Totale ontzorging!

Super beleefde verhuizers. Binnen no time verhuisd. Voor alles was een oplossing en voor je het wist stond het al in de verhuiswagen. Heel erg bedankt!

Goede verhuiservaring

Organisatorisch knap, en ondanks de hitte (we verhuisden in de warmste week ooit) geen centje pijn. Dank!

Onbezorgd

Complete verhuizing van Rotterdam naar Enschede, met goede voorbereiding vooraf (dozen, inpakpapier) en een onbezorgde verhuizing op de dag zelf over een grote afstand

Hele goede service

Niks beschadigd of kwijt. Snel klaar. Men nam zelfs de moeite om een bed via het dak en het raam naar binnen te heisen, zonder ladder. Ik weet niet of dit mag van de ARBO dienst, maar het was wel super!

aan iedereen aan te raden!!!!!

Ik zal het zeker iedereen aanraden! Deze mensen weten hoe ze alles aan moeten pakken! Ze gaan zo vakkundig te werk!!! Ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer te vrede zijn! En keurig en beleefd!!!! Deze jongens hebben dit cijfer dik verdiend!!!!!

Top bedrijf.

T'Hoentje heeft ons drie maal verhuisd. Naar absolute tevredenheid en ontspanning. Nette hardwerkende beleefde en vriendelijke vakmensen.

Prettig en vakkundig

Bedrijf heeft verhuizing prima verzorgd. Vakkundig en aardig personeel. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Vakkundig en zeer behulpzaam in de aanloop naar de verhuizing

Harde werkers, duidelijk ervaren en daardoor zeer voorzichtig met alle spullen en alle kennis in huis om meubels snel in elkaar te zetten en apparatuur te installeren. Verhuizen levert altijd gedoe op maar de daadwerkelijke verplaatsing van de spullen was door deze verhuizers geen enkele zorg.

Snelle en efficiënte verhuizing!

't Hoentje & van der Zalm stuurde onverwacht snel een goede offerte voor een verhuizing die op korte termijn moest plaatsvinden. We hebben niet geaarzeld en meteen ons akkoord gestuurd. De verhuizing zelf verliep uitstekend want ze hebben hele goede mensen!! Voor een volgende verhuizing neem ik weer kontakt op met dit bedrijf.

Professioneel, vriendelijk, en zeer behulpzaam

Super vriendelijk en net personeel. Ze hebben bij mij al mijn spullen een dag voor de verhuizing super netjes ingepakt een de volgende dag op tijd begonnen. Ik had geen gewone verhuizing met een wagen voor de deur maar ben binnen ons complex verhuisde en alles ging met “hondjes” via stenen tuinpaden en kelder gangen van flat 2 naar flat 1 maar echt complimenten hoe ze het gedaan hebben.

Super, relaxte verhuizing

De verhuizing was van A-Z goed geregeld. Alles duidelijk volgens afspraak en de verhuizers waren heel kundig en vriendelijk. Om 13.00 kon ik al alles gaan uitpakken op mijn nieuwe adres. Heel fijn geregeld, bedankt.

De verhuizing is perfect verlopen.

Het telefonische contact vooraf was wat lastig i.v.m. de bereikbaarheid, maar, de activiteiten tijdens de verhuizing verliepen uitstekend. Het zou handig zijn als de telefoon niet bezet is dat een tijd wordt doorgegeven wanneer het beste gebeld kan worden.

We waren heel tevreden

Alles ging gesmeerd. Voordat we wisten waren we over. De kleding kast was zo uit elkaar en de bedden ook. In het nieuwe huis ging alles weer gesmeerd. Zelfs het bed had hij opgemaakt. Iedereen was vriendelijk en beleefd. Ze wilden niets drinken hadden alles zelf bij hun. Misschien vanwege de Corona. Na afloop heeft mijn man snacks gehaald en dat werd gewaardeerd.

In één woord geweldig.

Het was een hele positieve ervaring. Afspraken prima nagekomen. Aardige en fijne medewerkers. Zorgvuldig met onze spullen omgegaan. Totaal geen op- of aanmerkingen.

prima service

wij zijn voor de tweede keer met t hoentje en van der zalm verhuisd en zijn zeer tevreden over deze firma.

deskundige en vriendelijke service

De aanbesteding was zakelijk, deskundig en goed. De uitvoering was geheel volgens verwachting met vriendelijke mannen die heel snel en efficiënt werkten.

De ploeg van Marino, heeft bij harde storm, waardoor de verhuislift niet gebruikt kon worden en alles via het trappenhuis en een kleine lift moest worden verhuisd, op een super manier gewerkt. We waren blij , alles was rond ca. 12.00 uur al in onze nieuwe woning. Alles droog en zonder problemen binnen. Cees en Lisette de Vreugd

Alles is prima verlopen.

De verhuizing is prima verlopen. Even nog een tweede zin. Het was de heetste dag van het jaar, maar geen geklaag, gewoon door gaan.

Goed op elkaar ingespeeld team

De verhuizing is perfect verlopen. Geen noemenswaardige schades gehad (een paar kleine dingen zijn niet te voorkomen). Prima ingepakt door de mannen en perfect verhuisd!

Geweldig verhuisbedrijf!!!!

Wat een fijn verhuisbedrijf met hardwerkende mensen.Alleen maar lof en doen zeker wat ze beloven, en snel!Een meer dan tevreden klant.

Vriendelijk, professioneel en hard werken

We zijn zeer tevreden over onze verhuizing. Zorgvuldig verpakt, ijverige ploeg en goede sfeer. Kortom, klasse en zeker aan te bevelen!

Keurig

Alles netjes verpakt op tijd begonnen binnen de afgesproken tijd klaar netjes de meubels in elkaar gezet prima

ik heb er geen woorden voor, zo fantastisch goed, en de bezorging was uitsteking.dus de de verhuizin

mocht ik in de toekomst jullie nodig hebben. dan laat ik het zeker weten. dat jullie weer mogen komen. de samen werking was een 10 waard. groetjes anja beijleveld

Alles snel en goed geregeld .

Alles snel en goed geregeld, harde werkers !

Leveren goed werk, efficiënt en vriendelijk

Goede communicatie Goede prijs-kwaliteit

Linnewever 22