Eenvoudig overzichtelijk systeem en laatste jaar goede en snelle ondersteuning door de medewerkers

Eenvoudig overzichtelijk systeem en laatste jaar erg goede en snelle ondersteuning door de medewerkers.

Tot nu toe goed, ben pas net met Thinq begonnen

Zelfs iemand zonder ervaring kan de boekhouding doen

Prima ervaring, goede service en contact.

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas klopt de bedrijfsvoering van dit bedrijf niet. Je kunt niet verwachten wat je van je boekhouder mag verwachten. De goede medewerkers zitten er niet lang. Het concept is top, maar door gebrek An klantgerichtheid slaan ze volledig de plank mis.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na steeds weer verschillende medewerkers die aan mijn boekhouding werkte , en steeds maar weer vragen om facturen die al geüpload waren ,was ik er helemaal klaar mee vooral toen ik de rekening gepresenteerd kreeg van €700 voor de geüploade facturen .Ik heb alles aan een boekhouder gestuurd :het was een grote puinhoop dat boekjaar heb ik €4500 aan naheffing btw moeten betalen voor mij nooit geen Thinq meer
  • Afspraken nakomen

Ik ben erg blij met de manier waarop Thinq onze boekhouding doet. Ik kan een pain in the ass zijn, want ik heb steeds veel vragen en ik wil iedere maand mijn grootboek doorlopen om te zien of alles klopt, maar ze staan me steeds vriendelijk te woord en nemen alle tijd voor me. Het enige minpuntje vind ik dat mijn gegevens, met name de automatische incasso's, niet binnen de beloofde 3 dagen verwerkt zijn. Deze blijven steeds openstaan en na mijn maandelijkse contact wordt dit bijgewerkt. Voor de rest ben ik zeer tevreden :)
  • Afspraken nakomen

Mijn wensen en vragen werden altijd goed afgehandeld. Vaak ivm de kwartaal aangifte kan het erg druk zijn bij Thinq. Misschien meer personeel?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een ellendig bedrijf. Een aantal jaren klant geweest bij Thinq. Ze hebben veel beloftes gedaan, maar nog nooit een nagekomen. Van jaarlijks gratis adviesgesprek is er nooit wat van terecht gekomen. Op e-mails reageren kan weken op zich wachten. Met enige regelmaat moet je stukken die al geüpload zijn, opnieuw uploaden. Inmiddels al maanden bezig om de aangifte 2016 af te ronden, maar op mijn e-mails wordt amper gereageerd. Er wordt steeds weer om nieuwe gegevens gevraagd en nadat ik deze stuur krijg ik weken en zelfs maanden geen reactie meer van Thinq. Ondanks dat ik een aanmaning heb gekregen van de belastingdienst, nemen ze de zaak niet serieus en blijven ze eindeloos het doen van aangifte uitstellen. Ik heb behoorlijk spijt van dat ik ooit klant ben geworden van Thinq online boekhoudservice​. Totdat ze zaken op orde stellen krijgen ze van mij niet meer dan 0 sterren.
  • Afspraken nakomen

Beste Aryan, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat we jouw verwachtingen niet waar hebben kunnen maken. Ik begrijp dat er al veelvuldig contact is geweest met het Thinq-team. We nemen je feedback mee in de verbetering van onze dienstverlening en wensen je veel succes! Groet, Elsa.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima en gemakkelijke online boekhouding . Klanten worden echter niet echt begeleid bij opzetten en start van je bedrijf.
  • Afspraken nakomen

Het betreft hier de eerste indruk indruk na 1 maand lidmaatschap. Wellicht beter om dit na een half jaar of een jaar nog eens te herhalen.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben nog niet begonnen, heb eerst allerlei adviezen ingewonnen. Er was een probleem met de personeelsbezetting. Ik ga het gewoon verder proberen. vanaf 1/1 starten we met de bedrijven. Ik heb nog geen bevestiging of aanmelding of wan t dan ook ontvangen, dus ik tast nog in het duister

