Processie..

Processierups tot 3 keer toe. Op de camping daarna van restjes op de tent een maand later en nog een keer van het grondzeil. Godzijdank geen oogschade of mijn peuter met tot 3 keer toe honderden bultjes zoals ik. Buiten het feit dat de camping prima was vind ik dat ze dit risico niet mogen nemen voor hun gasten. Heb de foto’s gestuurd naar de camping. De plekken onder de bomen moeten ze afzetten zolang er geen oplossing is. I wil geen schadevergoeding of case starten maar ga hier serieus naar kijken! 1 kind met letsel is er 1 te veel

valt tgen.

We zijn hier 4 jaar achtereen geweest en we zien de kwaliteit achteruit gaan.

We beleefden een toffe kampeervakantie

Doordat we in het begin van juli kampeerden was het rustig op de camping. De sanitaire voorzieningen waren dan ook ruim voldoende en verzorgd. We hadden een mooie standplaats, dicht bij het giga konijnenveld. De kindjes hebben zich dan ook enorm geamuseerd. De medewerkers van de camping waren erg vriendelijk. Soms hadden we wat problemen met de nummerplaatherkenning op de parking, maar telkens werden we vlot geholpen. Ook toen we problemen ondervonden bij het bestellen van de pizza's werden we vlot geholpen. Als Belg was het namelijk niet mogelijk om via de app te bestellen omdat het niet mogelijk was om online te betalen. Misschien wordt dit in de toekomst verholpen. Maar voor de rest alles dik in orde!

Schöner Platz, abwechslungsreich, leider etwas zu wenig Pflege der Sanitäranlagen.

Positiv: Lage und Größe der Stellplätze sehr gut, Freizeitmöglichkeiten auf dem Platz gut für Familien, schönes Hallenbad. Negativ: Die Sanitäranlagen wurden zu selten gereinigt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Plek was top eten was flop

Zeer leuke camping veel te doen alles wat dat betreft prima in orde! De horeca was zeer slecht. Poffertjes uit de magnetron bediening aan de tafels bij snack gedeelte ook niet aanwezig. Kan veel beter, stukje verderop gestaan op een andere kinder camping daar was het eten voldoende tot zeer goed!

Mooie nette camping

Voor ons waren de normale weekenden lekker. Hemelvaart, Pinksteren en meivakantie vonden wij minder, dan erg massaal en druk. Uiteraard iets persoonlijks. Enig minpunt: 6 ampère is al weinig, maar dat je nog een narekening krijgt omdat je te veel stroom hebt verbruikt is echt belachelijk. Zal vast ergens gestaan hebben, wij hadden dit iig gemist en eigenlijk alleen een extra koelkast buiten de caravan op het stroom. Vriendelijk personeel en goede faciliteiten, daar is echt helemaal niets mis mee :) Vgr.

Redelijk

- sanitairvoorziening Bibi is aan vervanging toen. Je ziet duidelijk dat het steeds lastiger wordt het gebouw schoon te houden. Daarnaast tot 2x toe oog in oog gestaan met een overstroomd toilet. - teleurgesteld toen bleek dat er bijbetaald moest worden voor stroom (om precies te zijn €22). Jullie zijn zeer actief met het versturen van mail (of zelfs bellen) als het gaat om een voorseizoensplek voor volgend jaar. Neem dan ook de moeite om je gasten op de hoogte te houden van een bovengemiddeld stroomverbruik. - gasten met een voorseizoensplek a €1200 ook nog laten betalen voor toegang tot Wortelpop??? - De Beerze Bulten is verre weg de duurste camping in de regio. Ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit minder aan het worden is en dat er campings zijn met vriendelijker (!) personeel en een betere kwaliteit Ik zou jullie zeker aanbevelen, maar meer omdat ik trots ben op zo’n mooi bedrijf in o onze regio

Ein sehr schöner Platz mit einem fantastischen Spielplatz nicht nur für Kinder

Hallo liebes Team von Beerze Bulten. Wir hatten eine sehr schöne Zeit bei euch. Schon beim Parken und an der Rezeption wurden wir sehr nett und freundlich empfangen. Der Platz ist sehr schön aufgeteilt und die Stellplätze sind von der Größe optimal . Am Besten fand ich den Spielplatz , den muss man einfach gesehen haben... ein Traum aller Kinder ... Da wir nur einen kurzen Aufenthalt hatten,konnten wir leider nicht den Beauty-Bereich kennenlernen . Aber wir kommen auf jeden Fall wieder und werden dann ein bisschen länger bleiben... Tot ziens en hartelijk bedankt

Slecht

Wij kwamen al jaren maar komen zeer zeker nooit meer terug we hadden voorseizoen gehad en zijn met ons 2 en zeker een maand niet geweest maar hadden de koelkast en koelbox aan en moesten nog 55euro bijbetalen er werd gezegd dat je zondags de stroom er maar af moest doen maar iedere kampeerder weet dat een koelbox of kast zeker een halve dag nodig heeft om koud te worden dus als je hem vrijdag avond aan zet heb je geluk als hij zaterdag koud is en als je hem zondag weer uit zet heb je de caravan voor de koelkast drijvend nat dus wij vinden dit een super regeling vanaf jullie kant 960euro betalen voor een voorseizoen en dan ook nog geen koelkast aan kunnen laten gewoon slecht dus wij zullen er zeker onder bekenden geen goede reklame voor maken en bij iedere gelegenheid op het faseboek reageren

Vriendelijk personeel met liefde voor de camping gasten.

