Snelle actie en goed advies.

De keuzes voor een vervangend deurslot werden goed toegelicht. Het slot werd snel en vakkundig gemonteerd.

Prima service en werkzaamheden door deskundige monteurs geklaard!

Tevens goede planning, in één woord: Super!

Top service!

Ik moest snel mijn woning in. De slotenmaker van Haverkamp heeft me snel op weg geholpen. Ga zo door!

Snel, adequaat en vriendelijk

Het plaatsen van de hor ging snel, maar met aandacht. Het geheel maakte een erg professionele indruk.

De werkzaamheden goed uitgevoerd

We zijn door het huis gelopen om op te nemen waar de inbraak preventie maatregelen niet op orde waren. Snel een offerte gekregen en de werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

De 2 mooie staallook binnendeuren zijn vakkundig gemonteerd! Ben er erg blij mee :)

Zeer kundig en klantvriendelijk

In verband met een verloren sleutelbos, belden we Haverkamp met de vraag of zij onze sloten konden vervangen. Na enkele dagen stond er al iemand op de stoep die dit snel en vakkundig regelde. Het contact was prettig en alle afspraken werden netjes nagekomen. Mocht de nood nog eens aan de man zijn (wat we natuurlijk niet hopen ;-) ) dan weten we waar we moeten zijn!

Geweldige vakmannen

Het is voor ons de 2e keer dat wij een bestelling hebben geplaatst. Wij zijn vooral onder de indruk van de vakman die onze deuren kwam plaatsen/stellen. Optimale kwaliteit, betrokken en deskundigheid. Tegenwoordig kom je het eigenlijk niet meer tegen. Wij geven een 10 met een griffel. Mark en Jacqueline de Bree

Planning exact zoals aangegeven kast perfect gemonteerd door vakkundig personeel zeer tevreden

Ontzorgt

Het bestelproces was snel doorlopen. Er werd meegedacht en deur werd conform planning geleverd. Deur is netjes vervangen en geplaatst.

Ik heb een sleutelkastje gekocht van Puck Key Safe voor mijn moeder. De code kreeg ik niet veranderd van standaard naar een eigen code. Ik wist wat ik deed en heb heel bedachtzaam gewerkt. Uiteindelijk heb ik het slot weer dichtgedaan, maar toen kreeg ik het met geen mogelijkheid meer open. Gebeld met Haverkamp en ze zijn bereid mee te denken over een gepaste oplossing.

Haverkamp doet wat afgesproken is

Ons voordeurslot was onverwacht stuk. Gelukkig konden we het huis nog wel betreden via de achterdeur. Een medewerker van Haverkamp kwam de volgende dag al langs Het was vlak voor Kerst. Zij bekeek het slot en maakte in overleg een plan om het slot te vervangen. Ook de deur moest daarbij gerepareerd worden. Daarbij waarschuwde ze ons wel dat het erg druk was vanwege de feestdagen en dat het even kon duren voordat het herstel zou plaatsvinden. Na de jaarwisseling kregen we snel bericht over een datum waarop het slot gemonteerd zou worden. Op de afgesproken datum verschenen twee mederwerkers, die de montage zorgvuldig uitvoerden. Ze zijn enkele uren bezig geweest. Geen hap- snap werk dus en ik denk niet dat Haverkamp het probleem op de goedkoopste manier op lost. Maar we zijn zeer tevreden over de gang van zaken en het resultaat. Goede service en vakwerk.

Goede voorlichting,prima service! aan deuren en ramen laten aanbrengen

Door Haverkamp nieuw,veiliger op het Politiekeurmerk gebaseerd hang-en sluitwerk besteld en laten installeren. We zijn er blij mee,niet in het minst door de eerlijke informatie die we vooraf kregen. Een vakspecialist om in ere te houden!

Fijne klantenservice via email netjes contact.. Prettige service aan huis .Je weet precies wat je moet betalen...geen achteraf kosten..

Hierbij mijn gewijzigede beoordeling

Ik was ontevreden, en ben door de klantenservice benaderd. Na een goede uitleg van het probleem en als extra service zeer snel extra sleutels kosteloos te hebben ontvangen, blijkt dat dit bedrijf de klant serieus neemt. Dit kan ik zeer waarderen

Dag Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Super vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. We zijn even aan het kijken waar dit nu aan ligt en om te kijken of we hierin iets kunnen verbeteren. Ik zie ik dat mijn collega gemaild heeft op 23 september. Ik heb dit even voor u nagevraagd. De bestelling zou door ons wel goed zijn geplaatst bij onze leverancier, maar helaas is deze daar niet goed verwerkt. Hierdoor heeft mijn collega een nieuwe bestelling geplaatst. Ik zie dat u cilinders nabesteld heeft op sleutelnummer. Bij cilinders welke op nummer besteld zijn, zitten standaard geen sleutels inbegrepen. Toch zou ik willen weten hoe we het goed kunnen maken met u? We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Haverkamp Deventer Rowin Winkels

Vakwerk

Snelle reactie op mijn offerte voor vervanging slot. Vakkundig geïnstalleerd.

gigantische levertijd bestelde cilinder

16 juli in de winkel cilinderslot op sleutelnummer besteld, zou twee weken duren, inmiddels vijf weken verder en nog niets vernomen. Ik vind het enorme tegenvaller

Beste heer Verhoef, Helaas was de zending bij de vervoerder kwijt geraakt, terwijl er al een lange levertijd op dit product zat (2 tot 3 weken). De fabriek heeft opnieuw een order in werking gezet, maar helaas gaf dit dezelfde extra levertijd, waardoor het geheel erg lang heeft geduurd. Nogmaals excuses voor het ongemak! Mvg, Haverkamp Deventer Rowin.

Prima werk

Zeer goed werk geleverd

Prettig en professioneel

De levertijd van onze nieuwe kast was wel wat lang. Maar service, professionaliteit en een prettig contact zijn wat ons betreft belangrijker en daar voldeed Haverkamp aan. Ook de installatie bij ons thuis verliep goed.

Super punctueel

Je krijgt precies zoals afgrsproken een prachtig slot gemonteerd

Klacht is opgelost

Goede dienstverlening.

Prima service!

Ik werd snel geholpen, en het probleem werd grondig opgelost en goed gecheckt. Ik kreeg ook een korte uitleg. Uitermate tevreden.

Prima service en kwaliteit

Ik werd heel goed en vakkundig geholpen bij het samenstellen van mijn kast op maat. Ook de levering en installatie was helemaal prima. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Mooie deuren, goede levering

Goede uitleg in de winkel. Goede afspraken rondom inmeten. Aanpassing kozijn kunnen regelen via Haverkamp. Goede afstemming over levertijd. Kortom goede service. De prijs viel wel hoger uit dan verwacht.

Top bedrijf!

Voordeur en meerdere binnendeuren laten plaatsen. Prachtige showroom. We zijn erg goed geholpen en je merkt gewoon dat er veel verstand van zaken is. Montage is ook goed verlopen. Eén van de deurkrukken was niet op tijd voor de montage, maar is alsnog 2 dagen later geplaatst. Top service!