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voor weinig geld heb je een facturatie systeem alleen wel erg simpel maar prijs zeg het al. Wat ik wel jammer vind is dat de medewerkers zelf vaak niets kunnen en dat het door moet worden gezet naar een extern bedrijf. Maar voor het geld zeker de moeite waard als facturatie en offerte systeem
  • Afspraken nakomen

Door Thinq / online boekhoudenheb ik meer tijd om mij te richten op commerciële zaken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben nog niet zo lang geleden gestart. Ik vond de start van Thinq vrij onduidelijk. Ik moest zelf overal achteraan gaan. Ik had graag een korte introductie gewenst van hoe Thinq werkt en waar ik rekening mee moet houden. Bijvoorbeeld: hoe worden privé betalingen verwerkt? Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
  • Afspraken nakomen

Ik ben net aangesloten bij thinq voor een demoversie en stap september over naar de plus versie. Maar tot nu toe heb ik altijd netjes en snel antwoord gehad op mijn vragen.
  • Afspraken nakomen

Het loopt nog niet altijd helemaal soepel maar er staat altijd iemand klaar om te helpen. Er moeten technisch nog wel een aantal dingen verbeterd worden maar over het algemeen ben ik erg tevreden met Thinq.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thinq biedt een mooie service aan waar ik over het algemeen tevreden over ben. Mogelijke verbeterpunten: - Reageer sneller op potentiële nieuwe klanten. Ik heb nu mijn best moeten doen om nog 4 BV's bij jullie aan te melden. Lijkt mij de omgekeerde wereld. - Ik heb het gevoel dat dit jaar niet altijd de afgesproken oplever momenten gehaald zijn (binnen 48 uur zijn je cijfers verwerkt beloven jullie op de site). - Er zitten soms wat gekkigheidjes in mijn administratie (herhalende boekingen op verschillende journaalposten of mijn afwijkende factuurnummering). Hier moet ik zelf achteraan om dit te corrigeren. Ik had gehoopt dat jullie dit wat meer zouden bewaken/controleren. Maar zoals ik begon: Ik ben zeker tevreden dat is ook de reden dat ik jullie aanbevolen heb bij mijn partners. Met vriendelijke groet, Johan Korsman
  • Advies N.v.t.

Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met Thing en we moeten nog een inhaalslag maken voor wat betreft het op orde brengen van mijn administratie, maar ik heb volledig vertrouwen dat dat goed gaat komen.
  • Afspraken nakomen

Na in het begin wat strubbelingen werkt alles naar behoren. Bij contact via mail of telefonisch wordt er snel en adequaat gehandeld. Online dashboard ook erg overzichtelijk. Vind het alleen vreemd dat bij afsluiten abonnement er standaard 250 inkoopfacturen in het pakket zitten en dat dit nu opeens verlaagd is naar 120??
  • Advies N.v.t.

Ondanks wat slordigheden toch tevreden met de prijs kwaliteit verhouding.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thinq groeit met m'n bedrijf mee, er gaan weleens dingen fout maar (zeker nu ik alleen aan Nina gekoppeld ben) worden deze opgelost en meegedacht tot verbeteren. Afgelopen jaar heb ik serieus overwogen om naar een andere partij te gaan, de verbeterpunten zijn en worden naar mijn inziens positief opgepakt waardoor mijn gevoel van tekortkomingen van Thinq afnemen, ook ik schiet tenslotte wel eens tekort. Ga zo door en vooral dank jullie wel.
  • Afspraken nakomen

De online dienstverlening van Thinq is makkelijk en geeft real time inzicht in je boekhouding. De communicatie via de chatfunctie en e-mail werkt perfect.
  • Advies N.v.t.

Een dienstverlener die mij compleet ontzorgt in mijn boekhouding. Kan me nu echt focussen op mijn bedrijf omdat ik weet dat de administratie in goede handen is.
  • Afspraken nakomen

heel tevreden nooit klachten gehad
  • Afspraken nakomen

Ik ben super tevreden. Ben overgestapt van een 'normale' accountant naar Thinq en ben erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding en service. Aanrader voor kleine ondernemers!