ik ben wel tevreden alleen iets te veel uitgefreesd in de deur

goede communicatie en prachtig resultaat

Met Wout Brouwer goede afspraken gemaakt. Wij maakten gebruik van de actie '2e timmerman gratis'. Wout dacht mee en was flexibel. Zo mochten wij onze eigen handgreepjes gebruiken. De levertijd viel ook mee, de kast paste precies in onze planning inzake de oplevering van ons nieuwe huis. Ook daarin werd meegedacht. De 2 jongens die de kast gingen plaatsen. deden afhankelijk rustig aan, maar werkten goed en professioneel door, vaklieden! Pas om 20.00 uur (!) verlieten zij het pand, maar de kast was af en we waren heel tevreden.

Dit is vakmanschap

Goede service in de winkel tijdens het uitzoeken van de deuren. En de deuren zijn perfect geplaatst door een vakman!

Geweldig, heel blij met onze mooie deur!

De deur werd heel nauwkeurig opgehangen door de monteur!

Super snel en goed

Besteld via internet, snel met de levering en alles goed.

Snelle en goede service!

Order die binnen 24 uur geleverd was na overleg, ook bij het bestellen goed en vriendelijk geholpen.

Veel te lange levertijd

Ik heb 25 augustus 2021 een knopcilinder besteld, het is nu 14 september, nog niet binnen. Slechte zaak. Indien ik dit op voorhand had geweten had ik deze bestelling niet geplaatst of geannuleerd. Bij eerdere bestellingen geen last van gehad, maar erg vervelend dat dit niet tijdig door hen is vermeld. Ik had een beetje haast met vervanging slot. René

Bedankt voor uw feedback. Helaas heeft onze leverancier wat problemen met het op tijd leveren van de producten. We hebben u hierover geïnformeerd. Waarbij doorgaans binnen 1-3 werkdagen de producten binnen komen, kampen ze momenten met leveringsproblemen waarbij het betreffende product helaas pas na een kleine 2 weken geleverd werd. Helaas hadden we hier te maken met wat overmacht. Ik zie dat de bestelling 15 september verstuurd is en ook bij u afgeleverd is inmiddels.

Super service

Het lukte niet met het beslag van de voordeur. Er zat iets niet helemaal goed. Dit bedrijf heeft ons super goed geholpen. Eerst per mail en vervolgens ook per post nogmaals. Heel erg bedankt! We zijn tevreden met jullie.

Vakmanschap

Hordeur geplaatst. Goede kwaliteit en snel geleverd. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Echt vakmanschap.

Uitstekende service en professionele plaatsing

Prima werk geleverd. Stiptheid, vriendelijkheid en deskundigheid kenmerken het werk

Vanaf advies, offerte tot aan plaatsing uitstekend uitgevoerd!

Vanaf eerste gesprek goed geadviseerd. Monteur vriendelijk en deuren goed gemonteerd. Na deze goede ervaring, opnieuw een aantal deuren besteld.

Wel kwaliteit maar contact na order minder

Kwaliteit van de deuren erg goed, het telefonische contact vonden wij erg onvriendelijk, jammer, het zou vast drukte zijn....

Fijne zaak met kennis van zaken

Stalen deur geleverd, en klein probleempje met magneet meteen opgelost.

We zijn erg blij met de deur zelf en ook tevreden over de montage. Het was een flink karwei in een oud huis als het onze, maar de monteur heeft dit zeer zorgvuldig en vakkundig gedaan. Superblij!

Eindproduct perfect. Zeer tevreden.

Over en weer van emails prima, en de tijd genomen alles goed en duidelijk uit te zoeken. Bij het opmeten kon iets meer souplesse zijn. De timmerlieden die de hele garderobekasten in elkaar hebben gezet, vakkundig, bescheiden, kortom keurig. Met hartelijk dank voor het geheel.

Probleem alsnog opgelost!

Het heeft een aantal bezoeken nodig gehad maar uiteindelijk een keurig werkend alarm. Complimenten voor de volhardendheid van de collega's uit de winkel in Deventer.

prima en vakkundig geholpen

De sloten zijn goed en deskundig vervangen

Prima en vlotte service

Haverkamp heeft bij ons vier binnendeuren vervangen en dit is netjes en naar volledige tevredenheid uitgevoerd

Flabbergasted

Jan is een kei goede vent die zijn vak goed verstaat. Binnen een seconde had hij het probleem opgelost. De telefoniste had mij goed geholpen.

Goede service en topkwaliteit

De montage en kwaliteit van de nieuwe achterdeur is zeer goed. We zijn zeer tevreden en zullen uw bedrijf aan iedereen aanbevelen

Prima voorgelicht in showroom en alles conform afspraak geplaatst . Een geweldig team.

prima snelle en goede service

Sloten moesten vervangen worden. Snelle en goede service

Niet helemaal tevreden

De voordeur is geplaatst met het verkeerde beslag. Daarnaast is de brievenbus er niet goed in gezet omdat hij vreselijk tocht. Dat is nou net de reden dat we een nieuwe voordeur wilden hebben. Het nieuwe beslag komt nog en ik hoop dat dan ook het tocht probleem van de brievenbus wordt opgelost.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Ondanks de maatregelen gedurende de huidige Covid situatie werd en goed nagedacht over oplossingen om hetgeen naar behoren te leveren en installeren. Contact is goed zowel telefonisch als per mail.

meer dan een top internet bedrijf

een internetbedrijf met kennis en servies van kleine ijzerwaren zaak. waar kennis en servies boven verkopen staat, veel internet bedrijven kun je niet bellen voor vragen. daar is het: zoek het zelf lekker uit. Bij Haverkamp kun je bellen voor maat gebonden advies. En heb je per ongeluk verkeerd besteld heb je je geld binnen 2 werkdagen terug. super toch

Essenstraat 6 A

7418 BM Deventer