uit de provincie Groningen stop dan met zoeken en meld je aan bij Marcel.

Fijne instructeur. Goede uitleg Alle geduld

Persoonlijk maar qualitatief

Naast het feit dat iedere les gezellig en persoonlijk werd behandeld was mijn rijles instructeur (Tim Verstappen) heel erg kwalitatief en direct als het gaat om mijn rijlessen. Hij zag ook al het vermogen van mij en zag of ik daadwerkelijk zoveel lessen nodig had zoals werd aangegeven bij de proefles door een andere instructeur. Ik zou hem zeker aanbevelen als je een gezellige maar een niet liegende kwalitatieve rijlesinstructeur wilt die niet veel gezeik oplevert en echt bijna alles voor je zou willen doen om ervoor te zorgen dat je goed en op tijd jouw rijbewijs in the pocket hebt.

Super rijlessen gehad!

De rijlessen waren altijd zeer fijn en relaxed. Ik heb veel geleerd van mijn rij-instructeur Tim Verstappen. Hij is ook erg meedenkend voor de beschikbaarheid van het lessen en het afrijden. Ik heb in een korte periode heel veel kunnen leren en ben daardoor de eerste keer meteen geslaagd.

• Lesauto

Van rij angst naar slagen in een keer

Ik heb t erg leuke tijd achter de rug bij lesgo met remmelt. Een hele goede rij instructeur waarmee je een grapje kan maken en die alles dr aan doet om jou te laten slagen. Verder erg vriendelijk, respectvol en goede beheersing van boosheid en een goede uitleg op elk gebied. Aldus een hele goede rij instructeur om zeker aan te bevelen!

• Lesauto

Veel geleerd in de Gezellige, leerzame lessen

Ik heb mijn rijbewijs gehaald in een keer met behulp van Nasser, aardige jongen legt alles goed uit en brengt vanaf het begin al een leuke sfeer in de auto. Hij komt je ophalen zonder een leerling die voor jou is geweest en persoonlijk vind ik dat een fijn gevoel, brengt toch heel veel rust in je hoofd daardoor geeft hij je de volle aandacht en kan je snel leren van Nasser!

In 1x geslaagd

Ik heb rijles gehad bij Johan en heb dat als erg prettig ervaren! Een hele aardige sympathieke rijlesinstructeur met kennis van zaken. Ik zou hem zeker aanraden als je rijlessen op maat wil.

Aanrader!

Ik heb rijlessen genomen bij LesGo - Miranda Dijkstra. Ik heb er bewust voor gekozen om bij een vrouwelijke instructrice te gaan lessen. Wat een topper is ze! - duidelijke feedback, verbeter punten. - neemt de tijd voor je - ze doet er alles aan om je te laten slagen - leuk persoonlijkheid waardoor ik mij geen een moment ongemakkelijk heb gevoeld. Ik ben ontzettend blij met mijn keuze dat ik hier heb mogen rijden. En Miranda ga zo door!

Altijd leuke rijlessen!

Altijd gezellig in de auto, met een lekker muziekje op. Ook fijn dat je het stap voor stap leert dus niet alles gelijk.

• Lesauto

Vriendelijke, geduldige en bekwame instructeur met humor!

Rob heeft me van mijn rij angst afgeholpen en me op een positieve manier gemotiveerd. Hij was geduldig en hielp me middels humor te relativeren. Ik zou hem iedereen aanraden!

In 1x geslaagd

Heb het erg rustig ervaren, verkeer was soms een ander verhaal. Maar heb het alle lessen fijn gehad in de auto. Alles werd over veel weken uitgesmeerd waardoor je niet alles in 1x kreeg. Ik heb mijn rijbewijs binnen, en er een leuke ervaring eraan overgehouden.

• Lesauto

Hakim is een leuke en rustige instructeur. Hij legde alles goed uit.

Goed, Vriendelijke instructeur!

Na een aantal lessen al een goede band met mijn instructeur, Legt alles duidelijk aan en houdt wel van je uit te dagen.

• Lesauto

Een hele goede rijschool waar je niet als slechts een nummer wordt behandeld

Ik heb ontzettend fijn kunnen lessen bij Alfred van der Kaaij. Lessen worden optimaal benut en hij is heel duidelijk over wat je verbeterpunten zijn. Bovendien ging ik graag lessen, omdat het onderweg ook gewoon leuk is met gesprekjes en wat geintjes. Ook het contact met Alea van de administratie verliep erg soepel. Ze is vrijwel altijd te bereiken en heeft me goed met alles geholpen waar nodig. Wat ik vooral heel fijn vond, is dat ik echt als individu werd gezien en niet als nummer. Ze zijn ook eerlijk op war je nodig hebt en laten je niet lessen bij kopen die eigenlijk niet nodig zijn. Die individuele zorg kan ik erg waarderen. Ik heb één keer praktijkexamen hoeven doen om te slagen, dus ik ben tevreden. Zeker een aanrader!

• Lesauto

Top instructeur!!! Nasser Ibraheem!

Mijn dochter heeft in ongeveer 2 maanden tijd haar autorijbewijs gehaald bij Nasser! Ze kwam altijd thuis met enthousiaste verhalen over zijn lessen. De volgorde wanneer ze welke handeling moest leren, zijn flexibiliteit wanneer ze kon lessen, goed bereikbaar, het meedenken, echt 100% top! Iemand die zich met hart en ziel inzet voor zijn leerlingen! Nasser is echt een aanrader als je een betrokken rij instructeur zoekt!

Goede en gezellige begeleiding

Door de goede begeleiding van Karim vanochtend mijn rijexamen in één keer gehaald!! Hij let goed op wat je sterke en zwakke punten zijn en besteedt daar extra aandacht aan. Door duidelijke communicatie begrijp en leer je zelf ook wat je moet doen en verbeteren. Niet alleen goed, maar ook gezellig waardoor ik me snel op m’n gemak voelde. Top!!

Top, fijne begeleiding

Mijn rij-opleiding heb ik als zeer positief ervaren, mijn rij-instructeur Karim gaf goede begeleiding en heb heel veel van hem geleerd. Hij was rustig, gaf de juiste aanwijzingen en wist waar hij op moest focussen. Na elke les nog even een feedbacksessie, zodat je zelf ook bewust was van wat goed ging en niet zo goed ging. Ik werk full time dus was heel prettig dat Karim ook flexibel was in zijn tijden. Kortom een hele fijne ervaring.

• Lesauto

In een keer geslaagd voor theorie en praktijk!

Karim is echt een super gezellige rij instructeur. Heeft goeie tips en houd rekening mee met de dingen die je lastig vind. Hij is streng maar echt op een goede manier! Heb veel geleerd en in 1 keer mijn rijbewijs en theorie gehaald! Thanks karim :)

Over LesGO

Het behalen van je rijbewijs is een fantastische stap! Vrijheid, gaan en staan waar je maar wilt zonder rekening te hoeven houden met de tijden van het OV… heerlijk! Bijkomende voordelen zijn ook nog eens dat je veel flexibeler bent én je bent interessanter voor bedrijven die op zoek zijn naar nieuwe medewerkers, kortom; genoeg redenen om je rijbewijs te halen. Bij LesGO ben je voor jouw rijbewijs aan het goede adres!