goed en snel

17-04-2024 verhuist met het hoentje van der zalm . netheid en tempo zeer hoog . bij ons verliep alles naar onze wensen wij zijn zeer netjes verhuist . vakmensen kregen wij bij ons thuis.

Toppers

Ze hebben mijn verhuizing echt top uitgevoerd. De mannen hebben alles ingepakt en weer uitgepakt. De verhuizing was snel en vlekkeloos. Leuke gasten.

Heel slecht!

Bijna alle meubels beschadigd, heel veel spullen weg of kapot. Heb een claim ingediend, nooit meer wat van gehoord.

Wat een ellende!

Mijn ervaring komt aardig overeen met de review van Lucie uit Leiden gepost 11-3-2024. Wat een knoeiers, met geen pen te beschrijven! Zelfs niet eens de verhuizing afgemaakt, geen excuus, geen reactie... achtergebleven met een hoop frustratie en beschadigde meubelen. Elke poging om contact te krijgen liep op niets uit. Ten einde raad maar mijn rechtsbijstand ingeschakeld om enige genoegdoening te kunnen krijgen. Van ontzorgen naar kopzorgen.

Zeer slecht en komt afspraken niet na

Bij intake gesprek werd er beloofd dat alles afgekoppeld zou worden en in het nieuwe huis aangesloten zou worden. Op de dag van de verhuizing kwam er een verhuizer aan met 3 jonge gasten die de verhuizing zouden gaan verzorgen. De wietlucht kwam je tegemoed. Ze stonden regelmatig wat te roken en dat was niet alleen een sigaretje. Er was beloofd dat de schilderijen in een schilderijenbox verhuisd zouden worden,maar ze werden met z'n allen in een doos gezet zodat ze lekker kunnen beschadigen en dat is dus ook gebeurd. We hadden gedacht dat er een vrachtwagen kwam,maar er kwamen 2 bakwagens de straat in rijden. De 2 bakwagens gingen vol,maar het huis was nog lang niet leeg. Wij hebben 5x ons busje moeten laden om zo onze spullen naar het nieuwe adres te brengen. Het nieuwe adres was 190km verder dus blij werden we er niet van. Bij de verhuizing hebben ze het behang van het trapgat flink beschadigd en ook een tafelpoot evenals het aquarium meubel is beschadigd. Bij de nieuwe woning aangekomen ging de oudere verhuizer weg en we bleven met de 3 jongere jongens over. We hadden op alle verhuisdozen een sticker geplakt met de desbetreffende kamer zodat ze konden zien waar de dozen heen moesten. Dat ging niet helemaal goed. Hun motto was volgens mij,snel naar binnen zetten en dan snel weer weg,maar zo werkt het natuurlijk niet. De wasmachine werd niet aan gesloten,de boxspring werd wel in elkaar gezet maar werd niet aan gesloten. ik moest met mijn 58jaar onder het bed liggen om het bed aan te sluiten. Na alles wat er mis is gegaan hebben we een mail gestuurd wat er was mis gegaan. Na er 3x achterna gebeld te hebben of ze daar een reactie op zou kunnen geven,was het antwoord dat de persoon die de klacht moest behandelen dat die er niet was. Er werd steeds beloofd dat we terug gebeld zouden worden,maar tot op heden nog geen reactie gehad. Zeer omprofessioneel. Ik raad iedereen die een verhuisbedrijfzoekt nooit in zee te gaan met Hoenstok/ van de Zalm verhuisbedrijf uit Den haa

Van tevreden klant naar balen als een stekker

De dag begon met de verhuizers die twee uur te laat kwamen. Daar wordt door het bedrijf geen contact over opgenomen, maar daar moet je zelf achteraan. Dan krijg je verschillende redenen te horen. Onervaren team waar de voorman negatief over sprak. ‘s middags werd voorgesteld dan maar de volgende dag alles af te maken, maar dit was voor ons om verschillende redenen niet mogelijk. Team wilde best door, maar mocht dat niet van kantoor. Later zegt kantoor dat ze dat nooit zouden doen. Veel gesprekken en (boze) telefoontjes later, afgesproken dat het toch die dag afgemaakt zou worden. Wij blij, dat ook aan ze laten weten. Bij het nieuwe adres extra mankracht erbij, dus super. Alleen wel beschadigde meubels, een groot deel van de spullen in de woonkamer gedumpt omdat er boven geen plek zou zijn (ondanks dat wij bij de voorman hebben aangegeven dat dit wel zo was) en missende spullen. De dag erna zelf nog bezig geweest hun werk af te maken en het paste allemaal makkelijk boven. En wij zijn geen professionele verhuizers. Nadien mail gestuurd om tot een oplossing te komen, maar hier wordt niet op gereageerd ondanks toezeggingen. Aan de mail zeer onbeleefd behandeld en personeel geeft aan dat dit geen reden is voor een klacht omdat ze het dezelfde dag toch nog hebben afgemaakt. Dat was de afspraak en als schade, ontbrekende spullen en een groot deel zelf nog moeten doen geen reden is voor een klacht bij een professioneel verhuisbedrijf, dan ligt de lat wel bijzonder laag. Eerdere verhuizing met dit bedrijf ging heel goed en we hebben ze getipt aan vrienden en familie. Maar er zijn problemen binnen het bedrijf en dat is goed te merken aan de ‘service’ die ze zo hoog in het vaandel hadden staan.

