Sloten en dievenklauwen netjes volgens afspraak gemonteerd.

Alles netjes gemonteerd alleen klein haarscheurtje bij een raam.

Klantonvriendelijk

Een afspraak om 09.30 uur voor informatie over en offerte voor het plaatsen van 6 binnen en een voordeur. Bij onze binnenkomst waren een aantal medewerkers nog aan het koffie drinken. Nadat een van hen vroeg waar we voor gekomen waren werd er letterlijk gezegd:” Loop maar vast naar door dan kom ik er zo aan!” ( nu kom ik niet dagelijks bij Haverkamp dus “ door” is dan wel erg vaag) Wij bleven dan ook beneden in de winkelruimte. Nadat de man die ons zou gaan helpen kennelijk genoeg koffie had gedronken kwam hij bij ons. Nadat ik hem had aangesproken op zijn, voor mij niet acceptabele gedrag ontstond een korte discussie, waarbij hij heel snel tot de conclusie kwam, ( woordelijk) “ Dit komt niet meer goed” Met grote verbazing hebben wij uw zaak verlaten. NB. Voor uw medewerkers zal het wellicht een dagelijkse kleinigheid zijn. Voor ons echter is het te besteden bedrag (€15.000) voor de binnendeuren en voordeur GEEN dagelijkse uitgave. Overigens ben ik van mening dat de attitude algemeen niet van een te besteden bedrag af mag hangen. NB2 Als het tot een afgeronde overeenkomst zou zijn gekomen hadden wij onze tweede investering ( nieuwe kasten slaapkamer) Ook via uw bedrijf willen laten verzorgen. Dankzij uw medewerker kunnen we daar op tijd van af zien.

Beste Jos, Het is bijzonder spijtig dat u uw bezoek vanochtend zo heeft ervaren, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Wat ons betreft is er wat miscommunicatie ontstaan, onze excuses daarvoor. Normaliter gaan wij om 09:30 uur open. U was er al wat eerder en omdat de deur al open was voor een andere klant. Uiteraard bent u van harte welkom en hebben we u alvast binnen gelaten. Het klopt dat collega’s nog koffie aan het drinken waren, omdat de winkel eigenlijk nog gesloten was. Toen u bij binnenkomst aangaf een afspraak te hebben, is u gevraagd alvast even rond te kijken, zodat een collega snel zijn laatste slok koffie op kon drinken en u al kon helpen. Binnen een paar minuten was deze collega klaar om u te woord te staan, maar toen was het volgens u al te laat. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Als u ervoor open staat, nodigen we u graag uit voor een nieuwe afspraak, met een bakje koffie van ons, dan starten we graag opnieuw!

Geen klachten over de uitvoering

Na mijn reactie op de offerte van de firma Haverkamp en waarin ik opdracht gaf voor het uitvoeren van een deel van de offerte bleef het stil. Pas nadat ik een paar keer had gegebeld is er een afspraak gemaakt. Daarna geen klachten meer.

vakmanschap en correcte offerte

Goede voorbereid en deskundig werk en ruimte voor suggesties en vragen van de klant. Keurige en volledige offertes. Betrouwbaar.

Zeer professioneel

Kast in slaapkamer. Vriendelijk personeel en gaan pas weg als het helemaal in orde is. Ook service achteraf is top

Snel en keurig gewerkt

We zijn zeer tevreden over de uitvoering van de reparatie.

goede service maar je moet geduld hebben

Na een inbraak in de buurt hebben wij besloten om de beveiliging van ons huis aan te laten passen. De offerte was snel in de bus maar daarna begon het wachten op de benodigde onderdelen en beschikbaar personeel. Gelukkig zijn de werkzaamheden nu achter de rug. De monteurs hebben een en ander keurig opgeleverd en zelfs gestofzuigd.

Uitvoering geheel volgens afspraak en naar tevredenheid!

Levering en uitvoering geheel volgens afspraak en naar tevredenheid!

Goed bedrijf. Aan te bevelen.

