Goede overleg over hoe wat wie waar

prima werk, keurig afgeleverd

Prima werk, keurig afgeleverd

competente advies en vakkundige uitvoering

Bij de eerste visite werd ons vakkundig advies gegeven hoe de aanwezige houten vloer het best kan behandeld worden. Maten van de kamers werden meteen genomen en per omgaande een vrijblijvend offerte gegeven. Bij opdracht werd heel snel het werk tijdelijk ingeplant en op tijd vakkundig uitgevoerd. We zijn met het resultaat heel tevreden!

Goed en correct te woord gestaan, duidelijke afspraken, snel een afspraak kunnen maken. Prima parketteur, die zijn afspraken nakwam en goed werk leverde.

geniet er elke dag van

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel!

De eikenhouten vloer is op een zeer vakkundige en professionele wijze gerenoveerd en ziet er weer als nieuw uit, een duidelijke uitleg gekregen over het onderhoud.

Keurig werk geleverd.

Vriendelijke medewerkers en de vloer ziet er weer uit als nieuw!

Goede en snelle service.

Alle contacten , van het begin tot het eind zijn soepel en goed verlopen. Werk is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke en ter zake kundige vakman die onze vloer heeft gedaan.

correcte omgsng

Afspraken goed nagekomen, plezierige afhandeling, netjes gewerkt. Kortom: volle tevredenheid

Uitstekend resultaat zijn bijzonder tevreden

Netjes en hard gewerkt. De vloer ziet er weer als nieuw uit. We zouden U zeker aanbevelen

Prettige vakkundige mensen, die doen wat ze beloven. De vloer ligt er uitstend bij. Aanrader!!

Super snel geregeld en strak werk afgeleverd

Vriendelijke jongens met de juiste attitude

Vakkundig, accuraat en vriendelijk personeel

Het verliep prima. De parketteur was elke dag precies op het afgesproken tijdstip aanwezig en leverde in onze ogen prima werk af. Beschadigingen zijn netjes hersteld en adviezen over de verdere behandeling werden gegeven.

Goede service. Vakmanschap.

Prima ervaring. Parketvloer is uitstekend gelegd. Excellente vaklieden.

Keurig en vriendelijk personeel!

Keurig en vriendelijk personeel!

2 sterren: slechter dan verwacht

Vorig jaar kochten we een huis met een parket vloer. We vroegen Baltussen of deze vloer nog was op te knappen. Dat was zeker het geval, een goede vloer, beetje kaal maar Baltussen beloofde ons dat ze de vloer weer “als nieuw” zouden maken. Na schuren en oliën kwamen er rare vlekken in de vloer. Toen begon de ellende. Dit zou komen door iets in het hout waar Baltussen niets aan kon doen zieden ze. Na veel bellen (door ons ) een contact met de leverancier (door Baltussen) was het beeld dat het niet door het hout kwam. De vloer moest nog een keer geschuurd en geolied en dan zou het goed komen. Niet dus. Ondertussen zijn we een half jaar verder, 1400 EURO armer en is de vloer slechter dan voordat Battussen aan de slag ging. De afspraak dat de vloer weer “als nieuwe” zou worden is niet nagekomen. Baltussen komt ook niet met een oplossing hoe het probleem moet worden opgelost. In het laatste telefoontje werd de situatie samengevat als “vette pech”. Financiële tegemoetkoming zit er niet in. Kortom Baltussen belooft veel. Maar als er iets mis gaat heeft uiteindelijk de klant een probleem. Baltussen zegt aan dit soort onvoorziene omstandigheden niets te kunnen doen. Ik ben het daar niet mee eens. Vooral ook niet omdat in de drie werkbonnen men steeds andere houtsoort heeft opgeschreven waardoor ik denk dat ze geen goede inschatting gemaakt hebben van de vloer. Na 2e x schuren, die niets heeft opgeleverd, zij er ook nog scheuren tussen parketdelen ontstaan.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.

Vloerrenovatie was niet zoals verwacht. Hierover goed contact gehad en dit is naar mijn volle tevredenheid en ook op kort termijn opgelost.
  • Website N.v.t.

Een prachtige gerenoveerde parketvloer hebben wij nu dankzij vakkundige parketteurs en uittstekende service, dank firma Baltussen!
  • Website

Het leek onmogelijk om mijn oude parket nog 'levend' te krijgen. Dat is goed gelukt. Meer dan dat zelfs: het is als nieuw!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij eerdere opdrachten (onder de vroegere directie) zeer tevreden. Afspraken werden nagekomen. Fouten kunnen voorkomen, maar werden zonder discussie deskundig en naar tevredenheid opgelost.
  • Advies showroom
  • Website N.v.t.

Ik heb binnen twee weken van adviseur tot parketteer er geheel nieuwe vloer. Er is stofvrij gewerkt zoals belooft. Mijn oude vloer is weer als nieuw.
  • Website

Wij hebben een 22 jaar oude massief eiken vloer door Baltussen laten schuren en in de witte olie zetten. De planken waren verschoteld (hol getrokken) maar door het schuren is dit weer volledig vlak. De afwerking is heel mooi geworden en volgens getoond model van de adviseur. 2 ervaren parketteurs hebben goed werk verricht en alles netjes opgeruimd. Wij zijn zeer tevreden.
  • Website

Uitstekend advies gehad, waarna contact met klantenservice ook prima. En het schuren en lakken van onze vloer tenslotte ook top. Zeer aan te bevelen bedrijf.
  • Website

Bij ons was een renovatie van de tapis-parketvloer aan de orde. Bij het oriënterend bezoek werd duidelijke informatie gegeven over de mogelijkheden. De werkzaamheden zijn snel en kwalitatief goed uitgevoerd.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Over Baltussen Parket