Zorgzaam en meedenkend in een fijne sfeer

Ervaren verhuizers die met zorg voor de klant en meedenkend in een flink tempo de verhuizing hebben gedaan. Alles in goede sfeer en met een paar slimme onderhoud tips erbij. De verhuisdag was gewoon een leuke dag zo.

heel tevreden

Aardige mensen. Gaan voorzichtig en professioneel met de spullen om. Komen op tijd. Niet duur.

Prima ,snel en netjes

Op redelijke korte termijn verhuizing geregeld. Snelle bezichtiging met offerte. Er wordt netjes en snel gewerkt. Prima service

Leveren prima werk

Goede service, ook voor in-uitpakken en meubels in elkaar zetten.

Goed geregeld

Wij hadden de mogelijkheid om de verhuizers te laten inpakken. Hierover ben ik erg te spreken! In een dag werk het hele huis in dozen. De dag zelf was goed geregeld. Duidelijk is dat er ervaring zit bij dit bedrijf. De jongens waren beleefd en gingen netjes om met de spullen.

Precies als afgesproken

Zonder problemen verhuist alles op zijn plaats gezet fantastisch

Deskundig, snel, correct, voorzichtig en leuk

De mannen waren ruim op tijd op locatie. Hebben keurig alle spullen ingepakt en met zorg en veel deskundigheid in de vrachtwagen gezet. Op de nieuwe locatie ook weer netjes gemonteerd (en zelfs nog stiekem ons wat extra geholpen ;-) ) Zeer tevreden over de correctheid en nauwkeurigheid van de mannen.

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig

TOP

Zeer harde werkers, beleefd, meedenkend. Super blij dat we voor 't Hoentje gekozen hebben. Zouden het een volgende keer weer doen.

Prima-De-Luxe!

Prima-De-Luxe!

Fijne zaak om zaken te doen

Na mijn eerste contact via mijn recentelijk verhuisd buurman heb ik telefonisch als persoonlijk op een correcte manier zaken kunnen doen. Verzoeken en knelpunten zijn op een fijne manier opgelost. De verhuizers waren top. Ik zal altijd jullie aanraden bij anderen.

Volle tevredenheid

Kwamen met 4 man iedereen weet wat die moet doen de rust en gemak liep als een geoliede trein. 4 hoog met de personenlift naar beneden en 2 hoog met de personenlift omhoog en dat alles in een paar uur. Mocht ik ooit weer verhuizen dan zeker dit bedrijf weer. Bedankt mannen.

Grandioos

Een goede ervaring, jonge mensen die snel, praktisch en hard werken en nog ontzettend aardig zijn ook. Een aanrader dus ik geef nooit een tien maar een negen en half verdienen ze beslist.

Verhuizers die hun vak verstaan.

Vakmensen die heel netjes werken

Heel tevreden

Goeie aankondiging, op tijd, goed gecoördineerd team en snelle en goede verhuizing! Kon niet beter!

Snel, vakkundig en vriendelijk

Aan de telefoon werd ik prettig geholpen en kreeg ik een duidelijke prijsindicatie voor het verplaatsen van een kast naar een verdieping hoger. Na akkoord werd de afspraak gemaakt en toevallig kon het dezelfde dag. De vier verhuizers gingen erg voorzichtig met de kast en het raamkozijn om en hebben hem op de juiste plek gezet. Ik was erg blij met de service en zal ze dan ook zeker aanbevelen!

Onze koelkast was te groot om via de trap naar boven te komen en daarom 't Hoentje & vdr Zalm ingeschakeld. Netjes te woord gestaan en snel gezocht naar een oplossing die binnen anderhalve week beschikbaar was. Koelkast is netjes en snel omhoog gebracht, uitgepakt en op zijn plek gezet door vriendelijke verhuizers. Ook mooi om te zien dat er gebeld werd of alles naar wens was verlopen.

Echte aandacht!

Verhuizing verliep prima. Netjes gewerkt; met voldoende mensen. Door volle wagen dreigden onze hele mooie planten in de verdrukking te komen. Zonder te vragen hebben ze aparte rit gemaakt. Waren we blij mee. Kleine schade ontstaan aan radiator bij in verhuizen in Delft. Gebeld met kantoor en naar volle tevredenheid geregeld dus van ons krijgen ze een tien!

Zeer goed verhuisbedrijf

Afgelopen jaar heeft Hoentje mij 2x verhuist en daar ben ik zeer over te spreken, het zijn helle nette jongens die erg hard werken en voorzichtig met je spullen omgaan.

Goede service, correct en zeer betrouwbaar

Zeer positief, professioneel bedrijf, goeie service

Prettige en bekwame "verhuizers"

Door een lekkage moesten ons plafond en onze muren gestuct worden. Om deze klus te klaren moest de woonkamer leeg. Via een tip bij 't Hoentje & van der Zalm terechtgekomen. Wat een fijn personeel, die met humor en gezelligheid onze zeer zware meubels in de container kwamen zetten. We zijn meer dan tevreden over de diensten van het verhuisbedrijf.

Alles ging naar wens!

Topverhuizers, zeer beleefd, werken snel! In notime was mijn oude huis leeg en alles netjes bij het nieuwe huis geleverd. Omdat mijn verbouwing nog niet klaar was, mogen we de dozen op een latere tijdstip inleveren!

Goed team, harde werkers, goed luisteren naar wat er gedaan moet worden. Alles keurig ingepakt. Wij waren bijzonder tevreden over het totaal en het ging ook nog eens heel snel. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Vriendelijk snel en netjes

Keurige jongens die alles netjes inpakten en behandelden. Zeker aan te raden!

verhuizing wordt zeer professioneel uitgevoerd

Wij zijn zowel prive als zakelijk verhuisd met 't Hoentje en vd Zalm. Een professioneel team die de verhuizing zeer accuraat uitvoert. Grote complimenten voor iedereen.