Efficiënte verhuizing

Inpakken en uitpakken op het nieuwe adres allemaal in een dag. Met name het afleveren of het nieuwe adres ging zeer efficient.

Een attente en zorgvuldige verhuizing. Heel tevreden!

Na het uitbrengen van de offerte en het bezorgen van de dozen etc. hebben we alles zelf ingepakt. Op de dag van verhuizing kwamen de heren keurig op tijd en laadden alles in via de liftinstallatie. Het bezorgen en plaatsen van e.e.a. in ons nieuwe huis ging al even snel en attent. Begin van de middag was alles rond. Complimenten!

Wat een vakmensen, eerlijk hardwerkende mannen en vrouwen

Verhuizen is stressvol. Dankzij alle medewerkers, zowel de planning en administratie, de inpakkers en de verhuisploeg iedereen is efficiënt en professioneel. Dat scheelt een hoop stress. Top, of zoals ik eerder zei ‘gouwe ploeg’

Super erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over onze verhuizing met jullie bedrijf. Het ging snel, netjes en beleefd We zouden jullie overal aanbevelen.

Keurige uitvoering zowel qua plaatsing als herinstalleren. Bovendien klantvriendelijk personeel.

De verhuizing ging vlekkeloos, snel en zonder problemen. Het installeren van uit elkaar gehaalde meubels verliep snel en kundig. Goede adviezen tijdens de overgang. Leuke en attente medewerkers. Kan het iedereen aanraden.

Fijn bedrijf

Hele fijne ervaring met 't Hoentje. Het begon al met de offerte. Erg aardige jongen die op tijd langs kwam en ruim de tijd nam om alles door te spreken. De prijs viel ons ontzettend mee. Vervolgens werden de dozen op de afgesproken dag langs gebracht en de betreffende transporteur belde keurig van te voren. Op de verhuisdag zelf kwamen de jongens volgens afspraak tussen half 8 en 8 met twee busjes langs, zes man sterk. De verhuizing ging er soepel en vlot. Sterke mannen die de wasmachine tilden alsof het niks was. We hadden dit nooit zelf zo kunnen doen.

zeer goede verhuizer, maakt belofte waar

professionele verhuizer, werkt vlot en efficient. Verhuizers zijn vriendelijk, behulpzaam en flexibel ten aanzien van bij verhuizingen altijd onverwacht opkomende problemen

Uitstekende verhuizers

De mannen van ‘t Hoentje waren mooi op tijd en gingen vlot aan de gang. Hoewel het werk wat uitliep bleven ze vriendelijk en behulpzaam. Na afloop ruimden ze keurig op.

professioneel, gedreven en zorgvuldig!

Vlot inpakken, vlot inladen met een team met zorgvuldigheid voor materialen en vervolgens met hen op het nieuwe adres alles op de gewenste plek zetten. Communicatief en flexibel.

Uitermatig prettig.

Op 25/1 moest mijn inboedel naar de opslag van t,Hoentje/vd Zalm. Daarvoor waren de dozen en fekens bezorgd. Het was werkelijk geweldig hoe accuraat dit verliep! Ook de vriendelijkheid van het personeel was opvallend. Op 5/7 werd ná 3 maanden opslag de inboedel verhuisd naar de nieuwe woning in Friesland. Ook dit verliep weer vlekkeloos. Dus al met al capeau, en een aanrader voor iedereen die een verhuisbedrijf nodig heeft!

Fijne samenwerking en zeer tevreden.

't Hoentje & van der Zalm was mij aanbevolen door een vriend die vertelde dat ze zeer netjes werken en voorzichtig met je spullen omgaan. Dit klopte helemaal! Het is daarnaast een leuk team dat goed samenwerkt. Ook het uit- en in elkaar zetten van je spullen (zoals in mijn geval een bed en eettafel) gebeurt netjes en niets lijkt ze teveel. Ik had mezelf verwend door de spullen te laten inpakken. De verhuizing waar ik echt tegenop keek, viel dankzij dit bedrijf gelukkig zeer mee.

Mijn verhuis zorgen waren weg!

Verhuizen is niet helemaal mijn ding, toch zorgen om alles! Deze jongens waren echt voortreffelijk! Alle laatste spullen met zorg ingepakt, en met een razend tempo was mijn huis leeg, ook bij aankomst nieuwe huis verliep alles zeer soepel! Ik hoefde de jongens alleen aanwijzingen te geven waar wat moest komen, en zij regelde de rest! Top bedrijf en ook zeer zeker aan te raden! Groet Marcia Koetsier

Verhuizen met het Hoentje is een prima investering in een vlotte oversteek.

Wat een goede service en hulp kregen we om de spullen van onze dochter veilig over te brengen naar de opslag. Zowel de snelheid als de zorgvuldigheid waarmee de hele verhuizing werd uitgevoerd, verdient een compliment aan het team dat ons beschikbaar werd gesteld. Na alles wat er fout ging wat betreft de aanleiding voor de verhuizing, was de behulpzaamheid en vakbekwaamheid voor ons gezin een verademing!

