Prettig contact en transparant

Veelvuldig en goed contact gehad vooraf, tijdens en na het plaatsen van 2 dakkapellen. Altijd bereid om mee te denken met oplossingen en goed bereikbaar en benaderbaar ondanks de logistieke afstand Rotterdam-Elst.

Vakmannen

Op tijd netjes werk achtergelaten goed advies gekregen gewoon perfect

Alles naar wens zoals afgesproken

opgelost

De dakkapellen werden geplaatst maar bleken na plaatsing scheef geplaatst ten opzichten van elkaar. De opgegeven rede was dat het voor de ene wel makkelijk was om hem direct op een niet dragende muur af te steunen. Ze hadden het bij nader inzien even moeten overleggen vonden ze. Er zouden nog een viertal horren worden geleverd. Maanden later na veel bellen en aandringen werden er een paar niet passende horren geleverd. Uiteindelijk na het indienen van een klacht werd dit door de firma opgepikt en zijn de horren alsnog geleverd.

Hallo heer Schutter, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw dakkapellen. Wij hebben intussen alles naar behoren afgehandeld en gaan ervan uit dat u nog jaren plezier zult hebben van onze dakkapellen. Met vriendelijke groet, Techado dakkapellen PS: We vinden het erg jammer dat u na het na behoren verhelpen van uw klachten onze beoordeling van een 1 heeft veranderd in een 2......

prima service!

ik ben heel tevreden over de contacten en uitvoering. Ik kreeg telkens snel antwoord. Het ontwerp van de dakkapel was wat lastig te beoordelen maar de geplaatste dakkapel is precies wat ik voor ogen had. Tijdens de werkzaamheden was op de oprit wat verzakt. Dat is prima opgelost!

Goede kwaliteit en alles volgens afspraak

Goede kwaliteit en alles volgens afspraak. Bovendien de goedkoopste van 3 vergelijkbare offertes.

Opname dakkapel was goed.komen de afspraken na.. eindresultaat is ook top.is door 2 vriendelijk tim

Goed bedrijf

Komen afspraken na, Goede prijs kwaliteit / verhouding. Werken netjes en laten het netjes achter na de werkzaamheden.

vakbekwaam en vlot

resultaat voldoet aan de verwachtingen. Minpuntjes zijn * schuin geplaatste steunbalk is iets schuin geplaatst t. o. v. de dakkapel * regenpijpje had wat korter gemogen: zit nu zeer dicht bij kapel van de buren

Klant- en servicegericht

Techado denkt met de klant mee in oplossingen en is servicegericht.

Goede, nette levering, vriendelijke monteurs/baas

Ik zou techado zeker bij andere aanraden. Nette, vriendelijke, sociale monteur/baas. Nette levering, netjes alles meegenomen.

Met vragen kan je altijd bij ze terecht en die worden ook netjes en snel beantwoord. De dakkapel is binnen een dag geplaatst en de vaklui die deze plaatsing doen, zijn netjes, aardig en goed. Top bedrijf

Techado vakkundig en snel!

In het voortraject iedere keer weer vriendelijk te woord gestaan met mijn vragen en iedere keer ook een aangepaste offerte om de bestelling zo meer te finetunen tot mijn uiteindelijke keus en bestelling. Dakkapel is netjes en snel geplaatst. Dit verliep heel soepel en ontspannen !

Prima professioneel bedrijf!

Inmiddels is de derde dakkapel geplaatst door Techado en zijn alle dakkapellen vervangen. Zo als altijd prima advies en plaatsing. Ondanks de temperatuur van boven de 40 graden weer goed werk geleverd.

2 Grote dakkapellen besteld. De eerste is inmiddels 5 jaar oud, geen enkel probleem. Betrouwbare club, fijne mensen en concurrerende prijzen. Bij 2 kennissen hebben ze inmiddels ook geplaatst zonder problemen.

Dit zal wat onverwacht zijn, want onze dakkapel is al lang geleden geplaatst, op 06-01-2009. Maar het grote voordeel daarvan is, dat ik niet alleen over die plaatsing (weer) iets kan zeggen, maar nu ook, en met recht, over de duurzaamheid! En dat kan ik kort samenvatten als volgt: we waren er destijds al heel blij mee en zijn dat na een dikke 10 jaar nog onverminderd!

• Snelheid/levertijd

Vakkundig. We zijn heel tevreden met de dakkapel. Prijs was ook prima.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Ik was niet comfortabel met betaling van te voren of contant op de dag. Ik zou het beter vinden om een deel van te voren te betalen en een deel acteraf. Contant was voor mij niet wenselijk. Het glas was een week later afgeleverd.

Geweldige bedrijf die met je meedenkt dus je hoeft niet je alles twee keer te verzetten en ze ruimen alles op na het werk

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Dat zeop woensdag moeilijk te bereiken zijn En we hadden groene draaikiepramen bestel en ze waren wit we konden het laten veranderen of ze geven te verschil terug.we kozen voor het laatst en de volgende dag hadden we het op de rekening.

• Snelheid/levertijd

Tijdens productieproces kwaliteit en klantenopdracht controleren en bovenal een eindcontrole voor dat de levering aan de klant plaats vindt.

• Snelheid/levertijd

Prima en snel gewerkt bij levering

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Weinig keuze qua datum levering. Uiteindelijk was de datum geen bezwaar

Dakkapel goed geplaatst en ziet er mooi uit . Het dakraam verzet maar hadden wat problemen maar is netjes en vakkundig opgelost.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service, schade maken tijdens het plaatsen. Niet volledig af in 1x en 3 maanden moeten wachten op herstelwerkzaamheden die tot heden nog niet volledig zijn gedaan. Onervaren mensen sturen. Ramen later geleverd zonder melding te doen.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Afspraak maken wanneer de klant ook kn en niet zelf al iets inplannen

Geachte heer Halbe, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Na montage heeft u aangegeven dat er schade is ontstaan aan uw laminaatvloer. Wij hebben dit opgelost door de beschadigde delen te repareren. Wat wij erg jammer vinden is dat u dit gegeven niet in uw commentaar vermeld. Daarnaast is het voor ons moeilijk plannen als onze mensen niet beschikbaar zijn op de momenten dat u thuis bent, onze mensen werken nou eenmaal niet in het weekend en 's avonds. Veel plezier van uw dakkapel!