Nette klant-, kindvriendelijke camping

Mooi verzorgde camping met nette huisjes! Zeer prettig dat het autovrij is alleen de golfkarretjes rijden best pittig aangezien je ze bijna niet hoort aankomen. Aangezien het een kindvriendelijke camping is zou ik er voor kiezen om de openingstijden van bijv het konijnenhol te vervroegen i.p.v. 10.00. We komen graag nog eens terug👍🏼

top, gezellig en gastvrij

super camping echt genoten jammer dat se rups dit jaar zo aanwezig was maar hier is ook zo goed als kon naar gehandeld

Het was erg leuk, vooral voor de kinderen veel te doen.

We hebben het erg fijn gehad. Alleen volgende keer niet meer de all year tent voor ons. De bedden zaten vol met vieze vlekken en het tochte heel erg. Doordat het heel licht was slecht geslapen. Kids hebben zich erg goed vermaakt. Komen zeker een keer terug

Heerlijke schone en gezellige familiecamping

Je hoeft je niet te vervelen, er is genoeg te doen. Gastvrij en vriendelijk personeel. We komen zeker volgend jaar terug.

Fijn

Gezellig en veel te doen, mooie omgeving

Prachtige plek op een bult met een supermooi speeltuintje voor ons.

De plek was super! Nummer 51! Wat hebben we genoten. Een feest voor onze dochter van 5! Mooie speelplaats voor onze neus. Bij het theater ontdekten we nieuwe shows, ook super! Zwemwater was binnen heerlijk warm en buiten heerlijk koud. De ijsjes smaakte heerlijk en het eten in het restaurant was ook lekker. ‘s Avonds wel gedoe met de slagboom die niet open gaat. Dit is me 3 keer gebeurd, helaas. En eigenlijk als je laat terug komt op de camping, wil je dat gedoe eigenlijk niet. 2 keer heeft de parkeerwachter/ bewaker me wel trouwens goed geholpen. En nog even de processierups... Daar moet echt wat aan gebeuren. Een paar jaar preventie spuiten, helpt echt! Dat moet nu echt gaan gebeuren. In de boom vlak naast ons vele nesten. Na een klacht van de buren zijn ze wel weg gehaald maar daarna kwamen er nieuwe kampeerders en die zaten er ook helemaal onder. De haren waren blijkbaar nog niet weg. Dit bederft toch wel het vakantiegevoel bij velen om ons heen. Helemaal als het kinderen betreft. Er zijn mensen zelfs vertrokken hierom. De junimaand. Dikke week minder dan vorig jaar en wel meer betalen dan vorig jaar. Eindelijk heet dat geen junimaand. Dus iets minder sterren, dit jaar.. Maar goed, laat dat de pret niet drukken we hebben voor volgend jaar gewoon weer geboekt en ik zie tot grote vreugde dat het het nu best wel een prima junimaand is. Top! Tot volgend jaar!

Door alle faciliteiten compleet het vakantiegevoel te pakken.

Goed. Vriendelijk personeel met een glimlach. Tip : ik kwam extra slot dat gevonden was bij de kano terug brengen. Dan is een simpel woordje dank prima. Niks zeggen vind ik ongepast Om milieuvriendelijker te worden, klanten de mogelijkheid bieden de brochures te retourneren bij nieuwe gasten of niet te aan te nemen bij vaste gasten. Douchen 6 minuten was ruim voldoende had voor ons ook 4 minuten mogen zijn.

Keurig nette schone camping met veel animatie voor de kinderen.

Keurig nette schone camping met veel animatie voor de kinderen.

Geweldig genoten!

We hebben weer een topweekend gehad met 7 gezinnen en 20 kinderen van verschillende leeftijden met voor elk wat wils!

Echt zoals in brochure, veel te doen en zeker kind vriendelijk

Ruime camping, grote plaatsen, netjes, alles duidelijk aangegeven. Goede ontvangst. Maar toch 2 punten ter vebetering. 1) Ik mis een route beschrijving. Immers de route door Ommen gaat fout met de TomTom. Je moet met een caravan van 7 meter dwars door de stad. 2) Wij stonden op plaats 98, rond 05:00 uur gaat de eerste al douchen en dat stopt rond 01:00 uur. Het lawaai (gebrom) van de afzuig ventilator is zeer hinderlijk. Ik vind het zelfs een klacht waard!! Aanbeveling: Het moet toch niet zo moeilijk zijn een geluidsscherm te plaatsen voor de ventilator uitgang. Maar ga zelf eens luisteren! Succes Eric

Gewoon een prachtige gezins camping!!

