Echte aandacht!

Verhuizing verliep prima. Netjes gewerkt; met voldoende mensen. Door volle wagen dreigden onze hele mooie planten in de verdrukking te komen. Zonder te vragen hebben ze aparte rit gemaakt. Waren we blij mee. Kleine schade ontstaan aan radiator bij in verhuizen in Delft. Gebeld met kantoor en naar volle tevredenheid geregeld dus van ons krijgen ze een tien!

Zeer goed verhuisbedrijf

Afgelopen jaar heeft Hoentje mij 2x verhuist en daar ben ik zeer over te spreken, het zijn helle nette jongens die erg hard werken en voorzichtig met je spullen omgaan.

Goede service, correct en zeer betrouwbaar

Zeer positief, professioneel bedrijf, goeie service

Prettige en bekwame "verhuizers"

Door een lekkage moesten ons plafond en onze muren gestuct worden. Om deze klus te klaren moest de woonkamer leeg. Via een tip bij 't Hoentje & van der Zalm terechtgekomen. Wat een fijn personeel, die met humor en gezelligheid onze zeer zware meubels in de container kwamen zetten. We zijn meer dan tevreden over de diensten van het verhuisbedrijf.

Alles ging naar wens!

Topverhuizers, zeer beleefd, werken snel! In notime was mijn oude huis leeg en alles netjes bij het nieuwe huis geleverd. Omdat mijn verbouwing nog niet klaar was, mogen we de dozen op een latere tijdstip inleveren!

Goed team, harde werkers, goed luisteren naar wat er gedaan moet worden. Alles keurig ingepakt. Wij waren bijzonder tevreden over het totaal en het ging ook nog eens heel snel. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Vriendelijk snel en netjes

Keurige jongens die alles netjes inpakten en behandelden. Zeker aan te raden!

verhuizing wordt zeer professioneel uitgevoerd

Wij zijn zowel prive als zakelijk verhuisd met 't Hoentje en vd Zalm. Een professioneel team die de verhuizing zeer accuraat uitvoert. Grote complimenten voor iedereen.

Prima verhuizers!

Bij mijn verhuizing ben ik met bijna al mijn spullen, op wat meubels na, vanuit een herenhuis naar een reeds gemeubileerd en ingericht appartement van mijn partner gegaan. Dit was een uitdaging. Twee huishoudens samenvoegen, maw een grote verhuizing. De heren van ‘t Hoentje hebben deze klus echter in twee dagen, inclusief inpakken, met man en macht, geklaard. Zonder te mopperen. Dat is een ongelofelijke prestatie. Alle lof!

Top. Super snel.

Het ging alles snel en keurig.

Klantvriendelijk

Alles vlg. afspraak. Alleen na de opslag bleken onderdelen van een stellingkast verdwenen. Heel vervelend omdat dat onderdeel wel bijgekocht moet worden. Wel is de waarde daarvan wel vergoed.

Goede en soepele verhuizing

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Alles werd met zorg behandeld en grote meubels netjes ingepakt.

Vriendelijke, meedenkende en attente verhuizers

een uitstekende verhuiservaring gehad.

Dit is mijn tweede ervaring met dit bedrijf en ik ben zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een snelle, professionele verhuizing. Vooraf duidelijke uitleg over de mogelijkheden en de kosten zodat er achteraf geen verrassingen zijn.

Net even niet

Voet waarschijnlijk van de TV gehaald. Bij terugplaatsen ringetjes vergeten. Voet rammelt. Schilderij in doos. Lege verhuisdoos tussen de schilderijen geplaatst. Scherpe randen van nieuwe doos tegen de verf! Raam geopend voor verhuizen, ondanks bezwaar. Luxaflex net gerepareerd. Wij maken het picobello in orde. Niet dus, puinhoop!

Professioneel, zeer vriendelijk, super snel!

Top ervaring!

In één woord top

Het was fantastisch geregeld

Vriendelijk personeel, eerlijke prijs, nette dienstverlening

Ik heb tweemaal gebruikt gemaakt van 't Hoentje & van der Zalm, prive en zakelijk, en was met beide keren zeer tevreden. De mannen denken mee, zijn beleefd en niets is teveel. Alles wordt keurig op de juiste plek gezet. Ook over de prijs ben ik tevreden. De enige reden waarom ik geen 10 geef is omdat ik keurig ben nagebeld of ik tevreden was en hier had ik 1 puntje (sleutel van kast zoek). Hierover heb ik niets meer van gehoord.

't Hoentje Verhuizers, een goede keus!

Wij zijn snel, goed georganiseerd en efficiënt verhuisd door een vriendelijk, hardwerkend team

Snel, behulpzaam, netjes, luisterend. Er was de nodige achtzaamheid.

Ik had het idee dat de verhuizing heel lang zou gaan duren. Uiteindelijk kostte het ongeveer 7 a 8 uur, mede door nodige loopwerk van de verhuizers. Het was hun zeker geen makkelijke verhuizing. Ik was blij met hun komst, maar nog blijer met hun vertrek, want vanaf dat moment gingen wij aan de slag.

Wij zijn heel blij met "de mannen" van 't Hoentje. Heel professioneel, vriendelijk en zorgvuldig werd de klus geklaard. Top!

Prima snelle verhuizing!

Serieuze mannen die hun vak met plezier uitoefenen.

optimale service en klantvriendelijkheid

de mensen werken goed en snel. Sturen indien nodig extra mensen. Hebben alle aandacht voor de client. Hele verhuizing was in no time achter de rug!

Alle afspraken nagekomen, goede service! Top verhuizing met top team!

Op de slechtste verhuisdag van het jaar (midden in de hittegolf) een soepele verhuizing gerealiseerd. Het team heeft heel hard gewerkt!

Linnewever 22 2292JH Wateringen