Levertijd was lang maar de ervaring prima!

Exact volgens de leveringsafspraken werden de opdekdeuren geleverd, ingemeten en gemonteerd. Keurig vriendelijke monteur.

Vakmanschap heeft Haverkamp hoog staan!

Keurig maatwerk geleverd, fantastisch! Vakmanschap is een breed gedragen begrip. Haverkamp maakt het waar!

Mooie deuren laten plaatsen

Prachtige deuren laten plaatsen! Afgelopen jaar in de winkel geweest en goed geholpen door een medewerker. Veel technische kennis en in detail uitgelegd hoe het traject eruit zou komen te zien. De levertijd was wel erg lang. De montagedatum is hierdoor nog een keer doorgeschoven. Maar in deze tijd gebeurd dit bij heel veel bedrijven en hier kan Haverkamp niks aan doen. Montage ook goed verlopen! We komen hier nog eens terug!

Goed en snel werk verricht

Deur zit er mooi in Tocht gelukkig niet meer. Sluit goed.

Zeer tevreden over eindresultaat.

Helaas ging door een misverstand de bestelling niet goed. Maar toen de bestelling goed was en de levertijd voorbij was werd de deur perfect geplaatst door de monteur. Alles werd netjes opgeruimd. En zijn we zeer tevreden.

Goed werk en goede communicatie

Duidelijke communicatie, goede service, vriendelijke mensen, goede kwaliteit

Netjes gewerkt en keurig opgeruimd.

deskundig in maatwerk

Goed meegedacht en degelijk advies gekregen in de mogelijkheden m.b.t. onze wensen voor een kastenwand. We hebben een praktische, mooie en functionele kast. Ter plekke ingemeten en keurig gemonteerd. We zijn tevreden met de service en het resultaat.

Fijn contact en snelle service

Tijdens het offerte proces werden er de juiste vragen gesteld met betrekking tot het vervangen van de sloten. De prijs was scherp en de service was goed en snel. Tijdens de installatie heeft de timmerman hard gewerkt om het zorgvuldig en netjes op orde te krijgen. Hij levert vakwerk en neemt de tijd om het goed te doen. Werkt door tot de sloten goed sluiten.

Goed product, communicatie kon beter

Geen klachten over het product en de plaatsing. Vakwerk. Wel wat miscommunicatie over wat er wel en niet onder het plaatsen valt. Uiteindelijk wel netjes opgelost.

Goede voorlichting en begeleiding

Na een mislukte deal bij een ander bedrijf, ging het prima en snel bij Haverkamp. Natuurlijk was de lange levertijd een probleem, maar de snel doorgegeven data van levering en montage maakten veel goed en werden ook zo uitgevoerd.

Goed kundig advies en montage

Goed advies, levering ivm Corona duurde wel lang . Montage vlot en vakkundig, helaas 1 deur die de verkeerde kant op draaide maar is opnieuw besteld en daarna alsnog correct geplaatst.

Super vakkundige mensen, goed werk geleverd.

Super blij met de service van Haverkamp. Eerst een kast op maat en recent een schuifdeur. Er is goed meegedacht, we zijn goed op de hoogte gehouden en er is vakkundig werk geleverd. Afgelopen weekend hadden we verjaardag en alle mensen waren vol van de mooie deur. Hij past perfect in ons huis. Haverkamp zullen wij zeker aanraden bij andere mensen.

Vriendelijk geholpen in de winkel.En voordeur vakkundig geplaatst.

Fijne mensen die vakkundig zijn

De deur is goed geplaatst door een goed team vakkmensen

Kastdeur is prima gplaatst!

Nadat er bij de 1e bestelling van de deur iets misging is vervolgens alles zeer goed verlopen. De deur arriveerde ruim op tijd en de plaatsing verliep volgens planning. De deur werd snel en zorgvuldig geplaatst en er werd heel netjes gewerkt. Mijn complimenten!

Prettig en ongedwongen

Het uit zoeken van onze schuifdeuren ging ondanks het in de corona tijd was zeer prettig nadat er een afspraak gemaakt was. Een afspraak maken voor een advies gesprek is aan te raden. Na het inmeten werd een duidelijke offerte opgesteld en kon de plaatsing geplant worden. Na even wachten zijn wij zeer blij met het resultaat. Het plaatsen verliep ook zonder problemen en alles was ook netjes opgeruimd.

Vakmanschap is meesterschap wordt maar weer eens bewezen.

Prachtige Svedex deuren vakkundig geplaatst

In ons nieuwe huis zijn er 9 nieuwe deuren geplaatst door een monteur van Haverkamp. Zeer kundige vakman. Veel complimenten gekregen over de uitstraling en kwaliteit.

Zeer tevreden met ons mooie meubel.

Het meubel werd netjes en professioneel door vriendelijke werknemers neergezet. Ze hebben alles netjes waterpas gezet, en het eindresultaat is ook echt mooi. Al veel complimenten over gehad vanuit onze kennissen kring. Contact tussen Haverkamp en ons was ook duidelijk en net. Zou dit zeker aanraden bij anderen die meubels op maat willen.

Zeer professionele montage

Wij hebben al even geleden nieuwe binnendeuren bij Haverkamp besteld, de levertijd was redelijk lang. De kwaliteit van de deuren is erg goed, ook de uitstraling is naar verwachting. Met name de montage door timmerman Marco vonden wij super, erg professioneel en ging pas weg tot alles helema goed was. Elke milimeter werd nog naar wensen aangepast.

Goed werk geleverd conform afspraak

De levering en het werk dat door Haverkamp is geleverd is vakkundig en conform afspraak gedaan. Wij zijn zeet tevreden met het resultaat.

ik ben wel tevreden alleen iets te veel uitgefreesd in de deur

goede communicatie en prachtig resultaat

Met Wout Brouwer goede afspraken gemaakt. Wij maakten gebruik van de actie '2e timmerman gratis'. Wout dacht mee en was flexibel. Zo mochten wij onze eigen handgreepjes gebruiken. De levertijd viel ook mee, de kast paste precies in onze planning inzake de oplevering van ons nieuwe huis. Ook daarin werd meegedacht. De 2 jongens die de kast gingen plaatsen. deden afhankelijk rustig aan, maar werkten goed en professioneel door, vaklieden! Pas om 20.00 uur (!) verlieten zij het pand, maar de kast was af en we waren heel tevreden.

Dit is vakmanschap

Goede service in de winkel tijdens het uitzoeken van de deuren. En de deuren zijn perfect geplaatst door een vakman!

Essenstraat 6 7418 BM Deventer