Geweldige camping, heerlijk in de natuur zonder afgebakende plaatsen. Super schoon sanitair en ontzettende vriendelijk personeel.. Prachtige speel toestellen, gewoon een super mooie camping!!

Junimaand 2019 was te duur.

Wij hebben nu 7 jaar met de junimaand op de Beerze Bulten gestaan, 7 jaar met heel veel plezier. Ik voel me nu belazerd n.l junimaand 2018 28 dagen voor €283,50 ( €10,12 per dag ) en in 2019 junimaand 20 dagen voor €291,50 ( €14,58 per dag, dat is een verhoging van 44%. De prijs van junimaand in 2020 bedraagt €326,59 voor 27 dagen ( €12,09 per dag. De prijs van junimaand 2019 is veel te hoog berekend in verhouding met 2018 en 2020. Hetzelfde met de privécabines €70 in 2018 voor 28 dagen, €80 in 2019 voor 20 dagen en €90 in 2020 voor 27 dagen. Een redelijke prijsverhoging is normaal. Het parkeerterrein is wel aan een opknap beurt toe, met de vele gaten en stofwolken. Bijna alle auto's zaten onder een dikke laag stof.

Voor de kinderen was het een paradijs

We hebben een ontzettend leuk voorseizoen gehad bij jullie. Vooral de kinderen hebben erg genoten en wij daardoor ook. Vooral het theater vonden onze kinderen geweldig. Onze beide dochters dragen nu een Eefje tuinbroek😉

ontspannend

wij hebben een goede vakantie gehad afgelopen week. we vonden het jammer dat de douches niet zelf op temperatuur in te stellen waren want vaak waren ze te heet voor onze zonnebrande huid.

Zeer complete camping met mooie plaatsen

Zeer aangenaam verblijf echter een paar minpuntjes: de douches zijn of niet warm of te weinig water. Leuk de sauna maar na 4u ‘s middags hoeft het van ons niet meer. open om 12 u zou een beter idee zijn. In het zwembad een klein plekje voor de senioren zou ook prettig zijn. Eigenlijk is het onmogelijk om te zwemmen als het een beetje druk is. Ze springen van alle kanten boven op je. Jammer want wij houden ook van zwemmen! Keuken van de Brasserie niet echt geweldig. Groente was zwart geblakerd en toen we vroegen nog een half uur te wachten met uitserveren stond het binnen 10 min, op tafel. Jammer maar verder hebben we het echt wel naar ons zin gehad en wellicht komen we nog eens terug. O ja, die muggen...gek werden we ervan maar daar kunnen jullie niets aan doen.

De camping is wat achteruit gegaan

De camping is in onze ogen achteruit gegaan met een paar jaar geleden. De kampeervelden worden slecht onderhouden en gemaaid. Alles loopt scheef. Ook regelmatig stankoverlast gehad van de put naast onze tent. De animatie is minimaal. Vooral voor de 10+ kinderen. Is er een keer een leuke activiteit (vlot bouwen) in de meivakantie. Kunnen er maar 12 kinderen meedoen. Op een camping met ruim 600 plekken is dat natuurlijk veel te weinig. Wij hebben dan ook besloten om volgend jaar niet terug te komen. Het voorseizoen is op deze manier te duur. Voor wat je ervoor terug krijgt. Voor jonge gezinnen een leuke camping. Voor ons helaas niet meer

Topweek!

Het was een hele fijne week op een topcamping, in een mooie en schone bungalow! Daarnaast hadden we ook nog eens heel mooi weer (en dat in juni).

Mooie royale camping, vriendelijk personeel

We hadden een mooie Royale plaats. Min punt was dat ik had gevraagd om een plaats met vrij uitzocht op het zuiden i.v.m. TV ontvangst met de sateliet schotel. Laat nu uitgerekend plaats 21 helemaal geen vrij uitzicht hebben i.v.m. hoge bomen. Jammer want de kabel TV op de camping is duidelijk van mindere kwaliteit. In het zwembad hadden de Ligbedden schoner gekund, sommigen waren te vies om op te gaan liggen. Op de parkeerplaats wolkje het stof zo hoog op dat mijn auto er bij vertrek niet meer uitzag. Verder een mooie camping die zeker geschikt is voor gezinnen met kinderen. De laatste week kwam ik op armen en benen onder de zeer jeukende bulten te zitten. De processierups is echt wel een dingetje!!

