Ontspannen verhuiservaring

Van begin tot eind was alles goed geregeld. Intake was snel gepland en ik kreeg voldoende dozen aangeleverd. De verhuizing op zich ging erg vlot en professioneel, binnen no time was alles overgebracht en in de juiste kamers gezet. Een paar weken later werden de lege dozen weer opgehaald. Erg goed geregeld allemaal!

In november j.l. verhuisd met dit bedrijf, goed werk geleverd en heel vriendelijke mensen.

Alles conform afspraak nagekomen

Vooral de teamleider die de mannen aanstuurt denkt heel praktisch met je mee, hoe goederen te verhuizen. Een pluim in het bijzonder voor deze heer. Uiteraard ook voor de andere heren. Alles wordt zorgvuldig verpakt. Op tijd aanwezig. Snel beginnen en sneller gereed met verhuizen dan ik had verwacht.

Prettige ervaring

Onze verhuizing werd met zorg uitgevoerd

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede afspraken en goede prijs.

Geweldige service

In anderhalf jaar twee keer verhuisd met t Hoentje. Wij zijn dik tevreden om hoe t personeel met je spullen omgaan.

Snel en efficient.

De verhuizers kwamen op tijd, wisten precies hoe ze de meubels om een lastige hoek konden krijgen en hadden een behulpzame houding.

heel goed

geen bijzondere ongenoegen. Goed tevreden en op tijd klaar.

Zorgzaam en meedenkend in een fijne sfeer

Ervaren verhuizers die met zorg voor de klant en meedenkend in een flink tempo de verhuizing hebben gedaan. Alles in goede sfeer en met een paar slimme onderhoud tips erbij. De verhuisdag was gewoon een leuke dag zo.

heel tevreden

Aardige mensen. Gaan voorzichtig en professioneel met de spullen om. Komen op tijd. Niet duur.

Prima ,snel en netjes

Op redelijke korte termijn verhuizing geregeld. Snelle bezichtiging met offerte. Er wordt netjes en snel gewerkt. Prima service

Leveren prima werk

Goede service, ook voor in-uitpakken en meubels in elkaar zetten.

Goed geregeld

Wij hadden de mogelijkheid om de verhuizers te laten inpakken. Hierover ben ik erg te spreken! In een dag werk het hele huis in dozen. De dag zelf was goed geregeld. Duidelijk is dat er ervaring zit bij dit bedrijf. De jongens waren beleefd en gingen netjes om met de spullen.

Precies als afgesproken

Zonder problemen verhuist alles op zijn plaats gezet fantastisch

Deskundig, snel, correct, voorzichtig en leuk

De mannen waren ruim op tijd op locatie. Hebben keurig alle spullen ingepakt en met zorg en veel deskundigheid in de vrachtwagen gezet. Op de nieuwe locatie ook weer netjes gemonteerd (en zelfs nog stiekem ons wat extra geholpen ;-) ) Zeer tevreden over de correctheid en nauwkeurigheid van de mannen.

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig

TOP

Zeer harde werkers, beleefd, meedenkend. Super blij dat we voor 't Hoentje gekozen hebben. Zouden het een volgende keer weer doen.

Prima-De-Luxe!

Prima-De-Luxe!

Fijne zaak om zaken te doen

Na mijn eerste contact via mijn recentelijk verhuisd buurman heb ik telefonisch als persoonlijk op een correcte manier zaken kunnen doen. Verzoeken en knelpunten zijn op een fijne manier opgelost. De verhuizers waren top. Ik zal altijd jullie aanraden bij anderen.

Volle tevredenheid

Kwamen met 4 man iedereen weet wat die moet doen de rust en gemak liep als een geoliede trein. 4 hoog met de personenlift naar beneden en 2 hoog met de personenlift omhoog en dat alles in een paar uur. Mocht ik ooit weer verhuizen dan zeker dit bedrijf weer. Bedankt mannen.

Grandioos

Een goede ervaring, jonge mensen die snel, praktisch en hard werken en nog ontzettend aardig zijn ook. Een aanrader dus ik geef nooit een tien maar een negen en half verdienen ze beslist.

Verhuizers die hun vak verstaan.

Vakmensen die heel netjes werken

Heel tevreden

Goeie aankondiging, op tijd, goed gecoördineerd team en snelle en goede verhuizing! Kon niet beter!

Snel, vakkundig en vriendelijk

Aan de telefoon werd ik prettig geholpen en kreeg ik een duidelijke prijsindicatie voor het verplaatsen van een kast naar een verdieping hoger. Na akkoord werd de afspraak gemaakt en toevallig kon het dezelfde dag. De vier verhuizers gingen erg voorzichtig met de kast en het raamkozijn om en hebben hem op de juiste plek gezet. Ik was erg blij met de service en zal ze dan ook zeker aanbevelen!

Onze koelkast was te groot om via de trap naar boven te komen en daarom 't Hoentje & vdr Zalm ingeschakeld. Netjes te woord gestaan en snel gezocht naar een oplossing die binnen anderhalve week beschikbaar was. Koelkast is netjes en snel omhoog gebracht, uitgepakt en op zijn plek gezet door vriendelijke verhuizers. Ook mooi om te zien dat er gebeld werd of alles naar wens was verlopen.