Prima en snel gewerkt bij levering

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Weinig keuze qua datum levering. Uiteindelijk was de datum geen bezwaar

Dakkapel goed geplaatst en ziet er mooi uit . Het dakraam verzet maar hadden wat problemen maar is netjes en vakkundig opgelost.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service, schade maken tijdens het plaatsen. Niet volledig af in 1x en 3 maanden moeten wachten op herstelwerkzaamheden die tot heden nog niet volledig zijn gedaan. Onervaren mensen sturen. Ramen later geleverd zonder melding te doen.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Afspraak maken wanneer de klant ook kn en niet zelf al iets inplannen

Geachte heer Halbe, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Na montage heeft u aangegeven dat er schade is ontstaan aan uw laminaatvloer. Wij hebben dit opgelost door de beschadigde delen te repareren. Wat wij erg jammer vinden is dat u dit gegeven niet in uw commentaar vermeld. Daarnaast is het voor ons moeilijk plannen als onze mensen niet beschikbaar zijn op de momenten dat u thuis bent, onze mensen werken nou eenmaal niet in het weekend en 's avonds. Veel plezier van uw dakkapel!

In totaal 3 offertes opgevraagd. Alleen de offerte van Techado was in 1x juist betreft maatvoering etc. Overige communicatie snel en duidelijk. Montage vlot en de dakkapel werd netjes opgeleverd.

goede service en kwalteit

• Snelheid/levertijd

Een hele prettige samenwerking ervaren. Met zowel verkoop, uitvoering en ook begrip. Hele fijne werknemers op de dag van plaatsing. En keurige eind controle én uitleg van de kozijnen en rolluiken

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De verbeterpunten zijn als volgt. Ik kon géén rapport cijfers invullen via de mobiele website versie. Maar op alle fronten een dikke 9+

we konden van tevoren op de werkplaats zien hoe een dakkapel in elkaar getimmerd wordt, leuk, want dan weet je hoe veel werk erin zit. Degelijke kwaliteit, snel en nauwkeurig geplaatst, sympathiek personeel. We zijn heel tevreden met het resultaat! De rest moeten we afwachten :-)

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Het bespaart de klant veel extra werk, als van tevoren de breedte van de balken van de bestaande dakstoel opgemeten wordt en daarop aansluitend de balken voor het inpassen van de dakkapel mee gebracht worden. Bij ons waren de nieuwe balken drie centimeter de breed, dit vroeg om een hele extraklus, om de dakkapel mooi af te werken.

Ze geven goed en betrouwbaar advies en genoeg keuzevrijheid. Ze hebben voldoende bouwkundige en constructieve kennis van bestaande dakconstructies en treffen de juiste voorzieningen om de bestaande dakconstructie te verstevigen. Uitvoerend personeel is vakkundig en vriendelijk.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Bij intake gesprek is het voor veel mensen fijn, als er van de verschillende keuzes monsters meegenomen worden om te laten zien.

In principe is alles te verbeteren, daarom geen "tien" gegeven, maar wij zijn tevreden, van begin offerte tot en met de service achteraf. De dag van levering ging prima met vriendelijk personeel, netjes en alles in goed overleg.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De hwa aan de zijkant had beter gekund, deze is wel op mijn verzoek weer netjes aangepast. Deze liep zijwaarts uit, met als gevolg een dak lekkage. Nu is er een bocht met pijp op gezet zodat het water in de richting van de dakpannen naar beneden afvoert.

• Snelheid/levertijd

Komen beloftes goed na, vriendelijk personeel, goed bereikbaar via telefoon en mail en het allerbelangrijkste: een kwalitatief goede dakkapel en netjes gemonteerd.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Voor de constructie is er een nieuwe draagbalk geplaatst. Tijdens de montage niet gezien, maar achteraf bleek dat daar diepe inkepingen van een cirkelzaag in zaten. We hebben het wat afgevlakt maar helaas is dit nog steeds zichtbaar.

Zeer tevreden.

• Snelheid/levertijd

Techado heeft in opdracht van onze aannemer de dakkapel gemaakt en geplaatst. Dat is uitermate snel en vakkundig gedaan. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en netjes. Verder heeft Techado ons, zonder dat wij rechtstreeks klant waren, bijzonder goed geholpen bij het aanvragen van de vergunning voor de dakkapel. Wij zijn dan ook erg tevreden over de service van Techado.

• Afspraak nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Mooie dakkapel, prima materiaal.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Van de afwerking binnen had ik meer verwacht.

• Snelheid/levertijd

Geweldig flexibel bedrijf en weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Doen ook niet moeilijk als er zich onverwachts wat meerwerk voordoet. Super team met veiligheid hoog in het vaandel. Zeer goede ervaring met het werkteam gehad tijdens het plaatsen van een groot dakkapel en montage van twee tuimel dakramen.

• Verbeterpunten Niet van toepassing

• Snelheid/levertijd

Vriendelijke mensen. Snelle offerte. Mooie prijs. Prachtig dakkapel!

• Verbeterpunten Geen

Wij zijn zeer verheugd op de manier hoe Techado ons steeds te woord heeft gestaan m.b.t. onze vragen en dergelijke. Op alles werd een helder antwoord gegeven. Ook zijn we zeer tevreden over de vaklieden die bij ons de dakkapel hebben geplaatst. Kortom ; wij zijn zeer tevreden met de plaatsing van ons dakkapel!

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Zijn er eigenlijk niet, klein dingetje. Misschien een tip om voortaan een werkdag voor plaatsing een mailtje te sturen, met daarin nogmaals de aankondiging dat de dakkapel geplaatst zou worden. Dat geeft iets meer rust voor de klant. Wij hadden namelijk nog een feestdag er tussen zitten(Koningsdag)

• Snelheid/levertijd

Techando is in eerste instantie prijstechnisch zeer aantrekkelijk. Tijdens de plaatsing werd alles netjes opgeruimd en veegschoon opgeleverd.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Graag had ik voor de plaatsing nog een mail ontvangen met de bevestiging met datum en tijdstip van aanvang

Vriendelijke en vakbewame medewerkers. Naar volle tevredenheid hebben wij een mooi dakkapel gekregen.... Als we weer een dakkapel zouden willen laten plaatsen, zullen wij dit werderom door Techado laten doen ;-)

• Snelheid/levertijd

Bij ons zijn 2 kapellen geplaatst. We waren al zeer positief bij de intake. Daarna is alles exact verlopen conform afspraak. Wij zijn erg blij. Prijs-kwaliteit is ons inziens top.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Kan niets verzinnen.

Tijdens het eerste gesprek hadden wij meteen al een goed gevoel. Enkele dagen erna, kregen wij een offerte, die precies tot in de kleinste detail beschreef wat wij voor ogen hadden. Bovendien was de prijs kwaliteit uitstekend. Nog ff rond gebeld, maar wij begrepen snel dat dit een scherpe offerte. De uitvoering was ook precies zoals gehoopt. Vlekkeloos. Wij zijn erg blij met onze 2 dakkapellen. Strak afgewerkt.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Ik kan niets verzinnen.

Goede service, duidelijke afspraken, luisteren naar wensen, komen met mogelijkheden en vakkundig, snel geleverd en gemonteerd