Complete luxe camping in een mooie omgeving

Overall is het een prima camping. Wel zien we regelmatig achterstallig onderhoud wat gevaarlijk kan zijn voor kinderen zoals Steiger oase moet vervangen worden Babybadjes in beerze gebouw geven 2 van 4 geen warm water. Schommel kapot op oase bij boardingveld.

Ideaal park voor jonge kinderen

Ideaal park voor een vakantie met kleine kinderen. Ondanks dat het een groot terrein is, is het bosrijk en verdeeld in kleinere veldjes met voldoende speelgelegenheid waardoor je het niet massaal overkomt. Tegelijkertijd heb je wel de voordelen van een groot park met alle faciliteiten voor slechter weer zoals binnenspeeltuin, zwembad en restaurant. Sanitair is over het algemeen schoon. Wat in juni wel opvalt is het grote contrast tussen de weekenden (drukker, veel kinderen) en door de week. Door de week zijn veel mensen met een voorseizoen plaats niet aanwezig waardoor het soms wat eenzaam overkomt. Wij hadden het leuk gevonden om op een veld te staan met iets minder leegstand. De bultje shows werden door onze kinderen als hoogte punt van de dag gezien!

Mooi

Heel leuk park. Mooie huisjes. Kleinzonen hebben zich prima vermaakt in meer en zwembaden. Fijn dat er toezicht is in het zwembad. Mooi aangelegd en autovrij. Lekker gegeten. Personeel wat traag. Een tip: breng in het park aanwijsborden aan met nummer van de huisjes. Vooral voor kinderen erg makkelijk.

Zeer mooie kindercamping.

Mooie bosrijke camping met mooi binnen- en buitenzwembad en veel buitenspeelmogelijkheden. Ontvangst en service ook heel netjes. Schone sanitairgebouwen..

Prima,altijd vriendelijk

Mooie camping,personeel erg vriendelijk. Leuk voor de kinderen. Altijd iets te beleven. Alleen jammer dat de kampeerders als ze weer vertrekken,zich niet aan de regels houden welke rijrichting ze nemen.

Leuke camping

Er is veel verloop in het personeel. Van meerdere medewerkers is afscheid genomen en nu zijn er te veel jonge (onervaren) medewerkers. Zal ongetwijfeld met financiën te maken hebben maar het blijft jammer. Ook het percentage Duitse gasten is enorm gegroeid wat de sfeer op het park niet altijd ten goede komt. 's-Avonds was er in vergelijking met voorgaande jaren extreem veel lawaai (o.a. harde muziek) en voorgaande jaren werd daar op een positieve manier op gecontroleerd maar daar is totaal geen sprake meer van. Tot diep in de nacht lawaai wat voor een kindercamping echt minder is. In de weken dat er veel Duitse gasten zijn merk je echter wel dat de hygiëne in de toiletgebouwen te wensen overlaat. Er waren weken bij dat meer dan de helft van de camping bezet was door Duitse gasten. Wat ons verder wel is opgevallen dat de prijzen in de Horeca op zijn minst stevig te noemen zijn. Erg positief was het evenement Wortelpop. Deze editie was werkelijk top georganiseerd en was bijzonder leuk om bij te wonen. We komen volgend jaar in het voorseizoen wel terug op de Beerze Bulten en hebben een andere locatie gereserveerd in de hoop daar wat minder lawaai te ervaren.

Niet prettig.

Dag van aankomst melding van proccesie rupsen boven onze caravan gemaakt. En zou iemand langs komen. Helaas niets gebeurt. Volgende dag onder de jeukende bultjes wakker geworden en de hele tent en caravan onder de rupsen. Tegen 9uur melding van gemaakt bij receptie. Die gaf aan dat de technische dienst langs zou komen. Dus hebben we uiteindelijk tot 14:30 voor de caravan zitten wachten op de technische dienst. Deze heeft vervolgens de tent schoon gemaakt en 1 nest uit de boom gehaald. Maar helaas was het kwaad al geschied. Zondags nog maal het zelfde verhaald. Tent wederom schoon gezogen. De camping was verder erg netjes, sanitair schoon, mooie speeltuinen, voor de kinderen. Het giga konijnenhol, en zwembad was ook erg mooi. Helaas heb ik hier allemaal niet echt meer van genoten, omdat ik helemaal onder de jeuk bultjes zat. En mij zorgen maakte om de kinderen uit de buurt van de caravan te houden.