Service above all!

Wederom prettige met jullie te hebben samengewerkt en alweer succesvol dat geeft toch wel aan dat wij elkaar over en weer begrijpen en respecteren! Heel goed gedaan mannen en het was best we een klusje tussendoor! Simpel gezegd tot een volgende keer. Gr van Bram Buijs.

Snel en prettig verlopen

Vlotte verhuizing twee maal in een jaar

Verhuizers kwamen op de afgesproken tijd en alles werd snel en vakkundig verhuisd. Jammer dat de dozen nog ruim twee weken moesten blijven staan. We misten na de verhuizing twee kussens van dezelfde stof als de banken.

Wij zijn dik tevreden met de manier hoe de verhuizing gerealiseerd is.

Goede communicatie zowel in offerte stadia en tijdens de uitvoer van de verhuizing. Keurig en uiterst beleefd personeel die met de grootste zorg de verhuizing gerealiseerd hebben. Wij zijn dik tevreden.

Geweldige verhuiservaring.

Vooraf had ik grote angst voor de verhuizing, het is ten slotte niet niks om na 22 jaar een woning te verlaten. Echter de ploeg mannen hebben mijn spullen op een voortreffelijke manier naar mijn nieuwe adres gebracht en op aanwijzingen alles perfect op de juiste plaatsen gezet. De mannen waren een goed op elkaar ingespeeld team, geen enkele wanklank, meedenkend en uiterst behulpzaam kortom een topploeg!

Vandaag mijn broer verhuisd!!!! Toppers zijn de mannen die er vandaag bij waren!!!! Een dikke 10!!!!!!

Zorgvuldig en betrouwbaar

Mijn inboedel is schadevrij verhuisd voor een schappelijke prijs. Vooraf was duidelijk wat ik kon verwachten aan diensten en materialen ter bescherming van mijn spullen. Het team was goed bereikbaar, prettig in de communicatie en reageerde snel op vragen. Een volgende keer zal ik met vertrouwen weer een beroep op dit bedrijf doen!

Helemaal top!

Zonder overdrijving: prima! De Hoentjes voerden onze huisraad op voortreffelijke wijze van vierhoog af en brachten de inboedel zonder ook maar de geringste schade naar onze nieuwe woning, ruim tweehonderd kilometer verderop. Vlotte verhuizing, maar geen haastwerk. De Hoentjes waren zeer omzichtig met kwetsbare meubels: een grote antieke kast werd niet alleen kundig uit elkaar gehaald, maar op de nieuwe bestemming ook weer puntgaaf in elkaar gezet. Wat naast de correctheid, oplettendheid en vakkundigheid ook opviel was de goede onderlinge sfeer: de Hoentjes hadden er duidelijk plezier in om de verhuizing naar wens te laten verlopen en slaagden daar alleszins in. Een regelrechte aanbeveler!

Verhuizen zoals het hoort!

Toen mijn ouders 30 jaar geleden besloten om hun eerste grote verhuizing te laten verzorgen door 't Hoentje is sindsdien de term "Hoentje" binnen mijn familie synoniem komen te staan aan "verhuizen". Fijn om te zien dat na al die jaren het bedrijf nog steeds een fantastische dienst levert. Dankzij 't Hoentje en van der Zalm is een enorm deel van de stress omtrent mijn eigen verhuizing uit handen genomen. De jongens hebben de hele dag hun opperste best gedaan om alles zo snel en zo voorzichtig mogelijk te vervoeren naar mijn nieuwe woning. Alles werd van begin tot eind keurig geregeld. Ook werd tegen een kleine meerprijs mijn Shurgard opslagruimte nog keurig leeggehaald en afgeleverd bij de nieuwe woning en de handyman heeft netjes mijn televisies opgehangen aan de muur. 't Hoentje en van der Zalm: Bedankt voor de geweldige service en ga zo door!

Ontspannen verhuiservaring

Van begin tot eind was alles goed geregeld. Intake was snel gepland en ik kreeg voldoende dozen aangeleverd. De verhuizing op zich ging erg vlot en professioneel, binnen no time was alles overgebracht en in de juiste kamers gezet. Een paar weken later werden de lege dozen weer opgehaald. Erg goed geregeld allemaal!

In november j.l. verhuisd met dit bedrijf, goed werk geleverd en heel vriendelijke mensen.

Alles conform afspraak nagekomen

Vooral de teamleider die de mannen aanstuurt denkt heel praktisch met je mee, hoe goederen te verhuizen. Een pluim in het bijzonder voor deze heer. Uiteraard ook voor de andere heren. Alles wordt zorgvuldig verpakt. Op tijd aanwezig. Snel beginnen en sneller gereed met verhuizen dan ik had verwacht.

Prettige ervaring

Onze verhuizing werd met zorg uitgevoerd

Uitstekende service

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede afspraken en goede prijs.

Geweldige service

In anderhalf jaar twee keer verhuisd met t Hoentje. Wij zijn dik tevreden om hoe t personeel met je spullen omgaan.

Snel en efficient.

De verhuizers kwamen op tijd, wisten precies hoe ze de meubels om een lastige hoek konden krijgen en hadden een behulpzame houding.

heel goed

geen bijzondere ongenoegen. Goed tevreden en op tijd klaar.

Zorgzaam en meedenkend in een fijne sfeer

Ervaren verhuizers die met zorg voor de klant en meedenkend in een flink tempo de verhuizing hebben gedaan. Alles in goede sfeer en met een paar slimme onderhoud tips erbij. De verhuisdag was gewoon een leuke dag zo.

heel tevreden

Aardige mensen. Gaan voorzichtig en professioneel met de spullen om. Komen op tijd. Niet duur.

Prima ,snel en netjes

Op redelijke korte termijn verhuizing geregeld. Snelle bezichtiging met offerte. Er wordt netjes en snel gewerkt. Prima service

Leveren prima werk

Goede service, ook voor in-uitpakken en meubels in elkaar zetten.

Goed geregeld

Wij hadden de mogelijkheid om de verhuizers te laten inpakken. Hierover ben ik erg te spreken! In een dag werk het hele huis in dozen. De dag zelf was goed geregeld. Duidelijk is dat er ervaring zit bij dit bedrijf. De jongens waren beleefd en gingen netjes om met de spullen.

Precies als afgesproken

Zonder problemen verhuist alles op zijn plaats gezet fantastisch

Deskundig, snel, correct, voorzichtig en leuk

De mannen waren ruim op tijd op locatie. Hebben keurig alle spullen ingepakt en met zorg en veel deskundigheid in de vrachtwagen gezet. Op de nieuwe locatie ook weer netjes gemonteerd (en zelfs nog stiekem ons wat extra geholpen ;-) ) Zeer tevreden over de correctheid en nauwkeurigheid van de mannen.

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig

Stip op tijd, professioneel, beleeft en voorzichtig