3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thinq biedt een mooie service aan waar ik over het algemeen tevreden over ben. Mogelijke verbeterpunten: - Reageer sneller op potentiële nieuwe klanten. Ik heb nu mijn best moeten doen om nog 4 BV's bij jullie aan te melden. Lijkt mij de omgekeerde wereld. - Ik heb het gevoel dat dit jaar niet altijd de afgesproken oplever momenten gehaald zijn (binnen 48 uur zijn je cijfers verwerkt beloven jullie op de site). - Er zitten soms wat gekkigheidjes in mijn administratie (herhalende boekingen op verschillende journaalposten of mijn afwijkende factuurnummering). Hier moet ik zelf achteraan om dit te corrigeren. Ik had gehoopt dat jullie dit wat meer zouden bewaken/controleren. Maar zoals ik begon: Ik ben zeker tevreden dat is ook de reden dat ik jullie aanbevolen heb bij mijn partners. Met vriendelijke groet, Johan Korsman

• Advies N.v.t.

Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met Thing en we moeten nog een inhaalslag maken voor wat betreft het op orde brengen van mijn administratie, maar ik heb volledig vertrouwen dat dat goed gaat komen.

• Afspraken nakomen

Na in het begin wat strubbelingen werkt alles naar behoren. Bij contact via mail of telefonisch wordt er snel en adequaat gehandeld. Online dashboard ook erg overzichtelijk. Vind het alleen vreemd dat bij afsluiten abonnement er standaard 250 inkoopfacturen in het pakket zitten en dat dit nu opeens verlaagd is naar 120??

• Advies N.v.t.

Ondanks wat slordigheden toch tevreden met de prijs kwaliteit verhouding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thinq groeit met m'n bedrijf mee, er gaan weleens dingen fout maar (zeker nu ik alleen aan Nina gekoppeld ben) worden deze opgelost en meegedacht tot verbeteren. Afgelopen jaar heb ik serieus overwogen om naar een andere partij te gaan, de verbeterpunten zijn en worden naar mijn inziens positief opgepakt waardoor mijn gevoel van tekortkomingen van Thinq afnemen, ook ik schiet tenslotte wel eens tekort. Ga zo door en vooral dank jullie wel.

• Afspraken nakomen

De online dienstverlening van Thinq is makkelijk en geeft real time inzicht in je boekhouding. De communicatie via de chatfunctie en e-mail werkt perfect.

• Advies N.v.t.

Een dienstverlener die mij compleet ontzorgt in mijn boekhouding. Kan me nu echt focussen op mijn bedrijf omdat ik weet dat de administratie in goede handen is.

• Afspraken nakomen

heel tevreden nooit klachten gehad

• Afspraken nakomen

Ik ben super tevreden. Ben overgestapt van een 'normale' accountant naar Thinq en ben erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en service. Aanrader voor kleine ondernemers!

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over Thinq ! Altijd correct en netjes en erg klantgericht.

• Afspraken nakomen

Prima kan niet beter je wordt keer op keer uitstekend geholpen.

Makkelijk in gebruik

• Afspraken nakomen

Thinq werkt erg gebruiksvriendelijk. Offertes en facturen maken is eenvoudig en werkt gewoon goed. Contact bij de start was prettig, ik ben goed op weg geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onbetrouwbaar platform, slecht bereikbaar, komen afspraken niet na. Niet vakkundig. Langzaam. Komen de belofte die boven in hun website staat absoluut niet waar. Ik moet juist dubbel boekhouden omdat ik Thinq moet controleren of ze hun werk wel doen.

• Afspraken nakomen

Beste Bas, Wat vervelend dat je onze dienstverlening op deze manier hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega om je ervaringen te bespreken. Goed om te horen dat je je vertrouwen in ons niet hebt opgezegd. Groet, Marloes

Ik heb geen verstand van boekhouden maar nu door noodzaak en met hulp van Thinq kom ik er langzaam maar zeker achter hoe het allemaal moet. ze hebben veel geduld met me.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op basis van 1e 6 maanden. Prima. Volledige beoordeling pas mogelijk als een hele jaarcyclus is verlopen.

2 sterren: slechter dan verwacht

ben tevreden over de webportal, maar jammer genoeg moet ik facturen meerdere malen uploaden voordat ze gekoppelt aan de transacties worden. dit neemt teveel tijd in beslag. wat handig zou zijn is als ik zelf de vraagposten kon koppelen zodat het tenminste goed gedaan word ipv van emails schrijven waarin ik de situatie moet uitleggen. vind het tot nu toe niet de prijs waard, ik hoop dat er verbetering inzit want ik zou het graag blijven gebruiken als het goed zou werken zonder gedoe.

• Afspraken nakomen

Beste Tim, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je negatieve ervaringen hebt bij de verwerking van jouw facturen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn collega neemt vandaag even telefonisch contact met je op om je ervaringen door te spreken zodat we het proces voor jou kunnen verbeteren. Wat betreft de vraagposten, we werken momenteel aan een nieuwe release van Mijn Thinq waarin dit punt ook wordt meegenomen. Naar verwachting is dit in december afgerond en in Mijn Thinq beschikbaar. Groet, Marloes

Het concept van een online boekhouder past helemaal in de huidige tijd en is zeker niet minderwaardig aan een traditionele boekhouder. Thinq is goed bereikbaar en geeft snelle en duidelijke antwoorden. Ik zit sinds januari 2016 bij Thinq, en tot op heden zijn mijn ervaringen alleen maar heel positief.

• Advies N.v.t.

alles top en aardig. Foto's met app waren in begin traag, gaat nu gelukkig snel.

• Afspraken nakomen

Ik ben pas overgestapt van mijn "offline" boekhouder naar Thinq en dat was het beste wat ik had kunnen doen. Ik had een aantal belastingtechnische gegevens met spoed nodig vanwege huisvesting en de medewerkers van Thinq zijn direct in actie gekomen. Alles is helemaal op zijn pootjes terecht gekomen. Vooral de chatfunctie vind ik heel fijn. Goed voor snelle korte vragen, en ook een snel antwoord. Top!

• Afspraken nakomen

Prima advies en hulp bij begin eigen zaak.

• Afspraken nakomen

Gebruikers gemak met de online diensten en de app. Eenvoudig en snel verkoopfacturen creeeren. Zorg voor een correctie administratie.

• Afspraken nakomen

Ik kan maar voor 1 jaar de ervaring beoordelen en deze zijn werkelijk prima. Duidelijke prijzen,snelle communicatie en afhandelingen. Ik ben nu benieuwd naar de jaarstukken maar heb hier vertrouwen in!