Prima professioneel bedrijf!

Inmiddels is de derde dakkapel geplaatst door Techado en zijn alle dakkapellen vervangen. Zo als altijd prima advies en plaatsing. Ondanks de temperatuur van boven de 40 graden weer goed werk geleverd.

2 Grote dakkapellen besteld. De eerste is inmiddels 5 jaar oud, geen enkel probleem. Betrouwbare club, fijne mensen en concurrerende prijzen. Bij 2 kennissen hebben ze inmiddels ook geplaatst zonder problemen.

Dit zal wat onverwacht zijn, want onze dakkapel is al lang geleden geplaatst, op 06-01-2009. Maar het grote voordeel daarvan is, dat ik niet alleen over die plaatsing (weer) iets kan zeggen, maar nu ook, en met recht, over de duurzaamheid! En dat kan ik kort samenvatten als volgt: we waren er destijds al heel blij mee en zijn dat na een dikke 10 jaar nog onverminderd!

• Snelheid/levertijd

Vakkundig. We zijn heel tevreden met de dakkapel. Prijs was ook prima.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Ik was niet comfortabel met betaling van te voren of contant op de dag. Ik zou het beter vinden om een deel van te voren te betalen en een deel acteraf. Contant was voor mij niet wenselijk. Het glas was een week later afgeleverd.

Geweldige bedrijf die met je meedenkt dus je hoeft niet je alles twee keer te verzetten en ze ruimen alles op na het werk
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Dat zeop woensdag moeilijk te bereiken zijn En we hadden groene draaikiepramen bestel en ze waren wit we konden het laten veranderen of ze geven te verschil terug.we kozen voor het laatst en de volgende dag hadden we het op de rekening.

• Snelheid/levertijd

Tijdens productieproces kwaliteit en klantenopdracht controleren en bovenal een eindcontrole voor dat de levering aan de klant plaats vindt.
  • Snelheid/levertijd

Prima en snel gewerkt bij levering
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Weinig keuze qua datum levering. Uiteindelijk was de datum geen bezwaar

Dakkapel goed geplaatst en ziet er mooi uit . Het dakraam verzet maar hadden wat problemen maar is netjes en vakkundig opgelost.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service, schade maken tijdens het plaatsen. Niet volledig af in 1x en 3 maanden moeten wachten op herstelwerkzaamheden die tot heden nog niet volledig zijn gedaan. Onervaren mensen sturen. Ramen later geleverd zonder melding te doen.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Afspraak maken wanneer de klant ook kn en niet zelf al iets inplannen

Geachte heer Halbe, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Na montage heeft u aangegeven dat er schade is ontstaan aan uw laminaatvloer. Wij hebben dit opgelost door de beschadigde delen te repareren. Wat wij erg jammer vinden is dat u dit gegeven niet in uw commentaar vermeld. Daarnaast is het voor ons moeilijk plannen als onze mensen niet beschikbaar zijn op de momenten dat u thuis bent, onze mensen werken nou eenmaal niet in het weekend en 's avonds. Veel plezier van uw dakkapel!

In totaal 3 offertes opgevraagd. Alleen de offerte van Techado was in 1x juist betreft maatvoering etc. Overige communicatie snel en duidelijk. Montage vlot en de dakkapel werd netjes opgeleverd.

goede service en kwalteit
  • Snelheid/levertijd

Een hele prettige samenwerking ervaren. Met zowel verkoop, uitvoering en ook begrip. Hele fijne werknemers op de dag van plaatsing. En keurige eind controle én uitleg van de kozijnen en rolluiken
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De verbeterpunten zijn als volgt. Ik kon géén rapport cijfers invullen via de mobiele website versie. Maar op alle fronten een dikke 9+

we konden van tevoren op de werkplaats zien hoe een dakkapel in elkaar getimmerd wordt, leuk, want dan weet je hoe veel werk erin zit. Degelijke kwaliteit, snel en nauwkeurig geplaatst, sympathiek personeel. We zijn heel tevreden met het resultaat! De rest moeten we afwachten :-)
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Het bespaart de klant veel extra werk, als van tevoren de breedte van de balken van de bestaande dakstoel opgemeten wordt en daarop aansluitend de balken voor het inpassen van de dakkapel mee gebracht worden. Bij ons waren de nieuwe balken drie centimeter de breed, dit vroeg om een hele extraklus, om de dakkapel mooi af te werken.

Ze geven goed en betrouwbaar advies en genoeg keuzevrijheid. Ze hebben voldoende bouwkundige en constructieve kennis van bestaande dakconstructies en treffen de juiste voorzieningen om de bestaande dakconstructie te verstevigen. Uitvoerend personeel is vakkundig en vriendelijk.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Bij intake gesprek is het voor veel mensen fijn, als er van de verschillende keuzes monsters meegenomen worden om te laten zien.

In principe is alles te verbeteren, daarom geen "tien" gegeven, maar wij zijn tevreden, van begin offerte tot en met de service achteraf. De dag van levering ging prima met vriendelijk personeel, netjes en alles in goed overleg.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten De hwa aan de zijkant had beter gekund, deze is wel op mijn verzoek weer netjes aangepast. Deze liep zijwaarts uit, met als gevolg een dak lekkage. Nu is er een bocht met pijp op gezet zodat het water in de richting van de dakpannen naar beneden afvoert.

• Snelheid/levertijd

Komen beloftes goed na, vriendelijk personeel, goed bereikbaar via telefoon en mail en het allerbelangrijkste: een kwalitatief goede dakkapel en netjes gemonteerd.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Voor de constructie is er een nieuwe draagbalk geplaatst. Tijdens de montage niet gezien, maar achteraf bleek dat daar diepe inkepingen van een cirkelzaag in zaten. We hebben het wat afgevlakt maar helaas is dit nog steeds zichtbaar.

Zeer tevreden.
  • Snelheid/levertijd

Techado heeft in opdracht van onze aannemer de dakkapel gemaakt en geplaatst. Dat is uitermate snel en vakkundig gedaan. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en netjes. Verder heeft Techado ons, zonder dat wij rechtstreeks klant waren, bijzonder goed geholpen bij het aanvragen van de vergunning voor de dakkapel. Wij zijn dan ook erg tevreden over de service van Techado.
  • Afspraak nakomen
  • Prijs/Kwaliteit verhouding N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Mooie dakkapel, prima materiaal.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Van de afwerking binnen had ik meer verwacht.

• Snelheid/levertijd

Geweldig flexibel bedrijf en weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Doen ook niet moeilijk als er zich onverwachts wat meerwerk voordoet. Super team met veiligheid hoog in het vaandel. Zeer goede ervaring met het werkteam gehad tijdens het plaatsen van een groot dakkapel en montage van twee tuimel dakramen.
  • Verbeterpunten Niet van toepassing