Prima service, ook nadat er iets niet goed was gedaan werd dat keurig opgelost door Jan. Het enige nadeel is dat de wachttijd zo lang is. Ook goede voorlichting gekregen over welk hang en sluitwerk het beste was. Mvg Gerda

Goede voorlichting over assortiment, kwaliteit en uit te voeren werkzaamheden

Zoals de titel ook vermel: Prima koop voorlichting, tevens voorspelbare planning (vanwege volle agenda). Wellicht 1 verbeterpunt: aftersales, navraag doen of nastelwerk nodig is.

Blij met de mooie achterdeur

In het bestaande kozijn is een nieuwe deur geplaatst in de stijl van de voordeur, die we al eerder hadden laten vervangen door Haverkamp. Hang-en sluitwerk is overgezet. De deur hangt er goed in en functioneert prima. In verband met de drukte was er een externe timmerman ingehuurd. Ronnie is erg vriendelijk en heeft goed werk geleverd. De eerder afgesproken plaatsingsdatum werd niet gehad in verband met leveringsproblemen. Daar werd goed over gecommuniceerd.

Alles goed gemonteerd en afgewerktkt

Zoals afgesproken is de deur netjes geplaatst, alles sluit goed aan.

Vakmanschap

Kort achter elkaar 2 driepuntssloten kapot. Haverkamp had mooiste met het eerste slot omdat het slot met geen mogelijkheid open wilde. Het is uiteindelijk toch gelukt waarna er snel een tijdelijk slot in gezet werd. Het duurde even voordat er een definitieve oplossing gevonden was. Het tweede slot ging heel vlot en vakkundig.

Doen wat ze beloven.

Deur montage was top . Vakman had de klus zo geklaard.

Uiteindelijk alles prima geregeld

Op wat kleine dingen na, die allemaal netjes zijn opgelost een prima ervaring

Geleverd wat wij wensten

Producten (geluidsisolerende binnendeuren) voldoen. Aardige en nette vakmensen hebben de deuren geplaatst.

Snelle en nette service

Afspraak voor opmeten was snel gemaakt. Er wordt meegedacht. Je wordt op de hoogte gehouden van de status na bestellen. Het plaatsen van onze kast is netjes gedaan. Heel blij mee!

Hele goede ervaring

Heel fijn bedrijf, aardige mensen en laten alles weer netjes schoon achter. Zeker een aanrader.

Alles is volgens afspraak prima uitgevoerd.

Alles is volgens afspraak uitgevoerd.

Geweldig!!!

Professioneel, vriendelijk met veel humor. En prachtige kasten. Dank jullie wel allemaal.

Zeer correct in het nakomen van afspraken.

De twee werknemers hebben bij mij keurig werk geleverd. Waren prettig en beleefd in de omgang. En ik vond het zeer prettig dat met mij vooraf overlegd werd, hoe ik het liefst iets gedaan wilde hebben. Ik zal de fa. Haverkamp zonder meer aanbevelen bij derden.

Super tevreden

Ik heb een prima gesprek gehad waarin de info duidelijk werd. Daarna is de bestelling gedaan en de betaling volgens afspraak betaald. De werkzaamheden (plaatsing voordeur) zijn netjes uitgevoerd.

Prima resultaat

Bij aankoop de gedachte waarom, is er wel interesse in mij als klant? Uiteindelijk goede administratieve afhandeling. Men is druk blijkt wel. Het afhangen van de deur uitstekend, prima gedaan en netjes gewerkt en klant gericht.

Meer dan tevreden klant!

Haverkamp is van begin tot eind de afspraken nagekomen, heeft kundig geadviseerd en goed meegedacht met onze wensen. Personeel is professioneel, aardig en meedenkend. Eindresultaat was meer dan prima waardoor we besloten hebben nog een tweede aankoop (deur) bij Haverkamp te doen.

Prettig persoonlijk contact, goede communicatie met daarna passende goede service.

Wij hebben de afgelopen jaren al diverse werkzaamheden door Haverkamp laten uitvoeren. Overkoepelende noemer is fijn persoonlijk contact, goede communicatie wanneer nodig en een passend goede service met mooi eindresultaat. Afspraak is afspraak en de slogan 'sterk in maatwerk' past hen wel.