Positieve ervaring !!!

Op 6 maart 2024 ging mijn verhuizing plaatsvinden. In de ochtend stonden Eric, Thomas en Koos voor mijn deur. Prima job mannen heel erg tevreden. Wat een werk hebben jullie verricht !!!! Een dag later kwam handyman Wim om de laatste dingen in mijn nieuwe woning te fixen. Nogmaals bedankt voor al jullie inzet en hulp !!! Ik ben heel erg tevreden.

De verhuizing ging prima door de bekwame, vriendelijke en geduldige verhuizers!

Prima!

Fantastisch en geheel ontzorgd

Na 3 geduld ,waar t Hoentje v/d.Zalm overigens niks aankon doen (falisiment aannemer) Was dan eindelijk de dag aangebroken, dat wij gingen verhuizen. Dit werdt verzorgt t ,Hoentje v/d Zalm. Daarin zijn wij geheel ontzorgt en is alles vakkundig en netjes overgebracht naar onze nieuwe huis. Zowel de communicatie van de mensen op kantoor, alsmede de mannen die het uitvoerde waren zeer prettig en meedenkend. Wij willen jullie dan ook onwijs bedanken, want voor onszelf was dit een spannende tijd. Wij zullen jullie met de volle overtuiging dan ook aanbevelen bij Familie en vrienden. Met zeer vriendelijke groet Rick & Nancy Roberti

goed geïnformeerd en netjes uitgeveord

Een prettig offerte gesprek gehad waar het verhuisbedrijf vakkundig overkwam een nette en duidelijke aanbieding ontvangen. De uitvoering is netjes verlopen, en de verhuizers waren vriendelijk en geïnteresseerd.

Netjes, vriendelijk en zeer snel

Een verhuizing doe je niet elke dag, dus je hoopt dan maar dat het goed gaat. Vanwege de smalle weg naar ons nieuwe huis kon er niet met een grote vrachtwagen worden verhuisd. Netjes op de tijd verschenen de mannen van ‘t Hoentje en van der Zalm met twee wagens en 5 man. Het waren vriendelijke mannen die voorzichtig te werk gingen en waar nodig onze spullen inpakten in folie of dekens. Het tempo lag bijzonder hoog. Ruim voor de middag reed de verhuiswagen alweer naar ons nieuwe huis. Rond lunchtijd was de wagens alweer leeg. We vonden het leuk dat onze verhuizers nog even konden blijven om samen te lunchen die we voor hen hadden gehaald. Tenslotte hadden we ook wel trek. Kortom; ‘t Hoentje en van der Zalm is een aanrader. Eigenlijk is alles perfect gegaan! Dank daarvoor. (Oh ja, ook de offerte was scherp. Ook niet onbelangrijk ).

Zeer uitstekend!

De jongens begonnen lekker vroeg en begon al heel snel met alles in te pakken De verhuizing ging als een speer Zeker een aanrader voor de mensen die verhuisd willen worden!

goed geholpen door professionele mensen.

professionele mensen al met de verkoop van de verhuizing hadden ze me vertrouwen al helemaal gewonnen . De dag van de verhuizing liep als een trein . aanrader voor ieder die moet verhuizen.

goed netjes en heel snel .

hebben de jongens van het hoentje en van der zalm goed netjes en heel snel gedaan . 2022 met een ander bedrijf gegaan uit de zelfde regio dat was echt onkunde vergeleken bij het hoentje . top bedrijf dank jullie wel.

Slechte afhandeling en communicatie

Helaas is het eind resultaat niet wat we hadden verwacht en strookt ook niet met onze eerdere ervaringen (2 keer) met dit bedrijf. Er kan altijd iets mis gaan, het blijft immers mensenwerk. Veel schades aan het meubilair. Maar als het mis gaat en je laat het daarna zo afweten als bedrijf, tja. Voor ons helaas geen verhuisbedrijf Hoentje meer.

