1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Schade. Lesautorent uitkomst? Vrijdag contactbrief ingevult voor maandagochtend 10 uur auto nodig. Mail terug, nemen zo snel mogelijk contact op over de huur. Maandag 11 uur nog niets vernomen. Lesautorent supersnel zoals omschreven? Belachelijk. Krijg op maandag 13.00 uur reactie dat ze geen auto hebben. Bij dit bedrijf dus ook geen auto leasen, had wel dit plan. Denk echter dat er veel meer fout zit dan dat naar boven komt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot 3x toe werd mij verteld dat ik terug gebeld zou worden ik had namelijk met spoed een lesauto nodig omdat de mijne kapot was gegaan. In totaal 2 dagen aan het lijntje gehouden door hun. 1x een miscommunicatie binnen het bedrijf kan ik begrijpen maar 3x?!?!. We zijn nou 2 weken verder en niks meer van ze gehoord. Niet dat het nog nodig is, want ergens anders was alles al binnen 10 min geregeld.
  • Uw beoordeling

Nette auto alles in goed overleg!!
  • Uw beoordeling

Professionele club! Afspraken stipt nagekomen en nooit beknibbeld op onderhoud! Nieuwe auto bereden in keurige business-plus uitvoering met in-dash navigatie. Vervangende lesauto altijd paraat! Ook de vervangende auto was een vrijwel nieuwe auto, alles compleet met navigatie en luxe uitvoering! Met dank aan Joost van Lesautorent voor de prettige samenwerking.
  • Uw beoordeling

Goed bereikbaar. Snel gereageerd. Prettig aanspreekpunt met Joost Boeter.

• Uw beoordeling

Goede en snelle service! Één Vaste contactpersoon die alles regelt. Auto voor de deur geleverd! Zeker een aanrader!
  • Uw beoordeling

Hele goede service en advies. Wordt goed meegedacht richting de klant.
  • Uw beoordeling

Prima auto. Alles erop en eraan. Spiegels, tomtom. Eerlijk en vriendelijk bedrijf.

• Uw beoordeling

Mijn complimenten aan Joost van LesautoRent! Vanaf het eerste contact met Joost tot het einde, verliep dit zoals elke klant dat zou willen. Klantvriendelijkheid, kennis van zaken, meedenkend, klant is koning houding, snelle service, altijd bereikbaar en zo kan ik nog even doorgaan... LesautoRent is zeker aan te raden! Super bedankt voor alles! Ali Güzelmansur Autorijschool At Ease
  • Uw beoordeling

Nette service en een prima lesauto. Ben zeer tevreden over u.
  • Uw beoordeling

Hartelijk bedankt voor de snelle hulp bij pech aan onze eigen lesauto!
  • Uw beoordeling

Uitstekende service en goede auto. Klantvriendelijk top!!!
  • Uw beoordeling

Snel en effiecient geregeld en afgehandeld. Prima; nette auto en alles aanwezig!
  • Uw beoordeling

Heel klantvriendelijk en goede service
  • Uw beoordeling

Goede en snelle service. Hopelijk op termijn ook uitbreiding naar het noorden van het land. Er werd binnen een dag gereageerd op mijn vraag per mail en de bevestiging kwam snel per e-mail binnen.

Top service !!
  • Uw beoordeling

Zeer tevreden over de service en de flexibiliteit van lesautorent!
  • Uw beoordeling

Door pech met mijn eigen lesauto hadden we snel een andere lesauto nodig. LesautoRent heeft ons uitstekend geholpen door dezelfde middag nog een vervangende lesauto thuis bij ons af te leveren. Heel vriendelijk personeel, communicatie verliep heel prettig, een super service en ook de prijs valt alles mee. Kortom, ik raad iedereen aan om een lesauto te huren bij LesautoRent!!
  • Uw beoordeling

LesautoRent ontzorgt mij van steeds terugkerende mobiliteitsproblemen. Na een zoveelste schadegeval heb ik nu eindelijk een partner gevonden die mij snel kan voorzien van een vervangende lesauto tegen correcte voorwaarden.