Peugeot Caddy

Blij met mijn auto. Rijd goed en goede service. bedankt ronald

Tevreden

Ben nog tevreden met de Opel Movano en ga er nog een tijdje mee rijden. Bedankt Finalease! Ook na 3 jaar belt Ronald nog op om de opties door te nemen.

Gewoon tevreden

Was mijn eerste leaseauto, maar Finalease heeft mij hier uitstekend bij geholpen. Na 3 jaar rijdt de auto nogsteeds prima. Ook erg netjes dat Ronald na 3 jaar de mogelijkheden doornam voor het kijken naar een andere wagen.

Prima geregeld door Thomas

Zeer tevreden met de aanschaf via de bus van Finalease en Greven Bedrijfswagens. Passende bus en goed onderhouden. Jaren later rijdt de bus nog erg goed en kom zeker weer bij Ronald mocht ik een bus nodig hebben

Thomas bedankt!

Inmiddels onze derde bus bij Thomas gehaald. Alles wordt binnen 1 uur geregeld en alle auto's kosteloos bezorgd. Perfecte service!

goed geholpen

binnen paar dagen goed geregeld en alles in orde gezet. thanks ronald en thomas

De eerste hebben ze me niet terug gebeld anders hadden ze 5 sterren gehad daarna belde Ronald vos mij die uitstekend geholpen heeft en met geduld en zijn we eruit gekomen kortom prima service en goed bedrijf

uitstekende service, vriendelijke mensen, behulpzaam en professioneel.

Heel slecht! Niet doen.

Leveren een kapotte auto: - Ventilatie deed het niet - Ik vroeg nadrukkelijk om een auto waarin niet was gerookt. Dit is ook toegezegd maar er was wel in gerookt. De resten van de verpakking lagen nog in de auto (schoon was die dus ook niet). Ventilatie zelf moeten maken na 2 dagen garage omdat er geen reactie kwam richting de garage van de verkoop bemiddelaar of het hoofdkantoor. Op het roken nooit reactie gehad! Geen excuses niets. En de rekening moet ik nu zelf betalen. Voor een jong bedrijfje wat ik heb is dit niet leuk.

In 2016 auto gekocht. Nu toe aan wat nieuws maar ben specifiek opzoek naar een auto. Nu niet op voorraad, maar Ronald houdt het voor me in de gaten. Goede service!

snelle service

Ongezien de auto gekocht. Goed en snel geholpen door Thomas.

tevreden

Ben nogsteeds tevreden met mijn Ford Transit Connect. Mocht ik weer wat nodig hebben voor mijzelf of voor mijn zoon, kom ik weer bij Finalease en Ronald terug

Mijn Caddy is na 4 jaar nog goed. Goede service en vriendelijke medewerkers

I recommend Thomas

I recommend Thomas he is a very good proessional. Everything was quickly taken care of. Sebastian

Tevreden

Al 5 jaar rij ik in de Opel Vivaro, en ben tevreden over Finalease en Ronald. Leggen duidelijk de mogelijkheden uit en zijn erg vriendelijk

Nogsteeds tevreden

na bijna 4 jaar nogsteeds tevreden met mijn auto. Na 4 jaar nam Ronald contact met mij op om de opties door te nemen voor een andere auto, maar deze bevalt nogsteeds erg goed en ga mijn contract uitzitten en kies dan graag weer een auto via Finalease

Aanrader

Thomas is zeker een aanrader. Reageert ook super snel

Prima ervaring met Thomas en Finalease. Meerdere auto's hier gekocht komen afspraken netjes na.

Communicatie is een vak, service ook, helaas niet jun vak....

Begin augustus een bus met laadklep… Begin augustus een bus met laadklep gekocht bij Greven via Finalease. Na bevestigen van de koop heb ik uiteindelijk 8 dagen gewacht, gebeld en gemaild voor de aflevering geregeld was. Bij afleveren bleek de bus niet netjes gepoetst te zijn, niet netjes maar ok. De verlichting in het laadruim deed het niet en de laadplek functioneerde niet naar behoren. De bus wat tevens erg raar "gepolijst" rare cirkelvormige "vlekken" en het dak was helemaal mat grijs in plaats van zwart. Er zitten deuken in de bus die niet op de foto's te zien waren. Na de eerste 100-200km begonnen de volgende problemen. Twee lampjes in het dashboard gingen branden aangaande de ABS en het remlicht systeem. Vervolgens werkt de cruiscontrol & speed limit niet meer. Dit allemaal binnen het eerste weekend. Op de maandag erna heb ik dit meteen telefonisch gemeld. Ik kreeg netjes een formulier om in te vullen, dit ook meteen opgepakt. "U ontvangt binnen 24uur een inhoudelijk reactie". Dinsdag: niets Woensdag: niets Donderdag: mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Saskia Greven reageert, excuses, is per ongeluk blijven liggen. "we pakken het op" We komen de auto ophalen, wanneer schikt het: Maandag! >Ik: hoe lang dgaat dit duren en wat voor leenbus krijg ik?(recht op gelijkwaardig A klasse vervoer volgens de afgesloten garantie) >Saskia: Helaas heb ik deze niet voor je. Wij gaan de bus zsm repareren en weer retourneren ! Je wordt nog gecontacteerd over het afhalen. Maandag: tegen de avond wordt de bus opgehaald, geen vervangend vervoer. Weer gevraagd wanneer vervangend vervoer komt. Di: Geen reactie Wo: Geen reactie Do: Ik heb ze gebeld met de vraag waarom en hoe laat de bus terug is. Ah, dat weet ik niet (Thomas) ik vraag het even na en bel je over een uur terug. 3 uur later: weer een mail gestuurd, hoe laat is de bus terug? Met het verzoek van een overzicht van welke werkzaamheden er verricht zijn. Sasia: We wachten op onderdelen voor de motor v

Prima geholpen door Thomas, vriendelijk personeel.

Uitstekende ervaring

Ik ben geholpen door Thomas. Toen ik had besloten om een auto te kopen bij Finalease, heeft Thomas meteen contact met mij opgezocht en mij erg goed geholpen. Het contact verliep erg makkelijk en Thomas nam veel initiatief vanuit zijn kant. Ik heb door Thomas, een erg goede ervaring bij Finalease. Mehanna

Dankjewel Thomas

We gingen voor de eerste keer een auto leasen, best spannend. We kwamen bij Finalease terecht en bij Thomas. We besloten de Dacia Dokker te nemen. Door een bankstoring kon de auto ipv zaterdag pas de maandag daarop geleverd worden. Daar kon Thomas niets aan doen. Hij heeft ons vakkundig en snel geholpen om alles in orde te krijgen. Afgelopen maandag werd onze Dacia op de afgesproken tijd, als nieuw bij ons aan de deur afgelverd door een hele aardige chauffeur.

Bedankt Thomas voor je super goede en snelle service. Top!

Thomas heeft mij perfect geholpen

Thomas heeft mij perfect geholpen met de lease van mijn nieuwe bus, ik zou de volgende keer zeker weer hiervoor gaan