alles nagekomen wat afgesproken was

• Snelheid/levertijd

Erg blij met onze dakkapel, erg mooi veel positieve reacties vanuit de buurt

• Verbeterpunten Levertijd was best lang

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• Verbeterpunten Communicatue

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

plaatsing van dakkapel ging zeer voorspoedig. Er is kwalitatief goed materiaal gebruikt.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie omtrent afspraken en voortgang met betrekking tot de aanvraag van vergunning verliep moeizaam.

Professioneel en deskundig tijdens het gesprek bij ons thuis, gaf gelijk een goed gevoel. Daarna is alles verlopen zoals afgesproken en genieten wij nu van al onze extra ruimte op zolder.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Geen idee alles is naar wens verlopen.

Iedereen is erg vriendelijk en geven duidelijke uitleg.

• Verbeterpunten Na die tijd iets beter opruimen

Snelle en vakkundige montage

Zeer betrouwbaar en vakmanschap

• Snelheid/levertijd

Dakkapel en twee dakramen laten vervangen door een grotere versie. Iemand bij ons thuis langs gekomen om alles te bespreken qua opties e.d en opmeten. Offerte keurig netjes op de dag ontvangen waarop het was afgesproken. Communicatie zeer goed en zeer vriendelijk personeel. Kan dit bedrijf echt aan iedereen aanraden die een betrouwbaar en vakkundig bedrijf wil. De prijs is overigens ook nog eens heel erg leuk :)

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Geen, alles is perfect naar wens gegaan. We zijn zeer tevreden!!

• Snelheid/levertijd

In een zin mega super geweldig en erg betrouwbaar. Afspraken komen na.

• Verbeterpunten Nee

Uitvoering is prima en naar tevredenheid verlopen!!

• Verbeterpunten -

2 sterren: slechter dan verwacht

Het was snel klaar en de vergunning was goed geregeld.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De dakkapel staat scheef op het dak. Hier kwam ik later achter. Verder zaten er diverse spijkers door het underlayment heen. ook was het purschuim hier en daar lek waardoor er wind doorheen kan. heb ik zelf moeten herstellen. Wat ik heel onhandig vond was dat we contant of via de bank moesten betalen toen het was opgeleverd. Ik ging ervan uit dat ik een factuur zou krijgen. Hierdoor moest ik overhaast betalen waardoor ik ook snel moest beoordelen of het goed was opgeleverd.

Beste Leon, We betreuren het dat u niet tevreden bent over de montage van uw dakkapel. Wat ons bevreemd is dat er op geen enkele wijze een melding naar ons toe is gemaakt van de tekortkomingen die u aangeeft. We zijn te allen tijde bereid op dit soort dingen naar uw tevredenheid op te lossen, we doen dit werk niet voor niks al 13 jaar tot volle tevredenheid van onze klanten. De betalingsvoorwaarden stonden op uw orderbevestiging die u ons getekend retour heeft gestuurd, dus daarvan had u op de hoogte kunnen zijn. Wij zullen contact met u opnemen om bovenstaande zaken tot tevredenheid op te lossen

niks op aan te merken, op alle fronten goed.

• Snelheid/levertijd

Beste Gert-Jan, Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering! Veel plezier met jullie dakkapel!

Niets dan lof voor dit bedrijf. Kwaliteit en klantvriendelijkheid is top! Kundig en vriendelijk montage personeel. En goedkoper heb ik het niet kunnen vinden.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Twee puntjes: 1) Bij het plaatsen moest ik nog snel wat keuzes maken. Over bijvoorbeeld hoogte vensterbank en hoogte plafond, omdat de twee dakkapellen van verschillende hoogte waren. Deze keuzes had ik graag eerder gemaakt, zodat ik er iets langer over na had kunnen denken. Ook bleek er bij plaatsen dat er een stuk van de CV-kast afgezaagd moest worden, omdat daar een balk doorheen moest lopen. Dit had denk ik voorkomen kunnen worden, door vooraf iets preciezer in te meten. 2) Ik heb de jongens van de montage gevraagd, of het mogelijk was een houten kast te slopen en met het afval mee te nemen. Dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan. Ik begrijp dit volkomen, maar dat had wel die extra topservice geweest, waardoor ze een 10 zouden hebben gekregen. Ze hebben overigens wel het lood van mijn schoorsteen (ongevraagd en zonder extra kosten) gerepareerd. Super!

Beste Roberto, Bedankt voor je mooie waardering, we zullen de punten meenemen in onze interne evalueringen. Veel plezier van jullie dakkapel!

• Snelheid/levertijd

Techado heeft in onze ogen absoluut vakwerk geleverd! Onze beiden nieuwe dakkapellen voldoen volledig aan onze verwachtingen.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Houten balken waarin kunstofkozijnen geplaatst zijn hadden wat mij betreft minder breed uitgevoerd hoeven te worden. Naar mijn mening zou het eindresultaat dan nog beter geweest zijn. We zijn per saldo zeer tevreden over Techado!

Beste Michael, Hartelijk bedankt voor uw mooie rapportcijfer. De houten balken rondom de kozijnen kunnen niet smaller gemaakt worden i.v.m. met de benodigde stevigheid die de constructie hiervoor nodig heeft. Veel plezier met jullie dakkapel!

gewoon goed

• Verbeterpunten n.v.t.

Mijn positieve ervaring staat hierboven al beschreven. Wat er voor mij uitspringt is de vakkennis, namelijk het leveren van een dakkapel, passend in de juiste / goede verhoudingen met mijn bestaande huis. Het is alsof het dakkapel er altijd al geweest is. Inmiddels is de binnen afwerking erin 'getimmerd' door de timmerman en er hebben zich geen lastige zaken voorgedaan. Mijn complimenten voor het geleverde werk en bedankt voor de prettige samenwerking met het bedrijf en de daarin werkende mensen. Hartelijke groet van Dineke van Es

• Verbeterpunten Geen

• Snelheid/levertijd

Snelle levering voor een goede prijs.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De afwerking van de dakkapel aan de binnenzijde mag toch wel beduidend beter. Het raamwerk in het dak en de schuine zijde van de dakkapel waren niet gelijk, waardoor bij de afwerking veel hebben moeten opvullen om het recht te krijgen. Daarnaast steekt het houten raamwerk om het kozijn uit, waardoor aftimmeren wordt bemoeilijkt.

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! De reden waarom het raamwerk in het dak in uw geval iets schuin staan ten opzichte van de wangen komt door het feit dat de woningscheidende muren niet waterpas meer staan. Het raamwerk om de kozijnen kan niet smaller i.v.m. de benodigde stevigheid voor de constructie. Veel plezier met jullie dakkapel!