Goede service, vriendelijk en echt maatwerk

Binnen 3 uur alles netjes en vakkundig geplaatst. Resultaat is prachtig.

Helemaal goed !

Techado heeft onze oude dakkapel vervangen door een mooie nieuwe en grotere. Alles prima gegaan zoals afgesproken, vlotte communicatie, netjes gewerkt, alles opgeruimd. Ik kan Techado van harte aanbevelen !

No-nonsense bedrijf dat prima dakkapellen levert conform afspraak

Twee dakkapellen laten plaatsen aan de voor- en achterzijde. Na een stuk of 7 offertes te hebben opgevraagd kwam Techado ruimschoots als beste uit de bus. Zij boden de op één na laagste prijs (maar de laagste prijs betrof een veel mindere kwaliteit dakkapel). Daarnaast was het contact met de verkoper professioneel en verhelderend. Helaas wel een wachttijd van een half jaar. De afspraak voor levering wordt wel direct ingepland, je weet dus gelijk bij de orderbevestiging wanneer de plaatsing zal plaatsvinden. Techado doet enkel dakkapellen, ze plaatsen er elke dag één met een vast klein team. Hun specialisme is te merken: de plaatsing wordt in alle rust uitgevoerd en is daardoor zo gepiept. Er wordt veilig en netjes gewerkt, zelfs de buren viel dit op. De dakkapellen zijn geheel conform de afspraken geleverd. Techado heeft tevens de vergunningaanvraag begeleid nodig voor de voorzijde, ook dit was zo gepiept. In de periode tussen bestellen en plaatsen was er weinig/geen contact met Techado. Uiteindelijk heb ik zelf twee keer gebeld om te vragen hoe het er voor stond met de bestelling. Natuurlijk was alles gewoon in orde en waren de kozijnen al besteld, maar ik had het wel fijn gevonden om tussentijds af en toe van hen te horen: het gaat immers om een flinke aankoop. Al met al een heel positieve ervaring met dit bedrijf uit Elst (gld) en zeker aan te raden.

Prettig contact en transparant

Veelvuldig en goed contact gehad vooraf, tijdens en na het plaatsen van 2 dakkapellen. Altijd bereid om mee te denken met oplossingen en goed bereikbaar en benaderbaar ondanks de logistieke afstand Rotterdam-Elst.

Vakmannen

Op tijd netjes werk achtergelaten goed advies gekregen gewoon perfect

Alles naar wens zoals afgesproken

opgelost

De dakkapellen werden geplaatst maar bleken na plaatsing scheef geplaatst ten opzichten van elkaar. De opgegeven rede was dat het voor de ene wel makkelijk was om hem direct op een niet dragende muur af te steunen. Ze hadden het bij nader inzien even moeten overleggen vonden ze. Er zouden nog een viertal horren worden geleverd. Maanden later na veel bellen en aandringen werden er een paar niet passende horren geleverd. Uiteindelijk na het indienen van een klacht werd dit door de firma opgepikt en zijn de horren alsnog geleverd.

Hallo heer Schutter, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw dakkapellen. Wij hebben intussen alles naar behoren afgehandeld en gaan ervan uit dat u nog jaren plezier zult hebben van onze dakkapellen. Met vriendelijke groet, Techado dakkapellen PS: We vinden het erg jammer dat u na het na behoren verhelpen van uw klachten onze beoordeling van een 1 heeft veranderd in een 2......

prima service!

ik ben heel tevreden over de contacten en uitvoering. Ik kreeg telkens snel antwoord. Het ontwerp van de dakkapel was wat lastig te beoordelen maar de geplaatste dakkapel is precies wat ik voor ogen had. Tijdens de werkzaamheden was op de oprit wat verzakt. Dat is prima opgelost!

Goede kwaliteit en alles volgens afspraak

Goede kwaliteit en alles volgens afspraak. Bovendien de goedkoopste van 3 vergelijkbare offertes.

Opname dakkapel was goed.komen de afspraken na.. eindresultaat is ook top.is door 2 vriendelijk tim

Goed bedrijf

Komen afspraken na, Goede prijs kwaliteit / verhouding. Werken netjes en laten het netjes achter na de werkzaamheden.

vakbekwaam en vlot

resultaat voldoet aan de verwachtingen. Minpuntjes zijn * schuin geplaatste steunbalk is iets schuin geplaatst t. o. v. de dakkapel * regenpijpje had wat korter gemogen: zit nu zeer dicht bij kapel van de buren

Klant- en servicegericht

Techado denkt met de klant mee in oplossingen en is servicegericht.

Goede, nette levering, vriendelijke monteurs/baas

Ik zou techado zeker bij andere aanraden. Nette, vriendelijke, sociale monteur/baas. Nette levering, netjes alles meegenomen.

Met vragen kan je altijd bij ze terecht en die worden ook netjes en snel beantwoord. De dakkapel is binnen een dag geplaatst en de vaklui die deze plaatsing doen, zijn netjes, aardig en goed. Top bedrijf

Techado vakkundig en snel!

In het voortraject iedere keer weer vriendelijk te woord gestaan met mijn vragen en iedere keer ook een aangepaste offerte om de bestelling zo meer te finetunen tot mijn uiteindelijke keus en bestelling. Dakkapel is netjes en snel geplaatst. Dit verliep heel soepel en ontspannen !

Prima professioneel bedrijf!

Inmiddels is de derde dakkapel geplaatst door Techado en zijn alle dakkapellen vervangen. Zo als altijd prima advies en plaatsing. Ondanks de temperatuur van boven de 40 graden weer goed werk geleverd.

2 Grote dakkapellen besteld. De eerste is inmiddels 5 jaar oud, geen enkel probleem. Betrouwbare club, fijne mensen en concurrerende prijzen. Bij 2 kennissen hebben ze inmiddels ook geplaatst zonder problemen.

Dit zal wat onverwacht zijn, want onze dakkapel is al lang geleden geplaatst, op 06-01-2009. Maar het grote voordeel daarvan is, dat ik niet alleen over die plaatsing (weer) iets kan zeggen, maar nu ook, en met recht, over de duurzaamheid! En dat kan ik kort samenvatten als volgt: we waren er destijds al heel blij mee en zijn dat na een dikke 10 jaar nog onverminderd!

• Snelheid/levertijd

Vakkundig. We zijn heel tevreden met de dakkapel. Prijs was ook prima.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Ik was niet comfortabel met betaling van te voren of contant op de dag. Ik zou het beter vinden om een deel van te voren te betalen en een deel acteraf. Contant was voor mij niet wenselijk. Het glas was een week later afgeleverd.

Geweldige bedrijf die met je meedenkt dus je hoeft niet je alles twee keer te verzetten en ze ruimen alles op na het werk

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Dat zeop woensdag moeilijk te bereiken zijn En we hadden groene draaikiepramen bestel en ze waren wit we konden het laten veranderen of ze geven te verschil terug.we kozen voor het laatst en de volgende dag hadden we het op de rekening.

• Snelheid/levertijd

Tijdens productieproces kwaliteit en klantenopdracht controleren en bovenal een eindcontrole voor dat de levering aan de klant plaats vindt.