Slordige service & minimale compensatie voor kapotte spullen

Onze ervaring met 't Hoentje was helaas niet positief. Slechte tot geen communicatie, late service en geen nette afhandeling van gemaakte schade. Door de vele dingen die fout gingen en de nare manier van communicatie na gemaakt fouten van hun kant, zou ik deze verhuizers niet aanraden. Zeker in verband met prijs kwaliteit verhouden, had ik betere service verwacht. We hebben een 2-delige verhuizing met hen volbracht, waarbij onze spullen een maand lang zijn opgeslagen. Op beide dagen was de verhuiswagen meer dan +3 uur te laat, ondanks dat we de dag van tevoren hadden gebeld ter bevestiging. We kregen geen melding of belletje, maar moesten hier zelf achteraan. Daarnaast is er veel kleine schade door de verhuizers gemaakt en is ook onze Televisie van 2 jaar oud kapot gegaan en wordt maar gedeeltelijk vergoed. Communicatie hierover was verschrikkelijk en gewoon meerdere nare gesprekken, waarbij zelfs is geprobeerd de schuld bij ons te leggen (want ja misschien hadden we het zelf wel gedaan in het uur nadat ze weg waren). Dat gezegd hebbende: Niks aan te merken aan de jongens die aanwezig waren tijdens de verhuizing, die wel erg aardig en behulpzaam waren. Helaas is dit niet te zeggen over het bedrijf zelf.

Perfect geregeld…. Alles tot in de puntjes geregeld. Top bedrijf aardige jongens.

zo netjes en goed verhuist

ik ben maandag 4 december 2023 verhuist met het hoentje van der zalm wat een fijn bedrijf is het ze werken netjes en zijn echte profs .

Top ervaring

Aardige jongens netjes en snel gewerkt.

Slechte communicatie

Verhuizing netjes uitgevoerd. Helaas was er een onnodig schadegeval aan de lift, waarvoor ik de rekening kreeg en de verhuizing 10% duurder werd. Ondanks toezegging dat de schade betaald zou worden is dat na ruim 5 maanden nog niet gebeurd. Op brieven, mails en berichten via hun contactformulier wordt niet gereageerd. Jammer, ik had van hun hogere verwachtingen.

Goed & Snel

Vorige week zijn wij van twee woningen naar één woning verhuist met de fantastisch hulp van 't Hoentje & van der Zalm. Negen sterke mannen hadden in een mum van tijd onze spullen de vrachtauto staan om vervolgens weer keurig neer te zetten ins ons nieuwe huis. De verhuizers waren ontzettend beleefd, vriendelijk en gingen bovenal zeer zorgvuldig met onze spullen om. Absoluut een aanrader!

Nette jongens die hun afspraak nakomen

Wij zijn afgelopen 10 november verhuist met ons gezin van Monster naar Naaldwijk. De jongens hebben alles netjes ingeladen en binnen 6 uurtjes waren wij compleet over. Top prestatie

Snel en secuur

Zeer tevreden en wel om de volgende redenen: - Offerte gebaseerd op een bezoek aan huis met een duidelijke uitleg en het geven van vertrouwen op een goede afloop - Afleveren van verhuisdozen op een afgesproken datum en tijd - Op de dag van de verhuizing waren was het verhuisteam (van 4 personen) op tijd aanwezig en zeer vriendelijk. Dit team werd later op de nieuwe lokatie uitgebreid met nog 2 personen (en net zo vriendelijk) - De complete verhuizing (van een normale eensgezinswoning) was geklaard in ruim 5 uur en de verhuizers hebben dit allemaal zeer netjes uitgevoerd ZONDER schades aan zowel spullen als huizen.

Geweldige, meedenkende organisatie & mensen

Vanaf het eerste telefoongesprek naar de intake tot aan de afterservice is bij 't Hoentje 7 van der Zalm B.V. uitstekend verlopen. Iedereen is goed bereikbaar en op tijd op de afspraak en vooral ook de verhuizers zelf zijn professioneel. Hun inlevingsvermogen en de manier waarop zij meedenken tijdens het verhuizen zijn bijzonder. Zo hebben ze ook meegedacht over hoe bepaalde meubels beter tot hun recht kwamen in de nieuwe woning, kasten zijn netjes uit- en in elkaar gezet, alles is ook weer netjes opgeruimd en opgehaald. Niets anders dan lof over dit bedrijf en haar medewerkers.

Fijne en zorgvuldige verhuizers die je van A tot Z ontzorgen.

Erg prettig, ik kan deze partij iedereen aanraden.