Service above all!

Wederom prettige met jullie te hebben samengewerkt en alweer succesvol dat geeft toch wel aan dat wij elkaar over en weer begrijpen en respecteren! Heel goed gedaan mannen en het was best we een klusje tussendoor! Simpel gezegd tot een volgende keer. Gr van Bram Buijs.

Snel en prettig verlopen

Vlotte verhuizing twee maal in een jaar

Verhuizers kwamen op de afgesproken tijd en alles werd snel en vakkundig verhuisd. Jammer dat de dozen nog ruim twee weken moesten blijven staan. We misten na de verhuizing twee kussens van dezelfde stof als de banken.

Wij zijn dik tevreden met de manier hoe de verhuizing gerealiseerd is.

Goede communicatie zowel in offerte stadia en tijdens de uitvoer van de verhuizing. Keurig en uiterst beleefd personeel die met de grootste zorg de verhuizing gerealiseerd hebben. Wij zijn dik tevreden.

Geweldige verhuiservaring.

Vooraf had ik grote angst voor de verhuizing, het is ten slotte niet niks om na 22 jaar een woning te verlaten. Echter de ploeg mannen hebben mijn spullen op een voortreffelijke manier naar mijn nieuwe adres gebracht en op aanwijzingen alles perfect op de juiste plaatsen gezet. De mannen waren een goed op elkaar ingespeeld team, geen enkele wanklank, meedenkend en uiterst behulpzaam kortom een topploeg!

Vandaag mijn broer verhuisd!!!! Toppers zijn de mannen die er vandaag bij waren!!!! Een dikke 10!!!!!!

Zorgvuldig en betrouwbaar

Mijn inboedel is schadevrij verhuisd voor een schappelijke prijs. Vooraf was duidelijk wat ik kon verwachten aan diensten en materialen ter bescherming van mijn spullen. Het team was goed bereikbaar, prettig in de communicatie en reageerde snel op vragen. Een volgende keer zal ik met vertrouwen weer een beroep op dit bedrijf doen!

Helemaal top!

Zonder overdrijving: prima! De Hoentjes voerden onze huisraad op voortreffelijke wijze van vierhoog af en brachten de inboedel zonder ook maar de geringste schade naar onze nieuwe woning, ruim tweehonderd kilometer verderop. Vlotte verhuizing, maar geen haastwerk. De Hoentjes waren zeer omzichtig met kwetsbare meubels: een grote antieke kast werd niet alleen kundig uit elkaar gehaald, maar op de nieuwe bestemming ook weer puntgaaf in elkaar gezet. Wat naast de correctheid, oplettendheid en vakkundigheid ook opviel was de goede onderlinge sfeer: de Hoentjes hadden er duidelijk plezier in om de verhuizing naar wens te laten verlopen en slaagden daar alleszins in. Een regelrechte aanbeveler!

Verhuizen zoals het hoort!

Toen mijn ouders 30 jaar geleden besloten om hun eerste grote verhuizing te laten verzorgen door 't Hoentje is sindsdien de term "Hoentje" binnen mijn familie synoniem komen te staan aan "verhuizen". Fijn om te zien dat na al die jaren het bedrijf nog steeds een fantastische dienst levert. Dankzij 't Hoentje en van der Zalm is een enorm deel van de stress omtrent mijn eigen verhuizing uit handen genomen. De jongens hebben de hele dag hun opperste best gedaan om alles zo snel en zo voorzichtig mogelijk te vervoeren naar mijn nieuwe woning. Alles werd van begin tot eind keurig geregeld. Ook werd tegen een kleine meerprijs mijn Shurgard opslagruimte nog keurig leeggehaald en afgeleverd bij de nieuwe woning en de handyman heeft netjes mijn televisies opgehangen aan de muur. 't Hoentje en van der Zalm: Bedankt voor de geweldige service en ga zo door!

Ontspannen verhuiservaring

Van begin tot eind was alles goed geregeld. Intake was snel gepland en ik kreeg voldoende dozen aangeleverd. De verhuizing op zich ging erg vlot en professioneel, binnen no time was alles overgebracht en in de juiste kamers gezet. Een paar weken later werden de lege dozen weer opgehaald. Erg goed geregeld allemaal!

In november j.l. verhuisd met dit bedrijf, goed werk geleverd en heel vriendelijke mensen.

Alles conform afspraak nagekomen

Vooral de teamleider die de mannen aanstuurt denkt heel praktisch met je mee, hoe goederen te verhuizen. Een pluim in het bijzonder voor deze heer. Uiteraard ook voor de andere heren. Alles wordt zorgvuldig verpakt. Op tijd aanwezig. Snel beginnen en sneller gereed met verhuizen dan ik had verwacht.