Goede service en goede comunnicatie naar ons toe.

Uitstekend uitgeruste camping

Prima sanitaire voorzieningen. Wisselende plaatsen met meer of minder zon, speels opgezet in een bos met veel bomen. Goede comfort plaats. Veel voorzieningen voor kinderen. Daarom goed te doen buiten de vakantie periode maar in het hoogseizoen niet voor rustzoekers. Fantastisch binnen en buiten zwembad

Super gastvrije en complete camping!

Wij hebben met 8 jongens van 9 jaar, 2 nachten gekampeerd. Wat een top feest. Als eerste echt benoemen dat de gastvrijheid van het personeel top is! Van de nachtwaker tot de receptie. Bij Beerze Bulten snappen ze hoe ze een vakantie tot een succes maken. Zwembad binnen/buiten was top, maar ook buiten leuke activiteiten te doen! Veel ruimte om de plekken heen. Leuk opgezet. Wij komen zeker terug. Bedankt, wij hadden een geslaagd weekend.

Super gastvrije en complete camping!

Super vakantie!

Fijne dagen in de summer lodge! Alles is in orde en netjes. Kinderen hadden een heerlijke tijd.

Een grote camping welke oogt als klein

Wij hebben voor het eerst een groot park geboekt ivm de beschikbare animatie voor onze dochter. Normaal houden we zelf van klein schalig. Ondanks de vele honderden plekken, heeft het niet deze uitstraling. Eerder knus en gezellig. We waren dan ook zeer verrast over deze camping. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. 1 verbeterpunt; Op een park waar vele duizenden hun vakantie vieren is 1 laadpaal voor 2 elektrische auto’s wel erg weinig. Het park doet er alles aan om ook aan de ‘duurzame’ kant te werken. Dan mogen er ook wel meer palen komen.

goede service en vriendelijk personeel

aanrader voor gezinnen

Prachtige lodge, slechte schoonmaak

Het was een fantastisch verblijf, op een prachtige plek en in een waanzinnige lodge. Helaas was de schoonmaak echt niet goed. Over al het glaswerk, keukengerei, koelkast, magnetron en prullenbakken lag een flinke laag stof en onder en achter de bank ed lag erg veel afval (snoepwikkels ed). Ook zat de spiegel onder de spetters.

Pech met eikenprocessierups

Mooie camping met prachtig zwembad. Leuke animatie voor de kinderen, en zelfs voor volwassenen, zoals wandelen in de bossen, body abs, fitness en yoga. De familiedouches konden naar onze mening groter. Vanaf 22 juni zouden wij 3 weken verblijven met de vouwwagen. Helaas was de processierups de reden on na 1 week te vertrekken. Pech met onze plek waar net een nest verwijderd was voor onze komst. Onder de allergische jeukbultjes, helemaal onder. Rupshaartjes gaat overal in kleding en tent zitten. Voor iedereen vervelend. Gelukkig konden we nog 5 dagen in een huisje verblijven om bij te komen.

We hebben een fantastische vakantie gehad en komen volgend jaar zeker terug!!

18 jaar geleden was ik voor het laatste met mijn ouders en zusje op de Beerze bulten Toen al vonden we het zo leuk dat we 3 jaar op rij zijn geweest. De fijne herinneringen aan deze vakanties wilde ik graag het beleven met nu mijn eigen gezin. Nou dat is gelukt hoor!! Wat was het heerlijk om terug te zijn en alles weer te herbeleven. De faciliteiten op het park vinden we echt heel goed, het konijnenhol, de zwempas, de zwembaden en de horeca zijn zo goed geregeld. Onze zoon van 1,5 heeft zich fantastisch vermaakt en daardoor hebben wij een geweldige vakantie gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, van de receptie tot de badmeesters en de winkelmedewerker tot de hoveniers, zo fijn!! Wat ik helemaal leuk vond was om Martijn te zien stralen als Aart Schroefdraad, geweldig om hem na zolang weer te zien en wat doet hij de show toch goed!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zien zo uit naar volgend jaar en komende jaren want 1 ding is zeker, wij komen terug!!!

Gezellige camping waar iedereen voldoening uit haalt

Het was gezellig, de kinderen hebben de ruimte om te spelen(binnen en buiten). Het ziet er netjes en verzorgd uit. Jammer dat er zwemlessen zijn in de middag. Met kleine kindjes is het juist dan fijn om te zwemmen

Leuke kinder camping

Mooie camping, kindvriendelijk, schoon netjes, goed restaurant enz!

Is gewoon een top camping

Huisje was top service was top zwembad was top , 1 tip er zat geen kinder beveiliging in de stopcontacten. Voor de rest geen op of aanmerkingen

Fantastisch en net park waar kinderen zich vermaken, dus de ouders ook!

We hebben een super vakantie gehad, alles is goed voor elkaar. Overal wordt aan de kinderen gedacht, ook in het restaurant etc. We hadden een Youpi Lodge, heel leuk! Hele park is goed onderhouden en er is genoeg te doen.

Wel goed

We hebben wel genoten. We zaten in een youpi en daar hadden we wat dingen. -bed was heel hard -gordijnen waren zo licht dat de zon erdoorheen kwam en wij dus vroeg wakker waren elke dag. -vloer staken spijkers uit en zaten scheuren in. En de animatie voor volwassen miste ik.

Al tientallen jaren een goede kindercamping. Aardige en betrokken medewerkers.